Quincy zit op de +/- 20quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben weer ingeschakeld.
Wie telt de scharen?
Ze scoren vaker. Mourinho doet wat hij moet doen: de wedstrijden zakelijk controleren, doelpunten komen later...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Mourinho begint de toko een beetje op de rails te krijgen...?
Ik heb het gevoel dat ze geleidelijk aan wel een wat hechter team beginnen te worden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze scoren vaker. Mourinho doet wat hij moet doen: de wedstrijden zakelijk controleren, doelpunten komen later...
Ja daar lijkt het wel op idd , het gaat ze de laatste tijd steeds gemakkelijker af en ze scoren ook makkelijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze geleidelijk aan wel een wat hechter team beginnen te worden.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:26 schreef chufi het volgende:
hipnosapo schijnt zn bijnaam te zijn (van Özil) Hetgeen "gehypnotiseerde kikker" betekent
Helemaal vergeten en gelijk een keiharde schouderduw van Drenthequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:28 schreef Cudles het volgende:
Ik zet de stream aan en gelijk scoorde Valdez na mooie vrije trap Drenthe. Mislukte buitenspel val van Villarreal
edit: Gelijk 1-1
Een kale rechtsbuiten of rechtshalf. Geen ideequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef chufi het volgende:
2-2 inmiddels wel gemist wie em maakte van Villareal
Eerste keer dat ik hem zie spelen eigenlijk. Ben zwaar onder de indruk, al lukte die schaar in de eerste helft niet zo goedquote:
Mañana zal ie wel denkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een scheidsrechter. Hoe kun je nou maar 3 minuten bijtellen? Hadden er makkelijk 8 kunnen zijn.
Tis nog kort in het seizoen maar het zou wel Frappant zijn.....quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Real Madrid nu dus koploper hm. Spannend hoor. Ben benieuwd of die Portugese groot kauwgom afnemer met al die vedetten weer zijn kunstje gaat flikken!
Het is nog te vroeg in het seizoen denk ik .... Er gaat daar nog een hooop gebeuren met de standquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef DAMH het volgende:
Ik zie Madrid hem wel winnen,, lijkt wel alsof de spirit er een beetje uit is bij barca bij vlagen. Er moet wat meer honger komen
Soms heb ik ook het idee of het gif er een beetje uit is. Maar als je kijkt hoe dominerend ze spelen over het algemeen. Ze hebben hiervoor 2 seizoenen magistraal gespeeld dan moet je niet vergeten. Maar ook dit seizoen gaat het gewoon weer komen hoor, het komt er op het scorebord alleen nog niet uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:23 schreef Doublepain het volgende:
Barça speelde een seizoen geweldig. Maar dat kan je nooit een paar seizoenen volhouden. Kijk maar naar Arsenal..
quote:Kijk maar naar Arsenal? Die houden het meestal nog niet eens 1 seizoen vol en staan steeds aan het end met lege handen... Wat ik wel jammer vind voor ze...Op dinsdag 19 oktober 2010 09:23 schreef Doublepain het volgende:
Barça speelde een seizoen geweldig. Maar dat kan je nooit een paar seizoenen volhouden. Kijk maar naar Arsenal..
quote:En daar is ook alles mee gezegd...
quote:
quote:Zullen er dit jaar 40 punten verschil tussen de nummer 2 en 3 zitten?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:06 schreef Confetti het volgende:
Dat niveauverschil met de rest word elk jaar groter
quote:Nog niet in een heel seizoenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakircioglu maakt er nog wel 7!
quote:Ik denk dan 7-2 voor Real ofzo..Op zaterdag 23 oktober 2010 21:51 schreef Mykonos het volgende:
Toch mooi om te zijn hoe het galleryplay na de 6-0 dan keihard faalt (al die mislukte hakjes..)
Verheug me nu al op een treffen tussen dit Real en een Barca in vorm:)
quote:Dat dacht je vorig jaar zeker ook, met al die topaankopen ..Op zaterdag 23 oktober 2010 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dan 7-2 voor Real ofzo..
quote:Dacht je zeker ook tegen Inter of niet?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat dacht je vorig jaar zeker ook, met al die topaankopen ..
Maar ze werden helemaal zoek gespeeld door Barça.![]()
quote:Maar nu hebben ze Mourinho.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat dacht je vorig jaar zeker ook, met al die topaankopen ..
Maar ze werden helemaal zoek gespeeld door Barça.![]()
quote:Zijn ze helemaal weggespeeld dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dacht je zeker ook tegen Inter of niet?
quote:Hebben ze gewonnen dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn ze helemaal weggespeeld dan?
quote:Zeg ik dat?
quote:Gek he met een man meer vanaf minuut 20Op zaterdag 23 oktober 2010 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeg ik dat?![]()
Real was 2x KANSLOOS!
Inter was thuis beter, uit was Barça gewoon beter, maar kwam Inter goed weg.
quote:Helaas niet nee. Nu missen we Villa, die man kon uit het niets zomaar scoren.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:41 schreef chufi het volgende:
Ja Valencia moet er nog minstens 2 in schieten, maar het ziet er niet naar uit dat dat gaat lukken
quote:En dat lukt hem tig keer minder bij Barca ....Op zaterdag 23 oktober 2010 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Nu missen we Villa, die man kon uit het niets zomaar scoren.
quote:Weet niet, volg Barcelona nietOp zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat lukt hem tig keer minder bij Barca ....
quote:Ik denk het, veld ziet er meestal ook niet geweldig uit.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:52 schreef chufi het volgende:
Wat ziet dat veld er trouwens uit.... Zou er weer een of ander concert geweest zijn of zo ?
Ben er ooit 1 keer geweest bij het concert van Prince met Lois Lane in het voorprogramma
quote:27 novemberOp zaterdag 23 oktober 2010 21:51 schreef Mykonos het volgende:
Verheug me nu al op een treffen tussen dit Real en een Barca in vorm:)
quote:PrachtigOp vrijdag 29 oktober 2010 11:37 schreef chufi het volgende:
ZIe hier de nieuwe schoenen van CR
http://www.marca.com/tv/?v=okkIStS84zm
Ja en dat zonder Drenthe dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:04 schreef Trystar het volgende:
1-0 Trezeguet bij Hercules - Real Madrid.
Ziet er niet uit, maar beter als die roze schoenen waar iedereen tegenwoordig mee loopt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:37 schreef chufi het volgende:
ZIe hier de nieuwe schoenen van CR
http://www.marca.com/tv/?v=okkIStS84zm
Zowieso allemaal overbodig gedoe dat met die schoenen... Zou een normaal mens ze ook kunnen kopen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, maar beter als die roze schoenen waar iedereen tegenwoordig mee loopt.
Ik vind het maar een bagger commentator, met zijn Goooooooooooooollllllllllllll de Real Madrid.quote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
En dan nu Sierd bij de Madrileense derby, genieten.
Zo blij zal hij vandaag niet zijn met een goal voor Real, als Atletico-supporter.quote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een bagger commentator, met zijn Goooooooooooooollllllllllllll de Real Madrid.
Is hij Atletico supporter ?quote:Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo blij zal hij vandaag niet zijn met een goal voor Real, als Atletico-supporter.
Ja erg he die uitspraak !quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dat irri zeg, de hele tijd spaanse woorden gebruiken.. Jezus man
Ze moeten paar dagen daarna tegen Barcelona dus ik denk dat de sterren niet gaan spelenquote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Morendo het volgende:
Mwoah, dit Madrid moet Ajax kunnen hebben.
Ik heb niet veel voetbal gezien dit weekend, zo even de Sport1 highlights kijken.quote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Was weer een weinig sensationeel weekend.....
Die rode kaartquote:
Dalijk gooien Guardiola en Mourinho het op een akkoordje dat ze beide hun B-selectie inzettenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef Morendo het volgende:
Ik verheug me nu al op de klassieker Barca-Real. Dat gaat een échte topwedstrijd worden, hopelijk zijn beide teams fit en compleet.
Of ze verliezen dan als nog, dan heb je Mourinho wel te pakken.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dalijk gooien Guardiola en Mourinho het op een akkoordje dat ze beide hun B-selectie inzetten_
En vervolgens heeft Mourinho dan gelogen en pwnen ze Barça keihard [ afbeelding ]
Och, je bent er zo één die niks wat Barcelona doet goed vindt. Als je dit niet mooi vindt, hou je niet van voetbal.quote:
Nee hoor, ik post geen Barça anti-posts, Ik ben wel anti-barça omdat ze geen gevechtvoetbal spelen (?)quote:
Gaat ie weer hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik post geen Barça anti-posts, Ik ben wel anti-barça omdat ze geen gevechtvoetbal spelen (?).. haha wat een sukkel ben jij, niet te geloven. .
quote:
quote:
Dat je dom bezig bent?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat ik het zelf niet door heb? Waar heb je het allemaal over man.
Ach, hij probeert overal zijn gelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:39 schreef msnk het volgende:
Share the love boys, Amsterdammers vechten niet met elkaar![]()
Who am I kidding
Voorbeelden a.u.b. kom je weer met iets dat je niet kunt onderbouwen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach, hij probeert overal zijn gelijk te krijgen.
Hier was je laatst ook al leuk bezig; Champions League 2010-2011quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voorbeelden a.u.b. kom je weer met iets dat je niet kunt onderbouwen.
Gaat dat ook niet over Barça? 'Hij wil altijd gelijk hebben'quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hier was je laatst ook al leuk bezig; Champions League 2010-2011
Je mag van mij het laatste woord hebben hoor het boeit me geen ene flikker.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat dat ook niet over Barça? 'Hij wil altijd gelijk hebben'![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vorig jaar Barca - Inter. Daarna ging iedereen ook janken om antivoetbal blabla
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, stomme getik 90 minuten lang / vieze schwalbes / walgelijke Spanjaarden. Gisteren ook Valdes die iemand compleet neer trapt. Na de wedstrijd komt er ook nog es een gozert zich bemoeien met de coaches
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 22 oktober 2010 12:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zijn ook makkelijk te bestrijden met teams zoals Inter, hopelijk komt er een herhaling dit jaar.. Inter gaat weer winnen Messi uit en hou de rest goed tegen en weg Barca, ik zie Inter zo weer van ze winnen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
KopenhagenAch ja, Barca vliegt er wel uit als ze weer tegen Inter moeten
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, ik walg vanaf nu op Iniesta
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ibrahimovic hadden ze helemaal niks aan gehad, die is veel te sloom. Villa wat een snelheid he past er precies bij.
Zal wel weer aan de scheids liggen. Barca
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kom je wel gezellig meepraten als Barca weer faalt tegen een team als Inter?
quote:
quote:
Jonge, Barça! Scheidrechters zijn pro-Barça dus zullen ze geen rood geven.quote:Op zondag 14 november 2010 00:16 schreef kristyle het volgende:
![]()
Even terzijde, die fout van maxwell verdiende gerust rood.
De scheidsrechters in Spanje zijn ook niet meer wat het ooit eens waren. Vorige week nog bij Valencia, maarja, het blijven mensen héquote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jonge, Barça! Scheidrechters zijn pro-Barça dus zullen ze geen rood geven.
Nee, ik vind het wel mooi dat je allemaal tijd erin gaat steken om al die posts te laten zien hier.quote:Op zondag 14 november 2010 01:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig! Je hebt door dat het om te lachen is, zo zielig. Goed bezig jongen.
Ah, ik hoef er geen tijd in te steken, gaat tegenwoordig makkelijk. Maarja, zo zie je maar weer hoe zielig je bent, zielig figuurquote:Op zondag 14 november 2010 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel mooi dat je allemaal tijd erin gaat steken om al die posts te laten zien hier.Het boeit me echt geen ene flikker, ik post wat ik wil posten.
Dat mag je vinden. Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken? Moeten we nu voor je buigen?quote:Op zondag 14 november 2010 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, ik hoef er geen tijd in te steken, gaat tegenwoordig makkelijk. Maarja, zo zie je maar weer hoe zielig je bent, zielig figuur
Je mag best buigen als je wil hoor, en leuk dat je m'n posts mooi vind, zou jij ook eens moeten doen.quote:Op zondag 14 november 2010 01:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken? Moeten we nu voor je buigen?
Echt geweldig om te zien dit, laatst toen je bij elke post van haagspietje 'Held' ging posten was ook zo mooi.
Ik ben helemaal niet dom bezig.quote:Op zondag 14 november 2010 01:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je mag best buigen als je wil hoor, en leuk dat je m'n posts mooi vind, zou jij ook eens moeten doen.
En wat ik wil bereiken? Dat jij inziet hoe dom je bezig bent met je Barça posts. Maar je ziet het niet, dus dat geeft gelijk je niveau aan. Dus ligt niet aan jou, je kan er niks aan doen.
Ze willen nietquote:Op zondag 14 november 2010 01:35 schreef wolfrolf het volgende:
Hee Ajacieden ga eens knuffelen ofzo.
quote:Op zondag 14 november 2010 01:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? jij ziet het niet dat je dom bezig bent, dat geef dus je niveau aan.
Is goed, ik wacht wel even.quote:Op zondag 14 november 2010 01:40 schreef Paul-89 het volgende:
Rustig aan met posten, ik ben even wat drinken halen.
Je hebt de uitleg ook gehoord, dat ie opzettelijk op zoek is naar een kaart zodat ie er tegen barca weer bij kan zijnquote:
Goed verhaal ïnderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt de uitleg ook gehoord, dat ie opzettelijk op zoek is naar een kaart zodat ie er tegen barca weer bij kan zijn
Ozil toch?quote:Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed verhaal ïnderdaadOh en Di Maria is weer vrijgezel
Oh sorry, inderdaad. Zijn braadworst is weer op de markt. Ha ha.quote:
Zijn vrouw vooral, daar ging het om.quote:Op zondag 14 november 2010 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh sorry, inderdaad. Zijn braadworst is weer op de markt. Ha ha.
Daar denkt de spanjaard anders over ...quote:Op zondag 14 november 2010 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
Super relaxed trouwens dat Barça - Madrid op een maandag is. In het weekend heeft deze jongen geen tijd om die wedstrijd te zien
Geschorst gewoon imo.quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
Vanwege doodsverwensingen van 300 man ofzoiets.
En OEI OEI dat was de 0-1
Niemand?quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zit Mourinho niet gewoon op het veld?
Nieteens?quote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef Grielen het volgende:
Hij zei "Zak door de stront" tegen de scheids in de vorige wedstrijd.
Konden ze niet waarderen.
82quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ah Madrid toch nog een goaltje erin geprikt? Hoeveelste minuut?
Ik al een jaar ofzo. De competitie gaat echt nergens meer over, a la Schotland.quote:
Ajax had hem een aantal jaar geleden kunnen hebben. Maar omdat hem halen zou betekenen dat de ontwikkeling van Leonardo werd geblokkeerd hebben ze toch maar nee gezegd.quote:
hahahahhahahquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax had hem een aantal jaar geleden kunnen hebben. Maar omdat hem halen zou betekenen dat de ontwikkeling van Leonardo werd geblokkeerd hebben ze toch maar nee gezegd.
Ach dit jaar zal de top 2 gewoon weer op 25+ punten van de nummer 3 eindigen. Maar dit soort uitslagen blijven vermakelijk. Al kijk ik ondanks de teleurstellende kwaliteit toch altijd nog liever eredivisie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Messi zal de geschiedenis ingaan als de beste speler ooit.
Een huurperiode speelde heel even, maar ik geloof dat Barcelona hier zelf ook uiteindelijk van afzag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem binnen 2 jaar weer voor net te weinig doorverkocht
Ze zouden hem huren dus verkopen zou sowieso niet kunnen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem binnen 2 jaar weer voor net te weinig doorverkocht
Ja maar zo expliciet was Morendo niet, sorry ...quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:44 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ze zouden hem huren dus verkopen zou sowieso niet kunnen.
Ik dacht dat er ook geruchten waren dat ze hem uit Argentinië konden halen. Maar goed, zou een leuke Ajax-speler geweest zijn. Niet helemaal een Emanuelson, maar toch verdienstelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zo expliciet was Morendo niet, sorry ...
Klopt alleen toen wouden alle andere topclubs hem ook alquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik dacht dat er ook geruchten waren dat ze hem uit Argentinië konden halen. Maar goed, zou een leuke Ajax-speler geweest zijn. Niet helemaal een Emanuelson, maar toch verdienstelijk.
Ok We hebben hier duidelijk naast de pot gevistquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt alleen toen wouden alle andere topclubs hem ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |