Oh ja 'ze' zijn zo gelukkig. 'Ze' zijn zo blij. 'Ze' zijn ook supermuzikaalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder het motto "voor het kind" of voor jezelf?
Wat een down kindje heeft een leuk leven hoor.
De problemen komen er voor de ouders.
Mijn tante is verstandelijk gehandicapt (beperkt, ja ja ja) en die heeft het leukste leven van ons allemaal.
True. En het is echt niet "alleen maar leuk". Ze hebben gedragsproblemen en ik zou altijd het idee hebben dat ik als ouder tekort schiet omdat op den duur je de zorg toch echt uit handen zult moeten geven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja 'ze' zijn zo gelukkig. 'Ze' zijn zo blij. 'Ze' zijn ook supermuzikaal
'Ze' zijn gewoon mensen, met alle problemen die mensen zonder Down ook hebben. Ze kennen ook pijn, verdriet, liefde, etc. etc. Alleen hebben ze daar boven op ook nog Down, wat een heleboel dingen best moeilijk maakt.
Ik moet aardig wat kilo's (en andere zaken) kwijt. Ik reken er op dat mijn sparringspartner me daarbij gaat helpen ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Het is duidelijk dat je vanavond gaat 'sporten'.
Kijk, is ze niet geweldig?quote:
Dat mag heul niet, ze moeten eerst trouwen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Het is duidelijk dat je vanavond gaat 'sporten'.
Merk er weinig vanquote:
Heb je het doorquote:
Ik ga vandaag niet neuken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Feitosa het volgende:
Oh god, wat is dat toch met die meldingen wanneer er word geneukt?
Anders pleur een agenda neer wie wanneer gaat neuken of heeft geneukt.
Ik chamillionairequote:
Wanneer ga jij neuken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Feitosa het volgende:
"Ze" hebben een heel ander soort problemen, die voor hen relatief misschien net zo erg zijn als voor ons. Maar "ze" worden in Nederland heel goed verzorgd en hebben de tijd van hun leven. En ja, ik kan daar over meepraten ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja 'ze' zijn zo gelukkig. 'Ze' zijn zo blij. 'Ze' zijn ook supermuzikaal
'Ze' zijn gewoon mensen, met alle problemen die mensen zonder Down ook hebben. Ze kennen ook pijn, verdriet, liefde, etc. etc. Alleen hebben ze daar boven op ook nog Down, wat een heleboel dingen best moeilijk maakt.
Dat dus. En zeker als je al kinderen hebt moet je je afvragen of je zoiets in je gezin erbij wil.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef L-E het volgende:
Down is niet alleen maar leuk, staat juist bekend om de enorme gedragsproblemen. Het is alleen maar verstandig om voor jezelf te bepalen wat de grenzen zijn waarbinnen je een kind wil en kan opvoeden. Die grenzen liggen voor iedereen anders, en dat is prima.
Die zijn idd nog ergerquote:
Morgen weer. Dank voor je interessequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Feitosa het volgende:
Get a room!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Kijk, is ze niet geweldig?
Ik hoef 't geeneens te vragen.
Ik wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
Weet je zeker dat je geen homo bent, Rifoki?
Zo zeker als dat L-E een Verdomd Geil Wijf is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
Weet je zeker dat je geen homo bent, Rifoki?
Een VGWquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zo zeker als dat L-E een Verdomd Geil Wijf is.
Maar L-E is toch mooi? Wat lieg je nou!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zo zeker als dat L-E een Verdomd Geil Wijf is.
Oh jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Zei ik toenet alWel goed, laatste dagje voor het weekend.
Alhoewel een half weekend. Zondagmiddag mag ik weer op pad, dit keer met de auto naar Frankfurt voor een conferentie van onze leverancier van een paar dagen. Ben benieuwd
Ik doe gezellig met je mee!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Rifoki het volgende:
Ik heb de oplossing: ik ga niet neuken vanavond!
Ik vind 'n VGW ook heel mooi hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar L-E is toch mooi? Wat lieg je nou!
Denk ik ook, denk dat het hele gezin onder zoiets lijdt. Maar dat zal ook gelden voor een gezond kind met gedragsproblemen oid, je kan niet alles vantevoren ondervangen dmv prenatale screening. Ik voel me iig gezegend met een gezond kind, hij was er niet geweest als er een afwijking was geconstateerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. En zeker als je al kinderen hebt moet je je afvragen of je zoiets in je gezin erbij wil.
Ik denk dat de andere kinderen daar echt onder lijden.
Is L-E het daarmee eens?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Rifoki het volgende:
ik ken ook n berg mensen met n verstandelijke beperking die flink depressief zijn. Niks altijd blij en vrolijk want ze snappen toch de wereld niet. Ze hebben dondersgoed door dat ze worden genegeerd door de wereld en dat ze raar worden aangekeken zodra ze buiten komen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ze" hebben een heel ander soort problemen, die voor hen relatief misschien net zo erg zijn als voor ons. Maar "ze" worden in Nederland heel goed verzorgd en hebben de tijd van hun leven. En ja, ik kan daar over meepraten ja.
Even mijn agenda pakken........moment....quote:
Die zijn dan weer niet geilquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das weer eens wat anders dan een VW G
Ik kan daar ook vrij goed over mee praten, met het broertje van een ex met Down (5,5 jaar relatie met haar gehad), terwijl pa, ma en mijn ex allemaal in de verstandelijke gehandicaptenzorg werkten. 'Ze' hebben precies dezelfde emotionele problemen. En als je verliefd bent op een meid, en die meid je niet wil omdat je Down hebt (om maar wat te noemen), dan kan het je kont roesten wat voor goede zorg er in Nederland is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ze" hebben een heel ander soort problemen, die voor hen relatief misschien net zo erg zijn als voor ons. Maar "ze" worden in Nederland heel goed verzorgd en hebben de tijd van hun leven. En ja, ik kan daar over meepraten ja.
Spirit, waar zat je nou?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das weer eens wat anders dan een VW G
DE oplossing voor alle problemen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Rifoki het volgende:
Aan het eind van de straat heb je een wooncomplex voor mensen met een verstandelijke handicap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ken ook n berg mensen met n verstandelijke beperking die flink depressief zijn. Niks altijd blij en vrolijk want ze snappen toch de wereld niet. Ze hebben dondersgoed door dat ze worden genegeerd door de wereld en dat ze raar worden aangekeken zodra ze buiten komen.
Rain check?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh jaSorry
Maar zondag gingen wij toch naar London?
'De maatschappij' is sowieso niet goed in het begrijpen in alles wat afwijkt van de norm.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan het eind van de straat heb je een wooncomplex voor mensen met een verstandelijke handicap.
Dagelijks lopen "ze" hier door de straat en te vaak worden "ze" uitgelachen door schoolgaande jeugd.
Teveel onbegrip en misschien een stukje angst van de maatschappij. Zo jammer.
Ik welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef Rifoki het volgende:
Nog gelukt met je WOW patch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Druk![]()
Maar nu ziek thuis dankzij dat![]()
Dus tijd om te fokken en te gamen
Nou, als ik in het verzorgingstehuis kom dan zijn ze alleen chagrijnig als Frans Bauer afgezet wordt of zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ken ook n berg mensen met n verstandelijke beperking die flink depressief zijn. Niks altijd blij en vrolijk want ze snappen toch de wereld niet. Ze hebben dondersgoed door dat ze worden genegeerd door de wereld en dat ze raar worden aangekeken zodra ze buiten komen.
De enige zaken in het leven die er echt toe doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gamen? Wat voor games? Echte games of The Sims?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Druk![]()
Maar nu ziek thuis dankzij dat![]()
Dat komt doordat er te weinig voorlichting is. Over werkelijk alles. Mensen tasten in het duister.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
'De maatschappij' is sowieso niet goed in het begrijpen in alles wat afwijkt van de norm.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Zometeen weer ff wat trollen buttkicken
Natuurlijk niet, dat is vies.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Q
Wil jij niet met me neuken vanavond?
Toen ik klein was vond ik het ook wel een beetje eng om het tehuis in te gaan ja. Maar da's gewoon omdat het anders is, onbekend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan het eind van de straat heb je een wooncomplex voor mensen met een verstandelijke handicap.
Dagelijks lopen "ze" hier door de straat en te vaak worden "ze" uitgelachen door schoolgaande jeugd.
Teveel onbegrip en misschien een stukje angst van de maatschappij. Zo jammer.
Een gebrek aan tolerantie kan je niet oplossen met voorlichting. Je denkt zoals de gemeente hier: "Oh, die arme homo's worden weggepest door Marokkaanse jochies, die jochies hebben vast meer voorlichting nodig over homo's". Echt. Serieus. Dude.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt doordat er te weinig voorlichting is. Over werkelijk alles. Mensen tasten in het duister.
Oh ja. Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan is je antwoord toch juist 'ja'?
Mensen zouden zichzelf ook eens kunnen verdiepen in hetgeen dat afwijkt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt doordat er te weinig voorlichting is. Over werkelijk alles. Mensen tasten in het duister.
Oh ja das waar... Nou goed dan Mahlah. Jij kan er ook nog wel niet bijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, en dus? Je bent toch multifunctioneel
maar die kunnen zich ook ongelukkig voelen, al kunnen ze het misschien niet onder woorden brengen. Dan kan de zorg nog zo goed zijn.... Maar da gebeurd toch, net zoals het bij sommige mensen zonder beperking gebeurtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als ik in het verzorgingstehuis kom dan zijn ze alleen chagrijnig als Frans Bauer afgezet wordt of zoHet ligt natuurlijk ook aan de mate van handicap, maar daar zitten veel mensen die het niet eens door hebben. Die leven. Gewoon, op dat moment, en van dag tot dag. Die maken zich een stuk minder druk dan dat wij doen.
Wowquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gamen? Wat voor games? Echte games of The Sims?
Met voorlichting kom je ver maar tolerantie kan je er niet mee creeren nee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Een gebrek aan tolerantie kan je niet oplossen met voorlichting. Je denkt zoals de gemeente hier: "Oh, die arme homo's worden weggepest door Marokkaanse jochies, die jochies hebben vast meer voorlichting nodig over homo's". Echt. Serieus. Dude..
Truequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen zouden zichzelf ook eens kunnen verdiepen in hetgeen dat afwijkt.
Story of my lifequote:
Er is natuurlijk een verschil in besef bij verstandelijke gehandicapten. Zoon van een kennis is 21, maar met het besef en verstand van een 4-jarige. Ja, dan is veel leuk. Maar als je het verstand van iemand met een puberleeftijd hebt, ALTIJD, dan ben je niet blij. Als je geen down hebt, groei je daaroverheen. Iemand met down NOOIT.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Nou, als ik in het verzorgingstehuis kom dan zijn ze alleen chagrijnig als Frans Bauer afgezet wordt of zoHet ligt natuurlijk ook aan de mate van handicap, maar daar zitten veel mensen die het niet eens door hebben. Die leven. Gewoon, op dat moment, en van dag tot dag. Die maken zich een stuk minder druk dan dat wij doen.
Alliance (quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Zometeen weer ff wat trollen buttkicken
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:40 schreef Rifoki het volgende:
Mannen zouden zich eens kunnen verdiepen in een flamoesj!
Ik zei net ook al ja... *zucht*quote:
intake?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Zo, afspraak voor intake is gemaakt.
Hoi, ik ben mahlah ... aangenaamquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen zouden zichzelf ook eens kunnen verdiepen in hetgeen dat afwijkt.
Elke zaterdag zoek ik wat spange tanga's om in hun flamoesj te roeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie ben jij?
(Is flamoes Jiddisch of Hebreeuws trouwens?)
Ga je doen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Mannen groeien ook niet over de pubertijd heenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil in besef bij verstandelijke gehandicapten. Zoon van een kennis is 21, maar met het besef en verstand van een 4-jarige. Ja, dan is veel leuk. Maar als je het verstand van iemand met een puberleeftijd hebt, ALTIJD, dan ben je niet blij. Als je geen down hebt, groei je daaroverheen. Iemand met down NOOIT.
Ze weten echt wel wat een homo is, dat soort voorlichting is overbodig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Een gebrek aan tolerantie kan je niet oplossen met voorlichting. Je denkt zoals de gemeente hier: "Oh, die arme homo's worden weggepest door Marokkaanse jochies, die jochies hebben vast meer voorlichting nodig over homo's". Echt. Serieus. Dude..
Ja maar ik speel het alleen als mijn leven even een puinzooi isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
bij deze vraag ik een echtscheiding aan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |