eet ze ik heb ook net gelunchtquote:
ik ga eerst maar eens wakker worden met een lekker bakkiequote:
* Panda72gooit emmer ijskoud water in gezicht van GF word je ook lekker wakker vanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga eerst maar eens wakker worden met een lekker bakkie
kaas/ui pita en een grote kop bospaddestoelensoepquote:
* goldfinger1963 pakt de brandslang en spuit panda natquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72gooit emmer ijskoud water in gezicht van GF word je ook lekker wakker van
Die pitta klinkt wel lekker, hier zijn het met boterhammen, een salade en een kopje soepquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
kaas/ui pita en een grote kop bospaddestoelensoep
krijg ik daar ook een brandweerman bij?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 pakt de brandslang en spuit panda natwordt je lekker schoon van
![]()
Pita was ook lekker. Wat zat er op jouw boterhammen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die pitta klinkt wel lekker, hier zijn het met boterhammen, een salade en een kopje soep
nee je krijgt:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
krijg ik daar ook een brandweerman bij?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pasta en pindakaasquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Pita was ook lekker. Wat zat er op jouw boterhammen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee je krijgt:Ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Lekkerquote:
Panda's zijn lief hoor ik ben toch ook liefquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja dat durf ik niet te beloven.
maar jij bent ook een S.I.P.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Panda's zijn lief hoor ik ben toch ook lief
ja jij maar wilde panda's wellicht niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Panda's zijn lief hoor ik ben toch ook lief
Dat is zoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar jij bent ook een S.I.P.
Ja dat is zo. Maar ja wanneer kom je nou een wilde panda tegen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja jij maar wilde panda's wellicht niet.
in de dierentuinquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ja wanneer kom je nou een wilde panda tegen?
Ja maar dat bedoelde ik niet.quote:
als ik in een Panda-tuin ben in Chinaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ja wanneer kom je nou een wilde panda tegen?
Ben je in China geweest?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ik in een Panda-tuin ben in China
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |