die zit er nog steeds aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF![]()
Hoe is het met de rug?
Ik wel, enorme koude voetenDus sloffen
Is ze er?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik heb een naam voor het kleine mormeltjeHilde
zo zijn gangetje en daar?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hooooi!Hoe is het met je?
[..]
Dat snap ik![]()
quote:
JA!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gangetje is wel okeequote:
staat op pagina 4quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
JA!Sinds gisteravond
Kiekje staat op pag 5 geloof ik van het vorige topic
Oh hihihiquote:
zeker wel levendig in huis nu met een 2de kat in huis wel leuk hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gangetje is wel okee
Hier druk me de poezels en MOE![]()
![]()
keer wassen of mag dat niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hihihiZe is echt super leuk, alleen stinkt ze gigantisch naar koeienstront!
Ik hoop dat die lucht er snel af is
He zo heet mijn zus ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
laters enferquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weg mensenfijne middag allemaal!
fubarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen allemaal (nog net op tijd zie ik )
Ik ga zo eieren bakkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is zeker aan de snack attack
Nee, ik wacht er nog steeds opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is zeker aan de snack attack
koude frietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik wacht er nog steeds op
Maar goed dat ik geen friet besteld heb, dat is altijd zo koud en taai als het zo lang onderweg is bah.
wokquote:
Eieren bakken is toch net dat ene onderdeel van koken dat de meeste mannen zelf wel beheersen?quote:
ik beheers alleen lekker koken, dus ja dat kan ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eieren bakken is toch net dat ene onderdeel van koken dat de meeste mannen zelf wel beheersen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |