Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ah, deze TT kan wel even mee.
quote:Werk aan sporen door storing niet vertraagd
dinsdag 19 oktober 2010 | 13:47 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 19 oktober 2010 | 13:48
ARNHEM - Het werk aan Sporen in Arnhem heeft geen vertraging opgelopen door de stroomstoring op Station Arnhem, maandag.
Vanaf het eind van de middag reden er toen urenlang geen treinen door een sein- en wisselstoring.
Volgens een woordvoerder van spoorbeheerder ProRail heeft het project er geen hinder van ondervonden. Door enkele creatieve oplossingen is het werk gewoon doorgegaan. De planning van alle klussen tijdens de buitendienststelling luistert heel nauw.
Treinreizigers uit de richting Zutphen kunnen vanaf woensdagochtend weer rijden tot Arnhem Velperpoort. Het werk aan Station Dieren is gereed.
C&A.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:05 schreef ScarFace- het volgende:
Arnhem is TE groot..als ik kleding wil kopenWAAR moet ik naartoe?? Iemand tips? Ik kom uit een dorp, omgeving van Doetinchem.
Dank![]()
Da's breed, 'kleding kopen'quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:05 schreef ScarFace- het volgende:
Arnhem is TE groot..als ik kleding wil kopenWAAR moet ik naartoe?? Iemand tips? Ik kom uit een dorp, omgeving van Doetinchem.
Dank![]()
Het is meer dat Arnhem nou ook weer niet zo groot is. Het centrum grenst aan het station, dus makkelijker kun je het bijna niet hebben. Als je gaat voor de standaard H&M, C&A, HEMA, ZARA enz gaat, zit je daar gebakken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:15 schreef ScarFace- het volgende:
Casualmaarum haat je je eigen stad ofzo Sally
..een beetje mij door verwijzen naar het vvv kantoor om een gidsje te halen
![]()
Nee geintje maar is er 1 winkelstraat waar ik naatoe moet ofzo?
Zo overduidelijk?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:15 schreef ScarFace- het volgende:
Casualmaarum haat je je eigen stad ofzo Sally
..
Ik shop nooit (meer) voor mannen, en doe zelf ook niet zo met 'de mode mee', maar help wel graag, dus dan maar het stadsgidsje voor je aanradenquote:een beetje mij door verwijzen naar het vvv kantoor om een gidsje te halen![]()
Rijnstraat/Vijzelstraat/Ketelstraat: 1 grote, lange straat met winkels in hartje Arnhemquote:Nee geintje maar is er 1 winkelstraat waar ik naatoe moet ofzo?
quote:Menselijke resten gevonden in Arnhem
De politie heeft een onderzoek ingesteld naar de herkomst van donderdag in Arnhem gevonden menselijke resten. Vooralsnog wordt ervan uitgegaan dat sprake is van een misdrijf, maar ook de Gravendienst van het ministerie van Defensie is ingeschakeld omdat het mogelijk een graf uit de Tweede Wereldoorlog betreft, meldt een politiewoordvoerder.
De resten, een aantal botten en een deel van een schedel, werden rond 15.00 uur gevonden op een bouwterrein aan de Hoogstedelaan. Dat gebeurde tijdens een onderzoek naar munitie uit de Tweede Wereldoorlog, dat is ingesteld voorafgaand aan het bouwrijp maken van de grond.
Of de resten van een man of vrouw zijn, hoe de resten daar komen en wat er met het slachtoffer is gebeurd, is nog onduidelijk. In het gebied worden overblijfselen van de Tweede Wereldoorlog aangetroffen. "Er is hier destijds flink gevochten."
De aanname dat er mogelijk geen sprake is van een oorlogsslachtoffer, baseert de politie op hoe de resten erbij lagen. "Meestal worden er als er sprake is van oorlogsslachtoffers bij de resten zaken gevonden die daar op wijzen. Dat was hierbij niet het geval. Maar we sluiten niet uit dat het toch om een oorlogsslachtoffer gaat."
De politie heeft de vindplaats 'bevroren', zegt de woordvoerder donderdagavond. Het onderzoek naar de resten wordt vrijdag voortgezet.
quote:
quote:Jup
quote:Action misschienOp vrijdag 22 oktober 2010 10:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Waar kun je in Arnhem gewone, eenvoudige ansichtkaarten kopen, voor weinig? Vooral dat laatste is van belang.
Nothing fancy, geen dubbelzijdig spul, geen enveloppen en zo. Denk 'groeten uit...', bloemen, dieren, omgeving enz.
Primera en Bruna hebben met een beetje geluk wel wat, maar t kan vast voor minder.
quote:Vanaf Arnhem wel, vanaf Velperpoort niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:32 schreef donroyco het volgende:
Hoe zit het met de treinen vandaag richting Nijmegen, gewoon normaal rijdend?
quote:Mooi zoOp vrijdag 22 oktober 2010 13:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vanaf Arnhem wel, vanaf Velperpoort niet.
quote:Vreemd, er valt toch genoeg te klagen over het OV en de bereikbaarheid van Arnhem.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:16 schreef leonie-89 het volgende:
Ja het is een beetje dood de laatste tijd
quote:Er was iemand aangereden tussen Velperpoort en centraal, waarschijnlijk zo'n bouwvakker.Op woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vreemd, er valt toch genoeg te klagen over het OV en de bereikbaarheid van Arnhem.![]()
Syntus is al de hele dag puinhoop weer.
Ja, er was een ongeluk op Velperpoort, maar daarvoor was ook al fikse vertraging en de NS krijgen het wel voor elkaar om de dienstregeling naar Zutphen in no time weer op orde te hebben.
quote:Nee was een vrouw.Op woensdag 27 oktober 2010 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Er was iemand aangereden tussen Velperpoort en centraal, waarschijnlijk zo'n bouwvakker.
quote:En die werken niet bij Ballast-Nedam? Want er is geen spoorwegovergang tussen Velperpoort en Centraal, dus je moet echt je best doen om daar onder een trein te komen, spoordijk opklimmen en dan de rails oversteken
quote:Ah dus dat waren al die sirenes die ik vanochtend hoorde.Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef tliciouz het volgende:
Bedoel jij niet dit dan? http://www.omroepgelderla(...)trein-bij-Arnhem.htm
quote:De teleurstelling is grootOp woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom toch niet in Arnhem werkenbeter aanbod gehad!
quote:Ow op station Velperpoort riepen ze om dat de dienstregeling verstoord was ten gevolge van een aanrijding met een persoon tussen Arnhem Velperpoort en ArnhemOp woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef tliciouz het volgende:
Bedoel jij niet dit dan? http://www.omroepgelderla(...)trein-bij-Arnhem.htm
quote:Dan weet ik wel waarOp woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom toch niet in Arnhem werkenbeter aanbod gehad!
quote:GebeurdOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef neen het volgende:
Gebeurd er nog wel eens wat dan in deze stad?
quote:Ik woon in Presikhaaf, dan mag dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef neen het volgende:
[..]
Ik woon in Presikhaaf, dan mag dat.Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Ja, ze staan weer achter zag ik. En een waardeloze assistent trainer, goed bezig.
quote:Hier het hele artikel.Luxor Live leent miljoen van gemeente
De gemeenteraad in Arnhem ging onlangs aarzelend akkoord met het verstrekken van een lening van een miljoen euro aan Luxor Live. Het geld wordt toegekend ter financiering van de herstructurering van organisatie en beleid, als reactie op de tekorten waarmee het podium bleek te kampen. 3VOOR12/Arnhem-Nijmegen vroeg bestuursvoorzitter Pieter Jongelie om commentaar.
quote:Ja, er komt echt nooit wat leuks, of je moet dol zijn op bands die al jaren over hun top heen zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef leonie-89 het volgende:
Hier het hele artikel.
Het wordt tijd dat Luxor Live eens goed gaat lopen.
Echt een mooie zaal, perfecte locatie. Maar het programma is nog steeds 10 x niks.
quote:Mijn roots liggen in Groningen, maar ik heb er nooit gewoond.Op donderdag 28 oktober 2010 10:31 schreef neen het volgende:
Kom jij oorspronkelijk uit Groningen dan VMW?
quote:Ik ga voor m'n werk 1x in de 2 weken 2 dagen naar Groningen. En ja het is een leuke stadOp donderdag 28 oktober 2010 10:31 schreef neen het volgende:
Kom jij oorspronkelijk uit Groningen dan VMW?
En Remlof, moet jij daar dan iedere dag werken of wat? Toch niet te doen in de trein zo lang altijd
quote:Ik vind rappers alleen maar leuk als de vrouw van de een de ander bedreigt met een pistool.Op donderdag 28 oktober 2010 10:40 schreef Michhas het volgende:
Laatst waren The Opposites in Luxor
Nee, ik ben er niet heengeweest
quote:Ik heb ook niks met rap, sowieso niet met nederlandstaligeOp donderdag 28 oktober 2010 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vind rappers alleen maar leuk als de vrouw van de een de ander bedreigt met een pistool.
quote:Urban Dance Squad vond ik altijd wel leuk.Op donderdag 28 oktober 2010 10:52 schreef Michhas het volgende:
Ik heb ook niks met rap, sowieso niet met nederlandstaligeStelletje falers zijn het, allemaal!
quote:Luisterde op de middelbare school alléén maar rap, niks andersOp donderdag 28 oktober 2010 10:57 schreef remlof het volgende:
Ik vind rap gaaf
Was graag naar de opposites gegaan, maar er kwam iets tussen.
quote:Vrijspraak in zaak Arnhemse drugsmoord
Een 26-jarige Arnhemmer is donderdag vrijgesproken van betrokkenheid bij de moord op een 28-jarige plaatsgenoot in september 2008. De rechtbank in Arnhem veroordeelde de man wel tot drie maanden cel vanwege handel in heroïne en cocaïne.
De vrijgesproken verdachte, een familielid van het slachtoffer, zat al niet meer vast. Later donderdag doet de rechtbank uitspraak tegen twee andere verdachten in dezelfde zaak, mannen van 23 en 28 uit Amsterdam. Aan de fatale schietpartij, in de woning van het slachtoffer aan de Huissensestraat in Arnhem, ging volgens justitie een drugsdeal vooraf.
Volgens Omroep Gelderland is het Paleis van Justitie in Arnhem donderdag extra beveiligd. Er zijn dranghekken geplaatst en er lopen agenten in kogelvrije vesten rond. De rechtbank wil niet zeggen of de veiligheidsmaatregelen verband houden met de uitspraken in de moordzaak.
quote:En ik wilde vanmiddag nog naar de stad gaan.Op donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezellig. Kunnen ze dat tuig uit zuid niet gewoon daar berechten?
quote:Ik vind Groningen leuker dan ArnhemOp donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga voor m'n werk 1x in de 2 weken 2 dagen naar Groningen. En ja het is een leuke stad
quote:Vergis je niet, opgroeien in een van de sloppenwijken van een gemiddelde Nederlandse stad tekent je voor je leven.Op donderdag 28 oktober 2010 10:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met rap, sowieso niet met nederlandstaligeStelletje falers zijn het, allemaal!
quote:Albert Ferrer nieuwe hoofdtrainer Vitesse
28-10-2010 12:35
Albert Ferrer is donderdagmiddag 12.30 uur in GelreDome officieel gepresenteerd als de nieuwe hoofdtrainer/coach van de Arnhemmers.
De voormalige speler van FC Barcelona en 36-voudig Spaans international was de afgelopen periode jeugdtrainer in Barcelona. Verder wordt hij in Spanje een geroemd om zijn analyses. Ferrer (40) neemt Albert Capellas Herms mee van FC Barcelona. Daarnaast verruilt Stanley Menzo het hoofdtrainerschap bij Cambuur Leeuwarden voor de functie van assistent-trainer bij Vitesse.
De complete technische staf ziet er als volgt uit:
Hoofdtrainer/coach - Albert Ferrer
Assistent-trainer - Stanley Menzo
Assistent-trainer - Albert Capellas Herms
Assistent-trainer - Hans van Arum
Keeperstrainer - Raimond van der Gouw
Meer over de nieuwe hoofdtrainer en de rest van de technische staf direct na de persconferentie.
quote:Look? Waar zit dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Gisteren wezen eten bij Look, was erg lekker, en leuk
quote:'Geen gebouw Nationaal Historisch Museum'
Uitgegeven: 29 oktober 2010 16:06
Laatst gewijzigd: 29 oktober 2010 17:55
AMSTERDAM - Op het terrein naast het Openluchtmuseum in Arnhem wordt geen gebouw opgetrokken waarin het Nationaal Historisch Museum (NHM) wordt gehuisvest. Dat heeft staatssecretaris Halbe Zijlstra (Cultuur, VVD) vrijdag besloten.
© ANP
De bewindsman moet zoveel bezuinigen op zijn begroting, dat het volgens hem niet reëel is om aan het project te beginnen, zei hij vrijdag.
De besparingen op zijn cultuurbegroting lopen op jaarbasis op tot 200 miljoen euro. Een nieuw museum bouwen vindt hij daarom niet verantwoord. Omdat hij het doel van het NHM wel belangrijk vindt, blijft de organisatie geld ontvangen.
Daarmee kunnen ze reizende exposities organiseren en de website in de lucht houden. Het NHM doet dat al sinds zijn oprichting in 2008.
Besef
Doel van het Nationaal Historisch Museum is het bevorderen van het historisch besef en de kennis van de geschiedenis van Nederland. Aanvankelijk leek het museum een plaatsje te krijgen in de Randstad, maar toenmalig minister Ronald Plasterk koos voor Arnhem.
Het museum zou gebouwd worden op de parkeerplaats naast het Openluchtmuseum, maar over de definitieve vestigingsplaats ontstond later veel discussie.
Toekomst
Dat hoeft van Zijlstra niet meer. ''Er komt geen gebouw. Nu niet en waarschijnlijk ook niet in de toekomst'', oordeelt hij. Wel heeft hij de leiding van het museum gezegd dat zij zelf kunnen proberen om met private middelen een (bestaand) gebouw te betrekken.
Maar Zijlstra ziet dat niet snel gebeuren. Het eerder geopperde plan om het NHM in het leegstaande paleis Soestdijk te huisvesten lijkt daarmee ook kansloos.
Zijlstra heeft geen overzicht van de voorbereidingskosten die al zijn gemaakt om het Arnhemse plan te realiseren.
D66
Tweede-Kamerlid Boris van der Ham (D66) liet vrijdag weten dat hij eerder al naar zo'n overzicht heeft gevraagd en dat zal blijven doen. Hij is blij dat er een knoop is doorgehakt en dat Arnhem geen optie meer is.
''Dat is een onlogische plek omdat daar geen natuurlijke aanloop is van publiek voor een dergelijk museum. Dat was een gebed zonder eind geworden.''
Huis Der Democratie
De D66'er doet Zijlstra de suggestie om het NHM-plan samen te voegen met andere museale plannen, zoals de realisatie van het Huis der Democratie.
''Als je die plannen samenvoegt kan je tientallen miljoenen euro's uitsparen.'' Als er zo'n nieuw, samengevoegd museum zou ontstaan, vindt Van der Ham het logischer dat neer te zetten in Den Haag of Amsterdam.
Rijksmuseum
Directeur Wim Pijbes van het Rijksmuseum in Amsterdam noemt het ''een verstandig besluit'' om geen gebouw neer te zetten voor het Nationaal Historisch Museum (NHM). ''Je kunt het geld veel efficiënter besteden'', zei hij vrijdag.
Het bespaarde geld is volgens hem beter te gebruiken om een aantal goed functionerende orkesten te redden. ''Laat je een orkest verdwijnen of ga je een ongewis avontuur aan met het NHM?''
Statuten
Bovendien is het Rijksmuseum in feite al een nationaal historisch museum, zegt Pijbes. ''Dat staat zelfs in onze statuten.''
Hij meent wel dat er meer geld en middelen moeten worden vrijgemaakt voor het vergroten van het historisch besef in Nederland. Pijbes zou het toejuichen als er een stimuleringsfonds wordt opgericht voor culturele instellingen, zodat zij meer aandacht kunnen besteden aan geschiedenis.
quote:Uitgezonden?
quote:BobB. Wie kent hem niet!
Ben niet in Arnhem.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:11 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er nog meer vanavond?
Wat een dure prijs voor The Stage!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:11 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er nog meer vanavond?
Ja, was leuk en druk. Er waren alleen geen bandjes zoals vorig jaar, dat was een beetje jammer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:01 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Wat een dure prijs voor The Stage!
Wel een leuk idee, ben niet geweest
Hoe was het remlof?
Auto, aldus Twitter.quote:Op maandag 1 november 2010 00:44 schreef remlof het volgende:
Uhoh:
ArnhemNL Prio 1 Treinongeval SPOORLIJN #Arnhem-NIJMEGEN 10,2 ELST 4871 4232 http://bit.ly/bWLt1P
5 minutes ago
Weet iemand iets meer?
Hmm, dat is kut. Er gebeuren best veel ongevallen met treinen in Elst trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef Sander het volgende:
Vuurwerk? Het ziet er uit alsof iemand een vrachtwagen vuurwerk in de fik heeft gezet. En het is nog steeds bezig.
Ja wat de fuck was dat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef Sander het volgende:
Vuurwerk? Het ziet er uit alsof iemand een vrachtwagen vuurwerk in de fik heeft gezet. En het is nog steeds bezig.
Die zullen wel veel collegegeld moeten betalen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef Omniej het volgende:
Die berichten op Twitter ook, als je nu op Arnhem zoekt.
Maar nog wel één nuttige:
jeanne_th
#vuurwerk #arnhem afsluiting van een voorstelling door ArteZ. Dat is dus van de Kunstacademie in Arnhem.
Oa vanwege het afscheid van de directeurquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef Omniej het volgende:
Die berichten op Twitter ook, als je nu op Arnhem zoekt.
Maar nog wel één nuttige:
jeanne_th
#vuurwerk #arnhem afsluiting van een voorstelling door ArteZ. Dat is dus van de Kunstacademie in Arnhem.
Dit was letterlijk voor mijn deur!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:32 schreef sveno1990 het volgende:
voor de mensen die het gemist hebben
ik zat in mijn kamer ik zag opeens vuurwerk ik dacht dat zal wel iemand zijn die een sierpot aan het testen was ofzo
5 min later nog bezig me moeder helemaal geschokt naja ik dacht laat ik maar eens kijken want het was zowat om de hoek bij mij hele onderweg zag geen flikker hele spijkerkwartier was gewoon vool met rook![]()
maar hulde voor het einde wat een knallen waren dat
zulke dingen zie je hier niet tijdens koninginnedag kan de gemeente wel wat van leren
Nou aan mij niet, ik schrok me een hoedje.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, dan kan ik het ook zienDit is volledig aan mij voorbij gegaan
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:54 schreef remlof het volgende:
Vuurwerkbedrijf verbaasd over commotie
Alleen in huis-aan-huisbladen toch?quote:"Iedereen had het kunnen weten, er is ruimschoots aandacht aan besteed",
Volgens mij wel, maar ik vind dat je voor omwonenden wel iets meer mag doen. Ik kan me voorstellen dat mensen in de buurt zich het apelazerus geschrokken zijn. Met koninginnedag of zo verwacht je het inderdaad, maar dinsdagavond, come onquote:Op woensdag 3 november 2010 13:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Alleen in huis-aan-huisbladen toch?
Die lees ik niet. Kennelijk ben ik daar niet de enige in.
Ik sliep net en schrok dus wakker.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:06 schreef remlof het volgende:
Ik schrok ook in Klarendal, zat tv te kijken en hoorde opeens een takkeherrie
Zeker weer bij station Elst...quote:VAN STATION ARNHEM NAAR STATION NIJMEGEN V.V., VAN STATION ARNHEM NAAR STATION ZETTEN-ANDELST V.V.: TREIN.
waar: van station arnhem naar station nijmegen in beide richtingen, van station arnhem naar station zetten-andelst in beide richtingen
geldigheid:
prognose 03-11-10, 19.00 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen:
oorzaak: aanrijding met een persoon
gevolg: geen vervoer
maatregel:
vervangende halte:
advies:
bericht van vervoerbedrijf: tussen arnhem en tiel en tussen arnhem en nijmegen moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten. door een aanrijding met een persoon rijden er tussen arnhem en nijmegen en tussen arnhem en zetten-andelst geen treinen. *doorgaande reizigers tussen utrecht centraal en nijmegen kunnen omreizen via den bosch. *doorgaande reizigers tussen den bosch en deventer, zwolle kunnen omreizen via utrecht centraal.
En gvd ook net voordat ik m'n trein naar Arnhem wou pakken, nu zit ik waarschijnlijk rwee uur vast in 024quote:Op woensdag 3 november 2010 16:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zeker weer bij station Elst...
Edit: volgens twitterberichten indedaad daar.
Wanneer gaan ze nou eens een onder- over overdoorgang maken daar?
Ja dat gaat lukken, ik zit nu in een intercity naar Arnhem, de sprinter naar velperpoort reed nog niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:55 schreef Sander het volgende:
Ik hoop dat ik rond half 8 toch wel gewoon de trein kan pakken
Ik ben tweeënhalf uur later thuis dan normaalquote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef leonie-89 het volgende:
Vertel mij wat. Ik stond wel in die rij. 1,5 uur over gedaan en dat nog wel met de snelbus
Eindelijk thuis!
Ben ik helaas niet geweestquote:In Australië is een stuk van een stenen bijl gevonden die meer dan 35000 jaar geleden is gemaakt.De ontdekking lijkt in tegenspraak met de aanname dat de bijl zijn oorsprong in Europa vond. Eerdere vondsten uit Europa dateren van 30000 jaar geleden.Het stuk bijl in Australië werd gevonden in Arnhemland, op heilige grond van de Aboriginals.
quote:
Jawelquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Arnhemland, mag dat niet?
Dat is echt heel handig. Hier ook. Beide banen in Arnhem of daar vlakbij. Alles binnen een kwartier fietsenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef kwoth het volgende:
Het blijft toch wat met die bladeren, jarenlange ervaring en toch veel vertragingen.
Het lijkt mij vooral lastig als je voor je werk afhankelijk bent van het OV. Gelukkig is Arnhem mijn kantoor!
Ik dacht dat je om mijn 'Helaas..' moest lachenquote:
Welkom in de straat waar ik ook woon!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef kwoth het volgende:
Gisteren naar en van Zwolle ook behoorlijk last gehad van vertragingen door bladeren op de rails!
Per 1 december heb ik een huis! Wel via Rotsvast en twee huisgenoten. Maar wel twee kamers en aan de van Oldenbarneveldtstraat! Mag dus afscheid nemen van Zuid!
Top! Woon je voor of na de moskee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:40 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Welkom in de straat waar ik ook woon!
Ik weet waar jouw huis woont.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Vanaf de Johan de Wittlaan gezien, voor. Daarachter is ook niet heel veel
Klopt, viel me van de week op bij station Presikhaaf (vanaf de HAN komend)quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:27 schreef Xiance het volgende:
ik zou eigenlijk mn fotocamera weer eens door Arnhem moeten gooien, jammer van t slechte weer maar de stad ziet er wel uber mooi uit zo met al die herfstkleuren
jah! en sonsbeek doet het ook erg goed nuquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, viel me van de week op bij station Presikhaaf (vanaf de HAN komend)
Ik dacht deze week hetzelfde, toen ik op het station in die tijdelijke hal liep (dat brugdeel, zeg maar) en door de ramen richting Arnhem Noord keek.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:27 schreef Xiance het volgende:
ik zou eigenlijk mn fotocamera weer eens door Arnhem moeten gooien, jammer van t slechte weer maar de stad ziet er wel uber mooi uit zo met al die herfstkleuren
dat is dus ook mijn dillemaquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:30 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik dacht deze week hetzelfde, toen ik op het station in die tijdelijke hal liep (dat brugdeel, zeg maar) en door de ramen richting Arnhem Noord keek.Die herfstkleuren richting Sonsbeek waren echt
, maar met dit grijze weer vallen er weinig toffe kleuren te fotograferen...
Ik dacht van de week ook, pff, waarom werk ik eigenlijk in Utrechtquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef kwoth het volgende:
Het blijft toch wat met die bladeren, jarenlange ervaring en toch veel vertragingen.
Het lijkt mij vooral lastig als je voor je werk afhankelijk bent van het OV. Gelukkig is Arnhem mijn kantoor!
En dan hoef je ook niet iedere keer zo vroeg op te staan om naar je werk je gaan, zodat je in het weekend ook niet al voor 8 uur wakker en actief bentquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik dacht van de week ook, pff, waarom werk ik eigenlijk in Utrecht
Ja, ook datquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:31 schreef Vork het volgende:
[..]
En dan hoef je ook niet iedere keer zo vroeg op te staan om naar je werk je gaan, zodat je in het weekend ook niet al voor 8 uur wakker en actief bent.
quote:Bij een steekpartij op de John Frostbrug in Arnhem is een man gewond geraakt. Het slachtoffer is met onbekende verwondingen naar een ziekenhuis gebracht. De politie heeft kort na de steekpartij twee Arnhemmers van 36 en 43 jaar aangehouden.
De steekpartij vond volgens de politie plaats rond 20.50 uur op de brug over de Rijn. De aanleiding voor het incident is niet bekend. De verdachten zijn meegenomen naar het politiebureau en worden verhoord. De politie is op zoek naar getuigen.
Niet alleen hier, ook daar...quote:
Is dat die lakse huisbaas met een minstens zo lakse zoon die de aansluiting tot het internet 'onderhoudt'?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:19 schreef _Loki het volgende:
Oh wauw, m'n huisbaas komt langs voor de lekkage
Dat is onverwachts, dacht dat ie nooit meer kwam.
zeker interessant nu weet ik wat de ekte ghetto's van arnhem zijnquote:Op maandag 8 november 2010 13:19 schreef remlof het volgende:
Best interessant: De kerncijfers van de diverse Arnhemse wijken
Vertel eens?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
zeker interessant nu weet ik wat de ekte ghetto's van arnhem zijn
Oud Malburgen en Presikhaaf Westquote:
Da's tokkie, niet ghettoquote:
Jij neemt thuiszorg wel heel letterlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef tliciouz het volgende:
Die reactie van Jordy.Wat een zeiksnor.
Wie komt er met een fruitmandje langs? Lig al sinds zondag met griep in bed.
Ik stuur wel een kaartje, want anders krijg je mijn verkoudheid er ook nog bijquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef tliciouz het volgende:
Die reactie van Jordy.Wat een zeiksnor.
Wie komt er met een fruitmandje langs? Lig al sinds zondag met griep in bed.
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij neemt thuiszorg wel heel letterlijk
Beterschap
Oh is het bij jou ook al zo ver?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik stuur wel een kaartje, want anders krijg je mijn verkoudheid er ook nog bij
Ja, dat krijg je bij uit huis gaan. Straks komt er ook nog ern man thuis die boos is dat je het eten niet klaar hebt. Het echte levenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moest lachen!
Normaal werd ik altijd vertroeteld door mama, maar nu is er niemand.
Jaaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh is het bij jou ook al zo ver?
Nee nee. Hij is tot nu toe elke dag uit werk boodschappen gaan doen en hij maakt het eten ook nog eens klaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je bij uit huis gaan. Straks komt er ook nog ern man thuis die boos is dat je het eten niet klaar hebt. Het echte leven
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
JaaKeelpijn, loopneus, prikkende ogen... Ik heb het ook stevig te pakken. Ben wel aan het werk though
Crapquote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar begon het bij mij ook mee ja.
En het leuke is ik mag niet eens aan het werk. Want ik kom alleen maar bij zieke mensen thuis, zo maak ik het alleen maar erger voor ze.
Wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Crap![]()
Tja, ik werk niet met mensen (en da's maar goed ook). Maar goed, ik mag dus wel gewoon werken. Ben alleen benieuwd of ik de week nog volmaak.
Ik ben grafisch ontwerper. Heb dus wel collega's, maar hoef niemand te verzorgenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat doe je dan als ik vragen mag?
Whehe.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)hem-wordt-Herman.htm
Oost, toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef tliciouz het volgende:
Dank je wel!
In welke wijk woon ik dan eigenlijk? West of Oost?
TT changequote:Arnhem Centraal voor even Herman Centraal
ARNHEM - Eens kijken wat de reacties zullen zijn, dachten de bouwvakkers die bezig zijn met het aanbrengen van de bekleding van de keerwand langs de Amsterdamseweg bij Station Arnhem. In plaats van 'Arnhem' maakten ze van de zes letters die in de wand zijn opgenomen het anagram 'Herman'. De reacties bleven niet uit.
Spoorbeheerder ProRail kreeg er diverse telefoontjes over en de gebruikers van het sociale internetmedium Twitter maakten zich er de hele dag vrolijk over. Overigens is het in de loop van donderdag alweer gedaan met 'Herman Centraal'. Dan worden de bordjes verhangen.
huh? Die foto klopt niet, de letters die er al staan zijn 'men', maar dat zit niet in Arnhem en ook niet in Hermanquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In het echt ook:
http://twitpic.com/35sq81
Staat er nu Harmen?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In het echt ook:
http://twitpic.com/35sq81
Ehm?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
huh? Die foto klopt niet, de letters die er al staan zijn 'men', maar dat zit niet in Arnhem en ook niet in Herman
Beetje omslachtigquote:Op donderdag 11 november 2010 10:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Ehm?
HERMAN
A--MEN
ARNHEM
De E staat al goed, de M en de N nog niet. Niet zo moeilijk toch?
Preciesquote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee hoor, zo hoeven er steeds maar twee letters af. Anders moet eerst alles eraf, en dan weer erop geplakt worden.
Velperbinnensingel ookquote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef _Loki het volgende:
Yay, de hommelstraat en hommelseweg zijn weer overstroomd
Vannacht vond ik het er harder aan toe gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het alles mee vond vallen in ieder geval. De storm dan he
Oh shit... Ben je nog ziek eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vannacht vond ik het er harder aan toe gaan.
Heb zo een gesprek op werk, ze vroegen of ik even op kantoor kon komen. Klinkt niet goed.
Ja nog steeds, en dat weten ze ook maar ze wouden toch dat ik even langs kwam. Ze wouden het hebben over mijn ziekteverzuim en over mijn contractverlenging nu weet ik niet of dat positief of negatief is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh shit... Ben je nog ziek eigenlijk?
Waar ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef _Loki het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor die sollicitatie want als dit niks wordt, dan weet ik echt niet wat ik nog kan proberen
Bij het lab waar Vork werkt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?
Vanavond naar Blood Red Shoes in Luxor
Ok, dan zien we elkaar nog net, denk ik, want ik ga het niet laat maken vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:39 schreef _Loki het volgende:
Hehe oke
2 uur moet ik er zijn. En druk maak ik me niet echt, eerder een portie gezonde zenuwen
Aan m'n witte jas.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Mijn contract is verlengt.![]()
Ik kan toch altijd zo'n drama maken om niets.Succes Loki!
Je ziet er lief uit hoor (in je FoBo tenminstequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:07 schreef _Loki het volgende:
dat moet lukken.
Ik ben klein en roodharig. Dat zijn er ook niet veel.
Nou ik ga m'n spullen pakken en richting de bus. Echt niet dat ik ga fietsen met dit weer.
Daar ga ik ook naar toe, erg leuk bandjequote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?
Vanavond naar Blood Red Shoes in Luxor
Gefeliquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Mijn contract is verlengt.![]()
Ik kan toch altijd zo'n drama maken om niets.Succes Loki!
Ja dat het niet te vaak moest worden en dat was het.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat fijn! Maar wat hadden ze over je ziekteverzuim dan?
Assholesquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat het niet te vaak moest worden en dat was het.
HA ohja ik heb wat in m'n FoBo gezet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je ziet er lief uit hoor (in je FoBo tenminste)
Hoe ging het gesprek?
Goed om te horenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef _Loki het volgende:
[..]
HA ohja ik heb wat in m'n FoBo gezet!
En, volgens mij wel goed, ze zeiden dat ze het een leuk gesprek vonden. En ik heb vork gezienDie doodserieus achter z'n spiegeltje een apparaat zat te bedienen
Goedzo! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef _Loki het volgende:
[..]
En, volgens mij wel goed, ze zeiden dat ze het een leuk gesprek vonden. En ik heb vork gezienDie doodserieus achter z'n spiegeltje een apparaat zat te bedienen
Er stond een vrachtwagen op het spoor of die was ergens tegenaan geredenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goed banennieuws, gefeli!
Hebben er nog meer mensen intens genoten van de gezellige () drukte in de treinen vanuit Utrecht?
![]()
Gewoon in de spits een trein uit laten vallen en de volgende maar met één treinstel laten rijden, goed idee!
In Ede-W: "ja mensen, we laten niemand op het perron achter dus zorg maar dat het past anders gaan we niet verder".
Paste niet natuurlijk, maar we gingen na een kwartiertje wachten toch (in slakkengang natuurlijk) verder.
Er stond, en staat, trouwens niets op 9292ov over vertragingen.![]()
Gister (en eergister) ook al niet.
Of zou de NS het voldoende vinden om één keer aan te kondigen dat het herfst is...
Mooizo! Dat is in elk geval positief. Ja ik was een beetje geïrriteerd, omdat het systeem op dat moment dood aan het gaan was. 5 minuten hing de boel compleet en ben ik maar koffie gaan drinkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef _Loki het volgende:
Ik was toch wel duidelijk herkenbaar. en die spiegel, dat weet ik eigenlijk ook niet. Je kunt mensen van achter aan zien komen en je zou met de persoon naast je kunnen communiceren door elkaar aan te kijken zonder daarvoor je hoofd te moeten draaien. Ik gebruik dat ding in elk geval daar niet voor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef _Loki het volgende:
Nou je zag er nog wel vrolijk uit hoor
Maar waarom zit die spiegel daar? Dat zag er wat vreemd uitIk was trouwens wel blij dat hij even zij 'En daar zit Maarten.' want anders had ik je echt niet herkend denk ik, en dat komt ook zo gaar over als ik zeg dat ik je ken.
Oh ik moet nog een kerstboom kopenquote:Op zaterdag 13 november 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
En ik zie net dat tuincentrum in Duiven morgen geopend is. Yay.
Ja leuk joh die apparaten. Helemaal achterin staan ook van die dingen ter waarde van zeer dure auto's per stuk. Maar als het een beetje druk wordt, dan gaat er om de haverklap weer eens wat stukquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef _Loki het volgende:
Hmja, je was wel zoals je zei.
Kenneth (toch?) vertelde sowieso overal heel enthousiast over, zelfs over de man die achter de 150.000 euro kostende apparaten zat en weet ik veel. Ik denk dat hij alles gewoon leuk wilde laten klinken of iets, dat hij wilde laten zien dat jij best wel belangrijk was, gewoon uit enthousiastme
Vandaag maar eens pepernoten inslaan. Sinterklaasquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:14 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Oh ik moet nog een kerstboom kopenmaar misschien kan ik dat beter maandag doen...
En ik heb vorige week toch weer zo'n 50 euro van de ns gekregen, tikt lekker aan zo (helaas...).
Ik ga speculaas bakkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:46 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Vandaag maar eens pepernoten inslaan. Sinterklaas!
Nee joh.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:18 schreef Vork het volgende:
Een kerstboom? Zou je dan niet een maandje wachten?
Nog steeds niet helemaal lekker? Ik ben blij dat ik even wat daglicht zag haha.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh nee, ik blijf lekker binnen vandaag/dit weekend!
Mja, keelpijn is over, maar ik heb nu knallende koppijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal lekker? Ik ben blij dat ik even wat daglicht zag haha.
Oh je hebt naast konijnen ook nog cavia's? Lief.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mja, keelpijn is over, maar ik heb nu knallende koppijnSchiet lekker op, maar niet heus. Ben wel even buiten geweest voor, vanmorgen. Boodschappen gehaald en zo. Net het konijnen- en caviahok verschoond, maar nu heb ik ook wel weer een beetje het idee dat ik genoeg gedaan heb... En jij dan?
Ja er reden zelfs tractors en al bij.quote:
Ja, twee konijnen en twee cavia'squote:Op zaterdag 13 november 2010 15:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh je hebt naast konijnen ook nog cavia's? Lief.
Ik voel me eigenlijk een stuk beter, nog een beetje aan het snotteren maar dat gaat vanzelf wel weer voorbij. Heb net een sjaal en wanten gehaald voor 30 euro. Vind het eigenlijk belachelijk duur.![]()
Je mag de konijnen wel hierheen brengen hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, twee konijnen en twee cavia'sMeer moet t ook echt niet worden. Maar ze zijn wel heel lief hoor.
Vorig jaar had ik ook een loeidure (voor mijn doen dan) sjaal en muts bij Invito. Ook iets van ¤ 40 of zoMaar ze zijn nog steeds lekker, ik heb ze alweer aangehad
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja er reden zelfs tractors en al bij.Dacht even dat ik terug in Druten was.
Denk dat iedereen de intocht op tv aan het kijken is.quote:
Nee maar dat is bij verlperpoort toch? Daar was het ook helemaal niet, bij verlperplein stond de hele boel vol en in de steenstraat ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Denk dat iedereen de intocht op tv aan het kijken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |