Ik heb wel een hempie eronder aan hoor, maar gewoon korte mouwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt??ik heb al die dagen al truien metlange mouwen aan. Nu dikke trui met grote col
xD nja. Zal wel aan mij liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik gewoon bezig ben in huis heb ik het met een trui gewoon snel warm, en dat vind ik echt niet prettigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg gisteren op werk commentaar dat korte mouwen toch echt niet meer kunnen nu.
En ik heb de mouwen van mijn trui alweer opgestroopt nu.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel een hempie eronder aan hoor, maar gewoon korte mouwen.Haha ohjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Als ik gewoon bezig ben in huis heb ik het met een trui gewoon snel warm, en dat vind ik echt niet prettig![]()
Nja, als ik wat doe heb ik 't ook sneller warm, maar over het algemeen heb ik 't eerder koud dan warm
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
ik loop zelfs midden zomer nog met een vest aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt??ik heb al die dagen al truien metlange mouwen aan. Nu dikke trui met grote col
xD nja. Zal wel aan mij liggen
Hoi troeliewoeliequote:
Wokkeltjequote:
Hoi GFquote:
Een echte koukleum dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ohja![]()
Nja, als ik wat doe heb ik 't ook sneller warm, maar over het algemeen heb ik 't eerder koud dan warm
Hey Giertjequote:
dat deed ik vroeger ook, en alleen maar lange broekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik loop zelfs midden zomer nog met een vest aan
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik loop zelfs midden zomer nog met een vest aan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw, dan mag dat.
Want over het algemeen hebben vrouwen het sneller koud dan mannen, zodat ze zich 's avonds in de veilige armen van hun geliefde kunnen nestelen om zich te warmen.
Mannen die het nu koud hebben zijn echter gewoon mietjes.
Leg een kruik onder je voeten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
Echt koud is het niet, alleen heb ik wel weer een paar dagen last van kouwe voeten![]()
Komt mede door de opstelling van m'n werkplek en de tocht die daar over de grond gaat![]()
Kan alleen geen fatsoenlijke oplossing verzinnen omdat m'n werkplek in m'n huiskamer is
suikerbeeeeeeeebje!quote:
Een stoofquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
Echt koud is het niet, alleen heb ik wel weer een paar dagen last van kouwe voeten![]()
Komt mede door de opstelling van m'n werkplek en de tocht die daar over de grond gaat![]()
Kan alleen geen fatsoenlijke oplossing verzinnen omdat m'n werkplek in m'n huiskamer is
friemelquote:
flesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |