Niemand?quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zit Mourinho niet gewoon op het veld?
Nieteens?quote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef Grielen het volgende:
Hij zei "Zak door de stront" tegen de scheids in de vorige wedstrijd.
Konden ze niet waarderen.
82quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ah Madrid toch nog een goaltje erin geprikt? Hoeveelste minuut?
Ik al een jaar ofzo. De competitie gaat echt nergens meer over, a la Schotland.quote:
Ajax had hem een aantal jaar geleden kunnen hebben. Maar omdat hem halen zou betekenen dat de ontwikkeling van Leonardo werd geblokkeerd hebben ze toch maar nee gezegd.quote:
hahahahhahahquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax had hem een aantal jaar geleden kunnen hebben. Maar omdat hem halen zou betekenen dat de ontwikkeling van Leonardo werd geblokkeerd hebben ze toch maar nee gezegd.
Ach dit jaar zal de top 2 gewoon weer op 25+ punten van de nummer 3 eindigen. Maar dit soort uitslagen blijven vermakelijk. Al kijk ik ondanks de teleurstellende kwaliteit toch altijd nog liever eredivisie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Messi zal de geschiedenis ingaan als de beste speler ooit.
Een huurperiode speelde heel even, maar ik geloof dat Barcelona hier zelf ook uiteindelijk van afzag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem binnen 2 jaar weer voor net te weinig doorverkocht
Ze zouden hem huren dus verkopen zou sowieso niet kunnen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem binnen 2 jaar weer voor net te weinig doorverkocht
Ja maar zo expliciet was Morendo niet, sorry ...quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:44 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ze zouden hem huren dus verkopen zou sowieso niet kunnen.
Ik dacht dat er ook geruchten waren dat ze hem uit Argentinië konden halen. Maar goed, zou een leuke Ajax-speler geweest zijn. Niet helemaal een Emanuelson, maar toch verdienstelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zo expliciet was Morendo niet, sorry ...
Klopt alleen toen wouden alle andere topclubs hem ook alquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik dacht dat er ook geruchten waren dat ze hem uit Argentinië konden halen. Maar goed, zou een leuke Ajax-speler geweest zijn. Niet helemaal een Emanuelson, maar toch verdienstelijk.
Ok We hebben hier duidelijk naast de pot gevistquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt alleen toen wouden alle andere topclubs hem ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |