wat kreeg je als antwoord?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhmwas het donderdag ? Of gister, dat ik aan muck vroeg waar je uithing, want ik had je hier al een tijdje niet gezien, en het was ook stil op twitter.
Dat kreeg ik als antwoord ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat kreeg je als antwoord?
Klopt. Had vrij en was veel bij patiëntMuck
ga zo door!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:02 schreef sararaats het volgende:
verder ben ik tiptop in orde. de antidepressiva wordt stillekesaan afgebouwd.
Het exacte antwoordquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo zie je dat ik ook lief kan zijn
trevquote:
enferquote:
lovelyquote:
die combinatie ken ik nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:50 schreef sararaats het volgende:
verdikkeme, mijn voet slaapt en ons ma ligt te snurken
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een kut weer![]()
en ik moet dadelijk nog boodschappen gaan doen
quote:
Oh help. Van wie ben je een kloon?quote:
Hier nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hier ook, tis heerlijk weer hier
ben geen kloonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh help. Van wie ben je een kloon?
Nee je noemt me altijd Koekie en zoent me altijd zo pontificaal op m'n neus. Wie ben je?quote:
Kijk maar in mijn foboquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee je noemt me altijd Koekie en zoent me altijd zo pontificaal op m'n neus. Wie ben je?
Ik herken je niet. Ik kijk bijna nooit in FoBo'squote:
Oh jij bent dus al net zo als ik kwa fobo, kijk er ook bijna nooit in, ik ga binnen kort de mijne wel aanpassenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik herken je niet. Ik kijk bijna nooit in FoBo's.
En ik sta niet in het favo FOK!kers lijstje dus daar gá je al..
Aja. Nouja, tenzij je mcD. bent weet ik het gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:23 schreef Trevland het volgende:
Oh jij bent dus al net zo als ik qua fobo, kijk er ook bijna nooit in, ik ga binnenkort de mijne wel aanpassen
Mijn briefje blijft toch wel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh jij bent dus al net zo als ik kwa fobo, kijk er ook bijna nooit in, ik ga binnen kort de mijne wel aanpassen
Zo als ik al zei ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aja. Nouja, tenzij je mcD. bent weet ik het gewoon echt niet.
Die blijft zekerquote:
Schap ze! Niet teveel ongezonde troep meenemen hè.quote:
Oh.quote:
Nou ik lees het wel weer als ik terugkom dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:27 schreef Trevland het volgende:
En anders zijn er een aantal die het hier kunnen bevestigen
Wat ben je weer lekker aan het provocerenquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh daar is er 1
Alles goed met mevrouw "ik heb je gemist TJD"
zag echt alleen kuuk reageren en jullie waren stil. Dus was bang dat jullie weg waren!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker aan het provoceren![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je snapt nu ook wel dat dat de laatste keer is geweest he ... ik kan niet altijd aardig blijven doen
Er zit welgeteld 4 minuten tussen mijn post en jouw postquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zag echt alleen kuuk reageren en jullie waren stil. Dus was bang dat jullie weg waren!
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zag echt alleen kuuk reageren en jullie waren stil. Dus was bang dat jullie weg waren!
[..]
normaal ben je nog geen 2 minuten stil en nu al 4 hele minutenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zit welgeteld 4 minuten tussen mijn post en jouw post
[..]
[..]
hoe is het?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik zat stiekem mee te lezen.And I'm bored
Joah, wel oke. Ben lekker wasjes aan het draaien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
normaal ben je nog geen 2 minuten stil en nu al 4 hele minuten
[..]
hoe is het?
Ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik zat stiekem mee te lezen.And I'm bored
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookmijn vriend is in slaap gevallen op de bank
Koen slaapt nog dus we kunnen niet echt boren voor de plinten.
Ik ben nog op zoek naar leuke elastomappen
En een leuke boekensteun maar op internet is niks te vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |