quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:16 schreef Solique het volgende:
Pff, net thuis van een vermoeiende dag. Flinke tijd in ziekenhuis gezeten.
Wat is er dan aan de hand?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:16 schreef Solique het volgende:
Pff, net thuis van een vermoeiende dag. Flinke tijd in ziekenhuis gezeten.
Geen slecht ideequote:
quote:
Oma was onderuit gegaan bij hond uitlaten. Konden dus langs het ziekenhuis voor controle, verbinden, etc. Kost je gelijk de middag.quote:
Ojeetje, en wat had ze dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Solique het volgende:
Oma was onderuit gegaan bij hond uitlaten. Konden dus langs het ziekenhuis voor controle, verbinden, etc. Kost je gelijk de middag.
Ik weet dat het lang duurt voordat je er weer weg bentquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Oma was onderuit gegaan bij hond uitlaten. Konden dus langs het ziekenhuis voor controle, verbinden, etc. Kost je gelijk de middag.
Vooral niet superspoed op de SEH in het weekendquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Ving haarzelf wel op. Alleen zit al aan de medicijnen, dus controle was verplicht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojeetje, en wat had ze dan?
Niets ernstigs hoop ik
Ja, niet normaal hoelang ze nodig hadden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat het lang duurt voordat je er weer weg bent
Fijn dat ze dan niet teveel heeft, maar wel balen zeg, en ook dat het zoveel tijd kosttequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef Solique het volgende:
Ving haarzelf wel op. Alleen zit al aan de medicijnen, dus controle was verplicht.
Ze heeft er alleen wat blauwe plekken en schaafwonden aan open gehouden, wel gelijk als halve mummy uit ziekenhuis gestapt.
Ik gok zomaar dat er een heleboel anderen tussendoor zijn gegaan. Die waren dan net iets 'hulpbehoevender'.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef Solique het volgende:
Ja, niet normaal hoelang ze nodig hadden.
STquote:
Hier nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST![]()
het is vandaag poepiedruk hier
iddquote:
laters trevquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
Lui have fun, ik ben pleiten
Bis Later![]()
Avondquote:
Woah. Daar snap ik geen hol vanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe vet. Mijn neef staat op tweakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |