quote:ik heb wel eens hoesjes en oortjes besteld, heeft me iets van 7 euro winst opgeleverd. Waren 5 hoesjes en 3 oortjesOp woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Berend. het volgende:
[..]
20Cent denk ik. Nouj joepie 30 euro ofzo voor heel veel moeite. Keuze's
1. Je bent een 13 jarig kind die stoer wilt doen op school...
2. Je bent een arme ziel die 20 euro wilt verdienen voor veel moeite.
3. Je bent gewoon een klote user.
Kies maar
quote:Gast ik weet niet wat je allemaal loopt te kankeren maar ik verdien meer dan een normale folderwijk daaraan...Op woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kies maar
quote:JackOp woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef MorrisHill het volgende:
Nieuweling, Uitstekende Store
www.mrdigitalcn.com
quote:Ik heb het ook een tijdje willen doen, maar ik vond het risico te groot als mensen beginnen te zaniken.. en ik was bang dat ik er niet vanaf zou komenOp woensdag 20 oktober 2010 17:52 schreef bularax het volgende:
[..]
Gast ik weet niet wat je allemaal loopt te kankeren maar ik verdien meer dan een normale folderwijk daaraan...
quote:is een pandawill.com kloonOp woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef MorrisHill het volgende:Nieuweling, Uitstekende Store
www.mrdigitalcn.com
quote:Mwah.. hebben allemaal HTC telefoons van de zaak hier, helaas was de baas te bedonderd om screenprotectortjes extra bij te bestellen. In NL kosten die dingen gewoon 20 euro. Dus ik heb mezelf geslachtofferd om die dingen te kopen voor collega's. Maak per screenprotector dikke winst van ongeveer 1-15 cent de stuk. Was gewoon om het bedrag mooi af te ronden. Maakt het uit, die zooi daar kost niets, en bestellen is nou ook niet zoooooooon moeite voor anderen, toch? Rijk zal je er niet van worden, dar zijn gemakkelijkere manieren voor denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kies maar
quote:Ach zolang je de goedkoopste bent op marktplaats en je snel levert raak je het wel kwijtOp woensdag 20 oktober 2010 18:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb het ook een tijdje willen doen, maar ik vond het risico te groot als mensen beginnen te zaniken.. en ik was bang dat ik er niet vanaf zou komen
quote:ah, ok via msn dusOp woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef mickeyD het volgende:
je moet haar gewoon ff toevoegen aan je msn, is makkelijker bestellen en communiceren ook: tiffany19871009@msn.com
en voor webshopsforum: zie bericht #154
=onderhoud ofzo
quote:http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13915Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef SalimRMAF het volgende:
Hahhahaha oow KOELpasta, zeg dat dan.Ik dacht dat je het echt over tandpasta had.. 10 x 150 ML o.i.d.
![]()
Maar koelpasta.. ik snap je helemaal! Heb een jaar geleden trouwens 1 tube gekocht, voor 9 euro, zit nog steeds 90% in dus ja, welke SKU btw?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:27 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13915
quote:Op dit adres zal zdze dus wel orders aannemen via de mail?Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef BertusG het volgende:
Email tiffany: superbservice.tiffany@gmail.com
quote:Ik denk dat Qoax ligt te pauperen!Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef neo2000 het volgende:
Hee, wat is er met het webshopforum gebeurd??
()
quote:Yep! Bij mij wel iigOp woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Re.active het volgende:
[..]
Op dit adres zal zdze dus wel orders aannemen via de mail?
quote:
quote:Qaox is van een joomla omgeving naar een normale gegaan,Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef mickeyD het volgende:
hij heeft t gesloopt, komt wel weer goed vandaag denk ik
quote:Ik zie de bevestigingscode voor registreren nietOp donderdag 21 oktober 2010 13:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Qaox is van een joomla omgeving naar een normale gegaan,
we ondervonden eergister al wat foutjes.. gisteravond heeft die me geprobeerd te bereiken..
maar toen was ik er niet.
Dus mogelijk dat we vanavond er mee verder aan de slag kunnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |