Ja dat gaat lukken, ik zit nu in een intercity naar Arnhem, de sprinter naar velperpoort reed nog niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:55 schreef Sander het volgende:
Ik hoop dat ik rond half 8 toch wel gewoon de trein kan pakken
Ik ben tweeënhalf uur later thuis dan normaalquote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef leonie-89 het volgende:
Vertel mij wat. Ik stond wel in die rij. 1,5 uur over gedaan en dat nog wel met de snelbus
Eindelijk thuis!
Ben ik helaas niet geweestquote:In Australië is een stuk van een stenen bijl gevonden die meer dan 35000 jaar geleden is gemaakt.De ontdekking lijkt in tegenspraak met de aanname dat de bijl zijn oorsprong in Europa vond. Eerdere vondsten uit Europa dateren van 30000 jaar geleden.Het stuk bijl in Australië werd gevonden in Arnhemland, op heilige grond van de Aboriginals.
quote:
Jawelquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Arnhemland, mag dat niet?
Dat is echt heel handig. Hier ook. Beide banen in Arnhem of daar vlakbij. Alles binnen een kwartier fietsenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef kwoth het volgende:
Het blijft toch wat met die bladeren, jarenlange ervaring en toch veel vertragingen.
Het lijkt mij vooral lastig als je voor je werk afhankelijk bent van het OV. Gelukkig is Arnhem mijn kantoor!
Ik dacht dat je om mijn 'Helaas..' moest lachenquote:
Welkom in de straat waar ik ook woon!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef kwoth het volgende:
Gisteren naar en van Zwolle ook behoorlijk last gehad van vertragingen door bladeren op de rails!
Per 1 december heb ik een huis! Wel via Rotsvast en twee huisgenoten. Maar wel twee kamers en aan de van Oldenbarneveldtstraat! Mag dus afscheid nemen van Zuid!
Top! Woon je voor of na de moskee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:40 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Welkom in de straat waar ik ook woon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |