MPGquote:
Middag Ferbquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:37 schreef Ferb het volgende:
Eindelijk weer interwebz.
Wilde vandaag gaan werken maar internet lag eruit sinds gister![]()
Maarja,
Middag anways![]()
Oh no, das kut hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:37 schreef Ferb het volgende:
Eindelijk weer interwebz.
Wilde vandaag gaan werken maar internet lag eruit sinds gister![]()
Maarja,
Middag anways![]()
Moe, en 't weekend loopt niet zoals altijd..quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Moe, en 't weekend loopt niet zoals altijd..
heb gister heel de avond TV gekeken, net hele tijd weg geweest en nieuwe router gekocht.. Daarna aangesloten en opnieuw alle snoeren afgewerkt..
Net klaar, maar heb nu geen zin in 't weekend meer..![]()
Weetniet waarom maar ik doe bijna nooit zoiets op een zaterdag dus het voelt gewoon niet als een zaterdag![]()
Normaal doe ik die dingen op zondag of zo.. Maarja.
En met u?
Eten en nog wat aan m'n site doen..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]Logisch, das nogal wat werk.. Nja, lekker rustig aan dan nu toch?
Of had je nog speciale plannen?
HahaNou, draai je het om
Lekkol!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Eten en nog wat aan m'n site doen..
Soep![]()
En dat is het ook, heb 2 dingen gedaan vandaag.. lijkt zo weinig en nu is het al weer etenstijd![]()
Gelukkig heb ik morgen nog.. Heb alleen uber veel te leren komende week
niks van gemerktquote:
GFquote:
Haha.. Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GF![]()
Ik heb nieuwe mappen gekocht.... het wordt tijd dat ik mijn administratie overzichtelijk(er) ga krijgen
ik eet vannacht pasquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Ik wou al zeggen; wat een rust hier.
Hoi LLEn gf
Ik heb lekker gegeten, en jullie?
[..]
Haha.. HerkenbaarIk heb gisteren en eergister eens ons badkamerkastje en een ladenkast uitgemest, allemaal teringzooi weggeflikkerd
Heerlijk is dat, ik moet echt veel opruimen.. en organiseren.. Maarja hoe begin je... ZONDER perforatorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Ik wou al zeggen; wat een rust hier.
Hoi LLEn gf
Ik heb lekker gegeten, en jullie?
[..]
Haha.. HerkenbaarIk heb gisteren en eergister eens ons badkamerkastje en een ladenkast uitgemest, allemaal teringzooi weggeflikkerd
Ohja, das waarquote:
Ohnooooooooooquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, ik moet echt veel opruimen.. en organiseren.. Maarja hoe begin je... ZONDER perforatordat ding is dus ook ergens opgeruimd maar de vraag is waar
* MPG noteert idee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, das waar
[..]
Ohnoooooooooo![]()
Plus je hebt gratis confetti!
Dat doe ik als ik mensen wil pesten met hun verjaardag: in een ballon wat geld proppen en confetti erbij, en dan opblazen. Een cadeau met gegarandeerd succes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |