Ja nog steeds, en dat weten ze ook maar ze wouden toch dat ik even langs kwam. Ze wouden het hebben over mijn ziekteverzuim en over mijn contractverlenging nu weet ik niet of dat positief of negatief is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh shit... Ben je nog ziek eigenlijk?
Waar ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef _Loki het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor die sollicitatie want als dit niks wordt, dan weet ik echt niet wat ik nog kan proberen
Bij het lab waar Vork werkt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?
Vanavond naar Blood Red Shoes in Luxor
Ok, dan zien we elkaar nog net, denk ik, want ik ga het niet laat maken vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:39 schreef _Loki het volgende:
Hehe oke
2 uur moet ik er zijn. En druk maak ik me niet echt, eerder een portie gezonde zenuwen
Aan m'n witte jas.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Mijn contract is verlengt.![]()
Ik kan toch altijd zo'n drama maken om niets.Succes Loki!
Je ziet er lief uit hoor (in je FoBo tenminstequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:07 schreef _Loki het volgende:
dat moet lukken.
Ik ben klein en roodharig. Dat zijn er ook niet veel.
Nou ik ga m'n spullen pakken en richting de bus. Echt niet dat ik ga fietsen met dit weer.
Daar ga ik ook naar toe, erg leuk bandjequote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?
Vanavond naar Blood Red Shoes in Luxor
Gefeliquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Mijn contract is verlengt.![]()
Ik kan toch altijd zo'n drama maken om niets.Succes Loki!
Ja dat het niet te vaak moest worden en dat was het.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat fijn! Maar wat hadden ze over je ziekteverzuim dan?
Assholesquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat het niet te vaak moest worden en dat was het.
HA ohja ik heb wat in m'n FoBo gezet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je ziet er lief uit hoor (in je FoBo tenminste)
Hoe ging het gesprek?
Goed om te horenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef _Loki het volgende:
[..]
HA ohja ik heb wat in m'n FoBo gezet!
En, volgens mij wel goed, ze zeiden dat ze het een leuk gesprek vonden. En ik heb vork gezienDie doodserieus achter z'n spiegeltje een apparaat zat te bedienen
Goedzo! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef _Loki het volgende:
[..]
En, volgens mij wel goed, ze zeiden dat ze het een leuk gesprek vonden. En ik heb vork gezienDie doodserieus achter z'n spiegeltje een apparaat zat te bedienen
Er stond een vrachtwagen op het spoor of die was ergens tegenaan geredenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goed banennieuws, gefeli!
Hebben er nog meer mensen intens genoten van de gezellige () drukte in de treinen vanuit Utrecht?
![]()
Gewoon in de spits een trein uit laten vallen en de volgende maar met één treinstel laten rijden, goed idee!
In Ede-W: "ja mensen, we laten niemand op het perron achter dus zorg maar dat het past anders gaan we niet verder".
Paste niet natuurlijk, maar we gingen na een kwartiertje wachten toch (in slakkengang natuurlijk) verder.
Er stond, en staat, trouwens niets op 9292ov over vertragingen.![]()
Gister (en eergister) ook al niet.
Of zou de NS het voldoende vinden om één keer aan te kondigen dat het herfst is...
Mooizo! Dat is in elk geval positief. Ja ik was een beetje geïrriteerd, omdat het systeem op dat moment dood aan het gaan was. 5 minuten hing de boel compleet en ben ik maar koffie gaan drinkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef _Loki het volgende:
Ik was toch wel duidelijk herkenbaar. en die spiegel, dat weet ik eigenlijk ook niet. Je kunt mensen van achter aan zien komen en je zou met de persoon naast je kunnen communiceren door elkaar aan te kijken zonder daarvoor je hoofd te moeten draaien. Ik gebruik dat ding in elk geval daar niet voor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef _Loki het volgende:
Nou je zag er nog wel vrolijk uit hoor
Maar waarom zit die spiegel daar? Dat zag er wat vreemd uitIk was trouwens wel blij dat hij even zij 'En daar zit Maarten.' want anders had ik je echt niet herkend denk ik, en dat komt ook zo gaar over als ik zeg dat ik je ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |