Nou, inderdaad.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ***ENNIS******************************* *** ATP Masters/Sjanghai (Chi) *************************************** Kwartfinales: Juan Mónaco (Arg) Jürgen Melzer (Oos,13)....6-7,7-5,6-2 Andy Murray (GB,4) Jo-Wilfried Tsonga (Fra,12)...6-2,6-2 Robin Söderling (Zwe,5) Roger Federer (Zwi,3) * 1-6,1-5 Novak Djokovic (Ser,2) Guillermo García-López (Spa)..6-2,6-3 * begon set met serveren *************************************** volgende nieuws sport voetbal |
ej niet iedereen is zo`n freak dat hij alles bijhoudt van elke sport!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat hier gewoon boven (en lijkt me logisch), maar om 14.00u ja.
Nou ja, in dit geval hoefde je niets bij te houden omdat het even hierboven staat natuurlijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:15 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
ej niet iedereen is zo`n freak dat hij alles bijhoudt van elke sport!
Masterstoernooien worden al tientallen maanden alleen op Sport 1 uitgezonden en wat streams van wedsites enzo.quote:
Veel rally's ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:38 schreef TheGeneral het volgende:
Kijk dit is hoe tennis moet zijn. 2 agressieve spelers die wereldballen kunnen slaan
2-2
Ja, gaaf gezicht is dat hoe hij dan in de bal stapt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:47 schreef TheGeneral het volgende:
Daar is Federer echt de beste in. De bal vanuit de stuit op de forehand nemen en langs de lijn slaan. Eventueel aansluiten aan het net voor de volley.
En daarna 4 rukballen, game Djoko 4-3*.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
Twee fantastische forehands van Federer.
Ja, inderdaad. En 0-30 achter maar hij maakt het gelukkig 30-30.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En daarna 4 rukballen, game Djoko 4-3*.
Weg met die 16 Grand Slams! Hier zullen ze Federer om herinneren!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic verpest het echter. 4-4. Federer de eerste die meer dan 4 games in een set tegen Djokovic pakt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Weg met die 16 Grand Slams! Hier zullen ze Federer om herinneren!
Toch wel veel fouten als je naar de statistieken kijkt. (Heb zelf niet de hele set gezien.)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
En 7-5, hopelijk blijft het niveau hoog.
Maar geen hinderlijke fouten. Ze vallen niet zo op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch wel veel fouten als je naar de statistieken kijkt. (Heb zelf niet de hele set gezien.)
Dat wel, maar wel flink wat mooie/leuke punten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch wel veel fouten als je naar de statistieken kijkt. (Heb zelf niet de hele set gezien.)
Die backhand op breakpunt was ook niet slechtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Die forehand van Federer is best aardig.
10.30 uur.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:21 schreef Salamando het volgende:
Hoe laat is de finale morgen? (onze tijd).
Nadal - Davydenkoquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
Als Federer morgen niet wint sla ik Federer-fan in elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Misschien denk je er anders over na het lezen van deze slechte grappen die ik vandaag heb bedacht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:55 schreef Norrage het volgende:Vooral die met die parachute...wat een geniale grappen zeg! Je wordt echt met de dag beter fed-fan!!
Sorryquote:
vele malen grappiger dan jouw grappenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:46 schreef Norrage het volgende:
Ik ga bijna naar bed..zal ik wakker blijven?
Hoe bedoel je? (Ik miste het begin.)quote:
Dat ze zo'n ontzettende onzin uitkraamt altijd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? (Ik miste het begin.)
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat ze zo'n ontzettende onzin uitkraamt altijd.
[...]
Ja vind ik ook. Waarom niet gewoon een aanvallende diepe bal gespeeld.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:58 schreef Ambrosius het volgende:
Dat had gewoon een rebreak moeten zijn.
Ja, en niet zo'n beetje. Afzwaaier en BP voor Murray voor een dubbele break.quote:
Ongelofelijke ballen inderdaad, vooral die laatste passeerslag.quote:
Spanning, het gevoel dat Murray beter is en dat hij het nu moet omdraaien of het anders klaar is, zoiets?quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:33 schreef Federer-fan het volgende:
Warom slaat Federer zo'n bal op BP. Kan iemand me dat uitlegen?
Mee eens. Het komt niet vaak voor maar in deze hoop ik van harte dat Federer wint.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:38 schreef TheGeneral het volgende:
Tja, ik blijf het een vreselijke tennisser vinden die Murray..
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:49 schreef Ambrosius het volgende:
*3-1 Murray, beetje jammer op deze manier.
Met een pistool op m'n hoofd had ik ook voor Federer gekozen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
Op Mens Tennis Forums waren er nogal wat mensenheilig van overtuigd dat Federer zou winnen. Ik snap dat nooit helemal, want je weet nooit wat er gebeurt; het is gewoon de vorm van de dag en wie er geluk/pech heeft en dat soort dingen.
Ja, ik ook. Heb er bijna 2,5 door verloren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met een pistool op m'n hoofd had ik ook voor Federer gekozen.
[..]
Het is ook een vrij standaard uitslag voor een eerste rondepotje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:09 schreef Federer-fan het volgende:
Die reactie van Murray toen hij won. Alsof hij de eerste ronde had gewonnen.
Waarom denk je dat? Ik zou er als ik Federer was niet blij van worden dat iedereen me weer ging afschrijven.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:10 schreef Outlined het volgende:
Fed boeit het waarschijnlijk ook geen bal.
En voor die ranking maakt het inderdaad weinig uit of hij vandaag wint of niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:14 schreef Outlined het volgende:
Hij is in maar 2 dingen geïnteresseerd: slams en zijn ranking. Eigenlijk boeit zijn ranking hem ook niks, alleen is dat op zich wel handig voor een goeie plaatsing op de slams, dus toch wel weer interessant.
Kan het me slecht voorstellen. Het zou betekenen dat het hem ook niet uitmaakt als hij op Masterstoernooien verliest van bijvoorbeeld Djokovic en Murray. Het blijven wedstrijden. Ik snap natuurlijk dat de GSen meer voor hem betekenen en als hij af en toe verliest, zal hij dat vast niet vreselijk vinden, maar hij verliest dit jaar aardig wat. Ik denk dat hij dit jar tot nu toe al meer wedstrijden heeft verloren dan in heel 2004, 2005 en 2006 bij elkaar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:14 schreef Outlined het volgende:
Hij is in maar 2 dingen geïnteresseerd: slams en zijn ranking. Eigenlijk boeit zijn ranking hem ook niks, alleen is dat op zich wel handig voor een goeie plaatsing op de slams, dus toch wel weer interessant.
Dat zou wel kunnen ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:19 schreef Outlined het volgende:
Ik denk dat Fed tureluurs wordt van pushers zoals Murray en dat hij alleen op slams bereid is in de 6e versnelling te spelen tegen zulk soort mensen.
Serieus?quote:(ben zelf ook een pusheralleen tig nivotjes lager dan murray)
Het jaar is nog niet voorbij. Hij speelt nog vier toenooien: Stockholm, Basel, Parijs en Londen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Slechts twee toernooizeges voor Federer dit jaar (tot nu toe dan); in 2001 deed hij het voor het laatst slechter.
Dan nog verbetert hij 2002 niet.quote:
Sowieso een geslaagd jaar als je een slam hebt gewonnen. En ook een MS titel. Natuurlijk verwachten we meer van Federer normaliter, maar dit zijn doorgaans prima resultaten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan nog verbetert hij 2002 niet.
Aan de andere kant; als Federer nu nog 'wereldkampioen' wordt, zou het in principe gewoon een geslaagd jaar zijn imo.
Maar verder geen GS finals en geen toernooizeges, mwoah.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sowieso een geslaagd jaar als je een slam hebt gewonnen. En ook een MS titel. Natuurlijk verwachten we meer van Federer normaliter, maar dit zijn doorgaans prima resultaten.
Dat vind ik ook. 99% van de proftennissers heeft in zijn hele carrière niet eens zoveel succes als Federer in dit jaar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sowieso een geslaagd jaar als je een slam hebt gewonnen. En ook een MS titel. Natuurlijk verwachten we meer van Federer normaliter, maar dit zijn doorgaans prima resultaten.
Die hebben dan ook een andere standaard. Je gaat de buurtsuper van 10 vierkante meter toch ook niet vergelijken met een dikke AH-vestiging qua omzet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. 99% van de proftennissers heeft in zijn hele carrière niet eens zoveel succes als Federer in dit jaar.
Met wie moet ik hem dan vergelijken? Alleen Nadal heeft de afgelopen zeven jaar meer dan 1 GS per jaar gewonnen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die hebben dan ook een andere standaard. Je gaat de buurtsuper van 10 vierkante meter toch ook niet vergelijken met een dikke AH-vestiging qua omzet?
quote:
Wat spreken we af? Is Utrecht Centraal handig? Ik heb geen idee waar je woont.quote:
Dan kunnen we wellicht carpoolen, aangezien ik hier bij wil zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat spreken we af? Is Utrecht Centraal handig? Ik heb geen idee waar je woont.
Voor 99,99% van de tennissers is kampioen van Nederland worden een ongelooflijke prestatie. Je moet Federer gewoon met Federer vergelijken. Het is niet dat 'ie 35 is ofzo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. 99% van de proftennissers heeft in zijn hele carrière niet eens zoveel succes als Federer in dit jaar.
Uhm, nou, ja, ik kan niet. Ik heb besloten om per direct naar China te emigreren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat spreken we af? Is Utrecht Centraal handig? Ik heb geen idee waar je woont.
Nee, dat is waar, mar hij kan moeilijk elk jar twee of drie GS'en winnen. Dit is voor zijn doen geen fantastisch jaar inderdaad. Hopelijk wordt 2011 dat wel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor 99,99% van de tennissers is kampioen van Nederland worden een ongelooflijke prestatie. Je moet Federer gewoon met Federer vergelijken. Het is niet dat 'ie 35 is ofzo.
Als hij Basel en de WTF nog wint, valt dat nog best mee vind ik. Hij heeft betere jaren gehad, maar nog steeds mag hij er best tevreden mee zijn vind ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, mar hij kan moeilijk elk jar twee of drie GS'en winnen. Dit is voor zijn doen geen fantastisch jaar inderdaad. Hopelijk wordt 2011 dat wel.
Ik zou als Federer ook blij zijn met een jaar waarin ik een GS heb gewonnen. Hopelijk doet hij dat volgend jaar ook. Voor mijn part wint hij alleen Wimbledon.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij Basel en de WTF nog wint, valt dat nog best mee vind ik. Hij heeft betere jaren gehad, maar nog steeds mag hij er best tevreden mee zijn vind ik.
Lijkt me leuk als Schalken het voor elkaar krijgt dat ze het toernooi Sjenghai gaan noemen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:18 schreef Outlined het volgende:
Dacht dat federer zich terug zou trekken tot aan de Aus Open 2011. Niet dus, gewoon Sjanghai gespeeld.
Waarom zou hij dat willen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als Schalken het voor elkaar krijgt dat ze het toernooi Sjenghai gaan noemen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als Schalken het voor elkaar krijgt dat ze het toernooi Sjenghai gaan noemen.
Omdat het een woordspeling is.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat het een woordspeling is.![]()
Federer speelt trouwens deze week alweer, in Stockholm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:20 schreef Norrage het volgende:In zijn übermooie Sjeng-sports outfitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:20 schreef Norrage het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Federer lijkt trouwens redelijk optimistisch als je dit stukje leest. Of hij nou nummer 2 of nummer 3 wordt maakt hem volgens mij niet uit. Hij zei een keer dat hij nummer 1 wil zijn en dat het hem anders niet zoveel uitmaakt. Kan me voorstellen dat het niet veel uitmaakt of je 3 of 4 bent, maar het is natuurlijk wel handig dat hij hoog staat, zodat hij niet al in de kwartfinale tegen Nadal, Djokovic of Murray hoeft.
Zijn er hier trouwens mensen die serieus denken dat het Federer niet uitmaakt als hij zo'n Mastersfinale van bijvoorbeeld Murray of Djokovic verliest zolang hij ze maar verslaat in de GS'en? Hoewel ik me slecht kan voorstellen dat hij het, als sportman, niet erg vindt om te verliezen, kan ik me indenken dat hij er niet helemaal voor wil gaan in de Masterstoernooien opdat hij meer overheeft op de GS'en. Weet niet of hij zo redeneert en of je nou echt zo kapot gaan aan voluit gaan in een Mastersfinale die toch maar best-of-three is.
Federer speelt dit jaar echt veel indoortoernooien: Shanghai, Stockholm, Basel, Parijs en Londen. Wie weet speelt hij veel toernooien om veel wedstrijdritme op te doen met als enige doel om de WTF te winnen. Dat zou zijn jaar nog wat meer glans geven - meer dan en Masterstitel, al zou het natuurlijk leuk zijn als hij nog twee titels wint, bijvoorbeeld Basel en de WTF, zoals Ambrosius gister zei. Maar goed, laat hij er voorlopig eerst maar één winnen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Schoorel wintquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef tennisboy het volgende:
Thomas Schoorel speelt vandaag de laatste kwalificatieronde voor Stockholm tegen Marcel Granollers.
Haase is rechtstreeks geplaatst. Zijn schema is als volgt.
Qualifier, Wawrinka of Seppi, Federer.
Zal leuk zijn als Haase de kwartfinale haalt en dan tegen Federer speelt.
Maar Stockholm doet hij er extra bij. Net als Nadal in Bangkok vraag ik me af waarom hij meedoet aan zo'n toernooi in al een drukke periode.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:03 schreef Outlined het volgende:
Basel doet hij standaard omdat het een zwitsers toernooi is
Parijs en Sjanghai zijn masters en dus verplicht
Hij schijnt wat beloftes aan Johansson en Bjorkman (die stockholm organiseren) te hebben gedaan geloof ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef mitt het volgende:
[..]
Maar Stockholm doet hij er extra bij. Net als Nadal in Bangkok vraag ik me af waarom hij meedoet aan zo'n toernooi in al een drukke periode.
Gezien zijn leeftijd mag hij er volgens mij 1 per jaar laten schieten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:03 schreef Outlined het volgende:
Basel doet hij standaard omdat het een zwitsers toernooi is
Parijs en Sjanghai zijn masters en dus verplicht
Dank je wel. Maar zijn die sites ook in die kwaliteit? Atdhe.net vind ik wel aardig maar niet heel scherp. Betfair is haarscherp maar heel klein.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef Norrage het volgende:
www.tennistv.com
Welke ik al jaren gebruik. Heerlijke site, maar het wordt elk jaar duurder en duurder...Ooit betaalde ik 20 dollar voor een jaar, nu is het al 65...denk dat ik het dit jaar ook ga opzeggen want kijk het ook minder..en er zijn tegenwoordig veel makkelijker streams te vinden dan 4 jaar terug..
Vast op eigen verzoek, maar donderdag is schandalig laat voor een eerste wedstrijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft er zin an. Maar hij speelt pas op donderdag. Da's een laat begin.
Ja, precies, woensdag is toch meestal wel de limit. Nja, misschien vier dagen op rij een wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast op eigen verzoek, maar donderdag is schandalig laat voor een eerste wedstrijd
quote:Richard Krajicek, toernooidirecteur van het ABN Amro-toernooi heeft voor de 38ste editie (in februari 2011) drie spelers uit de toptien kunnen strikken: de Zweed Robin Söderling (ATP-5), de tsjech Tomás Berdych (ATP-6) en de Rus Michail Joezjny (ATP-9).
Krajicek is er niet in geslaagd om de Zwitser Roger Federer naar Rotterdam te halen. Wel is hij nog in overleg met de nummer één van de wereldranglijst, de Spanjaard Rafael Nadal, en met de nummer drie, de Serviër Novak Djokovic.
Ook de Fransman Jo-Wilfried Tsonga (ATP-13) zal in Rotterdam te bewonderen zijn. Söderling won het toernooi vorig jaar na de opgave in de finale van Joezjny. De Rus won het indoortoernooi in 2007.
quote:niet gek, het is immers een 500 punten toernooi
quote:Blessure volgens mij, maar hij maakte ook erg veel fouten en Nieminen speelde gewoon goed.Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Zie nu pas dat Berdych welgeteld 5 games heeft gepakt tegen Nieminen
quote:Soderling start ook op donderdag, zelfs een partij na Federer. Volgens mij ook niet echt uitzonderlijk in 250 met een draw van 28.Op dinsdag 19 oktober 2010 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, woensdag is toch meestal wel de limit. Nja, misschien vier dagen op rij een wedstrijd.
Ben nog steeds benieuwd naar het antwoord op mijn vraag: *Stel* dat Federer geen toernooien meer wint, hoe lang zou hij dan nog doorgaan voordat hij stopt?
quote:Het is echt ongelooflijk, dat is al voor de 5348920984290x dit jaarOp donderdag 21 oktober 2010 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Blake
3-1 achter in de derde tegen Bachinger..
edit: lol ik jinx Bachinger![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk, dat is al voor de 5348920984290x dit jaar
quote:Heb je dat lijstje ergens? Ben wel benieuwd wie er boven hem staan en met hoeveel wedstrijden.Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef Szura het volgende:
En Federer wint in z'n 900e wedstrijd simpel van Dent, 6-1 6-2
Het was z'n 727e overwinning, daarmee is ie 9e op de lijst allertijden.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je dat lijstje ergens? Ben wel benieuwd wie er boven hem staan en met hoeveel wedstrijden.
quote:Jimmy Connors 1242-277 (81.8%)
Ivan Lendl 1071-239 (81.8%)
Guillermo Vilas 923-284 (76.5%)
John McEnroe 875-198 (81.5%)
Andre Agassi 870-274 (76.0%)
Stefan Edberg 806-270 (74.9%)
Pete Sampras 762-222 (77.4%)
Ilie Nastase 755-289 (72.3%)
quote:Dank je wel.
quote:Wie?Op donderdag 21 oktober 2010 23:31 schreef wimderon het volgende:
Brian Battistone heeft gisteren overigens een dubbelpotje op de ATP-tour gewonnen.
quote:Heeft hij gewonnen met dat racket?
quote:Grappig, dacht dat Sampras wel hoger zou staanOp vrijdag 22 oktober 2010 08:47 schreef Federer-fan het volgende:
Wist niet dat Edberg zo hoog stond.![]()
quote:Ja, ik ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Grappig, dacht dat Sampras wel hoger zou staan
quote:Wel gelijk een break voor Wawrinka in de eerste game.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef Szura het volgende:
Schrijf de toernooizege voor Fed maar vast op dan
quote:Hehe.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Precies de reden waarom Rafa de GOAT wordt, hij gaat er elke wedstrijd 100% voor.
quote:Ja en nee.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
Is het bij jullie ook zo'n herrie op atdhe.net? Ik hoor geloof ik commentaar voor drie sporten door elkaar. Is dat te verhelpen?
quote:Stream van Betfair aanzetten, perfect.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
Is het bij jullie ook zo'n herrie op atdhe.net? Ik hoor geloof ik commentaar voor drie sporten door elkaar. Is dat te verhelpen?
quote:Bedankt allebei. De herrie is nu gelukkig weg.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stream van Betfair aanzetten, perfect.
*3-2 Fed.
quote:Die 6-2 was hem toch iets te gortig denk ik. Hij laat nu zeker prima tennis zien.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Federer bij vlagen echt met geweldig tennis hoor.
quote:Het was gisteren wel heel erg 'uncharacteristic' hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:04 schreef Federer-fan het volgende:
In een artikeltje op tennis.com staat:
Wawrinka was in superb form in the first set, breaking in the first and fifth games, as Federer made some uncharacteristic errors. Wawrinka led 2-0 in the second set when Federer began to dig deep, breaking Wawrinka twice and taking the match to a third set.
Bron.
Ik heb de eerste set niet gezien dus ik weet niet of ze van die afzwaaiers bedoelen, maar wat mij betreft zijn dat "characteristic errors". Het verbaast me altijd als commentatoren zeggen dat het ongebruikelijk is om van die afzwaaiers te slaan - ze moeten het wel erg slecht volgen als ze dat denken, of ze denken nog aan zijn glorietijd (2004-2006).
quote:Het soort fouten of het aantal?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het was gisteren wel heel erg 'uncharacteristic' hoor.
quote:Soort.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het soort fouten of het aantal?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:42 schreef Outlined het volgende:
[..]
Wat stijlvol gedaan met die superscript zo
quote:WTFOp zondag 24 oktober 2010 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zijn die ballenjongens aan het doen?
quote:Applausje voor Viktor, zijn eerste ATP-toernooioverwinning bij de 3e finalepogingOp zondag 24 oktober 2010 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
Troicki pakt het toernooi van Moskou, in 3 sets van Baghdatis in de finale.
quote:|Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.atpworldtour.c(...)cial-iPhone-App.aspx
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.atpworldtour.c(...)cial-iPhone-App.aspx
quote:Ik bedacht me net iets: Tim86? Wat heb je allemaal gezegd over Oranje in de aanloop naar de WK-finale????Op donderdag 21 oktober 2010 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk, dat is al voor de 5348920984290x dit jaar
quote:Top seeds Daniel Nestor and Nenad Zimonjic made an emphatic start to their Bank Austria TennisTrophy campaign on Wednesday, crushing Italians Andreas Seppi and Simone Vagnozzi 6-0, 6-0 in just 33 minutes.
quote:Ach, hij wil vast nog wat calorieën eraf spelenOp donderdag 28 oktober 2010 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
Nalbandian. Op *5-4 en *6-5 serveren voor de match, op *5-4 voor ook nog in de tie-break, maar Simon sleept er toch een 3e set uit.
quote:Inderdaad, die steaks van gisteren tikken aan natuurlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 17:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach, hij wil vast nog wat calorieën eraf spelen
quote:Hoe vaak zie je hem nou spelen zoals hij, blijkbaar, vandaag tegen Nalbandian speelde? Of in 2008 tegen Nadal in Madrid. Voor de rest is het een schijtspeler. Natuurlijk heeft hij ook last van blessures de laatste 2 jaar, maar het is voor de rest echt saai.Op donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Norrage het volgende:
Is toch een van mijn favoriete spelers inderdaad...Snap niet dat zoveel mensen hem kut vinden of saai vinden spelen
quote:En uiteraard verliest ie de 3e set met 6-2Op donderdag 28 oktober 2010 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
Gasquet laat nog even zien dat choken Frans is: 6-3* voor in de tie-break, gewoon met 6-8 naar Nieminen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |