Das ook niet aardig...quote:
Oh, dan is het goed. Ik vond het al een vreemde reactiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, ik gebruik verkeerde codes voor smilies
Hoe is het met je nek?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:11 schreef Pheno het volgende:
Nu is het weer duidelijk waarom ze vrouwen het zwakke geslacht noemen.
ja ik kan niet zonder me eigen kussenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope alleen je kussen, Symph neemt extra mee voor als Koen nog blijft slapen maar dan heb ik het verder wel
quote:
Doe je het niet, ik ga zo even de bedden verschonen, zal ik Patrique onder een Winnie the Pooh dekbed leggen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik kan niet zonder me eigen kussen
Ik heb geen zin om me uitgroei te verven. Veel werkik ben in staat om heel dat potje erin te kwakken
Ik kom tenminste ook met nekquote:
Dat viel me al opquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Pheno, zoals ik in vorig deel al zei, gebruikte de verrkeerde code voor smilie.. Zit op bb in trein!
Serieus? Wow dan is het wel heftig jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom tenminste ook met nek
En niet goed, ik moet misschien naar het Winnock.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe je het niet, ik ga zo even de bedden verschonen, zal ik Patrique onder een Winnie the Pooh dekbed leggen?
Ik zou eens in fotoboeken moeten kijken, eigenlijk. Maar ik beheers mezelf.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
Als ik de bedden heb gedaan, ga ik stofzuigen en daarna mijn gezicht strijken () anders lijkt het niet op de foto uit mijn fobo
Om maar aan te geven dat ik niet uit mijn nek lul...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus? Wow dan is het wel heftig ja
Nee, na dat geouwehoer van gisteren heb ik nog meer keelpijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw voel jij je al beter? Om wel te komen bedoel ik
Dat kan ik anders ook wel hoor, ik heb ook een stijltang, maar schuin een pluk erin draaienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik lig nog in bed, maar wil zo me haar doen. Kijken of het lukt met die stijltangdat plaatje van gister
Ow ik moet poepenzenuwappige poep
Jammer, maar was wel gezelligquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, na dat geouwehoer van gisteren heb ik nog meer keelpijn
Wat is dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom tenminste ook met nek
En niet goed, ik moet misschien naar het Winnock.
Daar ging ik niet van uit, maar dat is wel balen, alhoewel je er dan misschien wel vanaf komtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om maar aan te geven dat ik niet uit mijn nek lul...
quote:
Aaahquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
Als ik de bedden heb gedaan, ga ik stofzuigen en daarna mijn gezicht strijken () anders lijkt het niet op de foto uit mijn fobo
Ik ga het ff proberenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik anders ook wel hoor, ik heb ook een stijltang, maar schuin een pluk erin draaien
Jezusquote:
Nee maar wel met droog haar doen he, maar die stijltang gaat sneller dan de krultangquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het ff proberen
Duurt het lang? Ik heb haar net tot over mijn schouders
Standaard. Toen lag ik al een spelletje te spelen om later te reviewen.quote:
Als de klachten blijven zal het wel moeten. Erg irritant, kan ik steeds op en neer naar zwolle...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ging ik niet van uit, maar dat is wel balen, alhoewel je er dan misschien wel vanaf komt
Ja dat is wel klote, maar aan de andere kant als het je helptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de klachten blijven zal het wel moeten. Erg irritant, kan ik steeds op en neer naar zwolle...
Maar voor mij niet standaardquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Standaard. Toen lag ik al een spelletje te spelen om later te reviewen.
Jemig, ja dat is wel naarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de klachten blijven zal het wel moeten. Erg irritant, kan ik steeds op en neer naar zwolle...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar voor mijn niet standaard
Komt door de zenuwen
Ik word altijd wakker met mijn haren recht overeindquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar wel met droog haar doen he, maar die stijltang gaat sneller dan de krultang
I know, maar dan nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Echt iedereen nerveus, waarom? Ik bijt niet hoor....ow wacht toch wel
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met mijn haren recht overeind
Ik ben een beetje wild 's nachts
Nee heb je er last van, jeetje gekkie gisteren op skype was toch ook gezellig, dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I know, maar dan nog
Hoop dat wat rustiger wordt, want dit is niet echt gezond
Nu even niet, ik ga zo wat doen hierquote:
Dat verhaal wat je vertelde over je zoontje, nou dat had ik ook kunnen zijnquote:
Oke nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat verhaal wat je vertelde over je zoontje, nou dat had ik ook kunnen zijn
Niet elke nacht gelukkig
Ik doe dikke panty aan, heb het altijd koud. Zwart topje, groen bloesje eroverheen. Spijkerrokje en zwarte laarzen zonder hakquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:24 schreef Kally het volgende:
Ik doe even mee
Ik weet niet wat ik aan moet
Ik vind autorijden erg kut. Met elke dag 200km op de teller erbij ben ik dat ook wel zat. Als ik dan ook nog naar zwolle heen en weer kan klepperen vanaf utrecht word ik niet vrolijk...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote, maar aan de andere kant als het je helpt
Nee, maar ik was er gisteren ook al niet.quote:
Ik ga zo sporten. Weer even een uur knallen op de fiets.quote:
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo sporten. Weer even een uur knallen op de fiets.
Miauw je hebt een mooie stemquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Miauw je hebt een mooie stemIk heb niks van je keel aan je kunnen horen.
Nee kan bij zo'n sukkut die in de tram rondlooptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe dikke panty aan, heb het altijd koud. Zwart topje, groen bloesje eroverheen. Spijkerrokje en zwarte laarzen zonder hak
Maar ik doe ff mijn nepuggs aan richting jou
Hoe moeten we in de tram betalen ? Met chip zeker? Dan moet ik even nog ergens opladen
Of iemand gaat iedereen daar vermoorden.quote:
Ik was er later weerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb miauw en pisces nauwelijks gehoord
Wel fftjes.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:38 schreef Kally het volgende:
Nou Pat ligt onder Winnie the Pooh en Symph onder brandweerauto's
Pics pleasequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:38 schreef Kally het volgende:
Ja ik was te zacht te horen en later was het zo drukquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb miauw en pisces nauwelijks gehoord
Wel fftjes.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:38 schreef Kally het volgende:
Maak ik vannachtquote:
Ik ging stuk van het lachen vannacht die kattenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik was te zacht te horen en later was het zo drukGisteravond was het beter te doen qua drukte
En oh die plaatjes
*springt nogmaals in beeld* Hey hoiiiiiiiiiquote:
Toen was ik er niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik was te zacht te horen en later was het zo drukGisteravond was het beter te doen qua drukte
En oh die plaatjes
Ja maar ook die anderen die er aan vooraf gingenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Maak in vannacht![]()
[..]
Ik ging stuk van het lachen vannacht die katten
Oh, dus ik mag ook niet meer komen omdat ik niet weet hoe en wat met skype?quote:
Hey Bosquote:
Neenquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag ook niet meer komen omdat ik niet weet hoe en wat met skype?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*springt nogmaals in beeld* Hey hoiiiiiiiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |