Welke had je besteld?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Welke?![]()
Ik wacht gvd al anderhalve maand op mijn blu-ray laser
Gaat je auto ook harder optrekken bij het stoplicht met deze stickers of val je dan door de mandquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:41 schreef Sanchos het volgende:
verhaal met tiffany is eindelijk rond, heb haar gevraagd voor een lijstje wat er allemaal in die sticker set zit, en toen per product aangegeven welke kleur en dergelijke het moest zijn, nu snapte ze het ook, volgens mij zet ze het in google translate, want haar zinsopbouw enzo kloppen totaal niet, maar goed.
Ik heb aanbetaalt en ik krijg van haar nog een foto'tje van de spullen als het binnen is
met racestrepen iets van 10+ pk ofzo?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gaat je auto ook harder optrekken bij het stoplicht met deze stickers of val je dan door de mand
wat kost dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:41 schreef Sanchos het volgende:
verhaal met tiffany is eindelijk rond, heb haar gevraagd voor een lijstje wat er allemaal in die sticker set zit, en toen per product aangegeven welke kleur en dergelijke het moest zijn, nu snapte ze het ook, volgens mij zet ze het in google translate, want haar zinsopbouw enzo kloppen totaal niet, maar goed.
Ik heb aanbetaalt en ik krijg van haar nog een foto'tje van de spullen als het binnen is
Ja, heb en keer 40 dagen moeten wachten op iets.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:08 schreef Thomas B. het volgende:
Even een vraagje over Focalprice.com. Ik heb 24 september iets besteld en betaald via Paypal. Volgende website is het de dag erna verzonden via airmail, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Is dat wel in de haak? Meestal heb je zoiets toch wel uiterlijk twee weken nadat het verstuurd is. Ik heb overigens alleen ervaring met Dealextreme.
not bad...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef Sanchos het volgende:
[..]
46 dollar.
om deze set gaat het, maar ipv 206, gaat er 106 op staan. ik heb namelijk een 106.
[ afbeelding ]
ik weet niet of jij dat was, maar ik had voor iemand wat uitgezocht en kon niks vinden, dit is in ieder geval de link, ik denk dat het een drukkerij is die zelf stickers produceert en verkoopt. Misschien kunnen ze wat regelen als je ze een foto stuurt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
not bad...
je hebt zeker geen link naar de verkoper? Wil ook wel zoiets op mijn Ibiza, maar dan meer WTCC stijl
Dat was ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef Sanchos het volgende:
[..]
ik weet niet of jij dat was, maar ik had voor iemand wat uitgezocht en kon niks vinden, dit is in ieder geval de link, ik denk dat het een drukkerij is die zelf stickers produceert en verkoopt. Misschien kunnen ze wat regelen als je ze een foto stuurt.
http://item.taobao.com/it(...)9820388_2_1392461502
Ik heb een Mitsubishi Lancer, maar die standaard rallybestickering vind ik niet heel bijzonder. Mijne is ook heel donkerblauw. Of hebben ze ook iets wat daar goed bijpast?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:41 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Klopt ook, had jij ook een seat? welke auto heb je? dan check ik wel ff voor je.
M'n pa heeft een tijd terug via Jack (TaoBao dus) zo'n remote flash gekocht... plus een fotoparaplu en een zelfontspanner. Die bevielen in ieder geval wel. Maar ik zou zo snel niet weten welke producten dat precies waren...quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het kopen van assesoires voor spiegel reflex camera's? (Filters, etc)
Welke site is aan te raden, welk af te raden en welke heeft veel?
Het gaat om een Sony Alpha 330..
Dingoo A330 != Gemei A330quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is al minstens maanden te koop![]()
http://www.modmybox.nl/di(...)goo.a330.black-p-581
http://www.lightake.com/d(...)ntroller_Black-31801
Ik heb geen idee hoe ze bevallen, maar ik weet wel dat DealExtreme ergens tussen de New Arrivals een goedkopere heeft staan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef portabel het volgende:
Wie heeft er weleens van dit soort LEDkranen gekocht en hoe bevalt het?
Kijk mij eens slim zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:32 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dingoo A330 != Gemei A330
De Dingoo A330 is in principe gewoon aan A320 in een nieuw jasje, met gehackte firmware... kort gezegd is er nu een "nieuw" bedrijf genaamd Dingoo Tech (dus NIET Dingoo Digital), die de A330 produceert... en dit is dus GEEN échte Dingoo. De bouwkwaliteit en de originaliteit van het ontwerp laten dat ook al een beetje zien...
Ik had het overigens over deze... en die is dus ontwikkeld door de mensen achter de ECHTE Dingoo:
[ afbeelding ]
EDIT: Als het goed is staat de tekst "Game Zone" er niet onder bij de definitieve versie.
Ook wel nieuwsgierig, alleen zijn goedkope kranen meestal brol.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef portabel het volgende:
Wie heeft er weleens van dit soort LEDkranen gekocht en hoe bevalt het?
Je zult schrikken wat zoiets kost (in Nederland).quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
De betere gaan richting 150 dollar, niet goedkoop voor een kraan. Geen flauw idee hoeveel zo'n ding in Nederland kost van een merk.
Ja, is al binnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog wat laten shippen via Hong Kong post na de 12e?
Als DX daarmee standaard doet, telt voor de 12e ook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog wat laten shippen via Hong Kong post na de 12e?
Dus die 'waarschuwing' van ze dat het niet meer voor kerst binnen is valt reuze mee.quote:
Ja, het is maar voor de zekerheid.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dus die 'waarschuwing' van ze dat het niet meer voor kerst binnen is valt reuze mee.
Mja... hij heeft wel schouderknoppen dus hij heeft an sich wel 6 knoppen (net als de A320, overigens). Pookje... tja, ik ben blij dat ie het niet heeft. Dat kost meestal gelijk veel meer, en de Chinese pookjes blinken nou niet bepaald uit in stevigheid. En wat betreft cp3... je bedoelt Capcom System 3? Het schijnt dat booboo (de ontwikkelaar van Dingoo Linux) contact heeft met Gemei, en er zal dus ongetwijfeld een Linux-distro voor uitkomen... wat betekent dat er een goede kans is dat er ergens in de toekomst een emulator voor gaat verschijnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
Lightinthebox code![]()
Net 2 messen besteld, werkt goed.
coupon code: MINI2
$2 off $10+ on all MiniInTheBox items through 10/31/10
[..]
Kijk mij eens slim zijn![]()
Hebben ze mij mooi genept zeg, ze gaan zelfs Chinese zooi namaken![]()
Maar deze moet dus nog op de markt komen? Als dat ding 6 knoppen, een pookje en cp3 zou hebben had ik hem meteen gekocht![]()
[..]
Ook wel nieuwsgierig, alleen zijn goedkope kranen meestal brol.
Ik zou degene met plastic plateau links laten liggen omdat je na enkele dagen vieze kalkvlekken hebt of je moet elke keer je kraan afdrogen![]()
De betere gaan richting 150 dollar, niet goedkoop voor een kraan. Geen flauw idee hoeveel zo'n ding in Nederland kost van een merk.
Ja Capcom cp3. Dat van de schouderknoppen wist ik dus nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:33 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mja... hij heeft wel schouderknoppen dus hij heeft an sich wel 6 knoppen (net als de A320, overigens). Pookje... tja, ik ben blij dat ie het niet heeft. Dat kost meestal gelijk veel meer, en de Chinese pookjes blinken nou niet bepaald uit in stevigheid. En wat betreft cp3... je bedoelt Capcom System 3? Het schijnt dat booboo (de ontwikkelaar van Dingoo Linux) contact heeft met Gemei, en er zal dus ongetwijfeld een Linux-distro voor uitkomen... wat betekent dat er een goede kans is dat er ergens in de toekomst een emulator voor gaat verschijnen.
EDIT: De verwachte releasedatum was 15 oktober... ik zal even kijken wat de laatste stand van zaken is.
EDIT2: Lees net dat er volgens Zarmark nog een maand vertraging is...
Als de Gemei A330 uitkomt zal ik het zeker even posten... en ik had best een review willen schrijven... alleen heb ik op het moment even geen budget om er eentje te kopenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef monkeybrain het volgende:
Geen idee of dit al is langsgekomen maar dit lijken mij wel hele mooie gekopieerde schilderijen. Voor zo'n 40/60 euro heb je een lel van een geschilderde Van Gogh hangen![]()
[ afbeelding ]
http://www.lightinthebox.com/wholesale-Wall-Art_c904
[..]
Ja Capcom cp3. Dat van de schouderknoppen wist ik dus niet![]()
Ik vertrouw erop dat je een post maakt als het boeltje uitkomt
Misschien deze?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb een Mitsubishi Lancer, maar die standaard rallybestickering vind ik niet heel bijzonder. Mijne is ook heel donkerblauw. Of hebben ze ook iets wat daar goed bijpast?
ik vind zelf alleen deze: http://item.taobao.com/item.htm?id=6985918041
Ongelofelijk. In 10 dagen. Ik wacht verdorie al 3+ weken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:29 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik gooi er maar eens een positieve ervaring in over DX..
Rode laser. Besteld tijdens de feestperiode, verzonden op 9 oktober, net binnen.
En het was ook nog Shipping met Tracking Number (dus verzekerd verzenden, duurt meestal nog een dag extraquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. In 10 dagen. Ik wacht verdorie al 3+ weken.
Dat mag DX groot op de website zettenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef toetsenbordridder het volgende:
klagen heeft geen nut, wat komt dat komt!
Iemand ervaringen hiermee? Want ik vraag me af of dit wel onbeschadigd aan kan komen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef monkeybrain het volgende:
Geen idee of dit al is langsgekomen maar dit lijken mij wel hele mooie gekopieerde schilderijen. Voor zo'n 40/60 euro heb je een lel van een geschilderde Van Gogh hangen![]()
[ afbeelding ]
http://www.lightinthebox.com/wholesale-Wall-Art_c904
De meeste zijn alleen het canvas zelf dat in een koker gaat, staat duidelijk omschreven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:48 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
Iemand ervaringen hiermee? Want ik vraag me af of dit wel onbeschadigd aan kan komen...
en al binnen , terwijl je het na de 12de is verzonden?quote:
Ik wil gewoon een goeie handheld met een goeie dpad, en eentje die genoeg processing power heeft om mame roms mee te draaien.. Als aanvulling op de PSP en DS natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:20 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als de Gemei A330 uitkomt zal ik het zeker even posten... en ik had best een review willen schrijven... alleen heb ik op het moment even geen budget om er eentje te kopen
Als je 't over de duvel hebt dan trap je op z'n....:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. In 10 dagen. Ik wacht verdorie al 3+ weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |