nou, dat begint al weer lekker.. en ze zullen de enige niet zijnquote:Delay in Air Mail Service
Due to inadequate supply of air cargo space, some air mail items may be subject to delays of three to four days until further notice.
Lightake.com
vind dat nieteens zo een mooi schilderijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:29 schreef monkeybrain het volgende:
Deze is natuurlijk ultiem... maar voor 239 dollar![]()
De prijs heeft meer te maken met de verkoopbaarheid dan de werkelijke kosten, jammer.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:40 schreef mickeyD het volgende:
Delay in Air Mail Service
Due to inadequate supply of air cargo space, some air mail items may be subject to delays of three to four days until further notice.
Lightake.com
staat nu dus ook al op de officele site, maar gister vertelde jack het me al ..quote:nou, dat begint al weer lekker.. en ze zullen de enige niet zijn
Goedkope troep uit China kopen en dan support verwachtenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
http://app3.hongkongpost.(...)acknbr=RT056144972HK
Deze had ik dus gister binnen
Ik weet niet hoe dat kan.....
(dit was ook mijn laatse order ooit bij DX, totaal geen overzicht over hun eigen voorraad en onwijs slechte support)
52quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef bularax het volgende:
Zojuist 52 screenprotectors ontvangen.
Tsja, daar heb ik een handeltje in. Meer dan de helft is al verkocht.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
52? dealtje gesloten op ebay?
Heb er ook nog 6 die moeten komen..
19 september gekocht ofzo .. nog niks binnen..
Als je zo snel bang bent dan moet je niks kopenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:09 schreef m-schouten het volgende:
Hoe komen de paintings op frames binnen van lightinthebox? Iemand daar ervaring mee?
Zitten best interessante dingen tussen maar ben bang voor de levering..
Reserveonderdelen ook ergens te krijgen voor zo'n ding?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gyro is een soort chip dat voor automatische stabiliteit zorgt, heeft verder niks met wieken te maken.
Wat maak je winst per screenprotector? 10 cent?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef bularax het volgende:
Zojuist 52 screenprotectors ontvangen.
1,5 keer extra op de inkoop prijsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat maak je winst per screenprotector? 10 cent?
quote:en natuurlijk niks vertellen over de korting die je krijgt als je veel besteldOp woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef bularax het volgende:
[..]
1,5 keer extra op de inkoop prijs
quote:Het landingsgestel is van te hard plastic gemaakt dus dat brak al snel af bij mij. De grote wieken zijn niet gevoelig, deze zitten "los" waardoor deze gewoon opzij klappen. Het is meer de verbinding in het midden dat van matig plastic is gemaakt. De rotor achter wilt ook snel breken.Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Reserveonderdelen ook ergens te krijgen voor zo'n ding?Kan mij voorstellen dat je landingsgestel en wieken al na ongeveer 5 seconden naatr de donder zijn.
quote:Verkopen die dingen nog? Marktplaats staat er zo vol mee dat ik dacht dat het aanbod veel groter was dan de vraag.Op woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef bularax het volgende:
[..]
quote:ik zou daar ook niet eens de moeite voor doen, 50 cent per screenprotectorOp woensdag 20 oktober 2010 16:53 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Verkopen die dingen nog? Marktplaats staat er zo vol mee dat ik dacht dat het aanbod veel groter was dan de vraag.
quote:20Cent denk ik. Nouj joepie 30 euro ofzo voor heel veel moeite. Keuze'sOp woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat maak je winst per screenprotector? 10 cent?
quote:En dan nog verzendkosten? Of ga je ze aan je matite's door verkopen?Op woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef bularax het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |