Oost, toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef tliciouz het volgende:
Dank je wel!
In welke wijk woon ik dan eigenlijk? West of Oost?
TT changequote:Arnhem Centraal voor even Herman Centraal
ARNHEM - Eens kijken wat de reacties zullen zijn, dachten de bouwvakkers die bezig zijn met het aanbrengen van de bekleding van de keerwand langs de Amsterdamseweg bij Station Arnhem. In plaats van 'Arnhem' maakten ze van de zes letters die in de wand zijn opgenomen het anagram 'Herman'. De reacties bleven niet uit.
Spoorbeheerder ProRail kreeg er diverse telefoontjes over en de gebruikers van het sociale internetmedium Twitter maakten zich er de hele dag vrolijk over. Overigens is het in de loop van donderdag alweer gedaan met 'Herman Centraal'. Dan worden de bordjes verhangen.
huh? Die foto klopt niet, de letters die er al staan zijn 'men', maar dat zit niet in Arnhem en ook niet in Hermanquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In het echt ook:
http://twitpic.com/35sq81
Staat er nu Harmen?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In het echt ook:
http://twitpic.com/35sq81
Ehm?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
huh? Die foto klopt niet, de letters die er al staan zijn 'men', maar dat zit niet in Arnhem en ook niet in Herman
Beetje omslachtigquote:Op donderdag 11 november 2010 10:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Ehm?
HERMAN
A--MEN
ARNHEM
De E staat al goed, de M en de N nog niet. Niet zo moeilijk toch?
Preciesquote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee hoor, zo hoeven er steeds maar twee letters af. Anders moet eerst alles eraf, en dan weer erop geplakt worden.
Velperbinnensingel ookquote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef _Loki het volgende:
Yay, de hommelstraat en hommelseweg zijn weer overstroomd
Vannacht vond ik het er harder aan toe gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het alles mee vond vallen in ieder geval. De storm dan he
Oh shit... Ben je nog ziek eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vannacht vond ik het er harder aan toe gaan.
Heb zo een gesprek op werk, ze vroegen of ik even op kantoor kon komen. Klinkt niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |