sorry beetje ondeugend vanmorgenquote:
Ik bloosde voor jou, jij stond te friemelenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:07 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
hoe gaat ie met je ?
zag dat je niet lekker was
Ja maar die hadden het gisteren al laten wetenquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:09 schreef Kally het volgende:
Zorro heeft een streetbean, ik word gek van dat geluid
quote:
Zeg, ik moet nog etenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:07 schreef Graseter het volgende:
Ik ga nu picses, miauw, c_a en kally in mijn gedachte opnemen en onder de douche aan mijn plasser friemelen.
quote:
ga je dus niet reddenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
Julie gaan snel. Ik moet over 1 uur en 20 min al weg
Moet nog douchen en haar doen. Gestreken heb ik al
quote:
Nouw gisterquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die hadden het gisteren al laten weten
het is wel een reis langs extremenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Om te eindigen in Schiedam of all places![]()
Jawel maar Cue zou pas vandaag zeggen of ze meegingquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouw gisterVannacht om half vier zag ik Cue nog rondspoken hoor
Ja, dat is alweer een heel eind terug de rimboe in iddquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Om te eindigen in Schiedam of all places![]()
En poepen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
Julie gaan snel. Ik moet over 1 uur en 20 min al weg
Moet nog douchen en haar doen. Gestreken heb ik al
Ik maak ze wel, maar ik share niet alles want dat willen sommige nietquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik maak me op bij Kally, dat scheelt weer tijd.
Mijn haar zit nu nog in de verf
quote:
Dan moet je maar komen.quote:
quote:
precies, ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak ze wel, maar ik share niet alles want dat willen sommige niet
Ik heb ook die mazzelquote:
je vent kan die hond toch doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
Over 5 min uitspoelen dus dat red ik wel
Owja me tas nog inpakken, wijn in pakken, man uit bed schoppen en hond uitlaten
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:16 schreef Kally het volgende:
Van Tombo maak ik foto's zonder hoofd, dat heeft ze graag
moeten der wel naambordjes op staanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:16 schreef D. het volgende:
[..]
Jij maakt vast een mooie collage van de wel toonbare delen
quote:
Douchze C_Aquote:
ok dat scheelt dan wel weer een hoop tijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan, maar ik doe het graag![]()
Mijn man brengt me bij kally
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:20 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ook
En dat ze dan opeens zwanger is van een stokbrood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Kleren zijn handig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:20 schreef Myraela het volgende:
Ik moet ook nog douchen. En verzinnen wat ik aan ga doen.
Zulke bordjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Van de helft weet je toch wel wie het zijn, en de ander helft is vast te gokken
ik vindt deze het leukstequote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Braille, dan moet je voelen wie wie is
Hoe zit het met dat Buzzzz? Ik heb nooit meer een mailtje ontvangenquote:
quote:
Waarom zou je nerveus zijn?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik door dat skypen juist minder zenuwachtig ben
Was jij daar?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Strategisch geplaatstquote:
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Jij klinkt ook lief trouwensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Ik ging al vroeg slapen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... maar volgens mij zijn we elkaar misgelopen ofzo.
Deze aktie is voor mij ook de eerstequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe zit het met dat Buzzzz? Ik heb nooit meer een mailtje ontvangen
Ohw, ik was al vanaf gistermiddag met Patje op skype. En later kwam alles en iedereen erbij. Tijdens VOH was ik wegquote:
Nee, dat heb ik dan niet. Is er geen klap aan eet ik mijn eten op en ben ik weer weg. En nieuwe mensen ontmoeten, ach, ik doe niets anders tegenwoordig. Alleen bij een fout gegane interview was ik wat van mijn apropos, ze hadden me in een verkeerde kamer met de verkeerde Japanner gestoptquote:
Oh toen was ik er eventjes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik was al vanaf gistermiddag met Patje op skype. En later kwam alles en iedereen erbij. Tijdens VOH was ik weg
Ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Dat heb ik dus niet zo vaakquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dan niet. Is er geen klap aan eet ik mijn eten op en ben ik weer weg. En nieuwe mensen ontmoeten, ach, ik doe niets anders tegenwoordig. Alleen bij een fout gegane interview was ik wat van mijn apropos, ze hadden me in een verkeerde kamer met de verkeerde Japanner gestoptImprovisatie ftw, maar je zit dan wel even onder hoogspanning
Maar dat verandert toch wel al jeje op je gemak voelt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem ben ik best wel stilletjes hoor.
Soms.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat verandert toch wel al jeje op je gemak voelt?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:37 schreef Graseter het volgende:
Hoi. Ik was even mijn gespierde lichaam aan het waxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |