Oh ja 'ze' zijn zo gelukkig. 'Ze' zijn zo blij. 'Ze' zijn ook supermuzikaalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder het motto "voor het kind" of voor jezelf?
Wat een down kindje heeft een leuk leven hoor.
De problemen komen er voor de ouders.
Mijn tante is verstandelijk gehandicapt (beperkt, ja ja ja) en die heeft het leukste leven van ons allemaal.
True. En het is echt niet "alleen maar leuk". Ze hebben gedragsproblemen en ik zou altijd het idee hebben dat ik als ouder tekort schiet omdat op den duur je de zorg toch echt uit handen zult moeten geven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja 'ze' zijn zo gelukkig. 'Ze' zijn zo blij. 'Ze' zijn ook supermuzikaal
'Ze' zijn gewoon mensen, met alle problemen die mensen zonder Down ook hebben. Ze kennen ook pijn, verdriet, liefde, etc. etc. Alleen hebben ze daar boven op ook nog Down, wat een heleboel dingen best moeilijk maakt.
Ik moet aardig wat kilo's (en andere zaken) kwijt. Ik reken er op dat mijn sparringspartner me daarbij gaat helpen ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Het is duidelijk dat je vanavond gaat 'sporten'.
Kijk, is ze niet geweldig?quote:
Dat mag heul niet, ze moeten eerst trouwen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Het is duidelijk dat je vanavond gaat 'sporten'.
Merk er weinig vanquote:
Heb je het doorquote:
Ik ga vandaag niet neuken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Feitosa het volgende:
Oh god, wat is dat toch met die meldingen wanneer er word geneukt?
Anders pleur een agenda neer wie wanneer gaat neuken of heeft geneukt.
Ik chamillionairequote:
Wanneer ga jij neuken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Feitosa het volgende:
Oh god, wat is dat toch met die meldingen wanneer er word geneukt?
Anders pleur een agenda neer wie wanneer gaat neuken of heeft geneukt.
"Ze" hebben een heel ander soort problemen, die voor hen relatief misschien net zo erg zijn als voor ons. Maar "ze" worden in Nederland heel goed verzorgd en hebben de tijd van hun leven. En ja, ik kan daar over meepraten ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja 'ze' zijn zo gelukkig. 'Ze' zijn zo blij. 'Ze' zijn ook supermuzikaal
'Ze' zijn gewoon mensen, met alle problemen die mensen zonder Down ook hebben. Ze kennen ook pijn, verdriet, liefde, etc. etc. Alleen hebben ze daar boven op ook nog Down, wat een heleboel dingen best moeilijk maakt.
Dat dus. En zeker als je al kinderen hebt moet je je afvragen of je zoiets in je gezin erbij wil.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef L-E het volgende:
Down is niet alleen maar leuk, staat juist bekend om de enorme gedragsproblemen. Het is alleen maar verstandig om voor jezelf te bepalen wat de grenzen zijn waarbinnen je een kind wil en kan opvoeden. Die grenzen liggen voor iedereen anders, en dat is prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |