quote:ik heb wel eens hoesjes en oortjes besteld, heeft me iets van 7 euro winst opgeleverd. Waren 5 hoesjes en 3 oortjesOp woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Berend. het volgende:
[..]
20Cent denk ik. Nouj joepie 30 euro ofzo voor heel veel moeite. Keuze's
1. Je bent een 13 jarig kind die stoer wilt doen op school...
2. Je bent een arme ziel die 20 euro wilt verdienen voor veel moeite.
3. Je bent gewoon een klote user.
Kies maar
quote:Gast ik weet niet wat je allemaal loopt te kankeren maar ik verdien meer dan een normale folderwijk daaraan...Op woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kies maar
quote:JackOp woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef MorrisHill het volgende:
Nieuweling, Uitstekende Store
www.mrdigitalcn.com
quote:Ik heb het ook een tijdje willen doen, maar ik vond het risico te groot als mensen beginnen te zaniken.. en ik was bang dat ik er niet vanaf zou komenOp woensdag 20 oktober 2010 17:52 schreef bularax het volgende:
[..]
Gast ik weet niet wat je allemaal loopt te kankeren maar ik verdien meer dan een normale folderwijk daaraan...
quote:is een pandawill.com kloonOp woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef MorrisHill het volgende:Nieuweling, Uitstekende Store
www.mrdigitalcn.com
quote:Mwah.. hebben allemaal HTC telefoons van de zaak hier, helaas was de baas te bedonderd om screenprotectortjes extra bij te bestellen. In NL kosten die dingen gewoon 20 euro. Dus ik heb mezelf geslachtofferd om die dingen te kopen voor collega's. Maak per screenprotector dikke winst van ongeveer 1-15 cent de stuk. Was gewoon om het bedrag mooi af te ronden. Maakt het uit, die zooi daar kost niets, en bestellen is nou ook niet zoooooooon moeite voor anderen, toch? Rijk zal je er niet van worden, dar zijn gemakkelijkere manieren voor denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kies maar
quote:Ach zolang je de goedkoopste bent op marktplaats en je snel levert raak je het wel kwijtOp woensdag 20 oktober 2010 18:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb het ook een tijdje willen doen, maar ik vond het risico te groot als mensen beginnen te zaniken.. en ik was bang dat ik er niet vanaf zou komen
quote:ah, ok via msn dusOp woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef mickeyD het volgende:
je moet haar gewoon ff toevoegen aan je msn, is makkelijker bestellen en communiceren ook: tiffany19871009@msn.com
en voor webshopsforum: zie bericht #154
=onderhoud ofzo
quote:http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13915Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef SalimRMAF het volgende:
Hahhahaha oow KOELpasta, zeg dat dan.Ik dacht dat je het echt over tandpasta had.. 10 x 150 ML o.i.d.
![]()
Maar koelpasta.. ik snap je helemaal! Heb een jaar geleden trouwens 1 tube gekocht, voor 9 euro, zit nog steeds 90% in dus ja, welke SKU btw?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:27 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13915
quote:Op dit adres zal zdze dus wel orders aannemen via de mail?Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef BertusG het volgende:
Email tiffany: superbservice.tiffany@gmail.com
quote:Ik denk dat Qoax ligt te pauperen!Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef neo2000 het volgende:
Hee, wat is er met het webshopforum gebeurd??
()
quote:Yep! Bij mij wel iigOp woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Re.active het volgende:
[..]
Op dit adres zal zdze dus wel orders aannemen via de mail?
quote:
quote:Qaox is van een joomla omgeving naar een normale gegaan,Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef mickeyD het volgende:
hij heeft t gesloopt, komt wel weer goed vandaag denk ik
quote:Ik zie de bevestigingscode voor registreren nietOp donderdag 21 oktober 2010 13:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Qaox is van een joomla omgeving naar een normale gegaan,
we ondervonden eergister al wat foutjes.. gisteravond heeft die me geprobeerd te bereiken..
maar toen was ik er niet.
Dus mogelijk dat we vanavond er mee verder aan de slag kunnen..
quote:heb je gelijk in, het forum is nu nog even down dus ..Op donderdag 21 oktober 2010 13:56 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ik zie de bevestigingscode voor registreren niet
quote:Wellicht had ze op het pakje een incorrect adres gezet waardoor die terug is gestuurd naar China?Op donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef minxiu het volgende:
Als ik bij Chinapost de status van mijn pakket van Tiffany opvraag staat er: ''unsuccessful delivery'' (location: NETHERLANDS). Iemand dit eerder gehad? Gisteren is hier de hele dag iemand thuis geweest en er zat ook geen briefje in de bus...
quote:poephoofd is een testaccount aangemaakt door Qaox,Op donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef ErkendFokker het volgende:
wie is poephoofd? En het vorige forum draaide toch op phpBB of niet?
quote:Nou ben ik daar niet geregistreerd en je zal me daar ook niet zien denk ik.
quote:Bij mij duurde het ook 2 weken voordat ik pas de e-mail kreeg dat het pakketje verzonden was.Op donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef RichardHammond het volgende:
Ik heb op 06-10-2010 wat besteld bij DX en vandaag de verzendbevestiging ontvangen. Twee weken om te versturen dus. Ik denk eerlijk gezegd dat dit de laatste keer was en ik bestel voortaan wel op Ebay.
quote:die desbetreffende users komen juist van hier.. via fok is het forum bekend geraakt dus de gene van het WSF zijn/waren dus al voor dat het bestond hier lidOp donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nou ben ik daar niet geregistreerd en je zal me daar ook niet zien denk ik.Zat gewoon te trollen omdat om de 3 posts diezelfde vraag gesteld werd.
Mijn mening: Als dat ook het niveau is op dat forum heb ik ook liever dat desbetreffende users daar blijven, hahaha. Als je alleen in dit topic komt om een enkele vraag weg te plempen en verder niets te lezen dan voeg je w.m.b. ook niet zoveel toe aan het topic.
Nog een reden dat je me daar niet al te snel zal zien is omdat ik persoonlijk niet echt behoefte heb om in allerlei immitatie kleding rond te lopen bewapend met bbguns en "over 9000!" lazors. Meeste mensen zijn hier uit het topic weg omdat er elke keer over ding gepraat werd die niet zo in de policy pastte. "Daar" kan het schijnbaar wel. Prima. Maar goed, op zich fijn voor de mensen die zich daarmee bezig houden dat die ook een plekkie hebben om erover te ouwehoeren.
quote:Nouja, hij is/wou in iedergeval van het joomla gebeuren af zei die..Op donderdag 21 oktober 2010 17:40 schreef joepie91 het volgende:
[quote]Op donderdag 21 oktober 2010 13:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Qaox is van een joomla omgeving naar een normale gegaan,
we ondervonden eergister al wat foutjes.. gisteravond heeft die me geprobeerd te bereiken..
maar toen was ik er niet.
Dus mogelijk dat we vanavond er mee verder
"Normale" omgeving? Vertel?
quote:De copter weegt maar 40 gram, dus als je er iets onder wilt hangen moet het enkele gram wegen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef ElmoFan het volgende:
Is dit een goede heli? http://cgi.ebay.nl/3CH-3-(...)67d25#ht_4149wt_1139
Lijkt mij wel, vraag het toch maar voor de zekerheid.
Monkeybrain, doe jij ook echt iets met die helicopters of is het gewoon voor de lol? En zou je ook iets eronder kunnen hangen? is ie daar krachtig genoeg voor?
quote:Echt waar? Heb ik dan die hele rel gemist dan? vertel? Was dat VOOR of NA dat dit topic eerst een herstart kreeg??Op donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
die desbetreffende users komen juist van hier.. via fok is het forum bekend geraakt dus de gene van het WSF zijn/waren dus al voor dat het bestond hier lid
quote:Deze users spamt zijn eigen site.Op woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef MorrisHill het volgende:
Nieuweling, Uitstekende Store
www.mrdigitalcn.com
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:36 schreef mickeyD het volgende:
zolang jij net als iedereen niet vrijwillig belastingaangifte hebt gedaan van iets duurder dan ¤45 geimporteerd uit bijvoorbeeld china, ben je net zo slecht als iedereen.
quote:+1.
quote:Maar ik begrijp je vergelijking.Op donderdag 21 oktober 2010 18:36 schreef mickeyD het volgende:
al was je hier t baasje vanaf topic 1, zolang jij net als iedereen niet vrijwillig belastingaangifte hebt gedaan van iets duurder dan ¤45 geimporteerd uit bijvoorbeeld china, ben je net zo slecht als iedereen.
quote:Jah joh, jij denkt dat wij op het WSF over wapens praten.Op donderdag 21 oktober 2010 19:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
+1.![]()
[..]
Maar ik begrijp je vergelijking.
Iets niet aangeven en misschien een boete krijgen OF
..wapens importeren en daarmee de wapenwet overtreden en een strafblad krijgen. Ja, bijna geen verschil.Moeilijk, moeilijk..
quote:Dat moet jij weten. Verdien je genoeg van je folderwijk?Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef ElmoFan het volgende:
back ontopic maarweer?
Zal ik die heli bestellen of niet? Ik zit te twijfelen
quote:in 1 keer heb ik het wel terug verdiend.Op donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef bularax het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Verdien je genoeg van je folderwijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |