Beyonce vind ik niet zo mooi meer. Ooit vond ik dat wel. Mijn smaak verandert blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik wil geen man die van Beyonce houdt hoor.
Dan kan ik net zo goed een homo pakken.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan viert mijn oma haar 80e verjaardag
Dat klopt. Van mij mag je zo ranzig en ongezond leven als je wilt. Je hebt je uiterlijk mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is niet gek, jij hebt toch ook liever een mooie vrouw dan een lelijkerd die genoeg vitamine C tot zich neemt?
het was een mooi meisje, maar geen mooie vrouw gewordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Beyonce vind ik niet zo mooi meer. Ooit vond ik dat wel. Mijn smaak verandert blijkbaar.
Ik ga straks broodjes gezond maken. Helemaal niet gezond, want mayo enzo, maar toch:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dat klopt. Van mij mag je zo ranzig en ongezond leven als je wilt. Je hebt je uiterlijk mee.
Ik vrees dat Angel reeds lang in coma ligt voordat ik rare dingen ga doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Neuh hij gaat dan geen rare dingen doen. Valt gewoon in diepe diepe coma. Heb je niks meer aan dan.
Misschien dat ie het afleert na een gayrape
Hmmmzmmmwww.... is minder ergquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Even puur hypotetisch. En Alicia Keys?
New York state of mindquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Even puur hypotetisch. En Alicia Keys?
Ligt aan je definitie van raar, maar ik denk 't ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vrees dat Angel reeds lang in coma ligt voordat ik rare dingen ga doen.
Save some for me!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga straks broodjes gezond maken. Helemaal niet gezond, want mayo enzo, maar toch:.
Wel Zaanse hè?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef L-E het volgende:
Ik ga straks broodjes gezond maken. Helemaal niet gezond, want mayo enzo, maar toch:.
quote:
Dus kom maar op met dat kratje bier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Ligt aan je definitie van raar, maar ik denk 't ook
Wowquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Save some for me!
Ik ben nu al hongerig als een paard, heb mijn brood al op, twee marssen, veel winegums, drop, koekjes. Straks komt er nog 'n broodje van de bezorgservice maar ik weet nu al dat 't niet genoeg is. Als je me niets voor zet, vreet ik jou op geloof ik.
Zwanger?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Save some for me!
Ik ben nu al hongerig als een paard, heb mijn brood al op, twee marssen, veel winegums, drop, koekjes. Straks komt er nog 'n broodje van de bezorgservice maar ik weet nu al dat 't niet genoeg is. Als je me niets voor zet, vreet ik jou op geloof ik.
Ik eet P. helemaal leeg. Hongernood zullen jullie hebben!quote:
Ik gok op 'n lintworm. Gisteren ook al zo veel gegeten.quote:
Hamsteren in je buik lijkt me niet zo effectief.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Limburger.
Die hamsteren altijd voor de volgende overstroming.
Ik moest veel te hard lachen hieromquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Limburger.
Die hamsteren altijd voor de volgende overstroming.
Nu heb ik zo een beeld voor me.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik loop zo rond 18:00 uur in de AH.. ik hoop dat je dan nog onderweg bent?
Ongetwijfeld. Ik vertrek om 17 en 't schijnt massamoord te worden op de weg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik loop zo rond 18:00 uur in de AH.. ik hoop dat je dan nog onderweg bent?
Tazzzzzzquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu heb ik zo een beeld voor me.![]()
[ afbeelding ]
Dan ben ik op tijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:18 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik vertrek om 17 en 't schijnt massamoord te worden op de weg.
Dat nummer met Jay-Z is echt te grijsgedraaid, maar verder is dat laatste album echt goed.quote:
bonnie & clydequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat nummer met Jay-Z is echt te grijsgedraaid, maar verder is dat laatste album echt goed.
overigens is dat nummer wat Jay-Z met haar vent heeft ook wel lekker.
Die versie vind ik dan weer helemaal niets. Ben niet zo van de rapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat nummer met Jay-Z is echt te grijsgedraaid, maar verder is dat laatste album echt goed.
overigens is dat nummer wat Jay-Z met haar vent heeft ook wel lekker.
Heeft Peuter die parasiet van jou?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Save some for me!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
Fijn, dat je in je mailbox komt en je mail is al gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |