quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Zo, afspraak voor intake is gemaakt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen groeien ook niet over de pubertijd heen
Je maakt me bang.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Elke zaterdag zoek ik wat spange tanga's om in hun flamoesj te roeren.
Het werkt idd goed als afleidingquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik speel het alleen als mijn leven even een puinzooi is
Ja, het is afwachten natuurlijk. Maar we gaan het iig proberen en dat voelt goed!quote:
Het is bij dezen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
bij deze vraag ik een echtscheiding aan
Leuk grapjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen groeien ook niet over de pubertijd heen
ik ben er in voor en tegenspoed ik hoor niks van problemen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb het idee dat juist die jochies die zo anti homo zijn doodsbang zijn dat ze door een homo worden kromgezet en even flink genomen worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze weten echt wel wat een homo is, dat soort voorlichting is overbodig.
Wat ik wel merk is dat, als ze er eenmaal 1 kennen in hun buurt, dat dan wel eens de mening veranderd.
Zo van " Ow... eigenlijk zijn ze heul niet zo eng". Als je dat ook onder voorlichting schaart ben ik het er wel mee eens.
Ik ben bv ook heul niet zo eng
Nou ja.
Op 7 december gaat je het niet stiekem weer spelen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speel het al een jaar niet meer, maar ik vind je nog steeds een kiddo-gamer
kinderpsycholoogquote:
Je krijgt me alvast goed in the moodquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zei net ook al ja... *zucht*
Jij bent te langzaam voor dit topic
Ok, vanavond, trio met jou en Q... nergens, want we gaan niet neuken. Gezellig
Ja precies, dat is ook wel zo. Maar als ik naar mijn tante kijk, en haar zie stralen, dan denk ik wel eens "Ge het 't toch ok mar skon, meiske!" En dat vind ze zelf ook. Ze werkt een beetje, voelt zich goed in het tehuis, gaat op de ene na de andere reis (schoolreisachtig) met de begeleiding, dan eet ze weer bij die zus, dan weer daar. Die geniet echt wel hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil in besef bij verstandelijke gehandicapten. Zoon van een kennis is 21, maar met het besef en verstand van een 4-jarige. Ja, dan is veel leuk. Maar als je het verstand van iemand met een puberleeftijd hebt, ALTIJD, dan ben je niet blij. Als je geen down hebt, groei je daaroverheen. Iemand met down NOOIT.
Ik ben vandaag even boos op mannen dus dan mag datquote:
Hopelijk kan ik vanavond deze beta al spelen.quote:
Is het 1 niet een gevolg van het anderequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een vette noob manquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speel het al een jaar niet meer, maar ik vind je nog steeds een kiddo-gamer
Hij gaat ooit het huis uit, dan vindt hij een vriendin en is het haar probleemquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je zegt dat dit nooit ophoudt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |