Ik ging al vroeg slapen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... maar volgens mij zijn we elkaar misgelopen ofzo.
Deze aktie is voor mij ook de eerstequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe zit het met dat Buzzzz? Ik heb nooit meer een mailtje ontvangen
Ohw, ik was al vanaf gistermiddag met Patje op skype. En later kwam alles en iedereen erbij. Tijdens VOH was ik wegquote:
Nee, dat heb ik dan niet. Is er geen klap aan eet ik mijn eten op en ben ik weer weg. En nieuwe mensen ontmoeten, ach, ik doe niets anders tegenwoordig. Alleen bij een fout gegane interview was ik wat van mijn apropos, ze hadden me in een verkeerde kamer met de verkeerde Japanner gestoptquote:
Oh toen was ik er eventjes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik was al vanaf gistermiddag met Patje op skype. En later kwam alles en iedereen erbij. Tijdens VOH was ik weg
Ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik door dat skypen juist minder zenuwachtig ben
Dat heb ik dus niet zo vaakquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dan niet. Is er geen klap aan eet ik mijn eten op en ben ik weer weg. En nieuwe mensen ontmoeten, ach, ik doe niets anders tegenwoordig. Alleen bij een fout gegane interview was ik wat van mijn apropos, ze hadden me in een verkeerde kamer met de verkeerde Japanner gestoptImprovisatie ftw, maar je zit dan wel even onder hoogspanning
Maar dat verandert toch wel al jeje op je gemak voelt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem ben ik best wel stilletjes hoor.
Soms.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat verandert toch wel al jeje op je gemak voelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |