Ha ouwe snackattackert! Bestelling voor de vetbak al geplaatst?quote:
Zo niet, kunnen wij dan ook frikandellen laten thuisbezorgen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha ouwe snackattackert! Bestelling voor de vetbak al geplaatst?
Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha ouwe snackattackert! Bestelling voor de vetbak al geplaatst?
Nou ja, dan lunch ik wel met een boterham.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef Enfermera het volgende:
Zo, tijd voor een verkeerd bakkiexD met wat ontbijtkoek! Wie wil er ook wat?
![]()
*Enfermera deelt uit
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
Is mogelijk alleen is dat geen blijvende oplossing, nu gebruik ik een halogeen bureaulamp om op m'n voeten te schijnen.... ook tijdelijk.
Maar een strukturele oplossing zit er nog even niet in.
Alhoewel........SLOFFEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
Is mogelijk alleen is dat geen blijvende oplossing, nu gebruik ik een halogeen bureaulamp om op m'n voeten te schijnen.... ook tijdelijk.
Maar een strukturele oplossing zit er nog even niet in.
Alhoewel........laters friemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
JBquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, net vervolggesprek gehad...
Viel me mee, maar ik heb echt geen idee of het wat wordt. Ik maak iig wel een kans
Hoor t vanmiddag of maandag.
En ik tril nog steeds
Hoe is het hier?
Spannendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Viel me mee, maar ik heb echt geen idee of het wat wordt. Ik maak iig wel een kans
En ik tril nog steeds
Hoe is het hier?
Kindjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ik ga mijn ukkie ophalenen mijn hartje weer lijmen met een dikke vette knufffffff
Ja, ik ben dan helemaal gespannen en ik wist niet wat ik kon verwachten...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Enfermera het volgende:
@LL: wat zijn dat voor sloffenik heb wollen sloffen die mn oma heeft gemaakt
@janies: spannend, ik duim voor je!was 't zo'n enerverend gesprek??
Klinkt wel positiefquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik tril nog steeds
Hoe is het hier?
hooooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal![]()
Sloffen
Die ga ik nu ook aantrekken, heb koude voeten...
marijkequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal![]()
Sloffen
Die ga ik nu ook aantrekken, heb koude voeten...
Hooooi!quote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben iig blij dat ik ervan af ben![]()
GFquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
ik heb geen koude voeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |