Hehe, je hoeft het ook niet te verantwoorden hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb een jaartje gespeeld, toen een paar maandjes gestopt, weer paar maandjes gespeeld. Laatste keer was half jaar geleden en ik denk niet dat ik nu langer dan een maandje zal spelen. As I said, is het voor mij nu puur even de afleiding. Als ik straks weer druk met mn werk ben, zal ik er sowieso geen tijd meer voor hebben. Maar misschien is dat juist iets dat ik moet veranderen :S I dunno... maar ik ging nu dus gamen...
Ja als jullie zo doorgaan wil ik zo'n kekke pakje, mét cape!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Juist het zien van je eigen tekortkomingen maakt je een goede, nee wacht supermama
was zij daar niet degene zonder ruggegraat dat ze het liet gebeuren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, jouw ex is een eikel die het veel teveel speelde. Dat was niet de schuld van WoW, dat was de schuld van je ruggegraatloze ex.
ik moet wel, maar ben net pas wakker, dus ik begin vanmiddag pasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:53 schreef Skaai het volgende:
Ik ga gewoon niet werken vandaag, fuck it!
quote:
Hulptroepen? Ritalin, Prozac?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, ik heb dus eigenlijk niet genoeg invloed, dus zet ik de hulptroepen in.
Kan geregeld worden hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja als jullie zo doorgaan wil ik zo'n kekke pakje, mét cape!
Hoe durft hijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, doe je het weer. Voor mijn neus ook he.
Yepquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus hij zit de hele avond voor de buis met z'n hand in z'n broek?
zo beterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus hij zit de hele avond voor de buis met z'n een hand in z'n broek?
We proberen het eerst met pratenquote:
Denk je echt dat het werkt? Denk t nietquote:
quote:
Ik ben gewoon te lief.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
was zij daar niet degene zonder ruggegraat dat ze het liet gebeuren?
is moet was zijn toch? hoop ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lief.
Hard to believe, I know.
Dan viert mijn oma haar 80e verjaardagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Volgende week zondag heb ik nog niets
quote:
Ik heb een hele lieve, zachte en verzorgende kant hoor.quote:
Als ie een fles whiskey mee neemt dan geef ik hem meer kans.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk je echt dat het werkt? Denk t niet
naar mij toe komen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben vrij vandaagwat zal ik eens gaan doen?
Goede morgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan viert mijn oma haar 80e verjaardag
*tegen de kat zegt niet met z'n eten te spelen maar t gewoon te etenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij speelt met mijn hart als een kat met een weerloos muisje
Hoiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
[..]
*tegen de kat zegt niet met z'n eten te spelen maar t gewoon te eten
Ik stop met drinken als ik t idee heb dat ik rare dingen kan gaan doen. Ik ken die grens best goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ie een fles whiskey mee neemt dan geef ik hem meer kans.
Maar maar maar mis jij niet 1 belangrijk onderdeel wat voor Ang3l heeeeeeel belangrijk is?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij speelt met mijn hart als een kat met een weerloos muisje
zoveel drank krijg ik niet naar binnen hoor... no wayquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stop met drinken als ik t idee heb dat ik rare dingen kan gaan doen. Ik ken die grens best goed
Eerst seks, dan praten.quote:
Ze heeft een mond.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar mis jij niet 1 belangrijk onderdeel wat voor Ang3l heeeeeeel belangrijk is?
Meisjequote:
Neuh hij gaat dan geen rare dingen doen. Valt gewoon in diepe diepe coma. Heb je niks meer aan dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stop met drinken als ik t idee heb dat ik rare dingen kan gaan doen. Ik ken die grens best goed
Maar hetero's zijn zo fijhijhijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, doe je het weer. Voor mijn neus ook he.
Shhht!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar mis jij niet 1 belangrijk onderdeel wat voor Ang3l heeeeeeel belangrijk is?
Oh je wil een mannelijkere heteroquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hetero's zijn zo fijhijhijn
Ze zijn wat mannelijker, en tis nieuw voor ze.
Ze zijn nog een beetje zenuwachtig, vinden 't spannend want het is "verboden" en eng.
En dan op een gegeven moment denken ze "O what the fuck ook...." en geven ze in aan hun nieuwsgierigheid en dan.........
GODDAMMIT ik moet ophouden
ik kreeg een hele rare M.I.... daarin lukte het je iig nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Wedden dat ik kan praten voordat we seks hebben?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Wedden dat ik kan praten voordat we seks hebben?
Ja ik wil geen man die van Beyonce houdt hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je wil een mannelijkere hetero
Dat is niet gek, jij hebt toch ook liever een mooie vrouw dan een lelijkerd die genoeg vitamine C tot zich neemt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef Rifoki het volgende:
Vrouwen willen liever mooi dan gezond haar;
http://www.nu.nl/lifestyl(...)dan-gezond-haar.html
Gekke wezens blijven 't wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |