Ik vind het maar een bagger commentator, met zijn Goooooooooooooollllllllllllll de Real Madrid.quote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
En dan nu Sierd bij de Madrileense derby, genieten.
Zo blij zal hij vandaag niet zijn met een goal voor Real, als Atletico-supporter.quote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een bagger commentator, met zijn Goooooooooooooollllllllllllll de Real Madrid.
Is hij Atletico supporter ?quote:Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo blij zal hij vandaag niet zijn met een goal voor Real, als Atletico-supporter.
Ja erg he die uitspraak !quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dat irri zeg, de hele tijd spaanse woorden gebruiken.. Jezus man
Ze moeten paar dagen daarna tegen Barcelona dus ik denk dat de sterren niet gaan spelenquote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Morendo het volgende:
Mwoah, dit Madrid moet Ajax kunnen hebben.
Ik heb niet veel voetbal gezien dit weekend, zo even de Sport1 highlights kijken.quote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Was weer een weinig sensationeel weekend.....
Die rode kaartquote:
Dalijk gooien Guardiola en Mourinho het op een akkoordje dat ze beide hun B-selectie inzettenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef Morendo het volgende:
Ik verheug me nu al op de klassieker Barca-Real. Dat gaat een échte topwedstrijd worden, hopelijk zijn beide teams fit en compleet.
Of ze verliezen dan als nog, dan heb je Mourinho wel te pakken.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dalijk gooien Guardiola en Mourinho het op een akkoordje dat ze beide hun B-selectie inzetten_
En vervolgens heeft Mourinho dan gelogen en pwnen ze Barça keihard [ afbeelding ]
Och, je bent er zo één die niks wat Barcelona doet goed vindt. Als je dit niet mooi vindt, hou je niet van voetbal.quote:
Nee hoor, ik post geen Barça anti-posts, Ik ben wel anti-barça omdat ze geen gevechtvoetbal spelen (?)quote:
Gaat ie weer hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik post geen Barça anti-posts, Ik ben wel anti-barça omdat ze geen gevechtvoetbal spelen (?).. haha wat een sukkel ben jij, niet te geloven. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |