Dat laatste moet je ze eens zeggen. Zijn ze ook meteen beledigdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat juist die jochies die zo anti homo zijn doodsbang zijn dat ze door een homo worden kromgezet en even flink genomen worden.
Beseffen niet dat ze juist heel onaantrekkelijk zijn voor (de meeste) homo's
Nope. Eerst puinzooi, dan gamen. Dan puinzooi opruimen, dan stoppen met gamen. Maar voor nu...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het 1 niet een gevolg van het andere
If not spant het er om hoe ver jij van Limburg woont.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar de vraag is ... zijn we wel zo verschillend van elkaar?
of misschien omdat er een oude vieze vent aan ze heeft geprobeerd te zitten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat juist die jochies die zo anti homo zijn doodsbang zijn dat ze door een homo worden kromgezet en even flink genomen worden.
Beseffen niet dat ze juist heel onaantrekkelijk zijn voor (de meeste) homo's
quote:
Why?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben vandaag even boos op mannen dus dan mag dat
Misschien, betwijfel het. Maar als ik weer ga spelen, dan niet stiekem, maar vol trots, met de enige echte keuze als je WoW speelt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Op 7 december gaat je het niet stiekem weer spelen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat ooit het huis uit, dan vindt hij een vriendin en is het haar probleem
Ja en dan komt de twijfel want hoe kunnen ze daar nou van balen, ze zijn toch geen homo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste moet je ze eens zeggen. Zijn ze ook meteen beledigd
Diep vanbinnen zijn we toch allemaal hetzelfde?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar de vraag is ... zijn we wel zo verschillend van elkaar?
Hallo, ik ben toch ook niet anti-gay!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
of misschien omdat er een oude vieze vent aan ze heeft geprobeerd te zitten?
Ik denk dat ik toch genoeg van L-E verschil om daaraan te voldoenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:46 schreef Rifoki het volgende:
[..]
If not spant het er om hoe ver jij van Limburg woont.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, dat is ook wel zo. Maar als ik naar mijn tante kijk, en haar zie stralen, dan denk ik wel eens "Ge het 't toch ok mar skon, meiske!" En dat vind ze zelf ook. Ze werkt een beetje, voelt zich goed in het tehuis, gaat op de ene na de andere reis (schoolreisachtig) met de begeleiding, dan eet ze weer bij die zus, dan weer daar. Die geniet echt wel hoor
Tenzij Danny Christiaan zou overlijden
10. Heeft een hoop shit te verwerken gekregen de laatste tijd, en ik merk gewoon dat het niet goed gaat als er niks gebeurt.quote:
Zolang je niet minstens 3 uur per week aan mathcrafting doet, ben je geen echtequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een vette noob manAl die trees en specs en buffs en whatever interesseren met ook geen ene ruk. Ik wil gewoon buttkicken en slap ouwehoeren
Laat me weten welke server, maar ik daar een horde DK aan, kunnen we een poosje samen buttkickenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien, betwijfel het. Maar als ik weer ga spelen, dan niet stiekem, maar vol trots, met de enige echte keuze als je WoW speelt.
[ afbeelding ]
Ik ben geen echte en dat vind ik primaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je niet minstens 3 uur per week aan mathcrafting doet, ben je geen echte
Maar ja, ik speelde dan ook Hunter. BM nog wel. And I made it work
en blij dat je toen wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik ben toch ook niet anti-gay!
Er heeft ook wel eens een oude vieze vent geprobeerd aan me te zitten hoor
Ik ben niet eens bij je in de buurt geweest!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij probeert alle heteromannen in te pikkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed dat je daar iets mee doet. Beseffen wat je kind nodig heeft en daar naar handelen is 1 van de eigenschappen van een supermama.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
10. Heeft een hoop shit te verwerken gekregen de laatste tijd, en ik merk gewoon dat het niet goed gaat als er niks gebeurt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |