quote:Maar na 1 maand ligt 'ie te verstoffen in de kast (zoals 95% van de bestelde gadgets)Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef Joene94 het volgende:
Door al die leuke helicopterlinkjes zit ik nu ook in de twijfelzone. Kan het prima hebben qua kosten, maar zit na te denken of het het wel waard is..
Voor ¤15,- wil ik het wel een keertje proberen, maar ik ga er nog even goed over nadenken.
Een vriend had het over vliegtuigjes, maar zo te zien zijn die uit China niet zo makkelijk en goedkoop te krijgen als de helicopters?
quote:Vliegtuigjes kan je niet binnen gebruiken he en ze zijn niet zo makkelijk te vliegen, net even omgerekend en het is maar 13,62....Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef Joene94 het volgende:
Door al die leuke helicopterlinkjes zit ik nu ook in de twijfelzone. Kan het prima hebben qua kosten, maar zit na te denken of het het wel waard is..
Voor ¤15,- wil ik het wel een keertje proberen, maar ik ga er nog even goed over nadenken.
Een vriend had het over vliegtuigjes, maar zo te zien zijn die uit China niet zo makkelijk en goedkoop te krijgen als de helicopters?
quote:Ja maar als het eenmaal binnen is, over een maandje, dan ben je 16 en dan ben je daar te oud voor.Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Vliegtuigjes kan je niet binnen gebruiken he en ze zijn niet zo makkelijk te vliegen, net even omgerekend en het is maar 13,62....
Twijfel...
quote:hoe oud is monkeybrain eigenlijk?Op donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef bularax het volgende:
[..]
Ja maar als het eenmaal binnen is, over een maandje, dan ben je 16 en dan ben je daar te oud voor.
quote:12Op donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoe oud is monkeybrain eigenlijk?
quote:Je kan 'm altijd nog op Marktplaats kwijtOp donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef Joene94 het volgende:
quote:eerst binnen beginnen lijkt me :pOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef neo2000 het volgende:
Lijkt me zo lullig als je zo'n ding koop en bij de eerste keer proberen dat ding op het dak van de buren land als net de batterijen op zijn.
quote:Een keer met zo'n helicoptertje buiten gevlogen. Met 10 sec was ik de controle kwijt en mocht ik bij de buren aan gaan bellenOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef neo2000 het volgende:
Lijkt me zo lullig als je zo'n ding koop en bij de eerste keer proberen dat ding op het dak van de buren land als net de batterijen op zijn.
quote:Enigszins vergelijkbaar; wij hebben (oh wacht, hadden) een soort van slinger met een bal daaraan.Op donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Een keer met zo'n helicoptertje buiten gevlogen. Met 10 sec was ik de controle kwijt en mocht ik bij de buren aan gaan bellen
quote:Oud genoeg om met 15 euro mijn kont af te vegenOp donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoe oud is monkeybrain eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef neo2000 het volgende:
quote:Dat dusOp donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Een keer met zo'n helicoptertje buiten gevlogen. Met 10 sec was ik de controle kwijt en mocht ik bij de buren aan gaan bellen
quote:Op het dak landen en vervolgens geen interesse hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef -K03N- het volgende:
Ik heb nog wel een leuk helicoptertje liggen waar ik geen reet meer mee doe
[ afbeelding ]
tis er zo eentje
als je in de buurt woont mag je hem wel een keer uitproberen of overnemen o.i.d.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Qaox is van een joomla omgeving naar een normale gegaan,
we ondervonden eergister al wat foutjes.. gisteravond heeft die me geprobeerd te bereiken..
maar toen was ik er niet.
Dus mogelijk dat we vanavond er mee verder aan de slag kunnen..
quote:werken de oude accounts nog wel dan?Op donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef Downstar het volgende:
Webshopsforum is weer online!
tevens staat de registratie weer open.
quote:Doen we natuurlijk binnen of op het grasveld in de buurtOp donderdag 21 oktober 2010 21:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op het dak landen en vervolgens geen interesse hebben
quote:Ik ook, leuk om te lezen
quote:sukkels op fok, weten niets, en maar blaten..
quote:In de hondenpoep landen, sorry geen interesseOp donderdag 21 oktober 2010 21:29 schreef -K03N- het volgende:
[..]
Doen we natuurlijk binnen of op het grasveld in de buurt
quote:
quote:sukkels op fok, weten niets, en maar blaten..
quote:[..]
In de hondenpoep landen, sorry geen interesse![]()
quote:Waar woon je?Op donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef -K03N- het volgende:
Ik heb nog wel een leuk helicoptertje liggen waar ik geen reet meer mee doe
[ afbeelding ]
tis er zo eentje
als je in de buurt woont mag je hem wel een keer uitproberen of overnemen o.i.d.
quote:Wel een aardige kans om te batsen natuurlijk. Maar goed, alleen als het wijf er uit ziet als een Chinees jochie van 12.Op donderdag 21 oktober 2010 21:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
Dat dus![]()
Ik laat dat ding liever op het dak liggen dan aanbellen of ik mijn copter van het dak kan halenDoet er een mooie vrouw de deur open, lekker sneu
![]()
quote:Whehehehe
quote:aww, das nou kut voor je dat jeje aangesproken voelt..
quote:Hier btw meer foto's: http://product.madeinchin(...)pship_12759167.shtmlOp donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef bergdani het volgende:
Dit lijkt me wel vet:
http://product.madeinchin(...)utm_campaign=8FSp007
Iemand ervaring of het ook werkt? Zo nee, dan bestel ik ze wel en ga ik het zelf ervaren.
quote:Doet me hier aan denken:Op donderdag 21 oktober 2010 22:39 schreef bergdani het volgende:
[..]
Hier btw meer foto's: http://product.madeinchin(...)pship_12759167.shtml
In het donker lijkt het zeker vet.
quote:Ze zijn sowieso niet voor dagelijks gebruikOp donderdag 21 oktober 2010 22:44 schreef mickeyD het volgende:
schoenveters met lichtjes?!?
zeg, HOE oud ben jij eigenlijk?!?
quote:Hehe. Daar dacht ik ook aan toen ik die mail van madeinchina.com in mijn mailbox zag.
quote:Vrij subtiel!Op donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef mickeyD het volgende:
[..]
(ff je geheugen opfrissen: er werdt gezegd door iemand die er niet komt dat t WSF over bestellen van illegale wapens gaat, en das onzin.)
quote:necrofiel!Op donderdag 21 oktober 2010 23:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vrij subtiel!Maar goed, dat was ik vanavond ook niet met je moeder. Oh snap!
quote:Als het goed is wel, ze werken op batterijen, weet niet waar die anders voor zouden zijn. Ik bestel ze anders wel op ebay en laat het weten als ik ze heb.Op donderdag 21 oktober 2010 23:20 schreef Kabolter het volgende:
Zitten er echt lampjes in?
Dingen lijken mij namelijk wel erg oké voor de hardloopschoenen. Het is hier altijd heel erg donker en wij lopen altijd buitenuit.
quote:Ah je wilt graag aandachtOp donderdag 21 oktober 2010 22:48 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso niet voor dagelijks gebruik![]()
Gewoon om eens 's avonds voor de lol in je schoenen te doen om de reacties te zien.
Ofwel, het meer voor de heb, de obsessie om iets te moeten kopen en het 1x te gebruiken en dan in de kast te flikkeren.
Ben trouwens 16.
[..]
quote:Besteld voor 3,62 euro. Ben benieuwd of het werkt.Op donderdag 21 oktober 2010 23:24 schreef bergdani het volgende:
[..]
Als het goed is wel, ze werken op batterijen, weet niet waar die anders voor zouden zijn. Ik bestel ze anders wel op ebay en laat het weten als ik ze heb.
quote:Iedereen wil een vorm van aandacht, is een gezonde eigenschap.
quote:Je laat voor de zoveelste keer zien dat je geen humor hebt en jezelf te serieus neemtOp donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef mickeyD het volgende:
[..]
aww, das nou kut voor je dat jeje aangesproken voelt..
kop op manneke, ff begrijpend lezen en je bent weer helemaal bij..
(ff je geheugen opfrissen: er werdt gezegd door iemand die er niet komt dat t WSF over bestellen van illegale wapens gaat, en das onzin.)
quote:Mijn status van mijn pakketen was :Op donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef Nicap_tm het volgende:
Dit staat nou al een tijdje op de tracking van HK post:
Destination - Netherlands
The item (RXXXXXXX11HK) was posted on 12-Oct-2010.
Voorheen stond er volgens mij xxxxx has left honkong for it's destination on ........
Is dit veranderd en kan ik het pakketje elk moment verwachten?
quote:Chinees glijmiddel.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:17 schreef monkeybrain het volgende:
Bij DX zijn die eieren wel een stuk in prijs gedaald, $3.38. Misschien toch maar 1 bestellen, zit er al zo lang naar te kijken
quote:Ziet er goed uit! Ga er nog even goed over nadenken want ik heb al een USB stick van 4GB, maar een tweede kan geen kwaad natuurlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:15 schreef kloink het volgende:
leuke aanbieding in mijn box!
http://www.focalprice.com/detail_CUE12S.html
alleen dit weekend..tis wel geen echte maar wil altijd al zo'n ding hebben aan me sleutelbos ..klik..besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |