quote:
quote:Zullen er dit jaar 40 punten verschil tussen de nummer 2 en 3 zitten?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:06 schreef Confetti het volgende:
Dat niveauverschil met de rest word elk jaar groter
quote:Nog niet in een heel seizoenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakircioglu maakt er nog wel 7!
quote:Ik denk dan 7-2 voor Real ofzo..Op zaterdag 23 oktober 2010 21:51 schreef Mykonos het volgende:
Toch mooi om te zijn hoe het galleryplay na de 6-0 dan keihard faalt (al die mislukte hakjes..)
Verheug me nu al op een treffen tussen dit Real en een Barca in vorm:)
quote:Dat dacht je vorig jaar zeker ook, met al die topaankopen ..Op zaterdag 23 oktober 2010 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dan 7-2 voor Real ofzo..
quote:Dacht je zeker ook tegen Inter of niet?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat dacht je vorig jaar zeker ook, met al die topaankopen ..
Maar ze werden helemaal zoek gespeeld door Barça.![]()
quote:Maar nu hebben ze Mourinho.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat dacht je vorig jaar zeker ook, met al die topaankopen ..
Maar ze werden helemaal zoek gespeeld door Barça.![]()
quote:Zijn ze helemaal weggespeeld dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dacht je zeker ook tegen Inter of niet?
quote:Hebben ze gewonnen dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn ze helemaal weggespeeld dan?
quote:Zeg ik dat?
quote:Gek he met een man meer vanaf minuut 20Op zaterdag 23 oktober 2010 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeg ik dat?![]()
Real was 2x KANSLOOS!
Inter was thuis beter, uit was Barça gewoon beter, maar kwam Inter goed weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |