daarom sla ik dat bad overquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En juist daarna even afspoelen onder de douch om weer bij te komen
Die dierentuin savonds is wel leuk, ben er vorig jaar geweestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lief! Duurt alleen nog wel even voor ik er wat aan zou hebben
Volgende week gaan ze ws op een soort van excursie naar Amersfoort. Mogen ze in t donker in de dierentuin
Nog niet zeker btw, omdat er heel veel aanmeldingen waren...
Wat voor gewassen? Sla vooral of meer wiet?quote:
Ze hebben er ook echt veel zin inquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dierentuin savonds is wel leuk, ben er vorig jaar geweest
Feli enzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze hebben er ook echt veel zin in
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
Kijk je kan het welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
als het aan MPG ligt zal het wel slaai zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor gewassen? Sla vooral of meer wiet?
Fix jij dan de wiet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het aan MPG ligt zal het wel slaai zijn
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
nou daar komt ie hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen![]()
enzo
Nu kindjes halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
liever nietquote:
Dat stinkt zoquote:
dat stinkt iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat stinkt zoEn ik val er altijd van in slaap
![]()
Das geen wietquote:
quote:
quote:
Je zou het maar in je groenten vindenquote:
ik zou het iig niet naar de wouten brengenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je zou het maar in je groenten vinden![]()
liefquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo slaapt ze nu naast me![]()
Echt Liefquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij is het duurderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dit stinkt niet en is goedkoop
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou het iig niet naar de wouten brengen
Whooooaaahquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het aan Houniet verkopenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alhoewel, wat moet ik ermee
Ik vraag wel vindersloon
Niet als je het in Okra's van 50 cent per stuk kooptquote:
hallo meneer de drugshandelaar ik heb je drugs gevonden krijg ik nou vindersloonquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alhoewel, wat moet ik ermee
Ik vraag wel vindersloon
Dan zou ik dat ook doenquote:
In kleine coupures graagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hallo meneer de drugshandelaar ik heb je drugs gevonden krijg ik nou vindersloon
als ik wiet zou vinden in de sla ben ik minder kwijtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet als je het in Okra's van 50 cent per stuk koopt
Maar dat is minder rendabelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik wiet zou vinden in de sla ben ik minder kwijt
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik wiet zou vinden in de sla ben ik minder kwijt
Ligt aan de hoeveelhedenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is minder rendabelHier maak je veul meer winst op
In iedere okra een pakketjequote:
truequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is minder rendabelHier maak je veul meer winst op
Whehehehehehehequote:
Maar dan ligt het er dus aan hoeveel er in dat pakketje zitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In iedere okra een pakketje
Als je dezelfde hoeveelheid wiet zou vinden in okra's is dit rendabelerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan ligt het er dus aan hoeveel er in dat pakketje zit
Daar geef ik je gelijk inquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je dezelfde hoeveelheid wiet zou vinden in okra's is dit rendabeler
Dat is zodat wij over jou kunnen roddelen, zonder dat jij dat leestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
fok doet raar![]()
krijg af en toe lege pagina's
Roddelen in stealthmodus, I like itquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is zodat wij over jou kunnen roddelen, zonder dat jij dat leest.
dan doen jullie toch achter de schermenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is zodat wij over jou kunnen roddelen, zonder dat jij dat leest.
Ja, maar dan kan niet iedereen meedoen, dus af en toe ook hierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan doen jullie toch achter de schermen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan niet iedereen meedoen, dus af en toe ook hier.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
bijna weekend
![]()
bijna nieuwe standjes met ST
![]()
bijna jarig
Je kunt het welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dank jullie wel![]()
Ben ook wel een beetje verbaasdEn heel blij
en vind t een beetje eng (Wat als ik t niet kan WAAA)
Nu ben ik weer wegBoodschappen doen
en weer een jaar ouderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
bijna weekend
![]()
bijna nieuwe standjes met ST
![]()
bijna jarig
Precies. De échte roddels zet ik wel in dat forum waar jij ook niet in kanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan niet iedereen meedoen, dus af en toe ook hier.
Het keldertje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. De échte roddels zet ik wel in dat forum waar jij ook niet in kan.
Nee, hoog en droogquote:
Ja, het keldertje dusquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen, tijdens mijn 24 uurs dienst
En hoe oud word je dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wens ik jou een rustige verjaardagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oudquote:
dat is een mooi cadeauquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wens ik jou een rustige verjaardag
dat weet ikquote:
fijn weekend wokquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
overigens:
[ [url=http://cdn-www.rsportscars.com/images/ford/2010-ford-f150-svt-raptor/ford-f150-svt-raptor-2010-rear-dust-cloud.jpg]afbeelding[/url] ]
tijd voor operatie stofwolk
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Getal graag
[..]
Oke, jou zal die toch niet bij halen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Zelfs Sinterklaas haalt GF niet meer in.
Hoe ging het met je fiets?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
note to self: nooit meer afspreken als de kinderen erbij zijn
Heb amper bij kunnen praten
Waren ze zo lastig?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
note to self: nooit meer afspreken als de kinderen erbij zijn
Heb amper bij kunnen praten
hij zit er niet ver uit de buurtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Getal graag
[..]
Oke, jou zal die toch niet bij halen
jij krijgt dus geen kadootjes meer van sinterklaasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Zelfs Sinterklaas haalt GF niet meer in.
Hm, even in BUG melden dat de stealthmodus kapot is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij krijgt dus geen kadootjes meer van sinterklaas
whehehequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, even in BUG melden dat de stealthmodus kapot is.
Denk t ook wel en jaquote:
Redding!!quote:
wanneer ga je er beginnen JB ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk t ook wel en ja![]()
Vind t echt leuk
En vast feli aan wok als ik er morgen niet aan toe kom en/of het vergeet
helemaal nietquote:
Ze zijn daar nog over aan het overleggen, het is via uitzendbureau, waar ik ook nog contract moet ondertekenen en daarna kan ik aan de slag. Ik hoor vandaag of maandag wanneer dat kan en dan zullen ze wel vertellen wanneer ik verwacht wordquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wanneer ga je er beginnen JB ?
Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
JAAAAAAAAAAA JB (ff teruglezen)![]()
je hebt een baan
en zit er een vaste aanstelling in?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn daar nog over aan het overleggen, het is via uitzendbureau, waar ik ook nog contract moet ondertekenen en daarna kan ik aan de slag. Ik hoor vandaag of maandag wanneer dat kan en dan zullen ze wel vertellen wanneer ik verwacht word
Dat lijkt er niet op helaas, maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zit er een vaste aanstelling in?
Ja joh komt echt wel goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben heel blij en ook wel zenuwachtig...Maar komt goed
goed je best doen danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt er niet op helaas, maar je weet maar nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |