Pssstttt...quote:

quote:

Van mij welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dje-uit-elkaar.dhtml
Als ik nou zeg dat het kunst is, mag ik dan haar uit elkaar trekken?

Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik hoor het al, ik pas totaal niet in de groep hier!.

Die zijn hier ook wel, wees maar niet bangquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben (relatief) oud. En een lul.

Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Jaja, weet ik. Alleen zie ik ze even niet.
Hey Fhaquote:

Hoiquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Jaja, weet ik. Alleen zie ik ze even niet.

Net ook al hoorquote:

quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:16 schreef Solique het volgende:
Pff, net thuis van een vermoeiende dag. Flinke tijd in ziekenhuis gezeten.

Wat is er dan aan de hand?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:16 schreef Solique het volgende:
Pff, net thuis van een vermoeiende dag. Flinke tijd in ziekenhuis gezeten.
Geen slecht ideequote:

quote:
Oma was onderuit gegaan bij hond uitlaten. Konden dus langs het ziekenhuis voor controle, verbinden, etc. Kost je gelijk de middag.quote:

Ojeetje, en wat had ze dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Solique het volgende:
Oma was onderuit gegaan bij hond uitlaten. Konden dus langs het ziekenhuis voor controle, verbinden, etc. Kost je gelijk de middag.

Ik weet dat het lang duurt voordat je er weer weg bentquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Oma was onderuit gegaan bij hond uitlaten. Konden dus langs het ziekenhuis voor controle, verbinden, etc. Kost je gelijk de middag.

Vooral niet superspoed op de SEH in het weekendquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]

Ving haarzelf wel op. Alleen zit al aan de medicijnen, dus controle was verplicht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojeetje, en wat had ze dan?
Niets ernstigs hoop ik
Ja, niet normaal hoelang ze nodig hadden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat het lang duurt voordat je er weer weg bent

Fijn dat ze dan niet teveel heeft, maar wel balen zeg, en ook dat het zoveel tijd kosttequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef Solique het volgende:
Ving haarzelf wel op. Alleen zit al aan de medicijnen, dus controle was verplicht.
Ze heeft er alleen wat blauwe plekken en schaafwonden aan open gehouden, wel gelijk als halve mummy uit ziekenhuis gestapt.

Ik gok zomaar dat er een heleboel anderen tussendoor zijn gegaan. Die waren dan net iets 'hulpbehoevender'.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef Solique het volgende:
Ja, niet normaal hoelang ze nodig hadden.

STquote:

Hier nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST![]()
het is vandaag poepiedruk hier

iddquote:
laters trevquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
Lui have fun, ik ben pleiten
Bis Later![]()

Avondquote:

Woah. Daar snap ik geen hol vanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe vet. Mijn neef staat op tweakers

Oh, is het er zo eentje..die snap ik per definitie nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ook niet. Des te stoerder toch?Hij is gisteren gepromoveerd.

Als ze dat nou eens gingen gebruiken..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ook niet. Des te stoerder toch?Hij is gisteren gepromoveerd.

trusten STquote:

quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 043 goldfinger1963
02. 036 Trevland
03. 025 Enfermera
04. 023 LovelyLady
05. 020 naatje_1
06. 020 suikertaartje
07. 017 TJDoornbos
08. 012 Marijkezwolle
09. 010 Ferb
10. 010 wel.o.k
11. 009 marcb1974
12. 008 Kuukske
13. 008 KomtTijd...
14. 008 TheFamousMan
15. 006 Solique
16. 006 sararaats
17. 005 DaMart
18. 005 MPG
19. 003 Fha
20. 002 JaniesBrownie
Reeks-statistieken!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.

quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:50 schreef TheFamousMan het volgende:
valt tegen dit, vandaag maar 2 topics1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is idd een goed maker voor alle tegenslagquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, Sting was gaaf!Wel heel wat file gezien op de terugweg, maar nadat ik Hilde Sofie een kopje zag geven was alles goed
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.

quote:Top 100 van zaterdag 16 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 477 naatje_1
27. 109 goldfinger1963
78. 055 Dr_Flash

Zelden zo blij geweest om pleisters los te trekkenquote:

Jeujquote:

ik overweeg haar weer vast te maken. Ze blijft maar stuiteren als Jochem Myjer en Bert Visscherquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En lekker douchen![]()

Wie en waarom?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Als jullie me morgen rond 13:00 nog niet gezien hebben heeft ze me vastgebonden aan een boom!

Zeg, als ze dan gaat stuiteren, had ze dat dan niet beter kunnen doen MET die dingen? Kunnen ze gelijk zien hoe ze daarop reageert. Ik zou ze weer vastmakenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik overweeg haar weer vast te maken. Ze blijft maar stuiteren als Jochem Myjer en Bert Visscher

En terecht, lekker genieten, het is prachtig mooi weerquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Zelden zo blij geweest om pleisters los te trekken
Nu plak ik nog een beetje en ga (eindelijk![]()
![]()
) lekker douchen en daarna met TJ door het bos wandelen

Wen d'r maar aan zou ik zeggenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik overweeg haar weer vast te maken. Ze blijft maar stuiteren als Jochem Myjer en Bert Visscher

goed plan!quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, als ze dan gaat stuiteren, had ze dat dan niet beter kunnen doen MET die dingen? Kunnen ze gelijk zien hoe ze daarop reageert. Ik zou ze weer vastmaken

Goed nieuwsquote:
Heeft ze nog leukoplast over dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Muck wil naar het bos en vrees dat ze me achter zal laten!
Goedemorgen!

ik lig nog half brak in bed en heb haar naar de douch gestuurdquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wen d'r maar aan zou ik zeggen![]()
En wees blij dat ze weer stuitert, dan voelt ze zich hopelijk weer ietsjes beter
Kortom: if you can't beat them, join them

Nog een meter of 3 en er ligt oranje touw in de auto....quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed nieuws.
[..]
Heeft ze nog leukoplast over dan?

Ben je zo vervelend?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Muck wil naar het bos en vrees dat ze me achter zal laten!
Goedemorgen!
Als ze dat meeneemt op jullie wandeling zou ik me zorgen gaan makenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nog een meter of 3 en er ligt oranje touw in de auto....

geilquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nog een meter of 3 en er ligt oranje touw in de auto....

Veel plezierquote:

Morgen enfer!quote:

Marijk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen enfer!![]()
Lekker geslapen?

primaquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!
Joah, best wel! Lag pas om 2 uur op bed, was erg gezellig. Maar wel weer op tijd opgestaan (10u) anders slaap ik neit vanavond XD
Hoe ist met jou?
GF!Hoe ist?

Mooi!quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!
Joah, best wel! Lag pas om 2 uur op bed, was erg gezellig. Maar wel weer op tijd opgestaan (10u) anders slaap ik neit vanavond XD
Hoe ist met jou?
GF!Hoe ist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |