En nu net ook weer.... Over een terechte penalty van Hercules tegen Alicante.... Eerst zeuren ze om een onterechte penalty en eerst vind Sierd dat ook niets... Later krijgen ze een duidelijke terechte penalty , is dat een goedmakertje van de scheids, die dat volgens hem via zn oortje te horen heeft gekregen ...quote:Op zondag 26 september 2010 00:32 schreef DAMH het volgende:
echt die sierd de vos,, wat een homo zeg,, kan die ze bek niet eens dichthouden,, zit maar verhalen te vertellen ipv met de wedstrijd bezig te zijn.. word er gescoord zeg tie,, Goool Xavi, ow waar was ik gebleven,,, wat een gast..
Het begin is gewoon weer onvoorspelbaarquote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Zozo Messi geblesseerd en Villa rood.
Gaat goed voor Barça. Tevens is Mourinho goed op stoom
Nee dat komt door zijn grootsheid waanzin zonder prestaties. Dus als hij inderdaad weer constant gaat presteren. Dan betwijfel ik dat iemand het erg vind als hij in het Nederlands elftal doorbreekt. Sterker nog geef hem alsjeblieft nu al een kans. Het is nog vroeg en niet zeker dat hij constant zal presteren, maar als je zelfs Bouma na 3 wedstrijden in 2 en half jaar bij de selectie haalt. Dan is dat blijkbaar geen maatstaf.quote:Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef DAMH het volgende:
Gelukkig weet ik nu ook dat trezeguet ten tijde van ze monaco tijd altijd in een hotel verbleef, waar hij een stagaire heeft lopen hokken. Die toevallig uit Alicante kwam en waarmee ie nu is getrouwd en zondoende nu voor Hercules speelt![]()
![]()
Btw Drenthe deed het wel weer leuk, jammer dat die jongen zo is uitgespuugd in NL omdat ie ervoor koos om bij Real te gaan voetballen, wie doet nou zoiets!!
Die doen het toch vrij behoorlijk zonder Villa en Silva.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:51 schreef chufi het volgende:
Valencia wint met 2-1 van Atletic de Bilbao, 2 goals in de blessure-tijd
En zonder Maduro niet te vergetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die doen het toch vrij behoorlijk zonder Villa en Silva.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |