Oh ja 'ze' zijn zo gelukkig. 'Ze' zijn zo blij. 'Ze' zijn ook supermuzikaalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder het motto "voor het kind" of voor jezelf?
Wat een down kindje heeft een leuk leven hoor.
De problemen komen er voor de ouders.
Mijn tante is verstandelijk gehandicapt (beperkt, ja ja ja) en die heeft het leukste leven van ons allemaal.
True. En het is echt niet "alleen maar leuk". Ze hebben gedragsproblemen en ik zou altijd het idee hebben dat ik als ouder tekort schiet omdat op den duur je de zorg toch echt uit handen zult moeten geven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja 'ze' zijn zo gelukkig. 'Ze' zijn zo blij. 'Ze' zijn ook supermuzikaal
'Ze' zijn gewoon mensen, met alle problemen die mensen zonder Down ook hebben. Ze kennen ook pijn, verdriet, liefde, etc. etc. Alleen hebben ze daar boven op ook nog Down, wat een heleboel dingen best moeilijk maakt.
Ik moet aardig wat kilo's (en andere zaken) kwijt. Ik reken er op dat mijn sparringspartner me daarbij gaat helpen ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Het is duidelijk dat je vanavond gaat 'sporten'.
Kijk, is ze niet geweldig?quote:
Dat mag heul niet, ze moeten eerst trouwen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Het is duidelijk dat je vanavond gaat 'sporten'.
Merk er weinig vanquote:
Heb je het doorquote:
Ik ga vandaag niet neuken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Feitosa het volgende:
Oh god, wat is dat toch met die meldingen wanneer er word geneukt?
Anders pleur een agenda neer wie wanneer gaat neuken of heeft geneukt.
Ik chamillionairequote:
Wanneer ga jij neuken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Feitosa het volgende:
"Ze" hebben een heel ander soort problemen, die voor hen relatief misschien net zo erg zijn als voor ons. Maar "ze" worden in Nederland heel goed verzorgd en hebben de tijd van hun leven. En ja, ik kan daar over meepraten ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja 'ze' zijn zo gelukkig. 'Ze' zijn zo blij. 'Ze' zijn ook supermuzikaal
'Ze' zijn gewoon mensen, met alle problemen die mensen zonder Down ook hebben. Ze kennen ook pijn, verdriet, liefde, etc. etc. Alleen hebben ze daar boven op ook nog Down, wat een heleboel dingen best moeilijk maakt.
Dat dus. En zeker als je al kinderen hebt moet je je afvragen of je zoiets in je gezin erbij wil.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef L-E het volgende:
Down is niet alleen maar leuk, staat juist bekend om de enorme gedragsproblemen. Het is alleen maar verstandig om voor jezelf te bepalen wat de grenzen zijn waarbinnen je een kind wil en kan opvoeden. Die grenzen liggen voor iedereen anders, en dat is prima.
Die zijn idd nog ergerquote:
Morgen weer. Dank voor je interessequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Feitosa het volgende:
Get a room!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Kijk, is ze niet geweldig?
Ik hoef 't geeneens te vragen.
Ik wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
Weet je zeker dat je geen homo bent, Rifoki?
Zo zeker als dat L-E een Verdomd Geil Wijf is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
Weet je zeker dat je geen homo bent, Rifoki?
Een VGWquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zo zeker als dat L-E een Verdomd Geil Wijf is.
Maar L-E is toch mooi? Wat lieg je nou!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zo zeker als dat L-E een Verdomd Geil Wijf is.
Oh jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Zei ik toenet alWel goed, laatste dagje voor het weekend.
Alhoewel een half weekend. Zondagmiddag mag ik weer op pad, dit keer met de auto naar Frankfurt voor een conferentie van onze leverancier van een paar dagen. Ben benieuwd
Ik doe gezellig met je mee!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Rifoki het volgende:
Ik heb de oplossing: ik ga niet neuken vanavond!
Ik vind 'n VGW ook heel mooi hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar L-E is toch mooi? Wat lieg je nou!
Denk ik ook, denk dat het hele gezin onder zoiets lijdt. Maar dat zal ook gelden voor een gezond kind met gedragsproblemen oid, je kan niet alles vantevoren ondervangen dmv prenatale screening. Ik voel me iig gezegend met een gezond kind, hij was er niet geweest als er een afwijking was geconstateerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. En zeker als je al kinderen hebt moet je je afvragen of je zoiets in je gezin erbij wil.
Ik denk dat de andere kinderen daar echt onder lijden.
Is L-E het daarmee eens?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Rifoki het volgende:
ik ken ook n berg mensen met n verstandelijke beperking die flink depressief zijn. Niks altijd blij en vrolijk want ze snappen toch de wereld niet. Ze hebben dondersgoed door dat ze worden genegeerd door de wereld en dat ze raar worden aangekeken zodra ze buiten komen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ze" hebben een heel ander soort problemen, die voor hen relatief misschien net zo erg zijn als voor ons. Maar "ze" worden in Nederland heel goed verzorgd en hebben de tijd van hun leven. En ja, ik kan daar over meepraten ja.
Even mijn agenda pakken........moment....quote:
Die zijn dan weer niet geilquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das weer eens wat anders dan een VW G
Ik kan daar ook vrij goed over mee praten, met het broertje van een ex met Down (5,5 jaar relatie met haar gehad), terwijl pa, ma en mijn ex allemaal in de verstandelijke gehandicaptenzorg werkten. 'Ze' hebben precies dezelfde emotionele problemen. En als je verliefd bent op een meid, en die meid je niet wil omdat je Down hebt (om maar wat te noemen), dan kan het je kont roesten wat voor goede zorg er in Nederland is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ze" hebben een heel ander soort problemen, die voor hen relatief misschien net zo erg zijn als voor ons. Maar "ze" worden in Nederland heel goed verzorgd en hebben de tijd van hun leven. En ja, ik kan daar over meepraten ja.
Spirit, waar zat je nou?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das weer eens wat anders dan een VW G
DE oplossing voor alle problemen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Rifoki het volgende:
Aan het eind van de straat heb je een wooncomplex voor mensen met een verstandelijke handicap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ken ook n berg mensen met n verstandelijke beperking die flink depressief zijn. Niks altijd blij en vrolijk want ze snappen toch de wereld niet. Ze hebben dondersgoed door dat ze worden genegeerd door de wereld en dat ze raar worden aangekeken zodra ze buiten komen.
Rain check?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh jaSorry
Maar zondag gingen wij toch naar London?
'De maatschappij' is sowieso niet goed in het begrijpen in alles wat afwijkt van de norm.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan het eind van de straat heb je een wooncomplex voor mensen met een verstandelijke handicap.
Dagelijks lopen "ze" hier door de straat en te vaak worden "ze" uitgelachen door schoolgaande jeugd.
Teveel onbegrip en misschien een stukje angst van de maatschappij. Zo jammer.
Ik welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Rifoki het volgende:
Nog gelukt met je WOW patch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Druk![]()
Maar nu ziek thuis dankzij dat![]()
Dus tijd om te fokken en te gamen
Nou, als ik in het verzorgingstehuis kom dan zijn ze alleen chagrijnig als Frans Bauer afgezet wordt of zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ken ook n berg mensen met n verstandelijke beperking die flink depressief zijn. Niks altijd blij en vrolijk want ze snappen toch de wereld niet. Ze hebben dondersgoed door dat ze worden genegeerd door de wereld en dat ze raar worden aangekeken zodra ze buiten komen.
De enige zaken in het leven die er echt toe doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gamen? Wat voor games? Echte games of The Sims?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Druk![]()
Maar nu ziek thuis dankzij dat![]()
Dat komt doordat er te weinig voorlichting is. Over werkelijk alles. Mensen tasten in het duister.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
'De maatschappij' is sowieso niet goed in het begrijpen in alles wat afwijkt van de norm.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Zometeen weer ff wat trollen buttkicken
Natuurlijk niet, dat is vies.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Q
Wil jij niet met me neuken vanavond?
Toen ik klein was vond ik het ook wel een beetje eng om het tehuis in te gaan ja. Maar da's gewoon omdat het anders is, onbekend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan het eind van de straat heb je een wooncomplex voor mensen met een verstandelijke handicap.
Dagelijks lopen "ze" hier door de straat en te vaak worden "ze" uitgelachen door schoolgaande jeugd.
Teveel onbegrip en misschien een stukje angst van de maatschappij. Zo jammer.
Een gebrek aan tolerantie kan je niet oplossen met voorlichting. Je denkt zoals de gemeente hier: "Oh, die arme homo's worden weggepest door Marokkaanse jochies, die jochies hebben vast meer voorlichting nodig over homo's". Echt. Serieus. Dude.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt doordat er te weinig voorlichting is. Over werkelijk alles. Mensen tasten in het duister.
Oh ja. Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan is je antwoord toch juist 'ja'?
Mensen zouden zichzelf ook eens kunnen verdiepen in hetgeen dat afwijkt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt doordat er te weinig voorlichting is. Over werkelijk alles. Mensen tasten in het duister.
Oh ja das waar... Nou goed dan Mahlah. Jij kan er ook nog wel niet bijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, en dus? Je bent toch multifunctioneel
maar die kunnen zich ook ongelukkig voelen, al kunnen ze het misschien niet onder woorden brengen. Dan kan de zorg nog zo goed zijn.... Maar da gebeurd toch, net zoals het bij sommige mensen zonder beperking gebeurtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als ik in het verzorgingstehuis kom dan zijn ze alleen chagrijnig als Frans Bauer afgezet wordt of zoHet ligt natuurlijk ook aan de mate van handicap, maar daar zitten veel mensen die het niet eens door hebben. Die leven. Gewoon, op dat moment, en van dag tot dag. Die maken zich een stuk minder druk dan dat wij doen.
Wowquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gamen? Wat voor games? Echte games of The Sims?
Met voorlichting kom je ver maar tolerantie kan je er niet mee creeren nee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Een gebrek aan tolerantie kan je niet oplossen met voorlichting. Je denkt zoals de gemeente hier: "Oh, die arme homo's worden weggepest door Marokkaanse jochies, die jochies hebben vast meer voorlichting nodig over homo's". Echt. Serieus. Dude..
Truequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen zouden zichzelf ook eens kunnen verdiepen in hetgeen dat afwijkt.
Story of my lifequote:
Er is natuurlijk een verschil in besef bij verstandelijke gehandicapten. Zoon van een kennis is 21, maar met het besef en verstand van een 4-jarige. Ja, dan is veel leuk. Maar als je het verstand van iemand met een puberleeftijd hebt, ALTIJD, dan ben je niet blij. Als je geen down hebt, groei je daaroverheen. Iemand met down NOOIT.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Nou, als ik in het verzorgingstehuis kom dan zijn ze alleen chagrijnig als Frans Bauer afgezet wordt of zoHet ligt natuurlijk ook aan de mate van handicap, maar daar zitten veel mensen die het niet eens door hebben. Die leven. Gewoon, op dat moment, en van dag tot dag. Die maken zich een stuk minder druk dan dat wij doen.
Alliance (quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Zometeen weer ff wat trollen buttkicken
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:40 schreef Rifoki het volgende:
Mannen zouden zich eens kunnen verdiepen in een flamoesj!
Ik zei net ook al ja... *zucht*quote:
intake?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Zo, afspraak voor intake is gemaakt.
Hoi, ik ben mahlah ... aangenaamquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen zouden zichzelf ook eens kunnen verdiepen in hetgeen dat afwijkt.
Elke zaterdag zoek ik wat spange tanga's om in hun flamoesj te roeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie ben jij?
(Is flamoes Jiddisch of Hebreeuws trouwens?)
Ga je doen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Mannen groeien ook niet over de pubertijd heenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil in besef bij verstandelijke gehandicapten. Zoon van een kennis is 21, maar met het besef en verstand van een 4-jarige. Ja, dan is veel leuk. Maar als je het verstand van iemand met een puberleeftijd hebt, ALTIJD, dan ben je niet blij. Als je geen down hebt, groei je daaroverheen. Iemand met down NOOIT.
Ze weten echt wel wat een homo is, dat soort voorlichting is overbodig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Een gebrek aan tolerantie kan je niet oplossen met voorlichting. Je denkt zoals de gemeente hier: "Oh, die arme homo's worden weggepest door Marokkaanse jochies, die jochies hebben vast meer voorlichting nodig over homo's". Echt. Serieus. Dude..
Ja maar ik speel het alleen als mijn leven even een puinzooi isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
bij deze vraag ik een echtscheiding aan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen groeien ook niet over de pubertijd heen
Je maakt me bang.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Elke zaterdag zoek ik wat spange tanga's om in hun flamoesj te roeren.
Het werkt idd goed als afleidingquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik speel het alleen als mijn leven even een puinzooi is
Ja, het is afwachten natuurlijk. Maar we gaan het iig proberen en dat voelt goed!quote:
Het is bij dezen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
bij deze vraag ik een echtscheiding aan
Leuk grapjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen groeien ook niet over de pubertijd heen
ik ben er in voor en tegenspoed ik hoor niks van problemen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb het idee dat juist die jochies die zo anti homo zijn doodsbang zijn dat ze door een homo worden kromgezet en even flink genomen worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze weten echt wel wat een homo is, dat soort voorlichting is overbodig.
Wat ik wel merk is dat, als ze er eenmaal 1 kennen in hun buurt, dat dan wel eens de mening veranderd.
Zo van " Ow... eigenlijk zijn ze heul niet zo eng". Als je dat ook onder voorlichting schaart ben ik het er wel mee eens.
Ik ben bv ook heul niet zo eng
Nou ja.
Op 7 december gaat je het niet stiekem weer spelen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speel het al een jaar niet meer, maar ik vind je nog steeds een kiddo-gamer
kinderpsycholoogquote:
Je krijgt me alvast goed in the moodquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zei net ook al ja... *zucht*
Jij bent te langzaam voor dit topic
Ok, vanavond, trio met jou en Q... nergens, want we gaan niet neuken. Gezellig
Ja precies, dat is ook wel zo. Maar als ik naar mijn tante kijk, en haar zie stralen, dan denk ik wel eens "Ge het 't toch ok mar skon, meiske!" En dat vind ze zelf ook. Ze werkt een beetje, voelt zich goed in het tehuis, gaat op de ene na de andere reis (schoolreisachtig) met de begeleiding, dan eet ze weer bij die zus, dan weer daar. Die geniet echt wel hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil in besef bij verstandelijke gehandicapten. Zoon van een kennis is 21, maar met het besef en verstand van een 4-jarige. Ja, dan is veel leuk. Maar als je het verstand van iemand met een puberleeftijd hebt, ALTIJD, dan ben je niet blij. Als je geen down hebt, groei je daaroverheen. Iemand met down NOOIT.
Ik ben vandaag even boos op mannen dus dan mag datquote:
Hopelijk kan ik vanavond deze beta al spelen.quote:
Is het 1 niet een gevolg van het anderequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een vette noob manquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speel het al een jaar niet meer, maar ik vind je nog steeds een kiddo-gamer
Hij gaat ooit het huis uit, dan vindt hij een vriendin en is het haar probleemquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je zegt dat dit nooit ophoudt?
Ja behoorlijk. Maar de vraag is ... zijn we wel zo verschillend van elkaar?quote:
Dat laatste moet je ze eens zeggen. Zijn ze ook meteen beledigdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat juist die jochies die zo anti homo zijn doodsbang zijn dat ze door een homo worden kromgezet en even flink genomen worden.
Beseffen niet dat ze juist heel onaantrekkelijk zijn voor (de meeste) homo's
Nope. Eerst puinzooi, dan gamen. Dan puinzooi opruimen, dan stoppen met gamen. Maar voor nu...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het 1 niet een gevolg van het andere
If not spant het er om hoe ver jij van Limburg woont.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar de vraag is ... zijn we wel zo verschillend van elkaar?
of misschien omdat er een oude vieze vent aan ze heeft geprobeerd te zitten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat juist die jochies die zo anti homo zijn doodsbang zijn dat ze door een homo worden kromgezet en even flink genomen worden.
Beseffen niet dat ze juist heel onaantrekkelijk zijn voor (de meeste) homo's
quote:
Why?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben vandaag even boos op mannen dus dan mag dat
Misschien, betwijfel het. Maar als ik weer ga spelen, dan niet stiekem, maar vol trots, met de enige echte keuze als je WoW speelt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Op 7 december gaat je het niet stiekem weer spelen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat ooit het huis uit, dan vindt hij een vriendin en is het haar probleem
Ja en dan komt de twijfel want hoe kunnen ze daar nou van balen, ze zijn toch geen homo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste moet je ze eens zeggen. Zijn ze ook meteen beledigd
Diep vanbinnen zijn we toch allemaal hetzelfde?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar de vraag is ... zijn we wel zo verschillend van elkaar?
Hallo, ik ben toch ook niet anti-gay!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
of misschien omdat er een oude vieze vent aan ze heeft geprobeerd te zitten?
Ik denk dat ik toch genoeg van L-E verschil om daaraan te voldoenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:46 schreef Rifoki het volgende:
[..]
If not spant het er om hoe ver jij van Limburg woont.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, dat is ook wel zo. Maar als ik naar mijn tante kijk, en haar zie stralen, dan denk ik wel eens "Ge het 't toch ok mar skon, meiske!" En dat vind ze zelf ook. Ze werkt een beetje, voelt zich goed in het tehuis, gaat op de ene na de andere reis (schoolreisachtig) met de begeleiding, dan eet ze weer bij die zus, dan weer daar. Die geniet echt wel hoor
Tenzij Danny Christiaan zou overlijden
10. Heeft een hoop shit te verwerken gekregen de laatste tijd, en ik merk gewoon dat het niet goed gaat als er niks gebeurt.quote:
Zolang je niet minstens 3 uur per week aan mathcrafting doet, ben je geen echtequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een vette noob manAl die trees en specs en buffs en whatever interesseren met ook geen ene ruk. Ik wil gewoon buttkicken en slap ouwehoeren
Laat me weten welke server, maar ik daar een horde DK aan, kunnen we een poosje samen buttkickenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien, betwijfel het. Maar als ik weer ga spelen, dan niet stiekem, maar vol trots, met de enige echte keuze als je WoW speelt.
[ afbeelding ]
Ik ben geen echte en dat vind ik primaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je niet minstens 3 uur per week aan mathcrafting doet, ben je geen echte
Maar ja, ik speelde dan ook Hunter. BM nog wel. And I made it work
en blij dat je toen wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik ben toch ook niet anti-gay!
Er heeft ook wel eens een oude vieze vent geprobeerd aan me te zitten hoor
Ik ben niet eens bij je in de buurt geweest!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij probeert alle heteromannen in te pikkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed dat je daar iets mee doet. Beseffen wat je kind nodig heeft en daar naar handelen is 1 van de eigenschappen van een supermama.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
10. Heeft een hoop shit te verwerken gekregen de laatste tijd, en ik merk gewoon dat het niet goed gaat als er niks gebeurt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie de fuck ben jij?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed dat je daar iets mee doet. Beseffen wat je kind nodig hebt en daar naar handelen is 1 van de eigenschappen van een supermama.
Ach, weet je wat het is? Laatst in een ander topic over gehad waarin werd gezegd dat er in NL veel schijn-tolerantie is..... Ik denk ook dat er een hoop schijn-INtolerantie is. Van die stoere mannetjes die elkaar aan het opstoken zijn. Want het is natuurlijk niet stoer om te zeggen "Ach, ik vind homo's heul niet zo erg". Nee. Want dan gaan ze roepen "Ben je zelf een flikker of zo?". Maar als puntje bij paaltje komt.... ghehe, puntje, paaltje.... dan is het een hoop opgeklopte stoerdoenerij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan komt de twijfel want hoe kunnen ze daar nou van balen, ze zijn toch geen homo.
Ik voel een afstand.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:48 schreef Rifoki het volgende:
Iedere keer dat ik speelde maakte ik 'tzelfde character, de rest kon me nooit interesseren.
Orc warrior tanks ftw!
Ik heb nog wel een lvl 70 UD Rogue en 74 UD Warlock voor je.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien, betwijfel het. Maar als ik weer ga spelen, dan niet stiekem, maar vol trots, met de enige echte keuze als je WoW speelt.
[ afbeelding ]
Goed hoor, lijkt me iets wat je veel voldoening kan geven, als je toch zoveel invloed kan hebben op iemand z'n hele levenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jochie een beetje proberen te helpen voor het uit de klauwen loopt zeg maar.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed dat je daar iets mee doet. Beseffen wat je kind nodig hebt en daar naar handelen is 1 van de eigenschappen van een supermama.
Echt niet!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's niet hetzelfde, jij had er ongetwijfeld om gevraagd.
Ik speel al een jaar niet meerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat me weten welke server, maar ik daar een horde DK aan, kunnen we een poosje samen buttkicken
True.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij probeert alle heteromannen in te pikken
Same here. Voor mij is het op kunnen gaan in het verhaal/spel (immersion) heel belangrijk, dat heb ik al een hele tijd niet meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon jaloers, omdat je nooit met een kratje bier bij mij komt.quote:
In vogelvlucht las ik sperma ipv supermamaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker geen supermama.
Ok, foute visualisatiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers, omdat je nooit met een kratje bier bij mij komt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef STING het volgende:
[..]
Goed hoor, lijkt me iets wat je veel voldoening kan geven, als je toch zoveel invloed kan hebben op iemand z'n hele leven
Uiteindelijk zijn we allemaal sperma.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In vogelvlucht las ik sperma ipv supermama
Waar de mond vol van is...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik na jaren een oud klasgenoot tegen kwam bij de bushalte. Ik vroeg hem waar hij heen ging en hij zei heel voorzichtig "naar mn vriend"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, weet je wat het is? Laatst in een ander topic over gehad waarin werd gezegd dat er in NL veel schijn-tolerantie is..... Ik denk ook dat er een hoop schijn-INtolerantie is. Van die stoere mannetjes die elkaar aan het opstoken zijn. Want het is natuurlijk niet stoer om te zeggen "Ach, ik vind homo's heul niet zo erg". Nee. Want dan gaan ze roepen "Ben je zelf een flikker of zo?". Maar als puntje bij paaltje komt.... ghehe, puntje, paaltje.... dan is het een hoop opgeklopte stoerdoenerij.
Nadeel is dat je de vuistslagen van die opgeklopte stoerdoenerij WEL voelt
*wrijft over rib* Ja, die is nog niete cht geheeld volgens mij
die kreeg ik laatst ook n keer naar mn kopquote:
Jamaar dan moet ik dan kratje bier opdrinken, en dan gaan we leuk zoenenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers, omdat je nooit met een kratje bier bij mij komt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde je verbeteren en toen viel het kwartje
Ik heb een jaartje gespeeld, toen een paar maandjes gestopt, weer paar maandjes gespeeld. Laatste keer was half jaar geleden en ik denk niet dat ik nu langer dan een maandje zal spelen. As I said, is het voor mij nu puur even de afleiding. Als ik straks weer druk met mn werk ben, zal ik er sowieso geen tijd meer voor hebben. Maar misschien is dat juist iets dat ik moet veranderen :S I dunno... maar ik ging nu dus gamen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. Voor mij is het op kunnen gaan in het verhaal/spel (immersion) heel belangrijk, dat heb ik al een hele tijd niet meer.
Mijn vriend wilde niet overstappen trouwensquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Nee nee wacht, ik probeer ze voor te lichten
De enige die dat mag en kan beoordelen is je kind.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker geen supermama.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dan moet ik dan kratje bier opdrinken, en dan gaan we leuk zoenen
Zo plagend. Dat ik eerst zacht langs je lip lik, en dan terugtrek. En weer. En weer terug. En er dan zacht op bijt om vervolgens de tong steeds iets verder te laten gaan.
En dan ineens pak ik je achterhoofd vast en HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Waar heb jij mijn script vandaan gehaald!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dan moet ik dan kratje bier opdrinken, en dan gaan we leuk zoenen
Zo plagend. Dat ik eerst zacht langs je lip lik, en dan terugtrek. En weer. En weer terug. En er dan zacht op bijt om vervolgens de tong steeds iets verder te laten gaan.
En dan ineens pak ik je achterhoofd vast en HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja, als dat is wat je veelal te horen krijgt, dan worrd je terughoudend. Soms onterecht. Ik heb er ook nog wel eens moeite mee bij volwassenen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik na jaren een oud klasgenoot tegen kwam bij de bushalte. Ik vroeg hem waar hij heen ging en hij zei heel voorzichtig "naar mn vriend"
Ik reageerde heel vrolijk van leuk en hoe lang is het je vriend al enz.
Hij was gewoon verbaasd. Zoveel mensen die hem hadden laten vallen (inlc familie) toen hij uit de kast kwam.
Achteraf weet altijd heel je omgeving 't al jaaaarenquote:Dat verbaasde mij juist. Ik wist op de basisschool al dat hij homo was![]()
Tja.quote:Ik snap ook niet dat mensen alleen kijken naar voorkeuren (seks, geloof, kleding enz) en niet naar de persoon zelf.
SCHANDALIG!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:53 schreef Skaai het volgende:
Ik ga gewoon niet werken vandaag, fuck it!
INDERDAAD! IK GA MORGEN WEL WEER!quote:
Zo zoen ik altijd hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar heb jij mijn script vandaan gehaald!
Ja, jouw ex is een eikel die het veel teveel speelde. Dat was niet de schuld van WoW, dat was de schuld van je ruggegraatloze ex.quote:
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, ik heb dus eigenlijk niet genoeg invloed, dus zet ik de hulptroepen in.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
De enige die dat mag en kan beoordelen is je kind.
Geef me 2 uur en een krat bierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde niet overstappen trouwens![]()
En hij heeft nog wel een tatoeage op zn been voor je: Angel
Zelfs toen ik zei dat het meant to be was stribbelde hij nog tegen, ik heb mn best gedaan voor je hoor
Het was bij hem wel heeeeeeeeeeeel overduidelijk hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, als dat is wat je veelal te horen krijgt, dan worrd je terughoudend. Soms onterecht. Ik heb er ook nog wel eens moeite mee bij volwassenen.
[..]
Achteraf weet altijd heel je omgeving 't al jaaaaren
[..]
Tja.
jawel hoor.quote:
Grolschquote:
Hehe, je hoeft het ook niet te verantwoorden hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb een jaartje gespeeld, toen een paar maandjes gestopt, weer paar maandjes gespeeld. Laatste keer was half jaar geleden en ik denk niet dat ik nu langer dan een maandje zal spelen. As I said, is het voor mij nu puur even de afleiding. Als ik straks weer druk met mn werk ben, zal ik er sowieso geen tijd meer voor hebben. Maar misschien is dat juist iets dat ik moet veranderen :S I dunno... maar ik ging nu dus gamen...
Ja als jullie zo doorgaan wil ik zo'n kekke pakje, mét cape!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Juist het zien van je eigen tekortkomingen maakt je een goede, nee wacht supermama
was zij daar niet degene zonder ruggegraat dat ze het liet gebeuren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, jouw ex is een eikel die het veel teveel speelde. Dat was niet de schuld van WoW, dat was de schuld van je ruggegraatloze ex.
ik moet wel, maar ben net pas wakker, dus ik begin vanmiddag pasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:53 schreef Skaai het volgende:
Ik ga gewoon niet werken vandaag, fuck it!
quote:
Hulptroepen? Ritalin, Prozac?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, ik heb dus eigenlijk niet genoeg invloed, dus zet ik de hulptroepen in.
Kan geregeld worden hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja als jullie zo doorgaan wil ik zo'n kekke pakje, mét cape!
Hoe durft hijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, doe je het weer. Voor mijn neus ook he.
Yepquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus hij zit de hele avond voor de buis met z'n hand in z'n broek?
zo beterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus hij zit de hele avond voor de buis met z'n een hand in z'n broek?
We proberen het eerst met pratenquote:
Denk je echt dat het werkt? Denk t nietquote:
quote:
Ik ben gewoon te lief.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
was zij daar niet degene zonder ruggegraat dat ze het liet gebeuren?
is moet was zijn toch? hoop ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lief.
Hard to believe, I know.
Dan viert mijn oma haar 80e verjaardagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Volgende week zondag heb ik nog niets
quote:
Ik heb een hele lieve, zachte en verzorgende kant hoor.quote:
Als ie een fles whiskey mee neemt dan geef ik hem meer kans.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk je echt dat het werkt? Denk t niet
naar mij toe komen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben vrij vandaagwat zal ik eens gaan doen?
Goede morgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan viert mijn oma haar 80e verjaardag
*tegen de kat zegt niet met z'n eten te spelen maar t gewoon te etenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij speelt met mijn hart als een kat met een weerloos muisje
Hoiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
[..]
*tegen de kat zegt niet met z'n eten te spelen maar t gewoon te eten
Ik stop met drinken als ik t idee heb dat ik rare dingen kan gaan doen. Ik ken die grens best goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ie een fles whiskey mee neemt dan geef ik hem meer kans.
Maar maar maar mis jij niet 1 belangrijk onderdeel wat voor Ang3l heeeeeeel belangrijk is?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij speelt met mijn hart als een kat met een weerloos muisje
zoveel drank krijg ik niet naar binnen hoor... no wayquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stop met drinken als ik t idee heb dat ik rare dingen kan gaan doen. Ik ken die grens best goed
Eerst seks, dan praten.quote:
Ze heeft een mond.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar mis jij niet 1 belangrijk onderdeel wat voor Ang3l heeeeeeel belangrijk is?
Meisjequote:
Neuh hij gaat dan geen rare dingen doen. Valt gewoon in diepe diepe coma. Heb je niks meer aan dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stop met drinken als ik t idee heb dat ik rare dingen kan gaan doen. Ik ken die grens best goed
Maar hetero's zijn zo fijhijhijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, doe je het weer. Voor mijn neus ook he.
Shhht!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar mis jij niet 1 belangrijk onderdeel wat voor Ang3l heeeeeeel belangrijk is?
Oh je wil een mannelijkere heteroquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hetero's zijn zo fijhijhijn
Ze zijn wat mannelijker, en tis nieuw voor ze.
Ze zijn nog een beetje zenuwachtig, vinden 't spannend want het is "verboden" en eng.
En dan op een gegeven moment denken ze "O what the fuck ook...." en geven ze in aan hun nieuwsgierigheid en dan.........
GODDAMMIT ik moet ophouden
ik kreeg een hele rare M.I.... daarin lukte het je iig nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Wedden dat ik kan praten voordat we seks hebben?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Wedden dat ik kan praten voordat we seks hebben?
Ja ik wil geen man die van Beyonce houdt hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je wil een mannelijkere hetero
Dat is niet gek, jij hebt toch ook liever een mooie vrouw dan een lelijkerd die genoeg vitamine C tot zich neemt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef Rifoki het volgende:
Vrouwen willen liever mooi dan gezond haar;
http://www.nu.nl/lifestyl(...)dan-gezond-haar.html
Gekke wezens blijven 't wel.
Uhm hij houdt van rapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik wil geen man die van Beyonce houdt hoor.
Dan kan ik net zo goed een homo pakken.
Beyoncequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou 'm maar voor je ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik kreeg een hele rare M.I.... daarin lukte het je iig niet
Niet allemaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef Rifoki het volgende:
Vrouwen willen liever mooi dan gezond haar;
http://www.nu.nl/lifestyl(...)dan-gezond-haar.html
Gekke wezens blijven 't wel.
Even puur hypotetisch. En Alicia Keys?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beyonce vind ik niet zo mooi meer. Ooit vond ik dat wel. Mijn smaak verandert blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan viert mijn oma haar 80e verjaardag
Dat klopt. Van mij mag je zo ranzig en ongezond leven als je wilt. Je hebt je uiterlijk mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is niet gek, jij hebt toch ook liever een mooie vrouw dan een lelijkerd die genoeg vitamine C tot zich neemt?
het was een mooi meisje, maar geen mooie vrouw gewordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Beyonce vind ik niet zo mooi meer. Ooit vond ik dat wel. Mijn smaak verandert blijkbaar.
Ik ga straks broodjes gezond maken. Helemaal niet gezond, want mayo enzo, maar toch:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dat klopt. Van mij mag je zo ranzig en ongezond leven als je wilt. Je hebt je uiterlijk mee.
Ik vrees dat Angel reeds lang in coma ligt voordat ik rare dingen ga doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Neuh hij gaat dan geen rare dingen doen. Valt gewoon in diepe diepe coma. Heb je niks meer aan dan.
Misschien dat ie het afleert na een gayrape
Hmmmzmmmwww.... is minder ergquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Even puur hypotetisch. En Alicia Keys?
New York state of mindquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Even puur hypotetisch. En Alicia Keys?
Ligt aan je definitie van raar, maar ik denk 't ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vrees dat Angel reeds lang in coma ligt voordat ik rare dingen ga doen.
Save some for me!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga straks broodjes gezond maken. Helemaal niet gezond, want mayo enzo, maar toch:.
Wel Zaanse hè?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef L-E het volgende:
Ik ga straks broodjes gezond maken. Helemaal niet gezond, want mayo enzo, maar toch:.
quote:
Dus kom maar op met dat kratje bier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Ligt aan je definitie van raar, maar ik denk 't ook
Wowquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Save some for me!
Ik ben nu al hongerig als een paard, heb mijn brood al op, twee marssen, veel winegums, drop, koekjes. Straks komt er nog 'n broodje van de bezorgservice maar ik weet nu al dat 't niet genoeg is. Als je me niets voor zet, vreet ik jou op geloof ik.
Zwanger?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Save some for me!
Ik ben nu al hongerig als een paard, heb mijn brood al op, twee marssen, veel winegums, drop, koekjes. Straks komt er nog 'n broodje van de bezorgservice maar ik weet nu al dat 't niet genoeg is. Als je me niets voor zet, vreet ik jou op geloof ik.
Ik eet P. helemaal leeg. Hongernood zullen jullie hebben!quote:
Ik gok op 'n lintworm. Gisteren ook al zo veel gegeten.quote:
Hamsteren in je buik lijkt me niet zo effectief.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Limburger.
Die hamsteren altijd voor de volgende overstroming.
Ik moest veel te hard lachen hieromquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Limburger.
Die hamsteren altijd voor de volgende overstroming.
Nu heb ik zo een beeld voor me.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik loop zo rond 18:00 uur in de AH.. ik hoop dat je dan nog onderweg bent?
Ongetwijfeld. Ik vertrek om 17 en 't schijnt massamoord te worden op de weg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik loop zo rond 18:00 uur in de AH.. ik hoop dat je dan nog onderweg bent?
Tazzzzzzquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu heb ik zo een beeld voor me.![]()
[ afbeelding ]
Dan ben ik op tijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:18 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik vertrek om 17 en 't schijnt massamoord te worden op de weg.
Dat nummer met Jay-Z is echt te grijsgedraaid, maar verder is dat laatste album echt goed.quote:
bonnie & clydequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat nummer met Jay-Z is echt te grijsgedraaid, maar verder is dat laatste album echt goed.
overigens is dat nummer wat Jay-Z met haar vent heeft ook wel lekker.
Die versie vind ik dan weer helemaal niets. Ben niet zo van de rapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat nummer met Jay-Z is echt te grijsgedraaid, maar verder is dat laatste album echt goed.
overigens is dat nummer wat Jay-Z met haar vent heeft ook wel lekker.
Heeft Peuter die parasiet van jou?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Save some for me!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
Fijn, dat je in je mailbox komt en je mail is al gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |