Das ook niet aardig...quote:
Oh, dan is het goed. Ik vond het al een vreemde reactiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, ik gebruik verkeerde codes voor smilies
Hoe is het met je nek?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:11 schreef Pheno het volgende:
Nu is het weer duidelijk waarom ze vrouwen het zwakke geslacht noemen.
ja ik kan niet zonder me eigen kussenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope alleen je kussen, Symph neemt extra mee voor als Koen nog blijft slapen maar dan heb ik het verder wel
quote:
Doe je het niet, ik ga zo even de bedden verschonen, zal ik Patrique onder een Winnie the Pooh dekbed leggen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik kan niet zonder me eigen kussen
Ik heb geen zin om me uitgroei te verven. Veel werkik ben in staat om heel dat potje erin te kwakken
Ik kom tenminste ook met nekquote:
Dat viel me al opquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Pheno, zoals ik in vorig deel al zei, gebruikte de verrkeerde code voor smilie.. Zit op bb in trein!
Serieus? Wow dan is het wel heftig jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom tenminste ook met nek
En niet goed, ik moet misschien naar het Winnock.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe je het niet, ik ga zo even de bedden verschonen, zal ik Patrique onder een Winnie the Pooh dekbed leggen?
Ik zou eens in fotoboeken moeten kijken, eigenlijk. Maar ik beheers mezelf.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
Als ik de bedden heb gedaan, ga ik stofzuigen en daarna mijn gezicht strijken () anders lijkt het niet op de foto uit mijn fobo
Om maar aan te geven dat ik niet uit mijn nek lul...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus? Wow dan is het wel heftig ja
Nee, na dat geouwehoer van gisteren heb ik nog meer keelpijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw voel jij je al beter? Om wel te komen bedoel ik
Dat kan ik anders ook wel hoor, ik heb ook een stijltang, maar schuin een pluk erin draaienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik lig nog in bed, maar wil zo me haar doen. Kijken of het lukt met die stijltangdat plaatje van gister
Ow ik moet poepenzenuwappige poep
Jammer, maar was wel gezelligquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, na dat geouwehoer van gisteren heb ik nog meer keelpijn
Wat is dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom tenminste ook met nek
En niet goed, ik moet misschien naar het Winnock.
Daar ging ik niet van uit, maar dat is wel balen, alhoewel je er dan misschien wel vanaf komtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om maar aan te geven dat ik niet uit mijn nek lul...
quote:
Aaahquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
Als ik de bedden heb gedaan, ga ik stofzuigen en daarna mijn gezicht strijken () anders lijkt het niet op de foto uit mijn fobo
Ik ga het ff proberenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik anders ook wel hoor, ik heb ook een stijltang, maar schuin een pluk erin draaien
Jezusquote:
Nee maar wel met droog haar doen he, maar die stijltang gaat sneller dan de krultangquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het ff proberen
Duurt het lang? Ik heb haar net tot over mijn schouders
Standaard. Toen lag ik al een spelletje te spelen om later te reviewen.quote:
Als de klachten blijven zal het wel moeten. Erg irritant, kan ik steeds op en neer naar zwolle...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ging ik niet van uit, maar dat is wel balen, alhoewel je er dan misschien wel vanaf komt
Ja dat is wel klote, maar aan de andere kant als het je helptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de klachten blijven zal het wel moeten. Erg irritant, kan ik steeds op en neer naar zwolle...
Maar voor mij niet standaardquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Standaard. Toen lag ik al een spelletje te spelen om later te reviewen.
Jemig, ja dat is wel naarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de klachten blijven zal het wel moeten. Erg irritant, kan ik steeds op en neer naar zwolle...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar voor mijn niet standaard
Komt door de zenuwen
Ik word altijd wakker met mijn haren recht overeindquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar wel met droog haar doen he, maar die stijltang gaat sneller dan de krultang
I know, maar dan nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Echt iedereen nerveus, waarom? Ik bijt niet hoor....ow wacht toch wel
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met mijn haren recht overeind
Ik ben een beetje wild 's nachts
Nee heb je er last van, jeetje gekkie gisteren op skype was toch ook gezellig, dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I know, maar dan nog
Hoop dat wat rustiger wordt, want dit is niet echt gezond
Nu even niet, ik ga zo wat doen hierquote:
Dat verhaal wat je vertelde over je zoontje, nou dat had ik ook kunnen zijnquote:
Oke nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat verhaal wat je vertelde over je zoontje, nou dat had ik ook kunnen zijn
Niet elke nacht gelukkig
Ik doe dikke panty aan, heb het altijd koud. Zwart topje, groen bloesje eroverheen. Spijkerrokje en zwarte laarzen zonder hakquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:24 schreef Kally het volgende:
Ik doe even mee
Ik weet niet wat ik aan moet
Ik vind autorijden erg kut. Met elke dag 200km op de teller erbij ben ik dat ook wel zat. Als ik dan ook nog naar zwolle heen en weer kan klepperen vanaf utrecht word ik niet vrolijk...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote, maar aan de andere kant als het je helpt
Nee, maar ik was er gisteren ook al niet.quote:
Ik ga zo sporten. Weer even een uur knallen op de fiets.quote:
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo sporten. Weer even een uur knallen op de fiets.
Miauw je hebt een mooie stemquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Miauw je hebt een mooie stemIk heb niks van je keel aan je kunnen horen.
Nee kan bij zo'n sukkut die in de tram rondlooptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe dikke panty aan, heb het altijd koud. Zwart topje, groen bloesje eroverheen. Spijkerrokje en zwarte laarzen zonder hak
Maar ik doe ff mijn nepuggs aan richting jou
Hoe moeten we in de tram betalen ? Met chip zeker? Dan moet ik even nog ergens opladen
Of iemand gaat iedereen daar vermoorden.quote:
Ik was er later weerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb miauw en pisces nauwelijks gehoord
Wel fftjes.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:38 schreef Kally het volgende:
Nou Pat ligt onder Winnie the Pooh en Symph onder brandweerauto's
Pics pleasequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:38 schreef Kally het volgende:
Ja ik was te zacht te horen en later was het zo drukquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb miauw en pisces nauwelijks gehoord
Wel fftjes.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:38 schreef Kally het volgende:
Maak ik vannachtquote:
Ik ging stuk van het lachen vannacht die kattenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik was te zacht te horen en later was het zo drukGisteravond was het beter te doen qua drukte
En oh die plaatjes
*springt nogmaals in beeld* Hey hoiiiiiiiiiquote:
Toen was ik er niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik was te zacht te horen en later was het zo drukGisteravond was het beter te doen qua drukte
En oh die plaatjes
Ja maar ook die anderen die er aan vooraf gingenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Maak in vannacht![]()
[..]
Ik ging stuk van het lachen vannacht die katten
Oh, dus ik mag ook niet meer komen omdat ik niet weet hoe en wat met skype?quote:
Hey Bosquote:
Neenquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag ook niet meer komen omdat ik niet weet hoe en wat met skype?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*springt nogmaals in beeld* Hey hoiiiiiiiii
quote:
Nee, nou verdraai je de boelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag ook niet meer komen omdat ik niet weet hoe en wat met skype?
Lol,quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah ja, mollen blijven graag underground
Hahaha jaaaa, die waren leukquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Maak ik vannacht![]()
[..]
Ik ging stuk van het lachen vannacht die katten
"Ze zijn wel consequent: na klikken op item X crasht het spel altijd".quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Geniaal spel, hij crasht steeds op het zelfde stukje, ik zeg kopen
Uhuquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah ja, mollen blijven graag underground
We skaipen na het weekend vast toch wel weer?quote:
I think so.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We skaipen na het weekend vast toch wel weer?
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou hoeft niet hoorquote:
*pakt koffer en gaat naar andere SCquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
*pakt koffer en gaat naar andere SC
Laat ff weten welke, en of er nog plaats is daarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neenerd, ik kan toch alleen maar in de avond skaipen en dan ben ik hier ook altijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
*gooit headset uit het raam*quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:51 schreef D. het volgende:
[..]
Laat ff weten welke, en of er nog plaats is daar
Koffie?quote:
Racist!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, wacht, ik had de link met 'koe' en 'graseter' niet eens gelegd
Lounge doet het weerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:51 schreef D. het volgende:
[..]
Laat ff weten welke, en of er nog plaats is daar
Mogguh Koenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:56 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen
Sta ik bij de kapper is die @+#* turk (ofwatdanook) nog dicht
Waarom ga je dan ook naar een turkse kapper?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:56 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen
Leg er twee lauwe theezakjes op, kamille als het even kan.quote:
Al les gehad?quote:
...?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leg er twee lauwe theezakjes op, kamille als het even kan.
Of twee watjenschijfjes met kamillespul.
Ok ok als je dat ook niet hebt, twee koude, natte wattenschijfjes
*controleert stoppels*quote:
quote:
Lekker goedkoop en bij mij kan er toch weinig fout gaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar een turkse kapper?
quote:
quote:
Die doen vaak hun werk heel secuur voor een mooi prijsje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar een turkse kapper?
Zit Koen eindelijk op de skaips ga ik naar bedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker goedkoop en bij mij kan er toch weinig fout gaan
Boksquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:00 schreef Graseter het volgende:
Pisces, kally, miauw en c_a delven mij. Jeweet.
Komt een vrouw bij de kapperquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:56 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen
Wordquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:00 schreef Graseter het volgende:
Jij raceert idd niet, word nu wel ff tijd hoor D.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de kapper
"doet u mij maar een knipbeurt"
De kapper wil beginnen
"Nee" zegt de vrouw, "niet daar, maar hieronder"
"maar dat doe ik niet hoor" zegt de kapper.
"Niet?" vraagt de vrouw, "maar iedereen zegt dat u een kutkapper bent"
Met picsquote:
Wordtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij raceert idd niet, word nu wel ff tijd hoor D.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:00 schreef Graseter het volgende:
Ja mevrouw, natuurlijk mevrouw, is goed mevrouwquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij raceert idd niet, word nu wel ff tijd hoor D.
quote:
Mogguh crvquote:
flashquote:
Succesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:05 schreef Koen66 het volgende:
Hehe hij is er. Lekkere korte haartjes vanavond
Laterrr
Gewoon is relatief hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
NOg meer afzegingen? Of gaat iedereen nu ook echt gewoon komen?
Langer kan ook welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja mevrouw, natuurlijk mevrouw, is goed mevrouw
quote:
Alleen Bella komt nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
NOg meer afzegingen? Of gaat iedereen nu ook echt gewoon komen?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:07 schreef Graseter het volgende:
Ik ga nu picses, miauw, c_a en kally in mijn gedachte opnemen en onder de douche aan mijn plasser friemelen.
quote:
Yumzquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:07 schreef Graseter het volgende:
Ik ga nu picses, miauw, c_a en kally in mijn gedachte opnemen en onder de douche aan mijn plasser friemelen.
sorry beetje ondeugend vanmorgenquote:
Ik bloosde voor jou, jij stond te friemelenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:07 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
hoe gaat ie met je ?
zag dat je niet lekker was
Ja maar die hadden het gisteren al laten wetenquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:09 schreef Kally het volgende:
Zorro heeft een streetbean, ik word gek van dat geluid
quote:
Zeg, ik moet nog etenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:07 schreef Graseter het volgende:
quote:
ga je dus niet reddenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
Julie gaan snel. Ik moet over 1 uur en 20 min al weg
Moet nog douchen en haar doen. Gestreken heb ik al
quote:
Nouw gisterquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die hadden het gisteren al laten weten
het is wel een reis langs extremenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Om te eindigen in Schiedam of all places![]()
Jawel maar Cue zou pas vandaag zeggen of ze meegingquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouw gisterVannacht om half vier zag ik Cue nog rondspoken hoor
Ja, dat is alweer een heel eind terug de rimboe in iddquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Om te eindigen in Schiedam of all places![]()
En poepen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
Julie gaan snel. Ik moet over 1 uur en 20 min al weg
Moet nog douchen en haar doen. Gestreken heb ik al
Ik maak ze wel, maar ik share niet alles want dat willen sommige nietquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik maak me op bij Kally, dat scheelt weer tijd.
Mijn haar zit nu nog in de verf
quote:
Dan moet je maar komen.quote:
quote:
precies, ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak ze wel, maar ik share niet alles want dat willen sommige niet
Ik heb ook die mazzelquote:
je vent kan die hond toch doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
Over 5 min uitspoelen dus dat red ik wel
Owja me tas nog inpakken, wijn in pakken, man uit bed schoppen en hond uitlaten
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:16 schreef Kally het volgende:
Van Tombo maak ik foto's zonder hoofd, dat heeft ze graag
moeten der wel naambordjes op staanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:16 schreef D. het volgende:
[..]
Jij maakt vast een mooie collage van de wel toonbare delen
quote:
Douchze C_Aquote:
ok dat scheelt dan wel weer een hoop tijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan, maar ik doe het graag![]()
Mijn man brengt me bij kally
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:20 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ook
En dat ze dan opeens zwanger is van een stokbrood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Kleren zijn handig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:20 schreef Myraela het volgende:
Ik moet ook nog douchen. En verzinnen wat ik aan ga doen.
Zulke bordjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Van de helft weet je toch wel wie het zijn, en de ander helft is vast te gokken
ik vindt deze het leukstequote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Braille, dan moet je voelen wie wie is
Hoe zit het met dat Buzzzz? Ik heb nooit meer een mailtje ontvangenquote:
quote:
Waarom zou je nerveus zijn?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik door dat skypen juist minder zenuwachtig ben
Was jij daar?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Strategisch geplaatstquote:
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Jij klinkt ook lief trouwensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Ik ging al vroeg slapen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... maar volgens mij zijn we elkaar misgelopen ofzo.
Deze aktie is voor mij ook de eerstequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe zit het met dat Buzzzz? Ik heb nooit meer een mailtje ontvangen
Ohw, ik was al vanaf gistermiddag met Patje op skype. En later kwam alles en iedereen erbij. Tijdens VOH was ik wegquote:
Nee, dat heb ik dan niet. Is er geen klap aan eet ik mijn eten op en ben ik weer weg. En nieuwe mensen ontmoeten, ach, ik doe niets anders tegenwoordig. Alleen bij een fout gegane interview was ik wat van mijn apropos, ze hadden me in een verkeerde kamer met de verkeerde Japanner gestoptquote:
Oh toen was ik er eventjes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik was al vanaf gistermiddag met Patje op skype. En later kwam alles en iedereen erbij. Tijdens VOH was ik weg
Ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Dat heb ik dus niet zo vaakquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dan niet. Is er geen klap aan eet ik mijn eten op en ben ik weer weg. En nieuwe mensen ontmoeten, ach, ik doe niets anders tegenwoordig. Alleen bij een fout gegane interview was ik wat van mijn apropos, ze hadden me in een verkeerde kamer met de verkeerde Japanner gestoptImprovisatie ftw, maar je zit dan wel even onder hoogspanning
Maar dat verandert toch wel al jeje op je gemak voelt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem ben ik best wel stilletjes hoor.
Soms.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat verandert toch wel al jeje op je gemak voelt?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:37 schreef Graseter het volgende:
Hoi. Ik was even mijn gespierde lichaam aan het waxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |