zeker interessant nu weet ik wat de ekte ghetto's van arnhem zijnquote:Op maandag 8 november 2010 13:19 schreef remlof het volgende:
Best interessant: De kerncijfers van de diverse Arnhemse wijken
Vertel eens?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
zeker interessant nu weet ik wat de ekte ghetto's van arnhem zijn
Oud Malburgen en Presikhaaf Westquote:
Da's tokkie, niet ghettoquote:
Jij neemt thuiszorg wel heel letterlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef tliciouz het volgende:
Die reactie van Jordy.Wat een zeiksnor.
Wie komt er met een fruitmandje langs? Lig al sinds zondag met griep in bed.
Ik stuur wel een kaartje, want anders krijg je mijn verkoudheid er ook nog bijquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef tliciouz het volgende:
Die reactie van Jordy.Wat een zeiksnor.
Wie komt er met een fruitmandje langs? Lig al sinds zondag met griep in bed.
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij neemt thuiszorg wel heel letterlijk
Beterschap
Oh is het bij jou ook al zo ver?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik stuur wel een kaartje, want anders krijg je mijn verkoudheid er ook nog bij
Ja, dat krijg je bij uit huis gaan. Straks komt er ook nog ern man thuis die boos is dat je het eten niet klaar hebt. Het echte levenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moest lachen!
Normaal werd ik altijd vertroeteld door mama, maar nu is er niemand.
Jaaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh is het bij jou ook al zo ver?
Nee nee. Hij is tot nu toe elke dag uit werk boodschappen gaan doen en hij maakt het eten ook nog eens klaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je bij uit huis gaan. Straks komt er ook nog ern man thuis die boos is dat je het eten niet klaar hebt. Het echte leven
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
JaaKeelpijn, loopneus, prikkende ogen... Ik heb het ook stevig te pakken. Ben wel aan het werk though
Crapquote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar begon het bij mij ook mee ja.
En het leuke is ik mag niet eens aan het werk. Want ik kom alleen maar bij zieke mensen thuis, zo maak ik het alleen maar erger voor ze.
Wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Crap![]()
Tja, ik werk niet met mensen (en da's maar goed ook). Maar goed, ik mag dus wel gewoon werken. Ben alleen benieuwd of ik de week nog volmaak.
Ik ben grafisch ontwerper. Heb dus wel collega's, maar hoef niemand te verzorgenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat doe je dan als ik vragen mag?
Whehe.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)hem-wordt-Herman.htm
Oost, toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef tliciouz het volgende:
Dank je wel!
In welke wijk woon ik dan eigenlijk? West of Oost?
TT changequote:Arnhem Centraal voor even Herman Centraal
ARNHEM - Eens kijken wat de reacties zullen zijn, dachten de bouwvakkers die bezig zijn met het aanbrengen van de bekleding van de keerwand langs de Amsterdamseweg bij Station Arnhem. In plaats van 'Arnhem' maakten ze van de zes letters die in de wand zijn opgenomen het anagram 'Herman'. De reacties bleven niet uit.
Spoorbeheerder ProRail kreeg er diverse telefoontjes over en de gebruikers van het sociale internetmedium Twitter maakten zich er de hele dag vrolijk over. Overigens is het in de loop van donderdag alweer gedaan met 'Herman Centraal'. Dan worden de bordjes verhangen.
huh? Die foto klopt niet, de letters die er al staan zijn 'men', maar dat zit niet in Arnhem en ook niet in Hermanquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In het echt ook:
http://twitpic.com/35sq81
Staat er nu Harmen?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In het echt ook:
http://twitpic.com/35sq81
Ehm?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
huh? Die foto klopt niet, de letters die er al staan zijn 'men', maar dat zit niet in Arnhem en ook niet in Herman
Beetje omslachtigquote:Op donderdag 11 november 2010 10:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Ehm?
HERMAN
A--MEN
ARNHEM
De E staat al goed, de M en de N nog niet. Niet zo moeilijk toch?
Preciesquote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee hoor, zo hoeven er steeds maar twee letters af. Anders moet eerst alles eraf, en dan weer erop geplakt worden.
Velperbinnensingel ookquote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef _Loki het volgende:
Yay, de hommelstraat en hommelseweg zijn weer overstroomd
Vannacht vond ik het er harder aan toe gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het alles mee vond vallen in ieder geval. De storm dan he
Oh shit... Ben je nog ziek eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vannacht vond ik het er harder aan toe gaan.
Heb zo een gesprek op werk, ze vroegen of ik even op kantoor kon komen. Klinkt niet goed.
Ja nog steeds, en dat weten ze ook maar ze wouden toch dat ik even langs kwam. Ze wouden het hebben over mijn ziekteverzuim en over mijn contractverlenging nu weet ik niet of dat positief of negatief is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh shit... Ben je nog ziek eigenlijk?
Waar ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef _Loki het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor die sollicitatie want als dit niks wordt, dan weet ik echt niet wat ik nog kan proberen
Bij het lab waar Vork werkt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?
Vanavond naar Blood Red Shoes in Luxor
Ok, dan zien we elkaar nog net, denk ik, want ik ga het niet laat maken vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:39 schreef _Loki het volgende:
Hehe oke
2 uur moet ik er zijn. En druk maak ik me niet echt, eerder een portie gezonde zenuwen
Aan m'n witte jas.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Mijn contract is verlengt.![]()
Ik kan toch altijd zo'n drama maken om niets.Succes Loki!
Je ziet er lief uit hoor (in je FoBo tenminstequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:07 schreef _Loki het volgende:
dat moet lukken.
Ik ben klein en roodharig. Dat zijn er ook niet veel.
Nou ik ga m'n spullen pakken en richting de bus. Echt niet dat ik ga fietsen met dit weer.
Daar ga ik ook naar toe, erg leuk bandjequote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?
Vanavond naar Blood Red Shoes in Luxor
Gefeliquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Mijn contract is verlengt.![]()
Ik kan toch altijd zo'n drama maken om niets.Succes Loki!
Ja dat het niet te vaak moest worden en dat was het.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat fijn! Maar wat hadden ze over je ziekteverzuim dan?
Assholesquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat het niet te vaak moest worden en dat was het.
HA ohja ik heb wat in m'n FoBo gezet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je ziet er lief uit hoor (in je FoBo tenminste)
Hoe ging het gesprek?
Goed om te horenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef _Loki het volgende:
[..]
HA ohja ik heb wat in m'n FoBo gezet!
En, volgens mij wel goed, ze zeiden dat ze het een leuk gesprek vonden. En ik heb vork gezienDie doodserieus achter z'n spiegeltje een apparaat zat te bedienen
Goedzo! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef _Loki het volgende:
[..]
En, volgens mij wel goed, ze zeiden dat ze het een leuk gesprek vonden. En ik heb vork gezienDie doodserieus achter z'n spiegeltje een apparaat zat te bedienen
Er stond een vrachtwagen op het spoor of die was ergens tegenaan geredenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goed banennieuws, gefeli!
Hebben er nog meer mensen intens genoten van de gezellige () drukte in de treinen vanuit Utrecht?
![]()
Gewoon in de spits een trein uit laten vallen en de volgende maar met één treinstel laten rijden, goed idee!
In Ede-W: "ja mensen, we laten niemand op het perron achter dus zorg maar dat het past anders gaan we niet verder".
Paste niet natuurlijk, maar we gingen na een kwartiertje wachten toch (in slakkengang natuurlijk) verder.
Er stond, en staat, trouwens niets op 9292ov over vertragingen.![]()
Gister (en eergister) ook al niet.
Of zou de NS het voldoende vinden om één keer aan te kondigen dat het herfst is...
Mooizo! Dat is in elk geval positief. Ja ik was een beetje geïrriteerd, omdat het systeem op dat moment dood aan het gaan was. 5 minuten hing de boel compleet en ben ik maar koffie gaan drinkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef _Loki het volgende:
Ik was toch wel duidelijk herkenbaar. en die spiegel, dat weet ik eigenlijk ook niet. Je kunt mensen van achter aan zien komen en je zou met de persoon naast je kunnen communiceren door elkaar aan te kijken zonder daarvoor je hoofd te moeten draaien. Ik gebruik dat ding in elk geval daar niet voor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef _Loki het volgende:
Nou je zag er nog wel vrolijk uit hoor
Maar waarom zit die spiegel daar? Dat zag er wat vreemd uitIk was trouwens wel blij dat hij even zij 'En daar zit Maarten.' want anders had ik je echt niet herkend denk ik, en dat komt ook zo gaar over als ik zeg dat ik je ken.
Oh ik moet nog een kerstboom kopenquote:Op zaterdag 13 november 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
En ik zie net dat tuincentrum in Duiven morgen geopend is. Yay.
Ja leuk joh die apparaten. Helemaal achterin staan ook van die dingen ter waarde van zeer dure auto's per stuk. Maar als het een beetje druk wordt, dan gaat er om de haverklap weer eens wat stukquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef _Loki het volgende:
Hmja, je was wel zoals je zei.
Kenneth (toch?) vertelde sowieso overal heel enthousiast over, zelfs over de man die achter de 150.000 euro kostende apparaten zat en weet ik veel. Ik denk dat hij alles gewoon leuk wilde laten klinken of iets, dat hij wilde laten zien dat jij best wel belangrijk was, gewoon uit enthousiastme
Vandaag maar eens pepernoten inslaan. Sinterklaasquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:14 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Oh ik moet nog een kerstboom kopenmaar misschien kan ik dat beter maandag doen...
En ik heb vorige week toch weer zo'n 50 euro van de ns gekregen, tikt lekker aan zo (helaas...).
Ik ga speculaas bakkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:46 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Vandaag maar eens pepernoten inslaan. Sinterklaas!
Nee joh.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:18 schreef Vork het volgende:
Een kerstboom? Zou je dan niet een maandje wachten?
Nog steeds niet helemaal lekker? Ik ben blij dat ik even wat daglicht zag haha.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh nee, ik blijf lekker binnen vandaag/dit weekend!
Mja, keelpijn is over, maar ik heb nu knallende koppijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal lekker? Ik ben blij dat ik even wat daglicht zag haha.
Oh je hebt naast konijnen ook nog cavia's? Lief.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mja, keelpijn is over, maar ik heb nu knallende koppijnSchiet lekker op, maar niet heus. Ben wel even buiten geweest voor, vanmorgen. Boodschappen gehaald en zo. Net het konijnen- en caviahok verschoond, maar nu heb ik ook wel weer een beetje het idee dat ik genoeg gedaan heb... En jij dan?
Ja er reden zelfs tractors en al bij.quote:
Ja, twee konijnen en twee cavia'squote:Op zaterdag 13 november 2010 15:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh je hebt naast konijnen ook nog cavia's? Lief.
Ik voel me eigenlijk een stuk beter, nog een beetje aan het snotteren maar dat gaat vanzelf wel weer voorbij. Heb net een sjaal en wanten gehaald voor 30 euro. Vind het eigenlijk belachelijk duur.![]()
Je mag de konijnen wel hierheen brengen hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, twee konijnen en twee cavia'sMeer moet t ook echt niet worden. Maar ze zijn wel heel lief hoor.
Vorig jaar had ik ook een loeidure (voor mijn doen dan) sjaal en muts bij Invito. Ook iets van ¤ 40 of zoMaar ze zijn nog steeds lekker, ik heb ze alweer aangehad
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja er reden zelfs tractors en al bij.Dacht even dat ik terug in Druten was.
Denk dat iedereen de intocht op tv aan het kijken is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |