abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 01:53:34 #1
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_87558994

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).

Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 01:54:26 #2
131319 mickeyD
pi_87559001
iemand had de Lapo en geen nieuwe geopend.
tvp's doe je tegenwoordig met de "volg topic" knop!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_87561148
Nou ja tiffany rulez, ik heb nu al 2 weken geleden 2 orders bij haar gedaan en ze kan me steeds niks vertellen over of ze verzonden zijn en of ze al bij hen binnen zijn. De hele tijd is het van als er iets mis is met de order laat ik het je weten. Maarja ik wil gewoon weten wanneer hij verzonden is en of hij nog in behandeling is.

Tot nu toe niet heel te vrede over de service dus :)
pi_87562165
Haar engels is vaag en onduidelijk...

quote:
Thank you for your email.

http://item.taobao.com/item.htm?id=6706154942

according seller's word, u can request any color, photo you requested. price is 265 yuan for a car i guess. because now is midnight in china , i'm not sure whether correctly.

First payment amount is: 46.9$

You pay shipping fee according weight. 1.8$/100G

If you accept this price, u can send the photo that u wantted to me . then i ask seller how to make it.

Best regards,
Tiffany
ik moet haar een foto of zoiet sturen? of een voorbeeld...
pi_87562210
Hmm ik had 3 trainingsbroeken gekocht bij haar en ze had toen ze binnen waren bij haar een paar foto's geschoten en naar mij gestuurd. Vrijdag verstuurd, volgende week woensdag binnen hoop ik *)
pi_87565689
Tering, wat duurt dat versturen bij DX lang zeg, dan is denk is ook eens maar nooit weer... :(
Tevens, sinds wanneer is een kogel cute? :?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:14:52 #7
131319 mickeyD
pi_87566408
heey, ze is NOG goedkoper met verzenden, dus in dat opzicht ruled ze nog.
of ze goed engels kan, boeit me niet, 90% van nederland lult slecht engels.
herstel: 90% van nederland lult slecht nederlands!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:36:38 #8
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_87569161
BIC order, 7 oktober besteld, vandaag (15 oktober) binnen 8)7
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_87569731
voor geïnteresseerde een foto van een paar dingen die ik even snel kon vinden.

Ja.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:21:26 #10
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_87573339
tvpeuj
pi_87575936
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:06 schreef Sanchos het volgende:
Haar engels is vaag en onduidelijk...
[..]

ik moet haar een foto of zoiet sturen? of een voorbeeld...
Als je akkoord gaat met de prijs, moet je haar een plaatje/foto sturen met de sticker die je wilt hebben
pi_87576530
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:28 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Als je akkoord gaat met de prijs, moet je haar een plaatje/foto sturen met de sticker die je wilt hebben
dat snap ik ook wel :P, maar er is maar 1 foto van die aanbieder, dus lijkt mij een rare vraag.
pi_87576696
Iemand ervaring met het versturen via EMS? Verzenden deze nog wel naar Nederland (en komt dit aan voor de kerst)?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:16:10 #14
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87579699
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:51 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je die bril van Gordon or Gerard Joling gejat? _O-

pi_87579759
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef Iemand91 het volgende:
Tering, wat duurt dat versturen bij DX lang zeg, dan is denk is ook eens maar nooit weer... :(
Tevens, sinds wanneer is een kogel cute? :?
Wanneer heb je besteld dan?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_87580661
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Wanneer heb je besteld dan?
26 september.
pi_87581106
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

26 september.
http://app3.hongkongpost.(...)acknbr=RT056144972HK

Deze had ik dus gister binnen :')

Ik weet niet hoe dat kan.....

(dit was ook mijn laatse order ooit bij DX, totaal geen overzicht over hun eigen voorraad en onwijs slechte support)
pi_87582257
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

(dit was ook mijn laatse order ooit bij DX, totaal geen overzicht over hun eigen voorraad en onwijs slechte support)
Ook een keer gehad, in 2 dagen :P is wel fijn :P

Ik ga ook niet meer bij DX bestellen, die staat nu wel als laatste op het lijstje van chinese webshops bij mij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2010 19:35:19 ]
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:10:10 #19
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_87586191
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand ervaring met het versturen via EMS? Verzenden deze nog wel naar Nederland (en komt dit aan voor de kerst)?
EMS en Nederland werkt niet. Dus je zal er weinig ervaringen over terug kunnen vinden.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_87590167
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:10 schreef neo2000 het volgende:

[..]

EMS en Nederland werkt niet. Dus je zal er weinig ervaringen over terug kunnen vinden.
Toch zie je verkopers het aanbieden voor verzending naar Nederland. Ben benieuwd hoe die dat dan aanpakken. :')
pi_87591154
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heb je die bril van Gordon or Gerard Joling gejat? _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sorry, je bent niet grappig :|W
Ja.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:04:01 #22
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87591245
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[..]

Waarom lach ik dan? :Y
pi_87591478
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[..]

nou het lijkt er verdomd veel op dat je snel uit de kast moet komen :X
pi_87591638
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Waarom lach ik dan? :Y
omdat je zojuist toegegeven heb dat je naar 2 nichten zit te kijken :')
Ja.
pi_87592153
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:31 schreef bergdani het volgende:

[..]

Toch zie je verkopers het aanbieden voor verzending naar Nederland. Ben benieuwd hoe die dat dan aanpakken. :')
Inderdaad, ik zie op aliexpress.com alleen maar EMS i.c.m. Nederland.
pi_87594662
Mijn buyincoins spullen zijn binnen, wat snel zeg. Binnen een weekje geleverd! Alleen jammer van het ontbreken van status update, bevestigingsmail en de bugs soms op de site.
pi_87594839
Hmm, blijkbaar had ik de LAPO, niet eens gezien, excuus :-)

Ik ben op zoek naar een apparaatje a la http://www.belkin.com/iwcatproductpage.process?product_id=508754 zodat ik draadloos (a2dp) muziek kan streamen naar mn stereo. Iemand die zoiets is tegen gekomen (niet portable)?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:12:03 #28
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_87595325
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 00:53 schreef DeHeer het volgende:

Ik ben op zoek naar een apparaatje a la http://www.belkin.com/iwcatproductpage.process?product_id=508754 zodat ik draadloos (a2dp) muziek kan streamen naar mn stereo. Iemand die zoiets is tegen gekomen (niet portable)?
Het enige wat ik je aan kan raden is een FM transmitter. Die werken in principe op batterijen, maar met een trafo'tje is dat natuurlijk ook zo opgelost. Blijkbaar hebben ook de portable versies vaak een autostekker-aansluiting. Maar goed, die plug je gewoon ergens op in, je zet je radio aan, en je hebt het geluid. Zelf kreeg ik verbazingwekkend goed geluid uit dit beestje: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.625
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 03:14:28 #29
131319 mickeyD
pi_87596905
het zendbereik van die modellen is trouwens heel gemakkelijk te veelvoudigen zag ik op youtube!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 03:47:42 #30
183846 joepie91
pi_87597068
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 03:14 schreef mickeyD het volgende:
het zendbereik van die modellen is trouwens heel gemakkelijk te veelvoudigen zag ik op youtube!
Ik heb het idee dat die Belkin hetzelfde is als die van DealExtreme (misschien is die op DX een latere revisie, het scherm is uitgebreider), alleen... dat zwarte blokje wat er dus tussenzit. Aangezien Belkin een merk op de Amerikaanse/Europese markt is zou het me niet verbazen als dat er bewust tussen is gezet zodat het een zwak signaal uitzend (in verband met niet uit mogen zenden van radiosignalen o.i.d.)... en dat dat dus bij de Chinese niet het geval is. Ik zal die van mij (van DX) eens openmaken en kijken of die dat blokje ook heeft.
pi_87597368
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 01:12 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Het enige wat ik je aan kan raden is een FM transmitter. Die werken in principe op batterijen, maar met een trafo'tje is dat natuurlijk ook zo opgelost. Blijkbaar hebben ook de portable versies vaak een autostekker-aansluiting. Maar goed, die plug je gewoon ergens op in, je zet je radio aan, en je hebt het geluid. Zelf kreeg ik verbazingwekkend goed geluid uit dit beestje: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.625
Ik had iets duidelijker moeten zijn: ik ben op zoek naar een bluetooth receiverkastje, die ik gewoon in de line-in van mn receiver kan steken. Ik zoek zodoende een no-name variant van de Belkin (zie url).
Heb zelf geen goede ervaring met FM-zenden/ontvangen, de geluidskwaliteit is me te brak (tja, FM). Hoopte dat dat met bluetooth niet het geval zou zijn.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 08:58:56 #32
48067 neo2000
pi_87597703
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 06:48 schreef DeHeer het volgende:

[..]

Ik had iets duidelijker moeten zijn: ik ben op zoek naar een bluetooth receiverkastje, die ik gewoon in de line-in van mn receiver kan steken. Ik zoek zodoende een no-name variant van de Belkin (zie url).
Heb zelf geen goede ervaring met FM-zenden/ontvangen, de geluidskwaliteit is me te brak (tja, FM). Hoopte dat dat met bluetooth niet het geval zou zijn.
Zoiets dus eigenlijk? (heb je direct een alternatief voor het belkin ding om gerichter te kunnen zoeken):
http://nl-nl.forum.ibood.(...)oth_muziek_streamer/
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_87598661
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 00:53 schreef DeHeer het volgende:

Motorola DC800

http://cgi.ebay.com/Bluet(...)&hash=item4cebbe1eed
Ja.
pi_87599766
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:51 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je die portomonee inclusief ID kaart gekocht? :o
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_87600057
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46998 _O_ even bestellen, wel leuk ipv mijn super grote pijp, heel onhandig.

en tevens een claim ingediend omdat ik geen antwoord kreeg (2 weken) op mijn pp geschil (bij dx)
ik ga dx een beetje links laten liggen denk ik.
pi_87600216
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 11:20 schreef Semmm het volgende:

[..]

hahaha portemonnee @ ebay :P
en ID kaart (=rijbewijs trouwens) gewoon bij de gemeente O+
Ja.
pi_87600243
Voor de 2e keer keurig netjes geld terug gekregen van BiC omdat ik al 2 maanden op iets wacht ^O^
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_87600314
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 11:39 schreef bularax het volgende:
Voor de 2e keer keurig netjes geld terug gekregen van BiC omdat ik al 2 maanden op iets wacht ^O^
Dat is inderdaad netjes van BIC, hoor er alleen maar goeie verhalen over.

Net nog wat bij DX besteld voor een klasgenoot van me:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32398
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34910
Ja.
pi_87600447
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 08:58 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zoiets dus eigenlijk? (heb je direct een alternatief voor het belkin ding om gerichter te kunnen zoeken):
http://nl-nl.forum.ibood.(...)oth_muziek_streamer/

Yes, waarschijnlijk zoiets, thanks! Gelijk maar weer eens zoeken op de bekende sites.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:56:15 #40
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87617594
:W
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:09:32 #41
183846 joepie91
pi_87617987
Tip voor degenen die nog een Dingoo A320 ooit wilden gaan kopen: blijf er uit de buurt. DealExtreme verkoopt "ze" nog steeds, maar ik heb inmiddels van een aantal bronnen vernomen dat dit units van slechtere kwaliteit zijn... de officiele A320 is uit productie en gaat zeer binnenkort opgevolgd worden door de Gemei A330 (Gemei == Dingoo Digital).
pi_87618068
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 11:20 schreef Semmm het volgende:

[..]

En dat linkse horloge (zwarte)?
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:40:54 #43
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87625997
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:09 schreef joepie91 het volgende:
Tip voor degenen die nog een Dingoo A320 ooit wilden gaan kopen: blijf er uit de buurt. DealExtreme verkoopt "ze" nog steeds, maar ik heb inmiddels van een aantal bronnen vernomen dat dit units van slechtere kwaliteit zijn... de officiele A320 is uit productie en gaat zeer binnenkort opgevolgd worden door de Gemei A330 (Gemei == Dingoo Digital).
Is al minstens maanden te koop :')

http://www.modmybox.nl/di(...)goo.a330.black-p-581

http://www.lightake.com/d(...)ntroller_Black-31801

[ Bericht 10% gewijzigd door monkeybrain op 17-10-2010 10:46:07 ]
pi_87634260
Heeft iemand ervaring met de scheermesjes van popbuying?
De "Replacement Shaving Blade Cartridges (8-pack)".
pi_87634618
Misschien dat iemand even de gegevens van Tiffany in de OS moet zetten Of kijk ik er zo over heen?
pi_87646177
De (magische) 1.40 is bereikt :D
pi_87647123
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:59 schreef Semmm het volgende:
De (magische) 1.40 is bereikt :D
Jeuj, tijd om wat taobaobetalingen zien rond te krijgen de komende dagen.
Ook het kopen van de Apple Peel 520 staat gepland, alleen is die bij DX het goedkoopst en wil ik daar niet bestellen en heb ik Pandawill dus een request gestuurd om de prijs te verlagen. Nog even wachten dus. :D
pi_87647821
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef bergdani het volgende:

[..]

Jeuj, tijd om wat taobaobetalingen zien rond te krijgen de komende dagen.
Ook het kopen van de Apple Peel 520 staat gepland, alleen is die bij DX het goedkoopst en wil ik daar niet bestellen en heb ik Pandawill dus een request gestuurd om de prijs te verlagen. Nog even wachten dus. :D
Stop maar, we zitten weer onder de 1,40 ;( :P
pi_87651573
paar laz0rs besteld, nu wachten :D
pi_87652850
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Semmm het volgende:

[..]

Stop maar, we zitten weer onder de 1,40 ;( :P
Ik had al wat request open staan sinds vrijdag, maar die zijn nog niet behandeld. De dollar blijft nog wel even hoog staan, 1,40 of niet lekker boeiend zolang het maar boven de 1,30 is. Hoewel, hoe hoger hoe beter. Maar goed, wij hebben het niet zelf in de hand. :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 23:00:06 #51
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87653655
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:21 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
paar laz0rs besteld, nu wachten :D
Welke? :9

Ik wacht gvd al anderhalve maand op mijn blu-ray laser -O-
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_87656716
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:00 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Welke? :9

Ik wacht gvd al anderhalve maand op mijn blu-ray laser -O-
Welke had je besteld?
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:16:26 #53
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87657195
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:03 schreef DeHeer het volgende:

[..]

Welke had je besteld?
5mW van valueoffer op ebay
pi_87658955
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:12 schreef Arboxx het volgende:

[..]

En dat linkse horloge (zwarte)?
horloge komt van budgetgadgets.com :)
Ja.
pi_87661999
Staan de orders van DX tegenwoordig op 'Shipped' in plaats van 'Shipped via Air Mail'?
pi_87663781
verhaal met tiffany is eindelijk rond, heb haar gevraagd voor een lijstje wat er allemaal in die sticker set zit, en toen per product aangegeven welke kleur en dergelijke het moest zijn, nu snapte ze het ook, volgens mij zet ze het in google translate, want haar zinsopbouw enzo kloppen totaal niet :P, maar goed.
Ik heb aanbetaalt en ik krijg van haar nog een foto'tje van de spullen als het binnen is :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:54:39 #57
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87664158
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:41 schreef Sanchos het volgende:
verhaal met tiffany is eindelijk rond, heb haar gevraagd voor een lijstje wat er allemaal in die sticker set zit, en toen per product aangegeven welke kleur en dergelijke het moest zijn, nu snapte ze het ook, volgens mij zet ze het in google translate, want haar zinsopbouw enzo kloppen totaal niet :P, maar goed.
Ik heb aanbetaalt en ik krijg van haar nog een foto'tje van de spullen als het binnen is :)
Gaat je auto ook harder optrekken bij het stoplicht met deze stickers of val je dan door de mand :P
pi_87665518
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gaat je auto ook harder optrekken bij het stoplicht met deze stickers of val je dan door de mand :P
met racestrepen iets van 10+ pk ofzo? :')
pi_87666303
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:41 schreef Sanchos het volgende:
wat kost dat?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_87666625
Even een vraagje over Focalprice.com. Ik heb 24 september iets besteld en betaald via Paypal. Volgende website is het de dag erna verzonden via airmail, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Is dat wel in de haak? Meestal heb je zoiets toch wel uiterlijk twee weken nadat het verstuurd is. Ik heb overigens alleen ervaring met Dealextreme.
pi_87666781
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:08 schreef Thomas B. het volgende:
Even een vraagje over Focalprice.com. Ik heb 24 september iets besteld en betaald via Paypal. Volgende website is het de dag erna verzonden via airmail, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Is dat wel in de haak? Meestal heb je zoiets toch wel uiterlijk twee weken nadat het verstuurd is. Ik heb overigens alleen ervaring met Dealextreme.
Ja, heb en keer 40 dagen moeten wachten op iets.
pi_87668235
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

wat kost dat?
46 dollar.

om deze set gaat het, maar ipv 206, gaat er 106 op staan. ik heb namelijk een 106.
pi_87668900
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef Sanchos het volgende:

[..]

46 dollar.

om deze set gaat het, maar ipv 206, gaat er 106 op staan. ik heb namelijk een 106.
[ afbeelding ]
not bad...
je hebt zeker geen link naar de verkoper? Wil ook wel zoiets op mijn Ibiza, maar dan meer WTCC stijl
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:11:05 #64
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_87668970
Heeft iemand ervaring met het kopen van assesoires voor spiegel reflex camera's? (Filters, etc)
Welke site is aan te raden, welk af te raden en welke heeft veel?
Het gaat om een Sony Alpha 330.. ^O^
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_87669635
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:09 schreef Marco001 het volgende:

[..]

not bad...
je hebt zeker geen link naar de verkoper? Wil ook wel zoiets op mijn Ibiza, maar dan meer WTCC stijl
ik weet niet of jij dat was, maar ik had voor iemand wat uitgezocht en kon niks vinden, dit is in ieder geval de link, ik denk dat het een drukkerij is die zelf stickers produceert en verkoopt. Misschien kunnen ze wat regelen als je ze een foto stuurt.

http://item.taobao.com/it(...)9820388_2_1392461502
pi_87671392
Deze wil ik!
;(
jaja, en azo...
pi_87678284
wtf :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:01:41 #68
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87678365
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef Sanchos het volgende:

[..]

ik weet niet of jij dat was, maar ik had voor iemand wat uitgezocht en kon niks vinden, dit is in ieder geval de link, ik denk dat het een drukkerij is die zelf stickers produceert en verkoopt. Misschien kunnen ze wat regelen als je ze een foto stuurt.

http://item.taobao.com/it(...)9820388_2_1392461502
Dat was ik ;)
pi_87680016
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:01 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dat was ik ;)
Klopt ook, had jij ook een seat? welke auto heb je? dan check ik wel ff voor je.
pi_87680048
Kan de volgende site ook toegevoegd worden aan de OP?
http://www.made-in-china.com

Niet dezelfde als MadeInChina.com
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:58:14 #71
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87680647
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:41 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Klopt ook, had jij ook een seat? welke auto heb je? dan check ik wel ff voor je.
Ik heb een Mitsubishi Lancer, maar die standaard rallybestickering vind ik niet heel bijzonder. Mijne is ook heel donkerblauw. Of hebben ze ook iets wat daar goed bijpast?

ik vind zelf alleen deze: http://item.taobao.com/item.htm?id=6985918041
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:29:07 #72
183846 joepie91
pi_87681676
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het kopen van assesoires voor spiegel reflex camera's? (Filters, etc)
Welke site is aan te raden, welk af te raden en welke heeft veel?
Het gaat om een Sony Alpha 330.. ^O^
M'n pa heeft een tijd terug via Jack (TaoBao dus) zo'n remote flash gekocht... plus een fotoparaplu en een zelfontspanner. Die bevielen in ieder geval wel. Maar ik zou zo snel niet weten welke producten dat precies waren...
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:32:23 #73
183846 joepie91
pi_87681804
quote:
Dingoo A330 != Gemei A330

De Dingoo A330 is in principe gewoon aan A320 in een nieuw jasje, met gehackte firmware... kort gezegd is er nu een "nieuw" bedrijf genaamd Dingoo Tech (dus NIET Dingoo Digital), die de A330 produceert... en dit is dus GEEN échte Dingoo. De bouwkwaliteit en de originaliteit van het ontwerp laten dat ook al een beetje zien...

Ik had het overigens over deze... en die is dus ontwikkeld door de mensen achter de ECHTE Dingoo:

EDIT: Als het goed is staat de tekst "Game Zone" er niet onder bij de definitieve versie.
pi_87683175
Wie heeft er weleens van dit soort LEDkranen gekocht en hoe bevalt het?
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:10:16 #75
183846 joepie91
pi_87683363
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef portabel het volgende:
Ik heb geen idee hoe ze bevallen, maar ik weet wel dat DealExtreme ergens tussen de New Arrivals een goedkopere heeft staan.
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:17:04 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87683654
Lightinthebox code *O*
Net 2 messen besteld, werkt goed.

coupon code: MINI2

$2 off $10+ on all MiniInTheBox items through 10/31/10

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:32 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dingoo A330 != Gemei A330

De Dingoo A330 is in principe gewoon aan A320 in een nieuw jasje, met gehackte firmware... kort gezegd is er nu een "nieuw" bedrijf genaamd Dingoo Tech (dus NIET Dingoo Digital), die de A330 produceert... en dit is dus GEEN échte Dingoo. De bouwkwaliteit en de originaliteit van het ontwerp laten dat ook al een beetje zien...

Ik had het overigens over deze... en die is dus ontwikkeld door de mensen achter de ECHTE Dingoo:
[ afbeelding ]

EDIT: Als het goed is staat de tekst "Game Zone" er niet onder bij de definitieve versie.
Kijk mij eens slim zijn :D
Hebben ze mij mooi genept zeg, ze gaan zelfs Chinese zooi namaken :')

Maar deze moet dus nog op de markt komen? Als dat ding 6 knoppen, een pookje en cp3 zou hebben had ik hem meteen gekocht :s)

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef portabel het volgende:
Ook wel nieuwsgierig, alleen zijn goedkope kranen meestal brol.
Ik zou degene met plastic plateau links laten liggen omdat je na enkele dagen vieze kalkvlekken hebt of je moet elke keer je kraan afdrogen :')

De betere gaan richting 150 dollar, niet goedkoop voor een kraan. Geen flauw idee hoeveel zo'n ding in Nederland kost van een merk.
pi_87683842
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
De betere gaan richting 150 dollar, niet goedkoop voor een kraan. Geen flauw idee hoeveel zo'n ding in Nederland kost van een merk.
Je zult schrikken wat zoiets kost (in Nederland).

En die chinese kranen zijn wel grappig, maar de meeste zijn wel erg :X
Sommigen zijn wel :Y
pi_87684955
Iemand nog wat laten shippen via Hong Kong post na de 12e?
pi_87685001
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ja, is al binnen
pi_87685420
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als DX daarmee standaard doet, telt voor de 12e ook?
pi_87686419
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef bularax het volgende:

[..]

Ja, is al binnen
Dus die 'waarschuwing' van ze dat het niet meer voor kerst binnen is valt reuze mee.
pi_87687421
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dus die 'waarschuwing' van ze dat het niet meer voor kerst binnen is valt reuze mee.
Ja, het is maar voor de zekerheid.
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:33:21 #83
183846 joepie91
pi_87687535
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
Lightinthebox code *O*
Net 2 messen besteld, werkt goed.

coupon code: MINI2

$2 off $10+ on all MiniInTheBox items through 10/31/10

[..]

Kijk mij eens slim zijn :D
Hebben ze mij mooi genept zeg, ze gaan zelfs Chinese zooi namaken :')

Maar deze moet dus nog op de markt komen? Als dat ding 6 knoppen, een pookje en cp3 zou hebben had ik hem meteen gekocht :s)
[..]

Ook wel nieuwsgierig, alleen zijn goedkope kranen meestal brol.
Ik zou degene met plastic plateau links laten liggen omdat je na enkele dagen vieze kalkvlekken hebt of je moet elke keer je kraan afdrogen :')

Mja... hij heeft wel schouderknoppen dus hij heeft an sich wel 6 knoppen (net als de A320, overigens). Pookje... tja, ik ben blij dat ie het niet heeft. Dat kost meestal gelijk veel meer, en de Chinese pookjes blinken nou niet bepaald uit in stevigheid. En wat betreft cp3... je bedoelt Capcom System 3? Het schijnt dat booboo (de ontwikkelaar van Dingoo Linux) contact heeft met Gemei, en er zal dus ongetwijfeld een Linux-distro voor uitkomen... wat betekent dat er een goede kans is dat er ergens in de toekomst een emulator voor gaat verschijnen.

EDIT: De verwachte releasedatum was 15 oktober... ik zal even kijken wat de laatste stand van zaken is.
EDIT2: Lees net dat er volgens Zarmark nog een maand vertraging is...

[ Bericht 1% gewijzigd door joepie91 op 18-10-2010 20:38:35 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:55:06 #84
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87691825
Geen idee of dit al is langsgekomen maar dit lijken mij wel hele mooie gekopieerde schilderijen. Voor zo'n 40/60 euro heb je een lel van een geschilderde Van Gogh hangen :7

http://www.lightinthebox.com/wholesale-Wall-Art_c904

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:33 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Mja... hij heeft wel schouderknoppen dus hij heeft an sich wel 6 knoppen (net als de A320, overigens). Pookje... tja, ik ben blij dat ie het niet heeft. Dat kost meestal gelijk veel meer, en de Chinese pookjes blinken nou niet bepaald uit in stevigheid. En wat betreft cp3... je bedoelt Capcom System 3? Het schijnt dat booboo (de ontwikkelaar van Dingoo Linux) contact heeft met Gemei, en er zal dus ongetwijfeld een Linux-distro voor uitkomen... wat betekent dat er een goede kans is dat er ergens in de toekomst een emulator voor gaat verschijnen.

EDIT: De verwachte releasedatum was 15 oktober... ik zal even kijken wat de laatste stand van zaken is.
EDIT2: Lees net dat er volgens Zarmark nog een maand vertraging is...
Ja Capcom cp3. Dat van de schouderknoppen wist ik dus niet :Y
Ik vertrouw erop dat je een post maakt als het boeltje uitkomt ^O^
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:20:37 #85
183846 joepie91
pi_87698784
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef monkeybrain het volgende:
Geen idee of dit al is langsgekomen maar dit lijken mij wel hele mooie gekopieerde schilderijen. Voor zo'n 40/60 euro heb je een lel van een geschilderde Van Gogh hangen :7

[ afbeelding ]

[..]

Ja Capcom cp3. Dat van de schouderknoppen wist ik dus niet :Y
Ik vertrouw erop dat je een post maakt als het boeltje uitkomt ^O^
Als de Gemei A330 uitkomt zal ik het zeker even posten... en ik had best een review willen schrijven... alleen heb ik op het moment even geen budget om er eentje te kopen :P

Dus als er nog iemand werk heeft
pi_87700629
Hebben ze op Lightinthebox vaker van die acties? Free shipping en korting.
pi_87703912
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:58 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik heb een Mitsubishi Lancer, maar die standaard rallybestickering vind ik niet heel bijzonder. Mijne is ook heel donkerblauw. Of hebben ze ook iets wat daar goed bijpast?

ik vind zelf alleen deze: http://item.taobao.com/item.htm?id=6985918041
Misschien deze?
http://item.taobao.com/it(...)9894613_3_1387574590

Wat zoek je precies? racevlaggen?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:29:34 #88
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_87706300
Ik gooi er maar eens een positieve ervaring in over DX..
Rode laser. Besteld tijdens de feestperiode, verzonden op 9 oktober, net binnen.
pi_87706371
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:29 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik gooi er maar eens een positieve ervaring in over DX..
Rode laser. Besteld tijdens de feestperiode, verzonden op 9 oktober, net binnen.
Ongelofelijk. In 10 dagen. Ik wacht verdorie al 3+ weken. :(
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:37:41 #90
309742 toetsenbordridder
pi_87706544
1 pakket verzonden (besteld 3-10)
1 pakket staat nu op packaging (ook 3-10)

*O* klagen heeft geen nut, wat komt dat komt! *O*
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:38:30 #91
309342 ErkendFokker
pi_87706560
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En het was ook nog Shipping met Tracking Number (dus verzekerd verzenden, duurt meestal nog een dag extra :9)
Maar ik heb gisteren bijvoorbeeld ook iets van 17 september binnen gekregen :') Duurde me ook wel lang genoeg.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:08:54 #92
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87707532
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef toetsenbordridder het volgende:

*O* klagen heeft geen nut, wat komt dat komt! *O*
Dat mag DX groot op de website zetten _O-

Toch apart dat op Ebay alles uit voorraad op de post gaat (vaak goedkoper) maar zo'n mega organisatie als DX altijd op de leverancier loopt te wachten. Zelfs met new arrivals gaat het de mist in, dan loop je dus gewoon te prutsen met je leveranciers.

Ik ga deze bestellen met "bad motherfocker" erop :D

Ik zie net waarom 1 bestelling lang duurt bij DX, ETA van een gratis peren notitieblokje is 23 oktober :')
De andere met peren zijn wel binnen een week verzonden.

[ Bericht 4% gewijzigd door monkeybrain op 19-10-2010 12:15:09 ]
pi_87708919
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

Iemand ervaringen hiermee? Want ik vraag me af of dit wel onbeschadigd aan kan komen... :)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:15:39 #94
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87709981
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:48 schreef Tandaozhi het volgende:

[..]

Iemand ervaringen hiermee? Want ik vraag me af of dit wel onbeschadigd aan kan komen... :)
De meeste zijn alleen het canvas zelf dat in een koker gaat, staat duidelijk omschreven.
Ze hebben ook enkele die op zo'n houten raam zijn gespannen, dat kan natuurlijk sneller fout gaan. Ik zie zo'n pipo postbode als per ongeluk dwars door het canvas trappen ghehe :P

Ik heb geen flauw idee of het moeilijk is om zo'n ding te spannen en hoeveel zo'n raamwerk kost.
Maar met de lage dollar en een coupon zijn dit wel erg leuke dingen.

[ Bericht 5% gewijzigd door monkeybrain op 19-10-2010 13:20:41 ]
pi_87710205
Laatst had ook iemand van hier een muur sticker gekocht, bij die lightinthebox hebben ze er erg veel. Ga ik denk ik voor m'n nieuwe kamertje kopen, wel vet _O_
pi_87710225
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef bularax het volgende:

[..]

Ja, is al binnen
en al binnen , terwijl je het na de 12de is verzonden?

lijkt me wel erg sterk, volgens jack heeft HK post het weer eens erg druk en duren pakketten daarom langer!

en dat is te zien, mijn pakketje ligt nu al 6 dagen te wachten op het kantoor:

Destination - Netherlands
The item (*) was posted on 13-Oct-2010 and is being processed for delivery to the addressee
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:38:51 #97
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87710855
De copter is zeer snel binnen *O*
Om mijn oude te vervangen _O-

Mijn eerste bestelling bij lightinthebox. Inderdaad zeer licht in de doos _O-
Stoppen ze het in een enorme doos met bubbelplastic :P stukken beter dan een gele envelop ^O^

Wel een grappig mes, een stuk groter dan ik had verwacht. Een ijverige Chinees heeft hem wel vol siliconenspray gespoten :') Straks maar even ontvetten die handel.

dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:41:31 #98
48067 neo2000
pi_87716323
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:20 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Als de Gemei A330 uitkomt zal ik het zeker even posten... en ik had best een review willen schrijven... alleen heb ik op het moment even geen budget om er eentje te kopen :P
Ik wil gewoon een goeie handheld met een goeie dpad, en eentje die genoeg processing power heeft om mame roms mee te draaien.. Als aanvulling op de PSP en DS natuurlijk. :P

Overigens:
Crap.
pi_87716927
@ monkeybrain: allebei van lightinthebox? Wil nog wel graag een keer zo'n helicoptertje voor m'n neefje, wat kost deze en werkt het een beetje?
pi_87716964
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als je 't over de duvel hebt dan trap je op z'n....:

*O* EINDELIJK :s) :{
pi_87717020
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef Downstar het volgende:

[..]

en al binnen , terwijl je het na de 12de is verzonden?

lijkt me wel erg sterk, volgens jack heeft HK post het weer eens erg druk en duren pakketten daarom langer!

en dat is te zien, mijn pakketje ligt nu al 6 dagen te wachten op het kantoor:

The item (*) was posted on 13-Oct-2010 and is being processed for delivery to the addressee
Oke dan niet. Maar iphone heeft al een screenprotector hoor.
pi_87718329
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:57 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als je 't over de duvel hebt dan trap je op z'n....:
*O* EINDELIJK :s) :{
Ehm, juist ja....

EDIT:
deze dus:

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 19-10-2010 17:31:56 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:41:18 #103
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87718735
Mijn blauwe laser is ook aangekomen *O* Het lijkt alleen wel een bloem, dus focussen mag wel :')

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef ErkendFokker het volgende:
Ok, leuke tip voor de mensen die de blauwe laser van ebay hebben.. Als je het zilveren voorkantje eraf haalt met een tang (gewoon trekken), dan zie je erin een lensje met een zwarte ring eromheen. In die zwarte ring kan je een platte schroevendraaier (of de achterkant van een theelepel) steken, en hiermee kan je hem focussen. Ik heb nu het brandpunt op ~20cm zitten en daarmee kan ik een lucifer aansteken :D
Wat voor tang heb je gebruikt? Ik ben bang dat ik heel het ding verrot trek

[ Bericht 60% gewijzigd door 08gnoT. op 19-10-2010 16:50:13 ]
pi_87718953
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:38 schreef monkeybrain het volgende:
De copter is zeer snel binnen *O*
Om mijn oude te vervangen _O-

[ afbeelding ]

Mijn eerste bestelling bij lightinthebox. Inderdaad zeer licht in de doos _O-
Stoppen ze het in een enorme doos met bubbelplastic :P stukken beter dan een gele envelop ^O^

Wel een grappig mes, een stuk groter dan ik had verwacht. Een ijverige Chinees heeft hem wel vol siliconenspray gespoten :') Straks maar even ontvetten die handel.

[ afbeelding ]
leuke helicopter :D linkje?

De full body protector (stealthguard) die ik ahd besteld uit amerika was er wel in 5 dagen :7 Ik heb er wel 1 verprutst door hem er droog op te doen, als je hem nat maakt zie je er uiteindelijk niks van.
pi_87719739
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:58 schreef bularax het volgende:

[..]

Oke dan niet. Maar iphone heeft al een screenprotector hoor.
ik geloof je wel haha, maar leek me zo sterk

jack vertelde me dat er weer eens chaos is bij HK post..
Dus vandaar.. en aangezien mijn pakketjes al 6 dagen op proccesed staan..
( en die van vele anderen)

had je zeker zonder tracking laten verzenden ofniet ?
met tracking duurt namelijk vaak altijd wat langer helaas..
pi_87720789
Oke Okee iemand verstand over dit ?

Had iets van vorige maand 2 items besteld bij Jack. Nu heb ik 2 weken geleden 1 item binnen gehad en wacht nog steeds op de andere. Bestel al een jaartje bij Jack en vaak is het zo dat, als ik meerdere dingen bestel ik ze gelijk allemaal binnen krijg. Eerste keer dat ik nu zolang aan het wachten ben. :')

Ook geen brief van de douane gehad... :')
pi_87721283
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik geloof je wel haha, maar leek me zo sterk

jack vertelde me dat er weer eens chaos is bij HK post..
Dus vandaar.. en aangezien mijn pakketjes al 6 dagen op proccesed staan..
( en die van vele anderen)

had je zeker zonder tracking laten verzenden ofniet ?
met tracking duurt namelijk vaak altijd wat langer helaas..
Ik heb inderdaad zonder tracking gedaan.
pi_87721376
jezus wacht al 5 weken nu kut DX
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:01:05 #109
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87721979
Ik hoorde van de week dat een vriendin een verjaardagskadootje voor me had gekocht op DX, die nog niet binnen was.

Ik ben in april jarig :')
pi_87722131
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:42 schreef bularax het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad zonder tracking gedaan.
Volgende x via Tif doen, die heeft volgens mij standaard tracking nr.
pi_87722184
Ik wacht ook al 3 weken (dacht dat het op de 25ste was besteld). Ben het wachten nu ondertussen wel een beetje zat. Hele proces ging idd ook langzamer. Order klaarmaken duurde al een paar dagen extra.

Ben benieuwd. Het is een verrassing, maar het is nu zelfs voor mij lastig om het een verrassing te houden. :(
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:22:10 #112
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87722764
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:56 schreef henkjan90 het volgende:
@ monkeybrain: allebei van lightinthebox? Wil nog wel graag een keer zo'n helicoptertje voor m'n neefje, wat kost deze en werkt het een beetje?
Mes van LITB, copter van Ebay.

Rond de 23 dollar.

Typenr. voor de copter is 6020 gyro of 6020-1. Ik heb hem van Ebay gehaald puur omdat deze het goedkoopste waren en binnen 1 dag versturen. Let op, er bestaat ook precies dezelfde zonder gyro = waardeloos.

http://stores.ebay.nl/toy-of-mine

Het ding is verrassend goed te besturen maar je moet het wel onder de knie krijgen. Niet heel moeilijk maar in de huiskamer is het al heel snel te klein als beginner (op gras oefenen :) ). Daarom is de mijne ook vrij snel gesneuveld, stug doorgaan terwijl dat ding 3 meter hoog crasht :') Het ding is helaas wel breukgevoelig.

Het ding heeft ook een flink vermogen, binnen 1 seconde stijgt dat ding tegen het plafond. Je kunt hem echt kaarsrecht laten zweven, dan een tikkie laten draaien om de achter rotor te horen BZZZZ _O_ Het ding stabiel tegen het plafond hangen om vervolgens zo'n duikvlucht te maken en langs te muren scheren, maar dat sloopt de copter als je een prutser bent :P

Ik had voor de lol nog een copter bij Conrad gehaald van Silverlit, was in de aanbieding. Nou, dan ga je meteen deze Ebay copter waarderen want zonder gyro tolt het ding in het rond, niet goed bestuurbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 19-10-2010 18:31:18 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:43:46 #113
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87723545
Godver, krijg ik na te lang hebben gewacht op Dealextreme eindelijk me klokje binnen, kan ik hem niet op de goede tijd zetten want dat knopje doet het niet..
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:45:47 #114
309342 ErkendFokker
pi_87723603
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn blauwe laser is ook aangekomen *O* Het lijkt alleen wel een bloem, dus focussen mag wel :')
[..]

Wat voor tang heb je gebruikt? Ik ben bang dat ik heel het ding verrot trek
Gewoon een tang om dat zilveren gedeelte vast te pakken :p Maar bij een vriend van mij ging het ook niet zo makkelijk, die heeft gewoon het topje eraf gezaagd(besnijdenis van de laser)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:51:25 #115
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87723809
Aan het laden op het helipad :')

dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:53:47 #116
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87723895
Kan iemand mij helpen? Ik wil wel graag dat klokje gaan gebruiken.
het is zo'n Diesel klokje van Deal extreme. maar ik kan aan dat knopje draaien tot ik een ons weeg maar de tijd veranderd niet.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:54:28 #117
183846 joepie91
pi_87723918
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:53 schreef Snaavel het volgende:
het is zo'n Diesel klokje van Deal extreme. maar ik kan aan dat knopje draaien tot ik een ons weeg maar de tijd veranderd niet.
Knopje stukje eruit trekken?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:54:49 #118
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87723925
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:54 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Knopje stukje eruit trekken?
Werkt ook niet
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:57:41 #119
309742 toetsenbordridder
pi_87724036
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:54 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Werkt ook niet
indrukken, ander knopje misschien?
pi_87724057
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:54 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Werkt ook niet
Aangeven aan DX met filmpje dat dat **** ding niet werkt
pi_87725013
Ok dit gaat dus echt nergens over
Ik maak bij Pandawill 3 bestellingen waarvan 2 met registered airmail gaan en 1 zonder

Bestelling 1 (reg)
Lava Style Iron Samurai All Metal Blue LED Faceless Watch Black
New Nunchuk Controller Remote & Wiimote Remote Controller & Sili
Lava Style Iron Samurai All Metal Red LED Faceless Watch Black

Bestelling 2 (reg)
4GB 2.8 Inch MP3 / MP4 / MP5 Players with FM Function Black

Bestelling 3 (de normale en trage manier)
Blue Laser Pointer Pen & Kaleidoscopic Morphing Effects Pen 50mW

Raad eens welke er als eerst binnen is :?

SPOILER
Raad eens waar die andere 2 nu zijn sinds zaterdag.

SPOILER
Waar gaat dit heen met de wereld :')
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
pi_87725106
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:05 schreef Arboxx het volgende:

[..]

Volgende x via Tif doen, die heeft volgens mij standaard tracking nr.
Hoezo zou iets dat ik op ebay kan kopen via Tif kopen?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:31:18 #123
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87725337
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:45 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Gewoon een tang om dat zilveren gedeelte vast te pakken :p Maar bij een vriend van mij ging het ook niet zo makkelijk, die heeft gewoon het topje eraf gezaagd(besnijdenis van de laser)
Oke. Ging het bij jou zonder schade of is het topje wel wat beschadigd (verf eraf of vervormd)? Had die maat van je heel het zilveren ding eraf besneden of alleen het 'plasgaatje'? ~O>
pi_87725993
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:53 schreef Snaavel het volgende:
Ik heb dezelfde besteld denk ik ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45760 )
Hoe lang heb je erop moeten wachten? Vanaf wanneer?

hoe zie ik de ETA
ik zit wel dit staan
quote:
Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season)
Dit komt niet helemaal overeen zeg maar :p
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:50:30 #125
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87726152
http://www.focalprice.com/Health-Care_600_1_n.html

Cock for women :') Bij DX proberen ze de naam nog te verhullen :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:59:49 #126
309342 ErkendFokker
pi_87726622
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Oke. Ging het bij jou zonder schade of is het topje wel wat beschadigd (verf eraf of vervormd)? Had die maat van je heel het zilveren ding eraf besneden of alleen het 'plasgaatje'? ~O>
Mja vanaf dat zilveren ding zit er nog een centimeter zwart en daar zit de laser met de lens erop. Het is handiger om eerst alleen het grijze dopje eraf te halen. Ik heb gewoon zo'n tang gebruikt en dan een beetje draaien/wrikken en ineens kwam dat ding eraf
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:08:07 #127
183846 joepie91
pi_87726984
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:46 schreef forsho het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde besteld denk ik ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45760 )
Hoe lang heb je erop moeten wachten? Vanaf wanneer?

hoe zie ik de ETA
ik zit wel dit staan
[..]

Dit komt niet helemaal overeen zeg maar :p

"Ships" is iets anders dan "arrives".
pi_87727068
Vandaag m'n mes, verrekijker en zonnebril van DX binnen. In augustus besteld _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87727235
Jezus waarom zeikt iedereen hier DX af? Dealextreme is een grootte website en daarom zal het inderdaad wat minder zijn.
pi_87727339
Whut: http://cgi.ebay.nl/NEW-GY(...)2cf92f#ht_8147wt_922 0,98 pond?

-edit- verzending is wel 15 pond, wat een nakkers :')

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2010 20:20:01 ]
pi_87727345
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef Berend. het volgende:
Jezus waarom zeikt iedereen hier DX af? Dealextreme is een grootte website en daarom zal het inderdaad wat minder zijn.
Grote website.

En hun service is gewoon slecht ivm andere grote webshops
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87727385
quote:

"Ships" is iets anders dan "arrives".
Status is na bijna 20 dagen nog steeds Waiting for Suppliers

ik heb trouwens geen woord gezet over ontvangen en shippen.

quote:
bol.com is ook groot maar zij kunnen het wel handelen. Is een kutsmoes om te zeggen dat de omvang groot is en het daarom langer duurt.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:19:26 #133
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87727447
quote:
Ze zetten hun reputatie op het spel, ze waren een goede site. En als er alternatieven voorhanden zijn die wél sneller leveren en ook goedkoper zijn, is de keuze wat mij betreft snel gemaakt.
pi_87727451
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:17 schreef forsho het volgende:

[..]

bol.com is ook groot maar zij kunnen het wel handelen. Is een kutsmoes om te zeggen dat de omvang groot is en het daarom langer duurt.
Ja maar Bol.com is te duur. :')

En soms duurt het packagen lang, maar de rest komt door HKP
pi_87727491
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:16 schreef ElmoFan het volgende:

Ik zou zeggen, doe een bod!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:20:48 #136
183846 joepie91
pi_87727519
quote:
BuyInCoins is waarschijnlijk niet heel veel kleiner (ze zijn uitdrukkelijk genoemd in Paypal-spam...) en toch scoort die op dit moment volgens mij het hoogste qua service en vooral snelheid.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:21:14 #137
183846 joepie91
pi_87727542
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:16 schreef ElmoFan het volgende:

Over verzendkosten betalen ze geen fees ;)
pi_87727610
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:20 schreef joepie91 het volgende:

[..]

BuyInCoins is waarschijnlijk niet heel veel kleiner (ze zijn uitdrukkelijk genoemd in Paypal-spam...) en toch scoort die op dit moment volgens mij het hoogste qua service en vooral snelheid.
Valt reuze mee. Ik heb ook een keer 2 maanden daar op moeten wachten :')
pi_87727674
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:22 schreef Berend. het volgende:

[..]

Valt reuze mee. Ik heb ook een keer 2 maanden daar op moeten wachten :')
maar vast niet voordat het verzonden werd.
pi_87727997
Zou dit een goeie helicopter zijn? http://cgi.ebay.nl/Metal-(...)fa3f2a#ht_4989wt_968

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2010 21:16:56 ]
pi_87728378
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:23 schreef -K03N- het volgende:
Ok dit gaat dus echt nergens over
Ik maak bij Pandawill 3 bestellingen waarvan 2 met registered airmail gaan en 1 zonder

Bestelling 1 (reg)
Lava Style Iron Samurai All Metal Blue LED Faceless Watch Black
New Nunchuk Controller Remote & Wiimote Remote Controller & Sili
Lava Style Iron Samurai All Metal Red LED Faceless Watch Black

Bestelling 2 (reg)
4GB 2.8 Inch MP3 / MP4 / MP5 Players with FM Function Black

Bestelling 3 (de normale en trage manier)
Blue Laser Pointer Pen & Kaleidoscopic Morphing Effects Pen 50mW

Raad eens welke er als eerst binnen is :?

SPOILER
Raad eens waar die andere 2 nu zijn sinds zaterdag.

SPOILER
Waar gaat dit heen met de wereld :')
Aangetekende post duurt langer.. ;)
pi_87729557
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef Berend. het volgende:

[..]

Aangetekende post duurt langer.. ;)
maar is wel verzekerd :s)
pi_87730147
Zo, 3 orders van de 6 binnen.

10mw true green laser ($10,57)
30mw true red laser ($8,50)
200mw burning red laser ($27,40)

USB tasje ($11)
clip-on mic ($2)
pci troubleshoot card ($4)

10 tubes koelpasta :D :D :D ($2,48)
pi_87730548
Uit specifieke overtuigingen bestel ik iets als "10 tube's" tandpasta niet uit China. Kommop. :6 Dat het verzenden gratis is is mooi meegenomen, maar ik heb het gevoel dat jij er "misbruik" van maakt.

^)
pi_87730596
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef SalimRMAF het volgende:
Uit specifieke overtuigingen bestel ik iets als "10 tube's" tandpasta niet uit China. Kommop. :6 Dat het verzenden gratis is is mooi meegenomen, maar ik heb het gevoel dat jij er "misbruik" van maakt.

^)
koelpasta is iets anders dan tandpasta hoor :')____________!!!!!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:33:17 #146
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87730615
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef ElmoFan het volgende:
Zou dit een goeie helicopter zijn? http://cgi.ebay.nl/Metal-(...)fa3f2a#ht_4989wt_968
8)7

Wat had ik nu gezegd over de GYRO :')
Deze is waarschijnlijk de versie zonder gyro, er staat niks bij.

Gewoon halen bij de shop van mijn linkje w/
De verzendkosten scam is een probleem voor Ebay, gewoon 89 cent bieden en je wint de copter ^O^

quote:
Het zou eigenlijk beter moeten zijn. Het binnenlands verzenden is $1 en als DX zoveel kan afzetten kan het 1000 stuks in 1 keer kopen. Een kleine shop betaalt telkens $1 :')

Het probleem van DX is betrouwbare leveranciers vinden die veel kunnen leveren in korte tijd. Je moeten ook de levertijden wat beter aangeven maar Chinezen denken dat het klanten wegjaagt dus kun je beter liegen 8)7
pi_87730766
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

8)7

Wat had ik nu gezegd over de GYRO :')
Deze is waarschijnlijk de versie zonder gyro, er staat niks bij.

Gewoon halen bij de shop van mijn linkje w/
De verzendkosten scam is een probleem voor Ebay, gewoon 89 cent bieden en je wint de copter ^O^
maar een gyro is toch dat ding tussen de rotor bladen in? Op de foto staan ze er wel op :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:40:26 #148
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87730989
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef SalimRMAF het volgende:

^)
:D ! :'( ! :D !
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:42:14 #149
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87731079
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

maar een gyro is toch dat ding tussen de rotor bladen in? Op de foto staan ze er wel op :')
Gyro is een soort chip dat voor automatische stabiliteit zorgt, heeft verder niks met wieken te maken.

Ik heb geduld omdat ik in het begin dacht dat "trimmen" had te maken met het afknippen van de wieken om ze perfect af te stellen 8)7 _O- :|W Op het internet had iedereen het over wieken trimmen, weet ik veel :P

Dat is overigens een draaiwieltje op de afstandbediening waardoor je het ronddraaien van de copter kunt afstellen tot nul.

De gyro is te herkennen aan een blauw lichtje op de printplaat.
pi_87731530
Hahhahaha oow KOELpasta, zeg dat dan. :P Ik dacht dat je het echt over tandpasta had.. 10 x 150 ML o.i.d. :r

Maar koelpasta.. ik snap je helemaal! Heb een jaar geleden trouwens 1 tube gekocht, voor 9 euro, zit nog steeds 90% in dus ja, welke SKU btw?
pi_87732950
Ik ben op zoek naar een nieuwe microfoon voor mijn pc. Ik heb nu een hoofdtelefoon op mijn hoofd en een headset om mijn nek hangen. Maar ik ben bereid om een ander systeem te gebruiken (ja echt:P)zoals een clipmic ofzo. het gaat me puur om de microfoon(ik heb al een hoofdtelefoon van een bekend merk)

Nu heb ik al een dealextreme ordertje geplaatst maar ben niet meer van plan om daar nog iets te bestellen ivm slechte ervaring.

bij welke webshop kan ik het beste kijken voor prijs kwaliteit (ik zoek iets tussen de 5 tot 10 euro)

de mic die ik nu heb doet af en toe vervelend, het is niet broodnodig om nu een nieuwe te hebben maar een reserve is wel zo op zijn plaats.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:20:28 #152
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_87733019
forsho: Dealextreme. Ik heb nog geen enkele slechte ervaring ermee. integendeel vandaag is mijn zippo houder binnengekomen =)
Dit is mijn signature.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:22:12 #153
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87733098
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:19 schreef forsho het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe microfoon voor mijn pc. Ik heb nu een hoofdtelefoon op mijn hoofd en een headset om mijn nek hangen. Maar ik ben bereid om een ander systeem te gebruiken (ja echt:P)zoals een clipmic ofzo. het gaat me puur om de microfoon(ik heb al een hoofdtelefoon van een bekend merk)

Nu heb ik al een dealextreme ordertje geplaatst maar ben niet meer van plan om daar nog iets te bestellen ivm slechte ervaring.

bij welke webshop kan ik het beste kijken voor prijs kwaliteit (ik zoek iets tussen de 5 tot 10 euro)

de mic die ik nu heb doet af en toe vervelend, het is niet broodnodig om nu een nieuwe te hebben maar een reserve is wel zo op zijn plaats.
Op Buyincoins hebben ze volgens mij ook goede, daar zat ik vanmiddag naar te kijken om te bestellen :Y Maar ervaringen heb ik er niet mee.
pi_87735904
Voor de mensen die zich ook op het andere webshopforum hebben geregistreerd..

we zijn bezig met het onderhoud er van, vandaar dat die uit de lucht even is!

Morgen vast wel weer goed.. :)
pi_87736001
Is er een ander forum dan?
pi_87736043
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:08 schreef monkeybrain het volgende:

[..]
Toch apart dat op Ebay alles uit voorraad op de post gaat (vaak goedkoper) maar zo'n mega organisatie als DX altijd op de leverancier loopt te wachten. Zelfs met new arrivals gaat het de mist in, dan loop je dus gewoon te prutsen met je leveranciers.
Vergeet niet dat DX zo'n wat zou het zijn? 3.000-5.000 items verkoopt en die kleinere ebay shops zich meestal in bepaalde producten specialiseren, kopen dus veel (nog meer dan DX) in en ze hebben dus ook bijna altijd voorraad.

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:50 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.focalprice.com/Health-Care_600_1_n.html

Cock for women :') Bij DX proberen ze de naam nog te verhullen :')
Jij als enige vrouw in deze reeks mag deze wel kopen hoor ^O^

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De meeste zijn alleen het canvas zelf dat in een koker gaat, staat duidelijk omschreven.
Ze hebben ook enkele die op zo'n houten raam zijn gespannen, dat kan natuurlijk sneller fout gaan. Ik zie zo'n pipo postbode als per ongeluk dwars door het canvas trappen ghehe :P

Ik heb geen flauw idee of het moeilijk is om zo'n ding te spannen en hoeveel zo'n raamwerk kost.
Maar met de lage dollar en een coupon zijn dit wel erg leuke dingen.
Dat spannen is niet zo moelijk, is het ook niet zo dat je het raamwerk er gewoon bij krijgt maar dan in 4 lossen stukken? Ik heb een jaartje geleden 2 Canvas doeken besteld op eBay inclusief raamwerk. ik moest ze ook zelf spannen maar vond het niet zo'n moeilijke klus, je moet alleen bij de hoekjes goed opletten dat je die heel strak doet anders krijg je uitstekende flappen.
pi_87736640
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:40 schreef bularax het volgende:
Ja, dat is er. Op dat andere forum wordt vooral over Taobao gesproken. :P
pi_87736938
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef Downstar het volgende:
Voor de mensen die zich ook op het andere webshopforum hebben geregistreerd..

we zijn bezig met het onderhoud er van, vandaar dat die uit de lucht even is!

Morgen vast wel weer goed.. :)
Sluip reclame.. :')
pi_87737344
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:08 schreef Berend. het volgende:

[..]

"Sluip reclame.." :')
pi_87737544
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:19 schreef Semmm het volgende:

[..]

"Sluip reclame.." :')
_O-
  woensdag 20 oktober 2010 @ 00:24:40 #161
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87737552
Dat raamwerk leek me inderdaad niet al te moeilijk SEMMM maar liever kant-en-klaar. Volgens mij krijg je er geen hout bij, moet je bij de Action een leeg canvas kopen om vervolgens de boel te slopen :')

Ik heb een Van Gogh zonnebloem besteld incl. frame (51X71CM) voor een kleine 36 euro *O*
Als het een mooie is dan koop ik wellicht wat exemplaren zonder frame, veel meer keus :Y Deze was net zo duur, waarom zelf gaan timmeren :P

Een hele zoektocht om een coupon te vinden want de oude was verlopen :(
Ik presenteer aan jullie $5 korting op $50 bij lightinthebox ^O^

This offer expires November 15, 2010.
MC_Toy5
pi_87737559
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:40 schreef bularax het volgende:
ja dat andere is ook een webshopsforum
pi_87737602
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:08 schreef Berend. het volgende:

[..]

niks reclame aan, maar ik weet dat de gene van dat forum ook hier op zitten.
en zich mogelijk afvragen waarom het down is op dit moment..

vandaar dat dit me wel het meest centrale punt leek om het te posten..
pi_87737613
Die andere is nu offline. Hoe komt dat? :P
pi_87737680
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:26 schreef tomz00r het volgende:
Die andere is nu offline. Hoe komt dat? :P
hoop dat je t niet serieus meent, anders even terug lezen...

post 154 uit dit topic :P
pi_87737837
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

hoop dat je t niet serieus meent, anders even terug lezen...

post 154 uit dit topic :P
Ik zie het. Ik hou niet zo van hele topics lezen, en lees alleen de laatste 3 berichten. My fault. :P
pi_87738189
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:24 schreef monkeybrain het volgende:
Dat raamwerk leek me inderdaad niet al te moeilijk SEMMM maar liever kant-en-klaar. Volgens mij krijg je er geen hout bij, moet je bij de Action een leeg canvas kopen om vervolgens de boel te slopen :')

Ik heb een Van Gogh zonnebloem besteld incl. frame (51X71CM) voor een kleine 36 euro *O*
Als het een mooie is dan koop ik wellicht wat exemplaren zonder frame, veel meer keus :Y Deze was net zo duur, waarom zelf gaan timmeren :P

Een hele zoektocht om een coupon te vinden want de oude was verlopen :(
Ik presenteer aan jullie $5 korting op $50 bij lightinthebox ^O^

This offer expires November 15, 2010.
MC_Toy5

En is het echt nageschilderd of is het een zeefdruk?
Als het een Zeefdruk is moet je even kijken op eBay daar zijn ze namelijk nog goedkoper ( uit Duitsland).
  woensdag 20 oktober 2010 @ 00:48:46 #168
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87738269
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:45 schreef Semmm het volgende:

[..]

En is het echt nageschilderd of is het een zeefdruk?
Als het een Zeefdruk is moet je even kijken op eBay daar zijn ze namelijk nog goedkoper ( uit Duitsland).
Met de hand gedaan in de schilderijenstad van China, Da Fen :P

woensdag 20 oktober 2010 @ 00:51:22 #169
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87738333
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een bazen :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 00:52:01 #170
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87738345
Je kunt ook je foto opsturen en dan maken ze een portret :D
Ik vond deze zieke schilderijen van Michael Jackson altijd erg cool :Y

Misschien eentje van Napoleon met mijn kop erop :7 Hitler is ook leuk maar dat schrik het bezoek wel erg af als dat aan de wand hangt _O-

pi_87738358
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dan is het wel Nice! Morgen ook maar eens kijken :)
pi_87738403
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:52 schreef monkeybrain het volgende:

Misschien eentje van Napoleon met mijn kop erop :7 Hitler is ook leuk maar dat schrik het bezoek wel erg af als dat aan de wand hangt _O-

[ afbeelding ]
stuur de nachtwacht op in originele resolutie :D
pi_87738406
Code voor budgetgadgets 6%:
THX6OFF
  woensdag 20 oktober 2010 @ 00:54:31 #174
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87738418
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:52 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha dat is helemaal gaaf :D Is zeker wel duur(der) als ze dat op maat maken?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 01:04:06 #175
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87738656
Een stuk duurder ja, maar op zich een koopje voor handwerk op maat.

Customizing Paintings

If none of our paintings left you a distinctive impression, you can get our online sales contacted and send your photo detail to: sales@lightinthebox.com. We can do customizing paintings for you.

$131.99
51cmx61cm

woensdag 20 oktober 2010 @ 01:06:22 #176
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87738714
Een goeie 100 euro.. als ik het eerder had geweten, had het leuk geweest voor m'n oma d'r verjaardag :P Die foto van die meneer of zo :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 01:29:06 #177
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87739192
Deze is natuurlijk ultiem... maar voor 239 dollar :')
De prijs heeft meer te maken met de verkoopbaarheid dan de werkelijke kosten, jammer.

woensdag 20 oktober 2010 @ 09:40:58 #178
131319 mickeyD
pi_87742858
quote:
Delay in Air Mail Service
Due to inadequate supply of air cargo space, some air mail items may be subject to delays of three to four days until further notice.

Lightake.com
nou, dat begint al weer lekker.. en ze zullen de enige niet zijn
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:42:12 #179
309742 toetsenbordridder
pi_87744483
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:29 schreef monkeybrain het volgende:
Deze is natuurlijk ultiem... maar voor 239 dollar :')
De prijs heeft meer te maken met de verkoopbaarheid dan de werkelijke kosten, jammer.

[ afbeelding ]
vind dat nieteens zo een mooi schilderij :@
maar die kan je gewoon bij lightinthebox vinden?
pi_87744937
Wow, zitten mooie paintings bij, maar ik vind het nog wel een groot risico voor die prijs. Eventueel ook via ebay te krijgen?
pi_87745633
Wel grappig die schilderijen, maar je kunt het wel zien als $239 'down the drain'; niemand koopt het eventueel over voor meer dan 50% van die prijs.
pi_87746446
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:40 schreef mickeyD het volgende:

Delay in Air Mail Service
Due to inadequate supply of air cargo space, some air mail items may be subject to delays of three to four days until further notice.

Lightake.com
quote:
nou, dat begint al weer lekker.. en ze zullen de enige niet zijn
staat nu dus ook al op de officele site, maar gister vertelde jack het me al ..
mijn pakket ligt er nu al 7 dagen, terwijl die van iemand anders hier na de 13e al de 19de binnen was gekomen ofzo..

word dus waarschijnlijk gewoon weer op een bult gegooid en dan eruit gehaald.. |:(

Die schilderijen zijn zeker nice! alleen vind ik het echt bagger dat het ene schilderij van bijv 50$ wel freeship is en de andere weer niet ..

[ Bericht 9% gewijzigd door Downstar op 20-10-2010 12:52:43 ]
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:43:01 #183
78498 classpc
I don't like change
pi_87746700
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Goedkope troep uit China kopen en dan support verwachten _O-

Ik koop vaak genoeg dingen bij DX en ze komen bij mij altijd aan. Soms duurt het wat langer. Maar als ik het echt nu nodig heb koop ik het natuurlijk niet bij DX he. :P
Er waren soms dingen kapot, maar voor die prijs vind ik dat nog steeds niet erg. Dan bestel ik er gewoon nog een.

Soms verkopen ze dingen die absoluut niet goedkoop zijn en die ik hier in NL juist goedkoper kan vinden. Maar als je zelf een beetje nadenkt en vergelijkt met andere sites dan haal je die er wel uit.
Ze proberen gewoon aan de vraag van klanten te voldoen door deze producten aan te bieden, ook al zijn die dan niet echt goedkoop. Je kunt als klant nog altijd zelf bepalen of je een product koopt of niet.

Deze reply is trouwens niet helemaal aan jou gericht maar meer algemeen over DX.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_87747563
Hoe komen de paintings op frames binnen van lightinthebox? Iemand daar ervaring mee?

Zitten best interessante dingen tussen maar ben bang voor de levering..
pi_87749097
Zojuist 52 screenprotectors ontvangen.
pi_87749285
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef bularax het volgende:
52 :P? dealtje gesloten op ebay?

Heb er ook nog 6 die moeten komen..

19 september gekocht ofzo .. nog niks binnen..
pi_87749722
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

52 :P? dealtje gesloten op ebay?

Heb er ook nog 6 die moeten komen..

19 september gekocht ofzo .. nog niks binnen..
Tsja, daar heb ik een handeltje in. Meer dan de helft is al verkocht.

Ik raad je de ebay gebruiker yallstock aan. Is erg goedkoop, levert snel en de screenprotectors zitten los verpakt in een mooie seal.
pi_87753909
heb mn eennalaatste zending alweer binnen na 10 dagen. de topper ditmaal: de fm-transmitter+charger voor iphone, werkt echt perfect en laadt mn iphone ook gewoon op!

wat minder: heb een iphone hoesje besteld, zacht plastic. prima, maar ik had gehoopt dat het zo';n superdun hoesje zou zijn, zodat ie nog in een speakerdock past. Heeft iemand die al ergens kunnen vinden? eigenlijk zo'n screenprotector, of ietsje dikker, voor de zij-en achterkant van de iphone.
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:10:42 #189
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87754500
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:09 schreef m-schouten het volgende:
Hoe komen de paintings op frames binnen van lightinthebox? Iemand daar ervaring mee?

Zitten best interessante dingen tussen maar ben bang voor de levering..
Als je zo snel bang bent dan moet je niks kopen :W
Staat gewoon op de website hoe ze het verpakken, waarom even lezen als je het hier kunt vragen :')

Deze schilderijen komen natuurlijk altijd kapot aan bij de klant,
daarom blijft LITB stug doorgaan met de verkoop ^O^

Als je een maand kan wachten dan kun je mijn ervaring lezen, voor de broekpoepers onder ons ~O>
pi_87755973
heb er ook een besteld, tree of life, van gustav klimt. voor 28 euro inc verzending wil ik het wel eens proberen... en als het bevalt koop ik de volgende keer iets duurders en laat ik m verzekerd versturen. dat kan natuurlijk ook gewoon.

op welke webshop zijn de beste aviator-style zonnebrillen te koop trouwens? heb er ooit een bestled bij dealperfect en die was prima, maar dat model kan ik nergens meer vinden (popbuying, focalprice)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:10:07 #191
48067 neo2000
pi_87756929
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gyro is een soort chip dat voor automatische stabiliteit zorgt, heeft verder niks met wieken te maken.
Reserveonderdelen ook ergens te krijgen voor zo'n ding? :P Kan mij voorstellen dat je landingsgestel en wieken al na ongeveer 5 seconden naatr de donder zijn. :P

Verder:
您好!這是一般挨罵的交貨時間的主題?
pi_87757101
Dadelijk kun je nog een dildo met je naam erin laten maken
pi_87757159
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef bularax het volgende:
Wat maak je winst per screenprotector? 10 cent? :')
pi_87757208
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef Semmm het volgende:

[..]

1,5 keer extra op de inkoop prijs
pi_87757834
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef bularax het volgende:

[..]

en natuurlijk niks vertellen over de korting die je krijgt als je veel besteld >:)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:33:26 #196
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87757971
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Reserveonderdelen ook ergens te krijgen voor zo'n ding? :P Kan mij voorstellen dat je landingsgestel en wieken al na ongeveer 5 seconden naatr de donder zijn. :P

Het landingsgestel is van te hard plastic gemaakt dus dat brak al snel af bij mij. De grote wieken zijn niet gevoelig, deze zitten "los" waardoor deze gewoon opzij klappen. Het is meer de verbinding in het midden dat van matig plastic is gemaakt. De rotor achter wilt ook snel breken.

Je hebt veel onderdelen te koop dus op zich goed te doen. Voor $2 heb je zo'n balletjes systeem, moet een hoop ellende besparen :P

woensdag 20 oktober 2010 @ 16:53:55 #197
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87758873
quote:

[..]

Verkopen die dingen nog? Marktplaats staat er zo vol mee dat ik dacht dat het aanbod veel groter was dan de vraag.
pi_87759448
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:53 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Verkopen die dingen nog? Marktplaats staat er zo vol mee dat ik dacht dat het aanbod veel groter was dan de vraag.
ik zou daar ook niet eens de moeite voor doen, 50 cent per screenprotector ;(
pi_87759663
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef Semmm het volgende:

[..]

20Cent denk ik. Nouj joepie 30 euro ofzo voor heel veel moeite. Keuze's
1. Je bent een 13 jarig kind die stoer wilt doen op school...
2. Je bent een arme ziel die 20 euro wilt verdienen voor veel moeite.
3. Je bent gewoon een klote user.

Kies maar :D
pi_87759719
quote:

[..]

En dan nog verzendkosten? Of ga je ze aan je matite's door verkopen? :')
pi_87759761
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Berend. het volgende:

[..]

ik heb wel eens hoesjes en oortjes besteld, heeft me iets van 7 euro winst opgeleverd. Waren 5 hoesjes en 3 oortjes
pi_87760029
:) Nieuweling, Uitstekende Store
www.mrdigitalcn.com
pi_87761066
quote:

[..]

Gast ik weet niet wat je allemaal loopt te kankeren maar ik verdien meer dan een normale folderwijk daaraan...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:09:03 #204
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87761682
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef MorrisHill het volgende:
www.mrdigitalcn.com
Jack :W
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:10:10 #205
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87761721
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:52 schreef bularax het volgende:

[..]

Gast ik weet niet wat je allemaal loopt te kankeren maar ik verdien meer dan een normale folderwijk daaraan...
Ik heb het ook een tijdje willen doen, maar ik vond het risico te groot als mensen beginnen te zaniken.. en ik was bang dat ik er niet vanaf zou komen :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:14:47 #206
131319 mickeyD
pi_87761864
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef MorrisHill het volgende:
www.mrdigitalcn.com
is een pandawill.com kloon
de site is zelfs net zo irritant traag als die van pandawill, zal wel op dezelfde server staan ook nog!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:32:33 #207
48067 neo2000
pi_87762411
quote:

[..]

Mwah.. hebben allemaal HTC telefoons van de zaak hier, helaas was de baas te bedonderd om screenprotectortjes extra bij te bestellen. In NL kosten die dingen gewoon 20 euro. Dus ik heb mezelf geslachtofferd om die dingen te kopen voor collega's. Maak per screenprotector dikke winst van ongeveer 1-15 cent de stuk. Was gewoon om het bedrag mooi af te ronden. Maakt het uit, die zooi daar kost niets, en bestellen is nou ook niet zoooooooon moeite voor anderen, toch? Rijk zal je er niet van worden, dar zijn gemakkelijkere manieren voor denk ik.
pi_87764298
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:10 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik heb het ook een tijdje willen doen, maar ik vond het risico te groot als mensen beginnen te zaniken.. en ik was bang dat ik er niet vanaf zou komen :P
Ach zolang je de goedkoopste bent op marktplaats en je snel levert raak je het wel kwijt ;)

Net 30 stuks verkocht. ^O^
pi_87765028
Wat is er met het webshopsforum gebeurd. ik krijg een 404 als ik er naar toe ga :o

En iemand een mail adres van tiffany voor mij?

Ik vond er een op het webshopsforum maar daar reageert ze niet op de mail die ik haar had gestuurd met een request
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:57:39 #210
131319 mickeyD
pi_87766212
je moet haar gewoon ff toevoegen aan je msn, is makkelijker bestellen en communiceren ook: tiffany19871009@msn.com

en voor webshopsforum: zie bericht #154
=onderhoud ofzo
pi_87766568
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef mickeyD het volgende:
je moet haar gewoon ff toevoegen aan je msn, is makkelijker bestellen en communiceren ook: tiffany19871009@msn.com

en voor webshopsforum: zie bericht #154
=onderhoud ofzo
ah, ok via msn dus

Ik had haar gemaild op dat adres. maar dat werkt dus niet :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:09:00 #212
131319 mickeyD
pi_87766898
zou moeten werken, maar of ze dr op antwoord, das een andere vraag he..
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:13:16 #213
48067 neo2000
pi_87767166
Hee, wat is er met het webshopforum gebeurd??
( :') )
pi_87774304
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef SalimRMAF het volgende:
Hahhahaha oow KOELpasta, zeg dat dan. :P Ik dacht dat je het echt over tandpasta had.. 10 x 150 ML o.i.d. :r

Maar koelpasta.. ik snap je helemaal! Heb een jaar geleden trouwens 1 tube gekocht, voor 9 euro, zit nog steeds 90% in dus ja, welke SKU btw?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13915
pi_87774453
De Site van Xcfashion werkt weer :o , zouden ze ook weer leveren?
pi_87775130
Email tiffany: superbservice.tiffany@gmail.com
pi_87776270
quote:
:D

gelijk besteld. altijd handig :P
pi_87776381
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef BertusG het volgende:
Email tiffany: superbservice.tiffany@gmail.com
Op dit adres zal zdze dus wel orders aannemen via de mail?

MSN is wel leuk enzo maar ik tiep liever eerst een mailtje voordat ik de m de deur uit doe. MSN is toch wat directer waarbij je sneller beslissiingen moet maken. ;) / :')
pi_87783332
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef neo2000 het volgende:
Hee, wat is er met het webshopforum gebeurd??
( :') )
Ik denk dat Qoax ligt te pauperen! c_/
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:38:27 #220
131319 mickeyD
pi_87783506
hij heeft t gesloopt, komt wel weer goed vandaag denk ik
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:45:46 #221
309742 toetsenbordridder
pi_87785287
2e pakketje ook verzonden (3-10 besteld) *O*
pi_87789416
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Re.active het volgende:

[..]

Op dit adres zal zdze dus wel orders aannemen via de mail?

Yep! Bij mij wel iig ;)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:10:14 #223
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87789822
Jeetje, zoveel keuze voor mobiele telefoons. ;(
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_87789961
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:31 schreef Xaia het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef mickeyD het volgende:
hij heeft t gesloopt, komt wel weer goed vandaag denk ik
Qaox is van een joomla omgeving naar een normale gegaan,

we ondervonden eergister al wat foutjes.. gisteravond heeft die me geprobeerd te bereiken..
maar toen was ik er niet :P.

Dus mogelijk dat we vanavond er mee verder aan de slag kunnen..
pi_87791611
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

we ondervonden eergister al wat foutjes.. gisteravond heeft die me geprobeerd te bereiken..

Ik zie de bevestigingscode voor registreren niet :'(
pi_87792212
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:56 schreef Arboxx het volgende:

[..]

Ik zie de bevestigingscode voor registreren niet :'(
heb je gelijk in, het forum is nu nog even down dus ..
pi_87793651
Is dit een goede heli? http://cgi.ebay.nl/3CH-3-(...)67d25#ht_4149wt_1139

Lijkt mij wel, vraag het toch maar voor de zekerheid.

Monkeybrain, doe jij ook echt iets met die helicopters of is het gewoon voor de lol? En zou je ook iets eronder kunnen hangen? is ie daar krachtig genoeg voor?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:49:08 #228
309342 ErkendFokker
pi_87793715
wie is poephoofd? En het vorige forum draaide toch op phpBB of niet?
pi_87793888
Als ik bij Chinapost de status van mijn pakket van Tiffany opvraag staat er: ''unsuccessful delivery'' (location: NETHERLANDS). Iemand dit eerder gehad? Gisteren is hier de hele dag iemand thuis geweest en er zat ook geen briefje in de bus...
pi_87797874
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef minxiu het volgende:
Als ik bij Chinapost de status van mijn pakket van Tiffany opvraag staat er: ''unsuccessful delivery'' (location: NETHERLANDS). Iemand dit eerder gehad? Gisteren is hier de hele dag iemand thuis geweest en er zat ook geen briefje in de bus...
Wellicht had ze op het pakje een incorrect adres gezet waardoor die terug is gestuurd naar China?
pi_87798073
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef ErkendFokker het volgende:
wie is poephoofd? En het vorige forum draaide toch op phpBB of niet?
poephoofd is een testaccount aangemaakt door Qaox,
om te kijken of de beheerders de activatie mail kregen voor een nieuwe user.

aangezien het registreren uitstond wegens de vele spambots.

het forum blijft wel het zelfde, maar het draaide in een joomla omgeving..
de frontpage is dus nu weer weg en het forum blijft alleen draaien.

verder om dit topic niet te vervuilen.. vragen over het forum ff mij PM'en ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Downstar op 21-10-2010 16:41:40 ]
pi_87798307
Had Jack (Lightake) nog een couponcode voor FOK! aangezien die in de OP tot 31/08 geldig was?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:48:23 #233
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_87798617
Ik heb op 06-10-2010 wat besteld bij DX en vandaag de verzendbevestiging ontvangen. Twee weken om te versturen dus. Ik denk eerlijk gezegd dat dit de laatste keer was en ik bestel voortaan wel op Ebay.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:54:40 #234
48067 neo2000
pi_87798870
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:31 schreef Xaia het volgende:

[..]

Nou ben ik daar niet geregistreerd en je zal me daar ook niet zien denk ik. ;) Zat gewoon te trollen omdat om de 3 posts diezelfde vraag gesteld werd. :') Mijn mening: Als dat ook het niveau is op dat forum heb ik ook liever dat desbetreffende users daar blijven, hahaha. Als je alleen in dit topic komt om een enkele vraag weg te plempen en verder niets te lezen dan voeg je w.m.b. ook niet zoveel toe aan het topic.
Nog een reden dat je me daar niet al te snel zal zien is omdat ik persoonlijk niet echt behoefte heb om in allerlei immitatie kleding rond te lopen bewapend met bbguns en "over 9000!" lazors. Meeste mensen zijn hier uit het topic weg omdat er elke keer over ding gepraat werd die niet zo in de policy pastte. "Daar" kan het schijnbaar wel. Prima. Maar goed, op zich fijn voor de mensen die zich daarmee bezig houden dat die ook een plekkie hebben om erover te ouwehoeren.
pi_87799140
Vooroordelen :')
pi_87799765
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef RichardHammond het volgende:
Ik heb op 06-10-2010 wat besteld bij DX en vandaag de verzendbevestiging ontvangen. Twee weken om te versturen dus. Ik denk eerlijk gezegd dat dit de laatste keer was en ik bestel voortaan wel op Ebay.
Bij mij duurde het ook 2 weken voordat ik pas de e-mail kreeg dat het pakketje verzonden was. ;(
pi_87800513
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nou ben ik daar niet geregistreerd en je zal me daar ook niet zien denk ik. ;) Zat gewoon te trollen omdat om de 3 posts diezelfde vraag gesteld werd. :') Mijn mening: Als dat ook het niveau is op dat forum heb ik ook liever dat desbetreffende users daar blijven, hahaha. Als je alleen in dit topic komt om een enkele vraag weg te plempen en verder niets te lezen dan voeg je w.m.b. ook niet zoveel toe aan het topic.
Nog een reden dat je me daar niet al te snel zal zien is omdat ik persoonlijk niet echt behoefte heb om in allerlei immitatie kleding rond te lopen bewapend met bbguns en "over 9000!" lazors. Meeste mensen zijn hier uit het topic weg omdat er elke keer over ding gepraat werd die niet zo in de policy pastte. "Daar" kan het schijnbaar wel. Prima. Maar goed, op zich fijn voor de mensen die zich daarmee bezig houden dat die ook een plekkie hebben om erover te ouwehoeren.
die desbetreffende users komen juist van hier.. via fok is het forum bekend geraakt dus de gene van het WSF zijn/waren dus al voor dat het bestond hier lid :)

Tevens zijn ze wel weer aan het goochelen aan hoor bij HK post.

Mijn status van mijn pakketen was :

Kijk nu nogmaals staat er alleen nog maar:

The item (RB211425267HK) was posted on 13-Oct-2010.

oftewel ze gaan er niet meer mee aan de gang haha :') ? 8)7
gewoon afwachten dus ..
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:40:00 #238
183846 joepie91
pi_87800634
[quote]Op donderdag 21 oktober 2010 13:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Dus mogelijk dat we vanavond er mee verder
"Normale" omgeving? Vertel?
pi_87800676
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:40 schreef joepie91 het volgende:
[quote]Op donderdag 21 oktober 2010 13:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Dus mogelijk dat we vanavond er mee verder
"Normale" omgeving? Vertel?
Nouja, hij is/wou in iedergeval van het joomla gebeuren af zei die..
weet zelf niet geheel precies wat het joomla nou precies is maargoed..
zo melde Qaox mij :P

nogmaals PM mij voor vragen over het WSF, vervuil het topic hier niet
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:51:07 #240
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87800949
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef ElmoFan het volgende:
Is dit een goede heli? http://cgi.ebay.nl/3CH-3-(...)67d25#ht_4149wt_1139

Lijkt mij wel, vraag het toch maar voor de zekerheid.

Monkeybrain, doe jij ook echt iets met die helicopters of is het gewoon voor de lol? En zou je ook iets eronder kunnen hangen? is ie daar krachtig genoeg voor?
De copter weegt maar 40 gram, dus als je er iets onder wilt hangen moet het enkele gram wegen.

De Ebay copter lijkt goed, is "hetzelfde" alleen een iets wat andere uitvoering. Deze heeft wel mooiere lampjes, witte koplampen en knipperlampje in de staart :o Misschien deze ook maar bestellen :')

Ik had hem wel zien staan maar wilde dezelfde copter ivm onderdelen.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:23:37 #241
48067 neo2000
pi_87802173
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

die desbetreffende users komen juist van hier.. via fok is het forum bekend geraakt dus de gene van het WSF zijn/waren dus al voor dat het bestond hier lid :)
Echt waar? Heb ik dan die hele rel gemist dan? vertel? Was dat VOOR of NA dat dit topic eerst een herstart kreeg??
Ik post hier al even mee, vanaf de tijd dat het nog het DX ervaringen topic heette.. Zeg maar. Topicreeks die elke keer dicht ging omdat bepaalde kindjes niet snapten dat online de wet overtreden net zo zwaar telt als IRL de wet overtreden.. Dus 'blij' dat ze een ander plekje gevonden hebben.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:36:32 #242
131319 mickeyD
pi_87802771
ieder gebruikt het op zijn manier, de 1 om een review te bekijken voor hij/zij iets (ook) besteld, de ander om linkjes van spul op ebay te vinden.
ik zie je probleem niet (en waarom je zo fel reageerd) riekt nogal naar "ik had er ook bij willen zijn, maar wil hier op fok mn "goeie naam" niet verliezen" :')
al was je hier t baasje vanaf topic 1, zolang jij net als iedereen niet vrijwillig belastingaangifte hebt gedaan van iets duurder dan ¤45 geimporteerd uit bijvoorbeeld china, ben je net zo slecht als iedereen.

[ Bericht 17% gewijzigd door mickeyD op 21-10-2010 18:41:57 ]
pi_87803738
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef MorrisHill het volgende:
www.mrdigitalcn.com
Deze users spamt zijn eigen site.
Net zoals dit topic hier: Halloween cadeau
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:04:19 #244
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87803961
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:36 schreef mickeyD het volgende:
zolang jij net als iedereen niet vrijwillig belastingaangifte hebt gedaan van iets duurder dan ¤45 geimporteerd uit bijvoorbeeld china, ben je net zo slecht als iedereen.

:')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:21:55 #245
48067 neo2000
pi_87804739
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

+1. :')
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:36 schreef mickeyD het volgende:
al was je hier t baasje vanaf topic 1, zolang jij net als iedereen niet vrijwillig belastingaangifte hebt gedaan van iets duurder dan ¤45 geimporteerd uit bijvoorbeeld china, ben je net zo slecht als iedereen.
Maar ik begrijp je vergelijking.
Iets niet aangeven en misschien een boete krijgen OF
..wapens importeren en daarmee de wapenwet overtreden en een strafblad krijgen. Ja, bijna geen verschil. ^O^ Moeilijk, moeilijk.. :')
pi_87805458
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:21 schreef neo2000 het volgende:

[..]

+1. :')
[..]

Maar ik begrijp je vergelijking.
Iets niet aangeven en misschien een boete krijgen OF
..wapens importeren en daarmee de wapenwet overtreden en een strafblad krijgen. Ja, bijna geen verschil. ^O^ Moeilijk, moeilijk.. :')
Jah joh, jij denkt dat wij op het WSF over wapens praten. :'(
Helaas wordt er op Fok veel meer over wapens gepraat in dit topic dan op het WSF. Daar heb ik zelf nog nooit gezien dat iemand wapens besteld had/wilde bestellen.
pi_87805570
back ontopic maarweer?

Zal ik die heli bestellen of niet? Ik zit te twijfelen :')
pi_87805625
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef ElmoFan het volgende:
back ontopic maarweer?

Zal ik die heli bestellen of niet? Ik zit te twijfelen :')
Dat moet jij weten. Verdien je genoeg van je folderwijk? :P
pi_87805661
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef bularax het volgende:

[..]

Dat moet jij weten. Verdien je genoeg van je folderwijk? :P
in 1 keer heb ik het wel terug verdiend. :P

Maar wat doe je er mee? Je speelt er even mee en uiteindelijk staat ie toch in de weg :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2010 19:44:55 ]
pi_87805772
Ja klopt.
pi_87806018
Door al die leuke helicopterlinkjes zit ik nu ook in de twijfelzone. Kan het prima hebben qua kosten, maar zit na te denken of het het wel waard is..
Voor ¤15,- wil ik het wel een keertje proberen, maar ik ga er nog even goed over nadenken.

Een vriend had het over vliegtuigjes, maar zo te zien zijn die uit China niet zo makkelijk en goedkoop te krijgen als de helicopters?
pi_87806077
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef Joene94 het volgende:
Door al die leuke helicopterlinkjes zit ik nu ook in de twijfelzone. Kan het prima hebben qua kosten, maar zit na te denken of het het wel waard is..
Voor ¤15,- wil ik het wel een keertje proberen, maar ik ga er nog even goed over nadenken.

Een vriend had het over vliegtuigjes, maar zo te zien zijn die uit China niet zo makkelijk en goedkoop te krijgen als de helicopters?
Maar na 1 maand ligt 'ie te verstoffen in de kast (zoals 95% van de bestelde gadgets) _O-
pi_87806095
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef Joene94 het volgende:

Vliegtuigjes kan je niet binnen gebruiken he en ze zijn niet zo makkelijk te vliegen, net even omgerekend en het is maar 13,62....

Twijfel...
pi_87806160
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Vliegtuigjes kan je niet binnen gebruiken he en ze zijn niet zo makkelijk te vliegen, net even omgerekend en het is maar 13,62....

Twijfel...
Ja maar als het eenmaal binnen is, over een maandje, dan ben je 16 en dan ben je daar te oud voor.
pi_87806215
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef bularax het volgende:

[..]

Ja maar als het eenmaal binnen is, over een maandje, dan ben je 16 en dan ben je daar te oud voor.
hoe oud is monkeybrain eigenlijk? :')
pi_87806398
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

12
pi_87806414
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef bularax het volgende:

[..]

12
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:27:03 #258
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87807470
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef Joene94 het volgende:

Je kan 'm altijd nog op Marktplaats kwijt ;)
pi_87808056
Webshopsforum is weer online! :)

tevens staat de registratie weer open.

[ Bericht 16% gewijzigd door Downstar op 21-10-2010 20:48:54 ]
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:43:27 #260
48067 neo2000
pi_87808223
Lijkt me zo lullig als je zo'n ding koop en bij de eerste keer proberen dat ding op het dak van de buren land als net de batterijen op zijn. :')
pi_87808589
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef neo2000 het volgende:
Lijkt me zo lullig als je zo'n ding koop en bij de eerste keer proberen dat ding op het dak van de buren land als net de batterijen op zijn. :')
eerst binnen beginnen lijkt me :p
pi_87809500
quote:
Een keer met zo'n helicoptertje buiten gevlogen. Met 10 sec was ik de controle kwijt en mocht ik bij de buren aan gaan bellen :')
pi_87809625
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Een keer met zo'n helicoptertje buiten gevlogen. Met 10 sec was ik de controle kwijt en mocht ik bij de buren aan gaan bellen :')
Enigszins vergelijkbaar; wij hebben (oh wacht, hadden) een soort van slinger met een bal daaraan.
Mits je goed richt dan kun je daar tientallen meter mee weg schieten.
Heb ik ooit 'ns in de tuin van de buren gesmeten; nooit teruggekregen/gevraagd...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:14:50 #264
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87809857
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Oud genoeg om met 15 euro mijn kont af te vegen :Y
Maar als het je niks lijkt dan moet je het niet bestellen, simpel.

Wellicht zie jij het als speelgoed maar vooral de technische kant van het apparaat is fascinerend. Het is namelijk een sterk staaltje elektrotechniek en luchtvaarttechniek dat geen drol kost. Dan gaan we even uitzoeken hoe het handeltje werkt om vervolgens weer een andere "hobby" te vinden.

Je zult me ook niet in het openbaar betrappen met dit soort zaken, gewoon interessant voor de vrije uurtjes. Anders had ik wel zo'n joekel van 400+ euro gehaald :P
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:18:20 #265
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87810019
quote:
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Dat dus _O-
Ik laat dat ding liever op het dak liggen dan aanbellen of ik mijn copter van het dak kan halen :') Doet er een mooie vrouw de deur open, lekker sneu ;)
pi_87810253
Ik heb nog wel een leuk helicoptertje liggen waar ik geen reet meer mee doe

tis er zo eentje
als je in de buurt woont mag je hem wel een keer uitproberen of overnemen o.i.d.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:25:08 #267
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87810387
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef -K03N- het volgende:

[ afbeelding ]
tis er zo eentje
als je in de buurt woont mag je hem wel een keer uitproberen of overnemen o.i.d.
Op het dak landen en vervolgens geen interesse hebben _O-
pi_87810508
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef Downstar het volgende:
Webshopsforum is weer online! :)

tevens staat de registratie weer open.
werken de oude accounts nog wel dan?

ik kan namelijk niet inloggen met de credentials die bekend zijn op 't forum :+

nevermind. new password does the job

[ Bericht 3% gewijzigd door Re.active op 21-10-2010 21:32:38 ]
pi_87810575
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Op het dak landen en vervolgens geen interesse hebben _O-
Doen we natuurlijk binnen of op het grasveld in de buurt :{
pi_87810591
ik kan ook niet meer inloggen
Don't trust anyone else!
Trust me!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:32:44 #271
131319 mickeyD
pi_87810733
ik wel, ff blijven proberen
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:40:10 #272
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87811058
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:32 schreef mickeyD het volgende:
ik wel, ff blijven proberen
Ik ook, leuk om te lezen :Y

quote:
sukkels op fok, weten niets, en maar blaten..
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:29 schreef -K03N- het volgende:

[..]

Doen we natuurlijk binnen of op het grasveld in de buurt :{
In de hondenpoep landen, sorry geen interesse :Y
pi_87811270
We zijn er weer! :D

En, monkeybrain: je doet je naam eer aan :')

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

quote:
sukkels op fok, weten niets, en maar blaten..
quote:
[..]

In de hondenpoep landen, sorry geen interesse :Y
pi_87811325
Tsja, eens had ik ook zo'n op afstandbestuurbaar vliegtuigje, een stukje groter dan die helikopters die hier voorbij komen. Was allemaal leuk en aardig tot hij op een gegeven moment neerdaalde en in de sloot terecht kwam. Heb hem daarna een tijd laten opdrogen, maar toen was de fun eraf en is hij nooit meer beroert. :{
pi_87811541
Ik ga de heli toch morgen even bestellen, ik heb wel duurdere gadgets gekocht :')

Zo'n heli is ook leuk in combinatie met zo'n keychain camera :P of zou zoiets te zwaar zijn?
pi_87811820
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef -K03N- het volgende:

[ afbeelding ]
tis er zo eentje
Waar woon je?
pi_87813480
Dit lijkt me wel vet:
http://product.madeinchin(...)utm_campaign=8FSp007

Iemand ervaring of het ook werkt? Zo nee, dan bestel ik ze wel en ga ik het zelf ervaren. :7
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:34:04 #278
48067 neo2000
pi_87813490
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:18 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

Dat dus _O-
Ik laat dat ding liever op het dak liggen dan aanbellen of ik mijn copter van het dak kan halen :') Doet er een mooie vrouw de deur open, lekker sneu ;)
Wel een aardige kans om te batsen natuurlijk. Maar goed, alleen als het wijf er uit ziet als een Chinees jochie van 12. ^O^
quote:
[..]
Whehehehe
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:36:06 #279
131319 mickeyD
pi_87813585
quote:

[..]

aww, das nou kut voor je dat jeje aangesproken voelt..
kop op manneke, ff begrijpend lezen en je bent weer helemaal bij..
(ff je geheugen opfrissen: er werdt gezegd door iemand die er niet komt dat t WSF over bestellen van illegale wapens gaat, en das onzin.) :O
pi_87813739
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef bergdani het volgende:
Dit lijkt me wel vet:
http://product.madeinchin(...)utm_campaign=8FSp007

Iemand ervaring of het ook werkt? Zo nee, dan bestel ik ze wel en ga ik het zelf ervaren. :7
Hier btw meer foto's: http://product.madeinchin(...)pship_12759167.shtml

In het donker lijkt het zeker vet.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:44:02 #281
131319 mickeyD
pi_87813911
schoenveters met lichtjes?!?
zeg, HOE oud ben jij eigenlijk?!?
pi_87813948
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:39 schreef bergdani het volgende:

[..]

Hier btw meer foto's: http://product.madeinchin(...)pship_12759167.shtml

In het donker lijkt het zeker vet.
Doet me hier aan denken:
pi_87814084
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:44 schreef mickeyD het volgende:
schoenveters met lichtjes?!?
zeg, HOE oud ben jij eigenlijk?!?
Ze zijn sowieso niet voor dagelijks gebruik :')
Gewoon om eens 's avonds voor de lol in je schoenen te doen om de reacties te zien.
Ofwel, het meer voor de heb, de obsessie om iets te moeten kopen en het 1x te gebruiken en dan in de kast te flikkeren.

Ben trouwens 16.

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:44 schreef bularax het volgende:

[..]

Doet me hier aan denken:
Hehe. Daar dacht ik ook aan toen ik die mail van madeinchina.com in mijn mailbox zag.
Ebay is trouwens veel goedkoper:
http://cgi.ebay.com/Flash(...)&hash=item826377a4e6
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:17:19 #284
48067 neo2000
pi_87815162
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef mickeyD het volgende:

[..]
(ff je geheugen opfrissen: er werdt gezegd door iemand die er niet komt dat t WSF over bestellen van illegale wapens gaat, en das onzin.) :O
Vrij subtiel! ^O^ Maar goed, dat was ik vanavond ook niet met je moeder. Oh snap!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:19:09 #285
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87815223
Weet iemand waar ze goedkoop glow in the dark poeder hebben wat meer dan 10 minuten brandt? Op alibaba staat poeder wat 24 uur gloeit, maar de minimale afname is 100 kilo :')

In Nederland betaal je 14 euro voor 100 gram, vind ik vrij veel.
pi_87815255
Zitten er echt lampjes in?
Dingen lijken mij namelijk wel erg oké voor de hardloopschoenen. Het is hier altijd heel erg donker en wij lopen altijd buitenuit.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:21:33 #287
131319 mickeyD
pi_87815319
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:17 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Vrij subtiel! ^O^ Maar goed, dat was ik vanavond ook niet met je moeder. Oh snap!
necrofiel!
pi_87815413
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:20 schreef Kabolter het volgende:
Zitten er echt lampjes in?
Dingen lijken mij namelijk wel erg oké voor de hardloopschoenen. Het is hier altijd heel erg donker en wij lopen altijd buitenuit.
Als het goed is wel, ze werken op batterijen, weet niet waar die anders voor zouden zijn. Ik bestel ze anders wel op ebay en laat het weten als ik ze heb. ;)
pi_87815433
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:48 schreef bergdani het volgende:

[..]

Ze zijn sowieso niet voor dagelijks gebruik :')
Gewoon om eens 's avonds voor de lol in je schoenen te doen om de reacties te zien.
Ofwel, het meer voor de heb, de obsessie om iets te moeten kopen en het 1x te gebruiken en dan in de kast te flikkeren.

Ben trouwens 16.
[..]
Ah je wilt graag aandacht ;(
pi_87815825
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:24 schreef bergdani het volgende:

[..]

Als het goed is wel, ze werken op batterijen, weet niet waar die anders voor zouden zijn. Ik bestel ze anders wel op ebay en laat het weten als ik ze heb. ;)
Besteld voor 3,62 euro. Ben benieuwd of het werkt.

Eigenlijk koop je alles toch om 'aandacht' te krijgen? Die nieuwe trui, schoenen, enz. :9
pi_87815827
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:24 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ah je wilt graag aandacht ;(
Iedereen wil een vorm van aandacht, is een gezonde eigenschap.
De een wil het alleen (veel) meer dan de ander.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:38:32 #292
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87815934
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef mickeyD het volgende:

[..]

aww, das nou kut voor je dat jeje aangesproken voelt..
kop op manneke, ff begrijpend lezen en je bent weer helemaal bij..
Je laat voor de zoveelste keer zien dat je geen humor hebt en jezelf te serieus neemt :)
Ik vond het gewoon een grappige tekst, net zoals alle "trainingspakken" die daar voorbij komen van taobao ^O^
pi_87815996
Dit staat nou al een tijdje op de tracking van HK post:

The item (RXXXXXXX11HK) was posted on 12-Oct-2010.

Voorheen stond er volgens mij xxxxx has left honkong for it's destination on ........

Is dit veranderd en kan ik het pakketje elk moment verwachten?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:51:22 #294
131319 mickeyD
pi_87816259
tijd voor een vers topic!

nee, HK post loopt een dag of 4 tot een week achter ivm te volle vliegtuigen
pi_87816511
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef Nicap_tm het volgende:
Dit staat nou al een tijdje op de tracking van HK post:

The item (RXXXXXXX11HK) was posted on 12-Oct-2010.

Voorheen stond er volgens mij xxxxx has left honkong for it's destination on ........

Is dit veranderd en kan ik het pakketje elk moment verwachten?
Mijn status van mijn pakketen was :

Kijk nu nogmaals staat er alleen nog maar:

The item (*) was posted on 13-Oct-2010.

wil gewoon zeggen dat ze er nog mee bezig zijn , maar dat ze de pakketten op die datum hebben binnen gekregen en gescannend..

pas wanneer er has left honkong for it's destination on ... staat is je pakketje verzonden en onderweg naar je toe vaak ( eigen ervaring) duurt het dan nog een weekje tot 12 dagen ofzo)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:17:55 #296
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87822765
Bij DX zijn die eieren wel een stuk in prijs gedaald, $3.38. Misschien toch maar 1 bestellen, zit er al zo lang naar te kijken :+
pi_87824306
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:17 schreef monkeybrain het volgende:
Bij DX zijn die eieren wel een stuk in prijs gedaald, $3.38. Misschien toch maar 1 bestellen, zit er al zo lang naar te kijken :+
Chinees glijmiddel. :r
pi_87824439
leuke aanbieding in mijn box!

http://www.focalprice.com/detail_CUE12S.html

alleen dit weekend..tis wel geen echte maar wil altijd al zo'n ding hebben aan me sleutelbos ..klik..besteld
pi_87825927
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:15 schreef kloink het volgende:
leuke aanbieding in mijn box!

http://www.focalprice.com/detail_CUE12S.html

alleen dit weekend..tis wel geen echte maar wil altijd al zo'n ding hebben aan me sleutelbos ..klik..besteld
Ziet er goed uit! Ga er nog even goed over nadenken want ik heb al een USB stick van 4GB, maar een tweede kan geen kwaad natuurlijk. :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:01:05 #300
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87826130
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:10 schreef Berend. het volgende:

[..]

Chinees glijmiddel. :r
Deze eieren zijn niet om op te eten hoor :)

Ik heb er 2 besteld ~O>
pi_87829900
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Ga er nog even goed over nadenken want ik heb al een USB stick van 4GB, maar een tweede kan geen kwaad natuurlijk. :P
Ik zou het niet doen, je ziet dat de gouden streepjes niet zijn beschermd door een soort kapje wat normale usb sticks wel hebben, ik heb 1x zo'n ding gehad en die werkte na een maand niet meer door alle krassen die op de gouden laagjes zaten, vooral als je hem aan je sleutel bos hangt gebeurt dat snel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')