quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:37 schreef Solique het volgende:
Zo lunch is ook weer gebeurd voor vandaag.
quote:
Dat is dan ook weerwaar,ik kijk ook graag naar mensen die aan t werk zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik beheers alleen lekker koken, dus ja dat kan ik.
maar dan nog is het niet erg om het door een mooie vrouw te laten doen
Soms wil ik ook wel zulke buren hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
LunchZo even broodjes scoren aan de overkant
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms wil ik ook wel zulke buren hebben
Ligt er aan hoe laat je er uit moet of het vervelend isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Behalve om 6 uur 's ochtends wanneer ze laden en lossen
Maar het is wel ideaal
Helemaal zonder auto
LLquote:
heeyquote:
soliquequote:
Heyquote:
Hey Trevquote:
Helaholahondebrokjeshoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hoopte ik gisteren wel op maar ging er niet van uit zodat het niet tegen kon vallenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
solique![]()
[..]
Hey
[..]
Hey Trev![]()
![]()
Nu al weekend? Das voorspoediger dan je gister hoopte of niet?
Jaquote:
Toch lekker, nu al weekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier hoopte ik gisteren wel op maar ging er niet van uit zodat het niet tegen kon vallen
Ik mag ook meedoenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
WOAH! Ik kreeg een hele doos koffie bezorgd net![]()
Ik doe mee aan van die producttestpanels, en mag de nieuwe DE koffie testen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HelaholahondebrokjeshoiPoezeletruttelefluimendekakbeertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
VET LEKKER!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
WOAH! Ik kreeg een hele doos koffie bezorgd net![]()
Ik doe mee aan van die producttestpanels, en mag de nieuwe DE koffie testen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik heb een plakker vlak onder mijn hals, één boven mijn borstaanzet en een onder mijn linkerborst...
Vooral die laatste zit daar heel ongemakkelijk
Daarbij hangt het kastje in een zakje om mijn nek en lijkt het of ik een pakje sigaretten op mijn buik heb
Of een vreemde, lage, vierkante extra borst ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |