Quincy zit op de +/- 20quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben weer ingeschakeld.
Wie telt de scharen?
Ze scoren vaker. Mourinho doet wat hij moet doen: de wedstrijden zakelijk controleren, doelpunten komen later...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Mourinho begint de toko een beetje op de rails te krijgen...?
Ik heb het gevoel dat ze geleidelijk aan wel een wat hechter team beginnen te worden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze scoren vaker. Mourinho doet wat hij moet doen: de wedstrijden zakelijk controleren, doelpunten komen later...
Ja daar lijkt het wel op idd , het gaat ze de laatste tijd steeds gemakkelijker af en ze scoren ook makkelijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze geleidelijk aan wel een wat hechter team beginnen te worden.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:26 schreef chufi het volgende:
hipnosapo schijnt zn bijnaam te zijn (van Özil) Hetgeen "gehypnotiseerde kikker" betekent
Helemaal vergeten en gelijk een keiharde schouderduw van Drenthequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:28 schreef Cudles het volgende:
Ik zet de stream aan en gelijk scoorde Valdez na mooie vrije trap Drenthe. Mislukte buitenspel val van Villarreal
edit: Gelijk 1-1
Een kale rechtsbuiten of rechtshalf. Geen ideequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef chufi het volgende:
2-2 inmiddels wel gemist wie em maakte van Villareal
Eerste keer dat ik hem zie spelen eigenlijk. Ben zwaar onder de indruk, al lukte die schaar in de eerste helft niet zo goedquote:
Mañana zal ie wel denkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een scheidsrechter. Hoe kun je nou maar 3 minuten bijtellen? Hadden er makkelijk 8 kunnen zijn.
Tis nog kort in het seizoen maar het zou wel Frappant zijn.....quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Real Madrid nu dus koploper hm. Spannend hoor. Ben benieuwd of die Portugese groot kauwgom afnemer met al die vedetten weer zijn kunstje gaat flikken!
Het is nog te vroeg in het seizoen denk ik .... Er gaat daar nog een hooop gebeuren met de standquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef DAMH het volgende:
Ik zie Madrid hem wel winnen,, lijkt wel alsof de spirit er een beetje uit is bij barca bij vlagen. Er moet wat meer honger komen
Soms heb ik ook het idee of het gif er een beetje uit is. Maar als je kijkt hoe dominerend ze spelen over het algemeen. Ze hebben hiervoor 2 seizoenen magistraal gespeeld dan moet je niet vergeten. Maar ook dit seizoen gaat het gewoon weer komen hoor, het komt er op het scorebord alleen nog niet uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:23 schreef Doublepain het volgende:
Barça speelde een seizoen geweldig. Maar dat kan je nooit een paar seizoenen volhouden. Kijk maar naar Arsenal..
quote:Kijk maar naar Arsenal? Die houden het meestal nog niet eens 1 seizoen vol en staan steeds aan het end met lege handen... Wat ik wel jammer vind voor ze...Op dinsdag 19 oktober 2010 09:23 schreef Doublepain het volgende:
Barça speelde een seizoen geweldig. Maar dat kan je nooit een paar seizoenen volhouden. Kijk maar naar Arsenal..
quote:En daar is ook alles mee gezegd...
quote:
quote:Zullen er dit jaar 40 punten verschil tussen de nummer 2 en 3 zitten?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:06 schreef Confetti het volgende:
Dat niveauverschil met de rest word elk jaar groter
quote:Nog niet in een heel seizoenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakircioglu maakt er nog wel 7!
quote:Ik denk dan 7-2 voor Real ofzo..Op zaterdag 23 oktober 2010 21:51 schreef Mykonos het volgende:
Toch mooi om te zijn hoe het galleryplay na de 6-0 dan keihard faalt (al die mislukte hakjes..)
Verheug me nu al op een treffen tussen dit Real en een Barca in vorm:)
quote:Dat dacht je vorig jaar zeker ook, met al die topaankopen ..Op zaterdag 23 oktober 2010 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dan 7-2 voor Real ofzo..
quote:Dacht je zeker ook tegen Inter of niet?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat dacht je vorig jaar zeker ook, met al die topaankopen ..
Maar ze werden helemaal zoek gespeeld door Barça.![]()
quote:Maar nu hebben ze Mourinho.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat dacht je vorig jaar zeker ook, met al die topaankopen ..
Maar ze werden helemaal zoek gespeeld door Barça.![]()
quote:Zijn ze helemaal weggespeeld dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dacht je zeker ook tegen Inter of niet?
quote:Hebben ze gewonnen dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn ze helemaal weggespeeld dan?
quote:Zeg ik dat?
quote:Gek he met een man meer vanaf minuut 20Op zaterdag 23 oktober 2010 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeg ik dat?![]()
Real was 2x KANSLOOS!
Inter was thuis beter, uit was Barça gewoon beter, maar kwam Inter goed weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |