Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Dit is de FP niet he...quote:
Die ga ik even onthouden voor de volgende keer dat je een vermaning wegens 'fipo' in de KSC gebruikt als TVPquote:
geef maar een notequote:
Hey MPGquote:
Er valt niet over jou te roddelen en dus is dat naar mijn mening ook niet gedaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:53 schreef Enfermera het volgende:
@LL: leuk!
Maar nou wil ik wel ff weten wat jullie overme geroddelt hebben hoor![]()
xD hihi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geef maar een note
Ik lig er niet wakker van
[..]
Hey MPG![]()
[..]
Er valt niet over jou te roddelen en dus is dat naar mijn mening ook niet gedaan
ja hoor, was al vroeg op vandaag en het is bijna weekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik gok er het maar op, mijn vriend zei ook al: als je niet te veel stoepje op en af gaat valt het wel mee
oh hai cutie![]()
![]()
alles goed?
Ik vind het helemaal niet zo koudquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD hihi.
Zo, heb vandaag lekker een warme trui aangetrokken
Bijna weekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor, was al vroeg op vandaag en het is bijna weekend
Is het zo ergquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Muck het volgende:
Nog 47 uur te gaan en ik ben het nu al zat
muckiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Muck het volgende:
Heisse Schokolade, MIT.quote:
Het is voor een goed doel. Maar sterktequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Muck het volgende:
zit strak he, zo´n dingquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Muck het volgende:
Echt??quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo koud
Ik heb een tshirtje aan
[..]
Bijna weekend
Ik kreeg gisteren op werk commentaar dat korte mouwen toch echt niet meer kunnen nuquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo koud
Ik heb een tshirtje aan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren op werk commentaar dat korte mouwen toch echt niet meer kunnen nu.
En ik heb de mouwen van mijn trui alweer opgestroopt nu.
Ik heb wel een hempie eronder aan hoor, maar gewoon korte mouwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt??ik heb al die dagen al truien metlange mouwen aan. Nu dikke trui met grote col
xD nja. Zal wel aan mij liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik gewoon bezig ben in huis heb ik het met een trui gewoon snel warm, en dat vind ik echt niet prettigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg gisteren op werk commentaar dat korte mouwen toch echt niet meer kunnen nu.
En ik heb de mouwen van mijn trui alweer opgestroopt nu.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel een hempie eronder aan hoor, maar gewoon korte mouwen.Haha ohjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Als ik gewoon bezig ben in huis heb ik het met een trui gewoon snel warm, en dat vind ik echt niet prettig![]()
Nja, als ik wat doe heb ik 't ook sneller warm, maar over het algemeen heb ik 't eerder koud dan warm
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
ik loop zelfs midden zomer nog met een vest aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt??ik heb al die dagen al truien metlange mouwen aan. Nu dikke trui met grote col
xD nja. Zal wel aan mij liggen
Hoi troeliewoeliequote:
Wokkeltjequote:
Hoi GFquote:
Een echte koukleum dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ohja![]()
Nja, als ik wat doe heb ik 't ook sneller warm, maar over het algemeen heb ik 't eerder koud dan warm
Hey Giertjequote:
dat deed ik vroeger ook, en alleen maar lange broekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik loop zelfs midden zomer nog met een vest aan
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik loop zelfs midden zomer nog met een vest aan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw, dan mag dat.
Want over het algemeen hebben vrouwen het sneller koud dan mannen, zodat ze zich 's avonds in de veilige armen van hun geliefde kunnen nestelen om zich te warmen.
Mannen die het nu koud hebben zijn echter gewoon mietjes.
Leg een kruik onder je voeten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
Echt koud is het niet, alleen heb ik wel weer een paar dagen last van kouwe voeten![]()
Komt mede door de opstelling van m'n werkplek en de tocht die daar over de grond gaat![]()
Kan alleen geen fatsoenlijke oplossing verzinnen omdat m'n werkplek in m'n huiskamer is
suikerbeeeeeeeebje!quote:
Een stoofquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
Echt koud is het niet, alleen heb ik wel weer een paar dagen last van kouwe voeten![]()
Komt mede door de opstelling van m'n werkplek en de tocht die daar over de grond gaat![]()
Kan alleen geen fatsoenlijke oplossing verzinnen omdat m'n werkplek in m'n huiskamer is
friemelquote:
flesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |