Das ook niet aardig...quote:
Oh, dan is het goed. Ik vond het al een vreemde reactiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, ik gebruik verkeerde codes voor smilies
Hoe is het met je nek?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:11 schreef Pheno het volgende:
Nu is het weer duidelijk waarom ze vrouwen het zwakke geslacht noemen.
ja ik kan niet zonder me eigen kussenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope alleen je kussen, Symph neemt extra mee voor als Koen nog blijft slapen maar dan heb ik het verder wel
quote:
Doe je het niet, ik ga zo even de bedden verschonen, zal ik Patrique onder een Winnie the Pooh dekbed leggen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik kan niet zonder me eigen kussen
Ik heb geen zin om me uitgroei te verven. Veel werkik ben in staat om heel dat potje erin te kwakken
Ik kom tenminste ook met nekquote:
Dat viel me al opquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Pheno, zoals ik in vorig deel al zei, gebruikte de verrkeerde code voor smilie.. Zit op bb in trein!
Serieus? Wow dan is het wel heftig jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom tenminste ook met nek
En niet goed, ik moet misschien naar het Winnock.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe je het niet, ik ga zo even de bedden verschonen, zal ik Patrique onder een Winnie the Pooh dekbed leggen?
Ik zou eens in fotoboeken moeten kijken, eigenlijk. Maar ik beheers mezelf.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
Als ik de bedden heb gedaan, ga ik stofzuigen en daarna mijn gezicht strijken () anders lijkt het niet op de foto uit mijn fobo
Om maar aan te geven dat ik niet uit mijn nek lul...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus? Wow dan is het wel heftig ja
Nee, na dat geouwehoer van gisteren heb ik nog meer keelpijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw voel jij je al beter? Om wel te komen bedoel ik
Dat kan ik anders ook wel hoor, ik heb ook een stijltang, maar schuin een pluk erin draaienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik lig nog in bed, maar wil zo me haar doen. Kijken of het lukt met die stijltangdat plaatje van gister
Ow ik moet poepenzenuwappige poep
Jammer, maar was wel gezelligquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, na dat geouwehoer van gisteren heb ik nog meer keelpijn
Wat is dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom tenminste ook met nek
En niet goed, ik moet misschien naar het Winnock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |