Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
idd in het jaartalquote:
eigenlijk ben ik dus wel liefquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:08 schreef wel.o.k het volgende:
je bent een klootzak
![]()
Maar wel mijn eerste naamtopic
eigenlijk ben je wel liefquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga pitten![]()
heb momenteel veels te veel aan me kop om niet te gaan slapen als ik moe ben
laters
en wok ik hoop dus dat ze jouw ook laten slapen![]()
dat wist je dus alquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik dus wel lief
Wel een lieve klootzak toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:08 schreef wel.o.k het volgende:
je bent een klootzak
![]()
Maar wel mijn eerste naamtopic
Ja heerlijk...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:45 schreef Enfermera het volgende:
Is Wok jarig? Of wat?Nouja
Gefeliciteerd
![]()
Moggeh btw
Heb al lekker gedoucht en alles, wasjes staan te draaien
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:53 schreef DaMart het volgende:
Van harte gefeliciwokt.
Vanaf vandaag is het wel ok als je deze gaat gebruiken.
[ afbeelding ]
Lekker hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heerlijk...
Ik heb ook al 2 wasjes gedraaid en opgehangen, de 3e zit er in.
Oudste naar zijn vader, mijn vriend is met de jongste naar de kapper![]()
En ik ben alleen thuis... Dus een kopje koffie, boodschappenlijstje maken op mijn gemak
Haha idd! Hanekam?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ben zo benieuwd hoe ze mijn kereltje gaan knippen
beetje lief wel jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel een lieve klootzak toch?
Lieve, lieve wok, van harte gefeliciteerd met je verjaardag jij ouwe charmeur.
Kusjekroel xxx van mij
dankquote:
muckiequote:
ja echtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:45 schreef Enfermera het volgende:
Is Wok jarig? Of wat?Nouja
Gefeliciteerd
![]()
Moggeh btw
Heb al lekker gedoucht en alles, wasjes staan te draaien
ik ga hard manquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:53 schreef DaMart het volgende:
Van harte gefeliciwokt.
Vanaf vandaag is het wel ok als je deze gaat gebruiken.
[ afbeelding ]
Volgens zijn profiel is hij geboren in 00-00-0000, dus een jaar of 2010quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:39 schreef Enfermera het volgende:
Hoe oud is ons wokje geworden dan, daar ben ik wel benieuwd naar
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel is hij geboren in 00-00-0000, dus een jaar of 2010![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel is hij geboren in 00-00-0000, dus een jaar of 2010![]()
OUD?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:39 schreef Enfermera het volgende:
Hoe oud is ons wokje geworden dan, daar ben ik wel benieuwd naar
da's niet aardig om te zeggenquote:
nee, daarom deed ik er ook even boos overquote:
dan is het goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, daarom deed ik er ook even boos over
dat zou meteen ook op jou slaan zie ik, je hebt dezelfde geboortedatum als wokquote:
Ja, hoe OUD ja.quote:
Middag Marijkequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Vandaag naar Sting
Hebben jullie nog leuke plannen?
Hihihi stekelsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ennuh Koen is bij de kapper geweest:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
![]()
het was toch Coen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
![]()
Staat hem zeker leuker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
![]()
Nee Koen met een Kquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het was toch Coen?
wat een schatje trouwens
Dat is zeker een veranderingquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
![]()
ok sorry, dan had ik het net verkeerd onthoudenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee Koen met een K
Coen is van de Coen en Sander show
Hey Saraquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:13 schreef sararaats het volgende:
hoooooooooi. wat gaan jullie snel zeg.
Hoi sara!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:13 schreef sararaats het volgende:
hoooooooooi. wat gaan jullie snel zeg.
Dan maak je toch even een herinnering in je mobiel met een alarm een half uur voor die tijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
kwart over 3, kapperHelp me asjeblieft onthouden, want gehijt dat ik dat vergeet
mobiel, wat is dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je toch even een herinnering in je mobiel met een alarm een half uur voor die tijd
ja hoor, alleen hangt er een dikke onweersbui boven Gooreind-Wuustwezel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi sara!Alles goed daar?
Aangepast op jouw leeftijd:quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangepast op jouw leeftijd:
[ afbeelding ]
Daar vroeg je om met je bijdehante gedoequote:
Iemand daar moet eens leren hoe kleuren te gebruikenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.112groningen.n(...)steen-groningen.html
Moet je nog de deur uit dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor, alleen hangt er een dikke onweersbui boven Gooreind-Wuustwezel.
De herfstvakantie zal in ieder geval een week eerder ingaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iemand daar moet eens leren hoe kleuren te gebruiken
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vandaag naar Sting
Misschien had die er wat anders van verwacht en vonden andere dat dus nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, gister was er iemand die naar 3fm smste dat ze bij sting wegwilde, het was oersaai... Dus, er staat je wat te wachten marijke
Enferquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]Middag!
Wat leuk!
Vanavond komen bij ons vrienden over de vloer en morgen gaan we naar de stad (welke weten we nog niet) om even geld over de balk te gooienjeuj!
Koen is een knapperddd![]()
Wie weetquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien had die er wat anders van verwacht en vonden andere dat dus niet
1 iemand van de 10.000-en mensen die daar waren smste dat en dan staat mij iets te wachten?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, gister was er iemand die naar 3fm smste dat ze bij sting wegwilde, het was oersaai... Dus, er staat je wat te wachten marijke
yep, vanavond naar een feestjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je nog de deur uit dan?
Dan is die bui vast al overquote:
Zekerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer![]()
Klinkt erg gezellig!En geld uitgeven is altijd leuk
![]()
Ik moet toegeven dat 3fm wel heel erg op je lachspieren deed werkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
1 iemand van de 10.000-en mensen die daar waren smste dat en dan staat mij iets te wachten?![]()
Ik vind het eerder naar voor die ene persoon dat die het niet leuk had
Het is vandaag zaterdag huishouddag hier... en verder beetje lui doen, want ik ben nog steeds niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vandaag naar Sting
Sommige van de dj's kunnen dat andere nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat 3fm wel heel erg op je lachspieren deed werken
Oeh klinkt goed!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ZekerGa ook allemaal lekkere hapjes maken, guacamole, zelf eiersalade maken,....
![]()
JaaaaGeld uitgeven, ik heb daar zooooo'n zin in
Ga ook weer naar de body shop, daar kan ik echt alles kopen
![]()
![]()
110% mee eensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sommige van de dj's kunnen dat andere niet
Ik haat radio luisteren, dus ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat 3fm wel heel erg op je lachspieren deed werken
Ekdombaas, Veenstrabaas en Stendersbaasquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sommige van de dj's kunnen dat andere niet
Heel veel plezier meis!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haat radio luisteren, dus ik weet niet waar je het over hebt
En nu klaarmaken voor Arnhem, veel plezier lieverds en tot morgen!
Uhhuhquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed!
En Bodyshop is inderdaad tof, die dingen die ze daar hebben zijn zooooo heerlijkAl vind ik de dingen van de Lush nog lekkerder
![]()
Have Fun Marijkequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik bedoelde meer de vrijdag middag tussen 12 en 2quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ekdombaas, Veenstrabaas en StendersbaasEn daarna hebben we weer een afknapper om 1 uur met Giel
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
mij missen? vertel!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eensch, ik deed jou ook missen
Uhmquote:
wat kreeg je als antwoord?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhmwas het donderdag ? Of gister, dat ik aan muck vroeg waar je uithing, want ik had je hier al een tijdje niet gezien, en het was ook stil op twitter.
Dat kreeg ik als antwoord ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat kreeg je als antwoord?
Klopt. Had vrij en was veel bij patiëntMuck
ga zo door!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:02 schreef sararaats het volgende:
verder ben ik tiptop in orde. de antidepressiva wordt stillekesaan afgebouwd.
Het exacte antwoordquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo zie je dat ik ook lief kan zijn
trevquote:
enferquote:
lovelyquote:
die combinatie ken ik nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:50 schreef sararaats het volgende:
verdikkeme, mijn voet slaapt en ons ma ligt te snurken
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een kut weer![]()
en ik moet dadelijk nog boodschappen gaan doen
quote:
Oh help. Van wie ben je een kloon?quote:
Hier nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hier ook, tis heerlijk weer hier
ben geen kloonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh help. Van wie ben je een kloon?
Nee je noemt me altijd Koekie en zoent me altijd zo pontificaal op m'n neus. Wie ben je?quote:
Kijk maar in mijn foboquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee je noemt me altijd Koekie en zoent me altijd zo pontificaal op m'n neus. Wie ben je?
Ik herken je niet. Ik kijk bijna nooit in FoBo'squote:
Oh jij bent dus al net zo als ik kwa fobo, kijk er ook bijna nooit in, ik ga binnen kort de mijne wel aanpassenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik herken je niet. Ik kijk bijna nooit in FoBo's.
En ik sta niet in het favo FOK!kers lijstje dus daar gá je al..
Aja. Nouja, tenzij je mcD. bent weet ik het gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:23 schreef Trevland het volgende:
Oh jij bent dus al net zo als ik qua fobo, kijk er ook bijna nooit in, ik ga binnenkort de mijne wel aanpassen
Mijn briefje blijft toch wel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh jij bent dus al net zo als ik kwa fobo, kijk er ook bijna nooit in, ik ga binnen kort de mijne wel aanpassen
Zo als ik al zei ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aja. Nouja, tenzij je mcD. bent weet ik het gewoon echt niet.
Die blijft zekerquote:
Schap ze! Niet teveel ongezonde troep meenemen hè.quote:
Oh.quote:
Nou ik lees het wel weer als ik terugkom dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:27 schreef Trevland het volgende:
En anders zijn er een aantal die het hier kunnen bevestigen
Wat ben je weer lekker aan het provocerenquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh daar is er 1
Alles goed met mevrouw "ik heb je gemist TJD"
zag echt alleen kuuk reageren en jullie waren stil. Dus was bang dat jullie weg waren!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker aan het provoceren![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je snapt nu ook wel dat dat de laatste keer is geweest he ... ik kan niet altijd aardig blijven doen
Er zit welgeteld 4 minuten tussen mijn post en jouw postquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zag echt alleen kuuk reageren en jullie waren stil. Dus was bang dat jullie weg waren!
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zag echt alleen kuuk reageren en jullie waren stil. Dus was bang dat jullie weg waren!
[..]
normaal ben je nog geen 2 minuten stil en nu al 4 hele minutenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zit welgeteld 4 minuten tussen mijn post en jouw post
[..]
[..]
hoe is het?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik zat stiekem mee te lezen.And I'm bored
Joah, wel oke. Ben lekker wasjes aan het draaien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
normaal ben je nog geen 2 minuten stil en nu al 4 hele minuten
[..]
hoe is het?
Ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik zat stiekem mee te lezen.And I'm bored
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookmijn vriend is in slaap gevallen op de bank
Koen slaapt nog dus we kunnen niet echt boren voor de plinten.
Ik ben nog op zoek naar leuke elastomappen
En een leuke boekensteun maar op internet is niks te vinden...
Met mij wel goed. Ben nu even een paar uurtjes op het werk en verder had ik de afgelopen dagen vrij! Deels omdat ik het werk even zat was door drukte e.d. en was bij Muckie ivm ziekte van haar.quote:
Ja die aflevering ken ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Hmm. Jammer. Bij boekensteunen moet ik dan altijd denken aan die aflevering van Friends waarin Rachel en Phoebe naar de cadeau's van Monica zoeken, maar in plaats de cadeau's van Chandler vinden. Hij heeft dan ook boeksteunen, een 'a' en een 'z', en dan zegt Rachel: These are bookends? en Phoebe: Oh, wel, thanks for my 'az' (als in 'ass')![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Met mij wel goed. Ben nu even een paar uurtjes op het werk en verder had ik de afgelopen dagen vrij! Deels omdat ik het werk even zat was door drukte e.d. en was bij Muckie ivm ziekte van haar.
Geweldig hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die aflevering ken ik ook![]()
Echt geniaal
Met Muck? heb haar net gesproken ging wel redelijk zijn gangetje. En verder ga ik zo weer naar haar toe tot en met maandagochtend.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Ohja idd. Hoe ist met Muck?
En heb je verder nog plannen voor het weekend?
Kee danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Met Muck? heb haar net gesproken ging wel redelijk zijn gangetje. En verder ga ik zo weer naar haar toe tot en met maandagochtend.
vergeet de chips nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond gaan we naar vrienden (ze zouden eerst naar ons komen maar door omstandigheden gaan we naar hen), morgen lekker shoppen ergens
Ga nu ff boodschappen doen, tot later
laters enferquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond gaan we naar vrienden (ze zouden eerst naar ons komen maar door omstandigheden gaan we naar hen), morgen lekker shoppen ergens
Ga nu ff boodschappen doen, tot later
jarigequote:
quote:en waar blijft het gebak?
ja sorry hoor, werkwerkwerkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok![]()
en waar blijft het gebak?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
hier, taart en bier![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had ik alquote:
manboobs? Ik heb toch liever womanboobs...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heeft hij van mij al gekregen
Kijk maar in het vorige topicquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
manboobs? Ik heb toch liever womanboobs...
MPGquote:
Middag Ferbquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:37 schreef Ferb het volgende:
Eindelijk weer interwebz.
Wilde vandaag gaan werken maar internet lag eruit sinds gister![]()
Maarja,
Middag anways![]()
Oh no, das kut hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:37 schreef Ferb het volgende:
Eindelijk weer interwebz.
Wilde vandaag gaan werken maar internet lag eruit sinds gister![]()
Maarja,
Middag anways![]()
Moe, en 't weekend loopt niet zoals altijd..quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Moe, en 't weekend loopt niet zoals altijd..
heb gister heel de avond TV gekeken, net hele tijd weg geweest en nieuwe router gekocht.. Daarna aangesloten en opnieuw alle snoeren afgewerkt..
Net klaar, maar heb nu geen zin in 't weekend meer..![]()
Weetniet waarom maar ik doe bijna nooit zoiets op een zaterdag dus het voelt gewoon niet als een zaterdag![]()
Normaal doe ik die dingen op zondag of zo.. Maarja.
En met u?
Eten en nog wat aan m'n site doen..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]Logisch, das nogal wat werk.. Nja, lekker rustig aan dan nu toch?
Of had je nog speciale plannen?
HahaNou, draai je het om
Lekkol!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Eten en nog wat aan m'n site doen..
Soep![]()
En dat is het ook, heb 2 dingen gedaan vandaag.. lijkt zo weinig en nu is het al weer etenstijd![]()
Gelukkig heb ik morgen nog.. Heb alleen uber veel te leren komende week
niks van gemerktquote:
GFquote:
Haha.. Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GF![]()
Ik heb nieuwe mappen gekocht.... het wordt tijd dat ik mijn administratie overzichtelijk(er) ga krijgen
ik eet vannacht pasquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Ik wou al zeggen; wat een rust hier.
Hoi LLEn gf
Ik heb lekker gegeten, en jullie?
[..]
Haha.. HerkenbaarIk heb gisteren en eergister eens ons badkamerkastje en een ladenkast uitgemest, allemaal teringzooi weggeflikkerd
Heerlijk is dat, ik moet echt veel opruimen.. en organiseren.. Maarja hoe begin je... ZONDER perforatorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Ik wou al zeggen; wat een rust hier.
Hoi LLEn gf
Ik heb lekker gegeten, en jullie?
[..]
Haha.. HerkenbaarIk heb gisteren en eergister eens ons badkamerkastje en een ladenkast uitgemest, allemaal teringzooi weggeflikkerd
Ohja, das waarquote:
Ohnooooooooooquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, ik moet echt veel opruimen.. en organiseren.. Maarja hoe begin je... ZONDER perforatordat ding is dus ook ergens opgeruimd maar de vraag is waar
* MPG noteert idee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, das waar
[..]
Ohnoooooooooo![]()
Plus je hebt gratis confetti!
Dat doe ik als ik mensen wil pesten met hun verjaardag: in een ballon wat geld proppen en confetti erbij, en dan opblazen. Een cadeau met gegarandeerd succes![]()
Pssstttt...quote:
quote:
Van mij welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dje-uit-elkaar.dhtml
Als ik nou zeg dat het kunst is, mag ik dan haar uit elkaar trekken?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik hoor het al, ik pas totaal niet in de groep hier!.
Die zijn hier ook wel, wees maar niet bangquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben (relatief) oud. En een lul.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Jaja, weet ik. Alleen zie ik ze even niet.
Hey Fhaquote:
Hoiquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Jaja, weet ik. Alleen zie ik ze even niet.
Net ook al hoorquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:16 schreef Solique het volgende:
Pff, net thuis van een vermoeiende dag. Flinke tijd in ziekenhuis gezeten.
Wat is er dan aan de hand?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:16 schreef Solique het volgende:
Pff, net thuis van een vermoeiende dag. Flinke tijd in ziekenhuis gezeten.
Geen slecht ideequote:
quote:
Oma was onderuit gegaan bij hond uitlaten. Konden dus langs het ziekenhuis voor controle, verbinden, etc. Kost je gelijk de middag.quote:
Ojeetje, en wat had ze dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Solique het volgende:
Oma was onderuit gegaan bij hond uitlaten. Konden dus langs het ziekenhuis voor controle, verbinden, etc. Kost je gelijk de middag.
Ik weet dat het lang duurt voordat je er weer weg bentquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Oma was onderuit gegaan bij hond uitlaten. Konden dus langs het ziekenhuis voor controle, verbinden, etc. Kost je gelijk de middag.
Vooral niet superspoed op de SEH in het weekendquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Ving haarzelf wel op. Alleen zit al aan de medicijnen, dus controle was verplicht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojeetje, en wat had ze dan?
Niets ernstigs hoop ik
Ja, niet normaal hoelang ze nodig hadden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat het lang duurt voordat je er weer weg bent
Fijn dat ze dan niet teveel heeft, maar wel balen zeg, en ook dat het zoveel tijd kosttequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef Solique het volgende:
Ving haarzelf wel op. Alleen zit al aan de medicijnen, dus controle was verplicht.
Ze heeft er alleen wat blauwe plekken en schaafwonden aan open gehouden, wel gelijk als halve mummy uit ziekenhuis gestapt.
Ik gok zomaar dat er een heleboel anderen tussendoor zijn gegaan. Die waren dan net iets 'hulpbehoevender'.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef Solique het volgende:
Ja, niet normaal hoelang ze nodig hadden.
STquote:
Hier nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST![]()
het is vandaag poepiedruk hier
iddquote:
laters trevquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
Lui have fun, ik ben pleiten
Bis Later![]()
Avondquote:
Woah. Daar snap ik geen hol vanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe vet. Mijn neef staat op tweakers
Oh, is het er zo eentje..die snap ik per definitie nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ook niet. Des te stoerder toch?Hij is gisteren gepromoveerd.
Als ze dat nou eens gingen gebruiken..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ook niet. Des te stoerder toch?Hij is gisteren gepromoveerd.
trusten STquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 043 goldfinger1963
02. 036 Trevland
03. 025 Enfermera
04. 023 LovelyLady
05. 020 naatje_1
06. 020 suikertaartje
07. 017 TJDoornbos
08. 012 Marijkezwolle
09. 010 Ferb
10. 010 wel.o.k
11. 009 marcb1974
12. 008 Kuukske
13. 008 KomtTijd...
14. 008 TheFamousMan
15. 006 Solique
16. 006 sararaats
17. 005 DaMart
18. 005 MPG
19. 003 Fha
20. 002 JaniesBrownie
Reeks-statistieken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:50 schreef TheFamousMan het volgende:
valt tegen dit, vandaag maar 2 topics1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is idd een goed maker voor alle tegenslagquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, Sting was gaaf!Wel heel wat file gezien op de terugweg, maar nadat ik Hilde Sofie een kopje zag geven was alles goed
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Top 100 van zaterdag 16 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 477 naatje_1
27. 109 goldfinger1963
78. 055 Dr_Flash
Zelden zo blij geweest om pleisters los te trekkenquote:
Jeujquote:
ik overweeg haar weer vast te maken. Ze blijft maar stuiteren als Jochem Myjer en Bert Visscherquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En lekker douchen![]()
Wie en waarom?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Als jullie me morgen rond 13:00 nog niet gezien hebben heeft ze me vastgebonden aan een boom!
Zeg, als ze dan gaat stuiteren, had ze dat dan niet beter kunnen doen MET die dingen? Kunnen ze gelijk zien hoe ze daarop reageert. Ik zou ze weer vastmakenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik overweeg haar weer vast te maken. Ze blijft maar stuiteren als Jochem Myjer en Bert Visscher
En terecht, lekker genieten, het is prachtig mooi weerquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Zelden zo blij geweest om pleisters los te trekken
Nu plak ik nog een beetje en ga (eindelijk![]()
![]()
) lekker douchen en daarna met TJ door het bos wandelen
Wen d'r maar aan zou ik zeggenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik overweeg haar weer vast te maken. Ze blijft maar stuiteren als Jochem Myjer en Bert Visscher
goed plan!quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, als ze dan gaat stuiteren, had ze dat dan niet beter kunnen doen MET die dingen? Kunnen ze gelijk zien hoe ze daarop reageert. Ik zou ze weer vastmaken
Goed nieuwsquote:
Heeft ze nog leukoplast over dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Muck wil naar het bos en vrees dat ze me achter zal laten!
Goedemorgen!
ik lig nog half brak in bed en heb haar naar de douch gestuurdquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wen d'r maar aan zou ik zeggen![]()
En wees blij dat ze weer stuitert, dan voelt ze zich hopelijk weer ietsjes beter
Kortom: if you can't beat them, join them
Nog een meter of 3 en er ligt oranje touw in de auto....quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed nieuws.
[..]
Heeft ze nog leukoplast over dan?
Ben je zo vervelend?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Muck wil naar het bos en vrees dat ze me achter zal laten!
Goedemorgen!
Als ze dat meeneemt op jullie wandeling zou ik me zorgen gaan makenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nog een meter of 3 en er ligt oranje touw in de auto....
geilquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nog een meter of 3 en er ligt oranje touw in de auto....
Veel plezierquote:
Morgen enfer!quote:
Marijk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen enfer!![]()
Lekker geslapen?
primaquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!
Joah, best wel! Lag pas om 2 uur op bed, was erg gezellig. Maar wel weer op tijd opgestaan (10u) anders slaap ik neit vanavond XD
Hoe ist met jou?
GF!Hoe ist?
Mooi!quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!
Joah, best wel! Lag pas om 2 uur op bed, was erg gezellig. Maar wel weer op tijd opgestaan (10u) anders slaap ik neit vanavond XD
Hoe ist met jou?
GF!Hoe ist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |