Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Dit is de FP niet he...quote:
Die ga ik even onthouden voor de volgende keer dat je een vermaning wegens 'fipo' in de KSC gebruikt als TVPquote:
geef maar een notequote:
Hey MPGquote:
Er valt niet over jou te roddelen en dus is dat naar mijn mening ook niet gedaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:53 schreef Enfermera het volgende:
@LL: leuk!
Maar nou wil ik wel ff weten wat jullie overme geroddelt hebben hoor![]()
xD hihi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geef maar een note
Ik lig er niet wakker van
[..]
Hey MPG![]()
[..]
Er valt niet over jou te roddelen en dus is dat naar mijn mening ook niet gedaan
ja hoor, was al vroeg op vandaag en het is bijna weekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik gok er het maar op, mijn vriend zei ook al: als je niet te veel stoepje op en af gaat valt het wel mee
oh hai cutie![]()
![]()
alles goed?
Ik vind het helemaal niet zo koudquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD hihi.
Zo, heb vandaag lekker een warme trui aangetrokken
Bijna weekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor, was al vroeg op vandaag en het is bijna weekend
Is het zo ergquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Muck het volgende:
Nog 47 uur te gaan en ik ben het nu al zat
muckiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Muck het volgende:
Heisse Schokolade, MIT.quote:
Het is voor een goed doel. Maar sterktequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Muck het volgende:
zit strak he, zo´n dingquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Muck het volgende:
Echt??quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo koud
Ik heb een tshirtje aan
[..]
Bijna weekend
Ik kreeg gisteren op werk commentaar dat korte mouwen toch echt niet meer kunnen nuquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo koud
Ik heb een tshirtje aan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren op werk commentaar dat korte mouwen toch echt niet meer kunnen nu.
En ik heb de mouwen van mijn trui alweer opgestroopt nu.
Ik heb wel een hempie eronder aan hoor, maar gewoon korte mouwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt??ik heb al die dagen al truien metlange mouwen aan. Nu dikke trui met grote col
xD nja. Zal wel aan mij liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik gewoon bezig ben in huis heb ik het met een trui gewoon snel warm, en dat vind ik echt niet prettigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg gisteren op werk commentaar dat korte mouwen toch echt niet meer kunnen nu.
En ik heb de mouwen van mijn trui alweer opgestroopt nu.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel een hempie eronder aan hoor, maar gewoon korte mouwen.Haha ohjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Als ik gewoon bezig ben in huis heb ik het met een trui gewoon snel warm, en dat vind ik echt niet prettig![]()
Nja, als ik wat doe heb ik 't ook sneller warm, maar over het algemeen heb ik 't eerder koud dan warm
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
ik loop zelfs midden zomer nog met een vest aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt??ik heb al die dagen al truien metlange mouwen aan. Nu dikke trui met grote col
xD nja. Zal wel aan mij liggen
Hoi troeliewoeliequote:
Wokkeltjequote:
Hoi GFquote:
Een echte koukleum dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ohja![]()
Nja, als ik wat doe heb ik 't ook sneller warm, maar over het algemeen heb ik 't eerder koud dan warm
Hey Giertjequote:
dat deed ik vroeger ook, en alleen maar lange broekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik loop zelfs midden zomer nog met een vest aan
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik loop zelfs midden zomer nog met een vest aan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw, dan mag dat.
Want over het algemeen hebben vrouwen het sneller koud dan mannen, zodat ze zich 's avonds in de veilige armen van hun geliefde kunnen nestelen om zich te warmen.
Mannen die het nu koud hebben zijn echter gewoon mietjes.
Leg een kruik onder je voeten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
Echt koud is het niet, alleen heb ik wel weer een paar dagen last van kouwe voeten![]()
Komt mede door de opstelling van m'n werkplek en de tocht die daar over de grond gaat![]()
Kan alleen geen fatsoenlijke oplossing verzinnen omdat m'n werkplek in m'n huiskamer is
suikerbeeeeeeeebje!quote:
Een stoofquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
Echt koud is het niet, alleen heb ik wel weer een paar dagen last van kouwe voeten![]()
Komt mede door de opstelling van m'n werkplek en de tocht die daar over de grond gaat![]()
Kan alleen geen fatsoenlijke oplossing verzinnen omdat m'n werkplek in m'n huiskamer is
friemelquote:
flesquote:
Ha ouwe snackattackert! Bestelling voor de vetbak al geplaatst?quote:
Zo niet, kunnen wij dan ook frikandellen laten thuisbezorgen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha ouwe snackattackert! Bestelling voor de vetbak al geplaatst?
Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha ouwe snackattackert! Bestelling voor de vetbak al geplaatst?
Nou ja, dan lunch ik wel met een boterham.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef Enfermera het volgende:
Zo, tijd voor een verkeerd bakkiexD met wat ontbijtkoek! Wie wil er ook wat?
![]()
*Enfermera deelt uit
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
Is mogelijk alleen is dat geen blijvende oplossing, nu gebruik ik een halogeen bureaulamp om op m'n voeten te schijnen.... ook tijdelijk.
Maar een strukturele oplossing zit er nog even niet in.
Alhoewel........SLOFFEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
Is mogelijk alleen is dat geen blijvende oplossing, nu gebruik ik een halogeen bureaulamp om op m'n voeten te schijnen.... ook tijdelijk.
Maar een strukturele oplossing zit er nog even niet in.
Alhoewel........laters friemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
JBquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, net vervolggesprek gehad...
Viel me mee, maar ik heb echt geen idee of het wat wordt. Ik maak iig wel een kans
Hoor t vanmiddag of maandag.
En ik tril nog steeds
Hoe is het hier?
Spannendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Viel me mee, maar ik heb echt geen idee of het wat wordt. Ik maak iig wel een kans
En ik tril nog steeds
Hoe is het hier?
Kindjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ik ga mijn ukkie ophalenen mijn hartje weer lijmen met een dikke vette knufffffff
Ja, ik ben dan helemaal gespannen en ik wist niet wat ik kon verwachten...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Enfermera het volgende:
@LL: wat zijn dat voor sloffenik heb wollen sloffen die mn oma heeft gemaakt
@janies: spannend, ik duim voor je!was 't zo'n enerverend gesprek??
Klinkt wel positiefquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik tril nog steeds
Hoe is het hier?
hooooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal![]()
Sloffen
Die ga ik nu ook aantrekken, heb koude voeten...
marijkequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal![]()
Sloffen
Die ga ik nu ook aantrekken, heb koude voeten...
Hooooi!quote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben iig blij dat ik ervan af ben![]()
GFquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
ik heb geen koude voeten
die zit er nog steeds aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF![]()
Hoe is het met de rug?
Ik wel, enorme koude voetenDus sloffen
Is ze er?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik heb een naam voor het kleine mormeltjeHilde
zo zijn gangetje en daar?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hooooi!Hoe is het met je?
[..]
Dat snap ik![]()
quote:
JA!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gangetje is wel okeequote:
staat op pagina 4quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
JA!Sinds gisteravond
Kiekje staat op pag 5 geloof ik van het vorige topic
Oh hihihiquote:
zeker wel levendig in huis nu met een 2de kat in huis wel leuk hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gangetje is wel okee
Hier druk me de poezels en MOE![]()
![]()
keer wassen of mag dat niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hihihiZe is echt super leuk, alleen stinkt ze gigantisch naar koeienstront!
Ik hoop dat die lucht er snel af is
He zo heet mijn zus ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
laters enferquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weg mensenfijne middag allemaal!
fubarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen allemaal (nog net op tijd zie ik )
Ik ga zo eieren bakkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is zeker aan de snack attack
Nee, ik wacht er nog steeds opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is zeker aan de snack attack
koude frietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik wacht er nog steeds op
Maar goed dat ik geen friet besteld heb, dat is altijd zo koud en taai als het zo lang onderweg is bah.
wokquote:
Eieren bakken is toch net dat ene onderdeel van koken dat de meeste mannen zelf wel beheersen?quote:
ik beheers alleen lekker koken, dus ja dat kan ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eieren bakken is toch net dat ene onderdeel van koken dat de meeste mannen zelf wel beheersen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:37 schreef Solique het volgende:
Zo lunch is ook weer gebeurd voor vandaag.
quote:
Dat is dan ook weerwaar,ik kijk ook graag naar mensen die aan t werk zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik beheers alleen lekker koken, dus ja dat kan ik.
maar dan nog is het niet erg om het door een mooie vrouw te laten doen
Soms wil ik ook wel zulke buren hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
LunchZo even broodjes scoren aan de overkant
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms wil ik ook wel zulke buren hebben
Ligt er aan hoe laat je er uit moet of het vervelend isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Behalve om 6 uur 's ochtends wanneer ze laden en lossen
Maar het is wel ideaal
Helemaal zonder auto
LLquote:
heeyquote:
soliquequote:
Heyquote:
Hey Trevquote:
Helaholahondebrokjeshoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hoopte ik gisteren wel op maar ging er niet van uit zodat het niet tegen kon vallenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
solique![]()
[..]
Hey
[..]
Hey Trev![]()
![]()
Nu al weekend? Das voorspoediger dan je gister hoopte of niet?
Jaquote:
Toch lekker, nu al weekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier hoopte ik gisteren wel op maar ging er niet van uit zodat het niet tegen kon vallen
Ik mag ook meedoenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
WOAH! Ik kreeg een hele doos koffie bezorgd net![]()
Ik doe mee aan van die producttestpanels, en mag de nieuwe DE koffie testen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HelaholahondebrokjeshoiPoezeletruttelefluimendekakbeertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
VET LEKKER!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik heb een plakker vlak onder mijn hals, één boven mijn borstaanzet en een onder mijn linkerborst...
Vooral die laatste zit daar heel ongemakkelijk
Daarbij hangt het kastje in een zakje om mijn nek en lijkt het of ik een pakje sigaretten op mijn buik heb
Of een vreemde, lage, vierkante extra borst ofzo
[..]
Ja
Ik heb een plakker vlak onder mijn hals, één boven mijn borstaanzet en een onder mijn linkerborst...
Daarbij hangt het kastje in een zakje om mijn nek en lijkt het of ik een pakje sigaretten op mijn buik heb
quote:
Volgens mij krijg jij snel veel bezoekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
En morgen krijg ik waarschijnlijk de sonicare tandenborstels om te testen
Zeker lekker weekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch lekker, nu al weekend
Ga je zondag ook gelijk je nieuwe speelgoed uittesten?
[..]
Ja
Ik vind dat altijd leuk, dat plannenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koffie
En uitzoeken wat we de hele week gaan eten
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VET LEKKER!!!!!!!
(hoop ik)
[..]Het is niet echt een subtiele manier
Ik kan niet anders zeggen dan sterkte de komende ?? uur/dagen
Dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij snel veel bezoek
[..]
Zeker lekker weekend, nope zondag nog niet, dan gaan we het speelveld opknappen maar ik hoop dat ik volgend weekend paint heb en dan ga ik hem testen
Heb momenteel niet zoveel fantasie...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd leuk, dat plannen![]()
In novemberquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:12 schreef Trevland het volgende:
Ik weet zeker dat ze het dan wel gaan doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallenMaar de 27e mogen jullie (de koffiedrinkers tenminste
) dus nieuwe koffie testen
Bij de C1000 zijn oa de bamigroenten in de aanbieding, dus lekker zelfgemaakte bamiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb momenteel niet zoveel fantasie...
Ik bewaar voor julliequote:
Nee, het ziet er raar uit johquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VET LEKKER!!!!!!!
(hoop ik)
[..]Het is niet echt een subtiele manier
Ik kan niet anders zeggen dan sterkte de komende ?? uur/dagen
48 uurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoelang moet je het dragen?
Ja ookquote:Ook met de sonicare actie toevallig?
Ik heb vorig jaar wasverzachter voor ze getest, ik was voor een heel jaar voorzien
Met de koffie lijkt het wel bijna hetzelfde te worden
Je mag hier ook koffie komen testen hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik voel me ronduit belachelijkquote:
dan zit het nu in je prullenbak en kun je mailtjes weer terugzettenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ohnoessssss!
ik zit weer eens niet op te letten, mijn hele inbox is leeg
Bamiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de C1000 zijn oa de bamigroenten in de aanbieding, dus lekker zelfgemaakte bamiEn de pastagroenten zijn ook in de aanbieding
En anders lekker stamppot
Of rijst met prutjes
Ik ben alleen niet zo'n koffie drinkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Je mag hier ook koffie komen testen hoor
Stukje boterkoek dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo'n koffie drinker
Die was ik ook fanatiek aan het verwijderenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dan zit het nu in je prullenbak en kun je mailtjes weer terugzettenDus geen nood aan de man
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die was ik ook fanatiek aan het verwijderen
Ik was hier toch de blonde troela?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die was ik ook fanatiek aan het verwijderen
Ik heb vanmorgen toevallig een muffin opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohnoessssss food
Ik heb net muffins gemaakt
Want een vriendinnetje komt zo langs
Stuur maar naar mij danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had ik je net mijn foto´s gemailed
Je hebt concurrentiequote:
Comfortfoodquote:Vreemd, als ik me kut voel of het is rotweer, wil ik dingen maken
taarten, koekjes, stoofpotten....
48 uur is nog te overzien een beetje.... Maar alsnog niet fijn allemaalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, het ziet er raar uit joh
Ik kan niet echt een duidelijke foto maken, maar ik zal vanavond eens kijken of ik iets kan fotograferen wat niet al te NSFW is
Nog 43 uur en 3 kwartier te gaan
Thanks babe
[..]
48 uur
[..]
Ja ook
Ik heb vorig jaar mixdrankjes getest en Silan crystal
die gebruik ik inderdaan nog steeds
[..]
Je mag hier ook koffie komen testen hoor
[..]
Ja, ik voel me ronduit belachelijk
Ik had eerst een gewoon shirt aan met een vestje, maar doordat katoen nogal ruw is, trok mijn shirt het zakje waar dat kastje in zit naar beneden, waardoor mijn shirt naar beneden kroop
Nu maar een blouse aangetrokken, dat zit lekker comfy.
Ik ben toch thuis en TJ of mijn moeder storen zich niet aan alle draden en plakkers :
Waar ben je heen geweest? Was het leuk?quote:
Zienquote:
Coolquote:
quote:[..]
Comfortfood
Komt ook wel goedquote:Gaat wel goed komen toch zo met dat kastje? Alleen even opletten hoe je gaat liggen vannacht
Komt wel goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
48 uur is nog te overzien een beetje.... Maar alsnog niet fijn allemaal
dat silan-spul vond ik wel lekker ruikenquote:Ja, die pearls heb ik ook getestDie mixdrankjes niet, want ik drink amper alcohol
Maar de koffie en de tandenborstel was ik wel blij mee
Saraquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heg iig quiche en rwraps staan voor deze weekRijst houdt Ado niet zo van. Bamigroenten zal ik eens naar kijken
Heb ik je die gisteren niet laten zienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Zien
[..]
Komt ook wel goed
Ik ben inderdaad el benieuwd hoe het slapen gaat. Ik slaap namelijk meestal op mijn buik met mijn handjes onder mijn kussen
Wait for me!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik je die gisteren niet laten zien
Dat denk ik ookquote:Dat gaat je dus niet lukken nu vrees ik voor je
Ow, dacht alquote:
Tijd voor nieuwe standjes dusquote:Dat denk ik ook
Lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heg iig quiche en rwraps staan voor deze weekRijst houdt Ado niet zo van. Bamigroenten zal ik eens naar kijken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goed
[..]
dat silan-spul vond ik wel lekker ruiken
en ik drink ook niet veel, maar op zijn tijd vind ik het wel lekker. En als ik visite had, had ik ook wat leuks om uit te delen
De tandenborstel is nog niet geleverd, dus ik heb nog geen mening, maar ben wel benieuwd. een goedkope tandenborstel is nooit weg natuurlijk
Lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi
Ik ga zo aan de cappuccino met homemade muffins
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
En JEUJ kitten snapt de kattebbak!![]()
Je hóeft niet hoor....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt weer inspannend dus vanavond
Ik ga mee. Als zij mensen zo verwent, is dat inderdaad zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk kom ook bij jou op de koffie als je mensen altijd zo verwend
Boeremoos mit wôrsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik maak iig ook noodles en boerenkoolstamp met rookworst...
Nog 1 dag
Zit te denken aan tagliatelli met zalm en courgette...Vindt Ado niet zo heel lekker, maar is zowat mijn favo eten
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt weer inspannend dus vanavond
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hóeft niet hoor....
ST kan genoeg andere gegadigden krijgen...
jij ook alquote:
en nog 1quote:
ik ben net wakkerquote:
Ik ben kapot manquote:
Kloptquote:
Top fit toch?quote:
Oeh, jammie!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Top fit toch?![]()
Oh en als je maandag komt dan bak ik iets lekkers voor je
dat heb ik dus net nog gedaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben kapot manGa denk ik strakjes nog even dutten
![]()
Eigenlijk moet je dan in bad gaan liggenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben kapot manGa denk ik strakjes nog even dutten
![]()
'slaap'kop danquote:
trevquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:40 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
![]()
[..]
Eigenlijk moet je dan in bad gaan liggen
quote:
JA hoorquote:
quote:[..]
Top fit toch?![]()
Oh en als je maandag komt dan bak ik iets lekkers voor je
Daarom ook lekker in bad liggenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:47 schreef Giertje het volgende:
een douche na een dutje daar knap je van op
dat kloptquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:47 schreef Giertje het volgende:
een douche na een dutje daar knap je van op
van een bad wordt ik dufquote:
ik heb helaas geen badquote:
Lief! Duurt alleen nog wel even voor ik er wat aan zou hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en LL, wil jij evt nog met je kindjes naar het Dolfinarium als je hier in de buurt bent? Heb namelijk een kortingsbon dan
En Janies, mocht jij er wat aan hebben met jouw kindjes dan kan dat natuurlijk ook
daarom sla ik dat bad overquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En juist daarna even afspoelen onder de douch om weer bij te komen
Die dierentuin savonds is wel leuk, ben er vorig jaar geweestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lief! Duurt alleen nog wel even voor ik er wat aan zou hebben
Volgende week gaan ze ws op een soort van excursie naar Amersfoort. Mogen ze in t donker in de dierentuin
Nog niet zeker btw, omdat er heel veel aanmeldingen waren...
Wat voor gewassen? Sla vooral of meer wiet?quote:
Ze hebben er ook echt veel zin inquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dierentuin savonds is wel leuk, ben er vorig jaar geweest
Feli enzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze hebben er ook echt veel zin in
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
Kijk je kan het welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
als het aan MPG ligt zal het wel slaai zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor gewassen? Sla vooral of meer wiet?
Fix jij dan de wiet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het aan MPG ligt zal het wel slaai zijn
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
nou daar komt ie hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
liever nietquote:
Dat stinkt zoquote:
dat stinkt iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat stinkt zoEn ik val er altijd van in slaap
![]()
Das geen wietquote:
quote:
quote:
Je zou het maar in je groenten vindenquote:
ik zou het iig niet naar de wouten brengenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je zou het maar in je groenten vinden![]()
liefquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo slaapt ze nu naast me![]()
Echt Liefquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij is het duurderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dit stinkt niet en is goedkoop
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou het iig niet naar de wouten brengen
Whooooaaahquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het aan Houniet verkopenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alhoewel, wat moet ik ermee
Ik vraag wel vindersloon
Niet als je het in Okra's van 50 cent per stuk kooptquote:
hallo meneer de drugshandelaar ik heb je drugs gevonden krijg ik nou vindersloonquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alhoewel, wat moet ik ermee
Ik vraag wel vindersloon
Dan zou ik dat ook doenquote:
In kleine coupures graagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hallo meneer de drugshandelaar ik heb je drugs gevonden krijg ik nou vindersloon
als ik wiet zou vinden in de sla ben ik minder kwijtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet als je het in Okra's van 50 cent per stuk koopt
Maar dat is minder rendabelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik wiet zou vinden in de sla ben ik minder kwijt
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik wiet zou vinden in de sla ben ik minder kwijt
Ligt aan de hoeveelhedenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is minder rendabelHier maak je veul meer winst op
In iedere okra een pakketjequote:
truequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is minder rendabelHier maak je veul meer winst op
Whehehehehehehequote:
Maar dan ligt het er dus aan hoeveel er in dat pakketje zitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In iedere okra een pakketje
Als je dezelfde hoeveelheid wiet zou vinden in okra's is dit rendabelerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan ligt het er dus aan hoeveel er in dat pakketje zit
Daar geef ik je gelijk inquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je dezelfde hoeveelheid wiet zou vinden in okra's is dit rendabeler
Dat is zodat wij over jou kunnen roddelen, zonder dat jij dat leestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
fok doet raar![]()
krijg af en toe lege pagina's
Roddelen in stealthmodus, I like itquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is zodat wij over jou kunnen roddelen, zonder dat jij dat leest.
dan doen jullie toch achter de schermenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is zodat wij over jou kunnen roddelen, zonder dat jij dat leest.
Ja, maar dan kan niet iedereen meedoen, dus af en toe ook hierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan doen jullie toch achter de schermen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan niet iedereen meedoen, dus af en toe ook hier.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
bijna weekend
![]()
bijna nieuwe standjes met ST
![]()
bijna jarig
Je kunt het welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dank jullie wel![]()
Ben ook wel een beetje verbaasdEn heel blij
en vind t een beetje eng (Wat als ik t niet kan WAAA)
Nu ben ik weer wegBoodschappen doen
en weer een jaar ouderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
bijna weekend
![]()
bijna nieuwe standjes met ST
![]()
bijna jarig
Precies. De échte roddels zet ik wel in dat forum waar jij ook niet in kanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan niet iedereen meedoen, dus af en toe ook hier.
Het keldertje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. De échte roddels zet ik wel in dat forum waar jij ook niet in kan.
Nee, hoog en droogquote:
Ja, het keldertje dusquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen, tijdens mijn 24 uurs dienst
En hoe oud word je dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wens ik jou een rustige verjaardagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oudquote:
dat is een mooi cadeauquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wens ik jou een rustige verjaardag
dat weet ikquote:
fijn weekend wokquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
overigens:
[ [url=http://cdn-www.rsportscars.com/images/ford/2010-ford-f150-svt-raptor/ford-f150-svt-raptor-2010-rear-dust-cloud.jpg]afbeelding[/url] ]
tijd voor operatie stofwolk
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Getal graag
[..]
Oke, jou zal die toch niet bij halen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Zelfs Sinterklaas haalt GF niet meer in.
Hoe ging het met je fiets?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
note to self: nooit meer afspreken als de kinderen erbij zijn
Heb amper bij kunnen praten
Waren ze zo lastig?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
note to self: nooit meer afspreken als de kinderen erbij zijn
Heb amper bij kunnen praten
hij zit er niet ver uit de buurtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Getal graag
[..]
Oke, jou zal die toch niet bij halen
jij krijgt dus geen kadootjes meer van sinterklaasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Zelfs Sinterklaas haalt GF niet meer in.
Hm, even in BUG melden dat de stealthmodus kapot is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij krijgt dus geen kadootjes meer van sinterklaas
whehehequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, even in BUG melden dat de stealthmodus kapot is.
Denk t ook wel en jaquote:
Redding!!quote:
wanneer ga je er beginnen JB ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk t ook wel en ja![]()
Vind t echt leuk
En vast feli aan wok als ik er morgen niet aan toe kom en/of het vergeet
helemaal nietquote:
Ze zijn daar nog over aan het overleggen, het is via uitzendbureau, waar ik ook nog contract moet ondertekenen en daarna kan ik aan de slag. Ik hoor vandaag of maandag wanneer dat kan en dan zullen ze wel vertellen wanneer ik verwacht wordquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wanneer ga je er beginnen JB ?
Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
JAAAAAAAAAAA JB (ff teruglezen)![]()
je hebt een baan
en zit er een vaste aanstelling in?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn daar nog over aan het overleggen, het is via uitzendbureau, waar ik ook nog contract moet ondertekenen en daarna kan ik aan de slag. Ik hoor vandaag of maandag wanneer dat kan en dan zullen ze wel vertellen wanneer ik verwacht word
Dat lijkt er niet op helaas, maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zit er een vaste aanstelling in?
Ja joh komt echt wel goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben heel blij en ook wel zenuwachtig...Maar komt goed
goed je best doen danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt er niet op helaas, maar je weet maar nooit
Dat kan ik me voorstellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |