Daar ging ik niet van uit, maar dat is wel balen, alhoewel je er dan misschien wel vanaf komtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om maar aan te geven dat ik niet uit mijn nek lul...
quote:
Aaahquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
Als ik de bedden heb gedaan, ga ik stofzuigen en daarna mijn gezicht strijken () anders lijkt het niet op de foto uit mijn fobo
Ik ga het ff proberenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik anders ook wel hoor, ik heb ook een stijltang, maar schuin een pluk erin draaien
Jezusquote:
Nee maar wel met droog haar doen he, maar die stijltang gaat sneller dan de krultangquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het ff proberen
Duurt het lang? Ik heb haar net tot over mijn schouders
Standaard. Toen lag ik al een spelletje te spelen om later te reviewen.quote:
Als de klachten blijven zal het wel moeten. Erg irritant, kan ik steeds op en neer naar zwolle...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ging ik niet van uit, maar dat is wel balen, alhoewel je er dan misschien wel vanaf komt
Ja dat is wel klote, maar aan de andere kant als het je helptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de klachten blijven zal het wel moeten. Erg irritant, kan ik steeds op en neer naar zwolle...
Maar voor mij niet standaardquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Standaard. Toen lag ik al een spelletje te spelen om later te reviewen.
Jemig, ja dat is wel naarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de klachten blijven zal het wel moeten. Erg irritant, kan ik steeds op en neer naar zwolle...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar voor mijn niet standaard
Komt door de zenuwen
Ik word altijd wakker met mijn haren recht overeindquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar wel met droog haar doen he, maar die stijltang gaat sneller dan de krultang
I know, maar dan nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Echt iedereen nerveus, waarom? Ik bijt niet hoor....ow wacht toch wel
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met mijn haren recht overeind
Ik ben een beetje wild 's nachts
Nee heb je er last van, jeetje gekkie gisteren op skype was toch ook gezellig, dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I know, maar dan nog
Hoop dat wat rustiger wordt, want dit is niet echt gezond
Nu even niet, ik ga zo wat doen hierquote:
Dat verhaal wat je vertelde over je zoontje, nou dat had ik ook kunnen zijnquote:
Oke nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat verhaal wat je vertelde over je zoontje, nou dat had ik ook kunnen zijn
Niet elke nacht gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |