Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Uhu uhuquote:
Jaaaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef Ladylike het volgende:
oehoehoeh
* pakt fha bij de handen en springt
hoiquote:
Ringen? heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:27 schreef Fha het volgende:
Leuk Enfer!!
Ieeeeeeeeh ik heb net onze ringen opgehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Uhu uhu2013 pas hoor, zijn de verlovingsringen
Verander gerust de TTquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef DaMart het volgende:
Shit, lapofail.
Voor de boeken:
[KSC #2.013] Waar de Maya's Koffie Verkeerd dronken bij het voorspellen.
wel goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
JaaaIk deed het met Bolle maar hij vond het niet leuk
Hoe is het beeb?![]()
Gf![]()
Mensen die ik heus vergeet (sorry)![]()
![]()
Ik vind jou echt een trutquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het beeb?![]()
Gf![]()
![]()
Gatverquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
DaMuckquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef DaMart het volgende:
Shit, lapofail.
Voor de boeken:
[KSC #2.013] Waar de Maya's Koffie Verkeerd dronken bij het voorspellen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:37 schreef Muck het volgende:
Ringen? heb ik wat gemist?
En ik kan niet posten in dit topic, mijn Duits is stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankquote:![]()
Hoe is het daar?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Als je gratis bier wilt dan moet je lief doen verdommequote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:40 schreef Fha het volgende:
[..]Ik denk het wel
Bolle gaat zich verloven met de nieuwe baby poes van Marijke
Goed, even een drukke periode, zowel op werk als buiten internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dank![]()
Hoe is het daar?
.
fhaatjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het beeb?![]()
Gf![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, het is het jaar waarin Fha gaat trouwen
GMTAquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:42 schreef Ladylike het volgende:
dus eig had de TT moeten zijn: [KSC #2013, het jaar warin Fha gaat trouwen]
leuke foto's Enf!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:47 schreef Enfermera het volgende:
*tromgeroffel* Fototijdddd
Mn oude haarkleur:
[ afbeelding ]
Grapje.
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
leuke foto's Enf!
trouwen? Dat is toch dat veel te dure zuipen met je familie?
Nee dat is dat ene wat jij volledig zou beleven via twitterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
later STquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
En weer weg, luierpyamaeteninbedstoppenopdebankploffentotzooo
Jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
GMTA![]()
![]()
Dag Suikerbeeb![]()
![]()
![]()
@Mart: wel lekker druk?
oh datquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat is dat ene wat jij volledig zou beleven via twitter
Eetsmakelijkquote:
Slaapbankquote:inbedstoppenopdebank
* DaMart belt de EODquote:ploffentotzooo
Wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
leuke foto's Enf!
het was me al opgevallen inderdaadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef DaMart het volgende:
Ja.
Maar vaak ook te druk om heel veel mee te posten.
ey nieuw plaatje?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
En er is nieeeeeeeeeemand, die even een linkje van het nieuwe deel in de lapo zet
Als Muck de staatsloterij gewonnen heeft op 10-10-10 dan trouwen wij 12-12-12quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:50 schreef DaMart het volgende:
Wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen?
Ja sinds een dag of 2?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ey nieuw plaatje?
[..]
Als Muck de staatsloterij gewonnen heeft op 10-10-10 dan trouwen wij 12-12-12
Nouquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Radicaal Enfer![]()
![]()
Wel leukAl ziet dat bonde er ook lang niet verkeerd uit hoor
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:27 schreef Fha het volgende:
Leuk Enfer!!
Ieeeeeeeeh ik heb net onze ringen opgehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Senk joe!quote:
je vorige was leuker.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ja sinds een dag of 2?
Maar ik vind deze ook niet je-van-het...
Thanks!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
leuke foto's Enf!
Eerst een huis, maar dat komt binnenkort hoop ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ey nieuw plaatje?
[..]
Als Muck de staatsloterij gewonnen heeft op 10-10-10 dan trouwen wij 12-12-12
als jij de staats gewonnen hebt dan wonen we over een maandje samen toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerst een huis, maar dat komt binnenkort hoop ik
idd ik ookquote:
hell noquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een leven in amsterdam, das pas saai!
Eetsmakelijkquote:
Don't mess met A'dammers he?quote:
Duurt nog ff, heb geen hongerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
[..]
Don't mess met A'dammers he?
Ja, kutquote:
zolang wij het geld verdienen (de haven) ze het in Den Haag (politiek) verdelen en in Amsterdam over de balk pleuren mag ik datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij geen hongerquote:
Best schokkend heh, ik weet hetquote:
Lief doen. Terwijl jij met een andere kerel weg rent. Wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je gratis bier wilt dan moet je lief doen verdomme![]()
Dat jij de dus gratis helemaal klem kunt zuipen op mijn bruiloft omdat ik er vandoor ga met een andere kerelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Lief doen. Terwijl jij met een andere kerel weg rent. Wat denk je nou zelf
Oh ja, nou. Hmm. OKee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat jij de dus gratis helemaal klem kunt zuipen op mijn bruiloft omdat ik er vandoor ga met een andere kerelPositief denken schat
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
TJ..... ->![]()
Amsterdam is tof, de inwoners ook...
PUNT
je moet duidelijk naar de dokterquote:
ik ben het overigens met je eens en Toek ook weet ik uit ervaring. Die liep onlangs een keer met open mond door Amsterdamquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Zo die discussie hebben we gehad
Hoe gaat het TJ?
quote:
Morgen weer :pquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet duidelijk naar de dokter
Hahaha bevestigingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik ben het overigens met je eens en Toek ook weet ik uit ervaring. Die liep onlangs een keer met open mond door Amsterdam
ja goed hoor mevrouw en met jou?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Zo die discussie hebben we gehad
Hoe gaat het TJ?
Toek vind sommige delen niet beroerd in Amsterdam, dat is juist.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik ben het overigens met je eens en Toek ook weet ik uit ervaring. Die liep onlangs een keer met open mond door Amsterdam
Gaat zijn gangetje hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja goed hoor mevrouw en met jou?
[..]
Toek vind sommige delen niet beroerd in Amsterdam, dat is juist.
Maaruh JJDJ1984 wat doe jij in de koffie-chat?
ik heb een stukje rond CS gelopen toen en dat was wel grappig en de grachten zien er wel mooi en gezellig druk uitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje hoorWeekend
Ik ben het met je eens dat ik ook niet alles aan A'dam leuk vind hoor, sterker nog ik ben geen rasechte AmsterdamseMaar ik heb er wel een 'band' mee.
je had gister toch al pizza?quote:
succes!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga even een paar uur treinen naar Muckland
Paspoort mee?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga even een paar uur treinen naar Muckland
Hey STquote:
Hey LLquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Hoe snoetepetoetjelieffiepieffie
ferbquote:
trevquote:
Dat is toch altijd zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:03 schreef Trevland het volgende:
maar het ging er niet echt lief aan toe
Echt *zucht*quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kloptmaar waarom zei je dan doei want ik zei het omdat ik weg was
dat blauw staat je ook goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:47 schreef Enfermera het volgende:
Mn oude haarkleur:
[ afbeelding ]
Grapje.
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
![]()
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:47 schreef Enfermera het volgende:
Mn oude haarkleur:
[ afbeelding ]
Grapje.
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
![]()
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kloptmaar waarom zei je dan doei want ik zei het omdat ik weg was
Ijzer in hoofdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat blauw staat je ook goed![]()
er zit een stuk ijzer in je hoofd![]()
zie je wel, donker en laagjes is![]()
overigens, jij bent leuk
Nee want ik vraag me serieus af... doe je nou zo dom of doe je maar alsofquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Nou ik helemaal niet meer snapquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoog uit irritantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ijzer in hoofdis mooi
Ik ben ook leuk
[..]
Nee want ik vraag me serieus af... doe je nou zo dom of doe je maar alsof
[..]
Waarom?quote:
Lol.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Ferb is 14, Ferb snapt het wel. Go figure..en go Ferbquote:
GMTAquote:
Je hebt toch gejudoodquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom nou niet? mag ik mijn frustratie niet kwijt?
weet ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ijzer in hoofdis mooi
Ik ben ook leuk
Maar dat gebruik ik niet om mijn frustratie kwijt te raken, dan is het helemaal niet eerlijk voor de restquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GMTA![]()
[..]
Je hebt toch gejudood![]()
Oh... okequote:
Ja maar dat wij het moeten ontgelden is ook nie eerlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat gebruik ik niet om mijn frustratie kwijt te raken, dan is het helemaal niet eerlijk voor de rest
Iemands avond goed gemaaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Fha het volgende:
Oke nu heb ik echt de slappe lachwehehehhe
Heerlijk om mee te lezen.
Ik doe nou nog rustig hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh... oke
[..]
Ja maar dat wij het moeten ontgelden is ook nie eerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe nou nog rustig hoor
Oh dus we krijgen het nog te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wel, misschien nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus we krijgen het nog te horen
maar dat was niet een heel duidelijke foto, heb je betere?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh... oke
[..]
Ja maar dat wij het moeten ontgelden is ook nie eerlijk
Nee joh gekkie, het is weekendquote:
Helemaal nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, het is weekend
wat is er lekker lief aardig knap leuk knuffilg kriebel suikertaartjequote:
In bed liggen of ook echt slapen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
Ik ga zondag echt zo lang mogelijk in bed liggenDat is echt mijn doel
![]()
Ik denk dat ik dat zaterdag ga doen, zondag andere dingen op de planning staan en dan krijg ik ook een nieuw stukje speelgoedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
![]()
ik heb afgelopen zondag groot deel in mijn bed gelegenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
![]()
nieuwe vriendinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat zaterdag ga doen, zondag andere dingen op de planning staan en dan krijg ik ook een nieuw stukje speelgoed(nou ja speel goed
)
hoiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef wel.o.k het volgende:
wat is er lekker lief aardig knap leuk knuffilg kriebel suikertaartje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij nog niet en vele andere ook nietquote:
genoegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat was niet een heel duidelijke foto, heb je betere?
Jaaaa ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, het is weekend
vertel?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat zaterdag ga doen, zondag andere dingen op de planning staan en dan krijg ik ook een nieuw stukje speelgoed(nou ja speel goed
)
zondequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
![]()
Het is Coen en Sanderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij nog niet en vele andere ook nieten bij Koen en Sander(nee niet LL haar kids) is het pas weekend zodra paultjepils dat inluidt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Je hebt gelijk maar als nog niet jou kidsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is Coen en Sander
Met een C!!!
Oh mènnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar als nog niet jou kids
Slapen het liefst, maar ik word hoe dan ook sowieso wel om 10 uur wakkerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In bed liggen of ook echt slapen?
Niks zonde. Jij hebt vakantie,ik niet .quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zonde![]()
ik ga zo lang mogelijk uit m'n bed blijven, zoveel mogelijk uit m'n vakantie halen![]()
sws om de dag een nacht overslaan, en dan van 4 tot 9 slapen, zo verdeel ik m'n vakanties meestal
Eigen Paintball Gunquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
genoeg
[..]
Jaaaa ik ook
[..]
vertel?
Nee die waar ik het over heb zijn niet van LLquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat hoor ik nou? zijn die kinderen niet van jezelf
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
hoe smaakt een dakhaas? En is dat de volle neef van zwarte piet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat hoor ik nou? zijn die kinderen niet van jezelf
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
ik werd gebeld![]()
omdat een test bestand het niet doet
"ja maar dat kan niet want dan is de database in gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou EN.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij nog niet en vele andere ook nieten bij Koen en Sander(nee niet LL haar kids) is het pas weekend zodra paultjepils dat inluidt
Is gewoon niet eerlijk, wil ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou EN.
IK HEB WEEKEND! TOT EN MET MAANDAG!
De week daarop vrijdag t/m dinsdag. Hah. Leer er maar mee leven.
echt niet, ik zit veel lager, begane grondquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt zeker het niveau van een dakhaas
het is een complete test omgeving, die stond niets te doen vandaag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja maar dat kan niet want dan is de database in gebruik"
Oh dat is al heel watquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
het is een complete test omgeving, die stond niets te doen vandaag.
wel grappig dat er 24 uurs ondersteuning zit op de test omgeving
Baar een kind zou ik zeggen, heb je een part-time excuusquote:
Lekker handigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is al heel watBij ons janken ze gewoon de productiedatabase erin "want dan ben je toch realistischer bezig he"
Dat gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Baar een kind zou ik zeggen, heb je een part-time excuus
Goed zo LLquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even braaf mijn fysio oefeningetjes doen
wie ben jij danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe smaakt een dakhaas nou?? En is het nou een kind van zwarte piet en de fuckibg paashaas?
daar staat binnen de bank de doodstraf op, gaat om de rekeingsystemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is al heel watBij ons janken ze gewoon de productiedatabase erin "want dan ben je toch realistischer bezig he"
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even braaf mijn fysio oefeningetjes doen
VOAkantiegOAngertpoicquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar nou weet ik nog niet wat voor leuk speelgoed je krijgt zondag?
[..]
Zois dat niet hoor
Ik maak dan ook wel foto's er vanquote:
voor je heup toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar nou weet ik nog niet wat voor leuk speelgoed je krijgt zondag?
[..]
Zois dat niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
J die gaat met gewichten werken nuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor je heup toch?
moet je die eens naakt doen als J erbij is, eens zien of het dan nog nietis
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Oh noesssssssssssss de wii is al 275 dagen niet door mij gebruikt whehehehe
O god. Heeft die zo een schuld aanpratend programma dat dat telt ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Oh noesssssssssssss de wii is al 275 dagen niet door mij gebruikt whehehehe
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga even spelen
wel terugkomen dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
TJquote:
Ik blijk vanaf mijn foon niet te kunne reageren op pm'squote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TJHad ik gezien, zal even antwoorden
Soof vindt d'r spannend en engquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vind Soofbeeb ervan?
quote:
Geeft toch nietsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik blijk vanaf mijn foon niet te kunne reageren op pm's
je MOET filmpjes maken! Nee echt!! Het MOET gewoon!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Soof vindt d'r spannend en engZe snuffelen veel aan elkaar en dat kleintje heeft zich helemaal opgeblazen
Sofie was niet onder de indruk
Maar ze vindt mij nu even ook niet lief geloof ik
Maar dat komt wel weer
Ik moet dat ding vaker gaan gebruiken maar heb gewoon echt niet altijd zin daarinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan doe je beter al dat ik het doe
De wii fit doet dat jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
O god. Heeft die zo een schuld aanpratend programma dat dat telt ja?
Ooohhh DAMN KJOET!!!!!!!quote:
Mee eenschquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
je MOET filmpjes maken! Nee echt!! Het MOET gewoon!!!
Ik ook, binnen kort haal ik er weer een game voor die dat hopelijk gaat veranderenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet dat ding vaker gaan gebruiken maar heb gewoon echt niet altijd zin daarin
Ik doe alleen wii fit en fit plusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, binnen kort haal ik er weer een game voor die dat hopelijk gaat veranderen
Ik wil die ook nog eens halen maar geen zinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe alleen wii fit en fit plusen dat moet ik echt weer op gaan pakken als de spiertjes weer wat sterker zijn
Slaap Lekker Fhaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
Ik ga slapen doen want ik ben super kapot. Slaap lekker allemaal![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil die ook nog eens halen maar geen zin
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2010 21:33:13 ]
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
je MOET filmpjes maken! Nee echt!! Het MOET gewoon!!!
Ja, ze is echt schattigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet dat ding vaker gaan gebruiken maar heb gewoon echt niet altijd zin daarin
[..]
De wii fit doet dat ja![]()
[..]
Ooohhh DAMN KJOET!!!!!!!
Kleine poezel
[..]
Mee eensch
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker Fha
[..]Dan moet ik ook iemand vinden die het dan goed doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog wel een goed adresjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik ook iemand vinden die het dan goed doet
Ook hier in de buurt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goed adresje
JJdJJJJJJ komt hier een bakkie drinken, duh.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja goed hoor mevrouw en met jou?
[..]
Toek vind sommige delen niet beroerd in Amsterdam, dat is juist.
Maaruh JJDJ1984 wat doe jij in de koffie-chat?
quote:
Dankjewel MPG!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
JJdJJJJJJ komt hier een bakkie drinken, duh.
Asjeblieft JJ:
Hmhm, die is er ook nog echtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
JJdJJJJJJ komt hier een bakkie drinken, duh.
Asjeblieft JJ:
Neem een android. De mijne doet het puickquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik blijk vanaf mijn foon niet te kunne reageren op pm's
Kan jij dan ook gewoon reageer op allemaal doen of niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem een android. De mijne doet het puick.
Nog niet uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan jij dan ook gewoon reageer op allemaal doen of niet?
Whehehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, die is er ook nog echt
![]()
In jouw postquote:
Heb je z'n nummer? Hij is namelijk erg goed qua helpdesk aan de telefoonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn videocamera neemt geen geluid op namelijk
Sssstttquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je z'n nummer? Hij is namelijk erg goed qua helpdesk aan de telefoon
ooooh, DIE!quote:
Ja. 1.6. Met werkend geluid bij de camera, dus geen idee of en hoe ik je zou kunnen helpenquote:
Oh misschien moet ik terugraden danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. 1.6. Met werkend geluid bij de camera, dus geen idee of en hoe ik je zou kunnen helpen.
Betaling in natura tochquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssttt...
Fles weet mijn uurtarief nog niet
Oh men, daar heb ik nu echt zin inquote:
Zoietsquote:
Schulden los je zelf maar afquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet ik bij deze door wie ik mijn rekeningen bij MPG laat betalen
Jeejquote:
Ja ik eigenlijk ook welquote:
quote:
Zeg dattie van onderweg een paar frikkedelle meeneemtquote:
Ben ik blij dat ik geen schulden bij hem hebquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoiets
[..]
Schulden los je zelf maar af![]()
[..]
Jeej![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoi LL, maar ook weer doei, ouders
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen schulden bij hem heb
Als nog blij van geen schuldenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Gewoon Cash accepteer ik ook hoor.
Oh, okee, in dat geval zit hij rare bewegingen te maken met zijn vork in het luchtledigequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
We gaan het NIET over eten hebben
Nah, hij heeft sproitjes met rundvleesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dattie van onderweg een paar frikkedelle meeneemt.
Trusten ferbquote:
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:44 schreef Muck het volgende:
maar nu eerst slapen, want ik moet morgen alweer om 8.45 uur in het ziekenhuis zijn![]()
Slaap Lekker LLquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook maar ...
Moet morgen ook weer vroeg op.
Trusten lieverdjes![]()
Slaap Lekker Marijkequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga dan denk ik ook maarBen moe
Hopelijk breken de poessies niet alles af vannacht
Trusten lieve mensen
Jij zo ookquote:
Wattes??????quote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 071 LovelyLady
02. 070 Trevland
03. 044 goldfinger1963
04. 037 wel.o.k
05. 032 Dr_Flash
06. 028 Marijkezwolle
07. 026 Muck
08. 024 MPG
09. 024 Enfermera
10. 023 suikertaartje
11. 023 TJDoornbos
12. 021 Fha
13. 012 DaMart
14. 008 JaniesBrownie
15. 008 Ferb
16. 007 Ladylike
17. 006 Giertje
18. 005 OA
19. 003 Solique
20. 002 naatje_1
Reeks-statistieken!
en dit was de laatste keer dat ik er KSCers erin zet die hier zelden of niet meer komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:19 schreef Monitor het volgende:Top 100 van donderdag 14 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 352 naatje_1
03. 263 Symphonic
25. 130 Dr_Flash
39. 105 goldfinger1963
59. 086 LovelyLady
74. 076 Trevland
86. 069 Kuukske
90. 067 Giertje
whehehehe, jekan het niet meer onthouden héquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dit was de laatste keer dat ik er KSCers erin zet die hier zelden of niet meer komen![]()
Muckiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:35 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
live vanuit de bus naar het ziekenhuis...
Wokkiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Muckie![]()
![]()
je gaat je monitoring device ophalen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Wokkie
jup
TJ heeft in de agenda gezet: 'Muck wordt aangelijnd'
Succes!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:35 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
live vanuit de bus naar het ziekenhuis...
Ben jij zoiemand die nu nog in een zomerjas loopt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:19 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb me ook maar aangepast aan de temperatuur en voor het eerst sinds maanden weer eens een shirt met lange mouwen aangetrokken.
Ja, het is nog te warm voor de winterjasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben jij zoiemand die nu nog in een zomerjas loopt?
Komt bekend voor, sinds dinsdag voor het eerst maar een jas aangedaan ipv Colbert of shirt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:19 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb me ook maar aangepast aan de temperatuur en voor het eerst sinds maanden weer eens een shirt met lange mouwen aangetrokken.
Dude. Ik heb 's morgens al m'n wanten aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:25 schreef DaMart het volgende:
Ja, het is nog te warm voor de winterjas.
En tot en met gisteren dus ook met T-shirt.
Koukleumquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude. Ik heb 's morgens al m'n wanten aan.
Guilty.quote:
solquote:
Marijke met de poesjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Succes!
DaMartquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:19 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben jij zoiemand die nu nog in een zomerjas loopt?
ja dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude. Ik heb 's morgens al m'n wanten aan.
WOKkiequote:
Maar jij bent vrouw, dan mag datquote:
Ja precies!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:42 schreef DaMart het volgende:
Maar jij bent vrouw, da mag dat.
Want over het algemeen hebben vrouwen het sneller koud dan mannen, zodat ze zich 's avonds in de veilige armen van hun geliefde kunnen nestelen om zich te warmen.
Mannen die het nu koud hebben zijn echter gewoon mietjes.
QFTquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw, dan mag dat.
Want over het algemeen hebben vrouwen het sneller koud dan mannen, zodat ze zich 's avonds in de veilige armen van hun geliefde kunnen nestelen om zich te warmen.
Psiesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw, dan mag dat.
Neemt ze ook croissants voor ons mee?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:50 schreef OA het volgende:
OAdin haalt momenteel croissants en cappuccino
Wij zijn onderweg naar starmucksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:50 schreef OA het volgende:
OAdin haalt momenteel croissants en cappuccino
Cool!quote:
Het lijkt me niet handig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Is het trouwens erg als je met 2 losse spaken rondfietst?
Als je bestemming de fietsenmaker is, kan het welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
GOEDEmorgen![]()
En dan potverdrie NU koffie!
Dat komt mooi uit, want we hebben het halverwege de vorige pagina over jou gehadquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!zit op mn mobiel want mn internetligt er thuis uit, kan ook niet teruglezen
Nee bestemming kind ophalen en dan naar huis, er zit geen fietsenmaker in de buurtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je bestemming de fietsenmaker is, kan het wel.
Maar ik heb ook wel eens zonder problemen gefietst met gebroken spaken hoor. Alleen vergroot je daarmee wel de kans dat er meer kapot gaan en dat kan wel tot gevaarlijke situaties leiden, want je wiel gaat steeds meer slingeren. Even kijken hoe het fietsend aanvoelt dus, en anders de kapotte spaken laten vervangen.
whehehe wat gemeenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want we hebben het halverwege de vorige pagina over jou gehad.
Mogguh meisquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!zit op mn mobiel want mn internetligt er thuis uit, kan ook niet teruglezen
Je lultquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want we hebben het halverwege de vorige pagina over jou gehad.
dat ligt eraan, ik heb wel eens met een los wiel gefietst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
GOEDEmorgen![]()
En dan potverdrie NU koffie!
Mogge wijffie!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee bestemming kind ophalen en dan naar huis, er zit geen fietsenmaker in de buurt
[..]
whehehe wat gemeen
[..]
Mogguh meisHoef je niet te werken vandaag?
Hm, fietsen kan volgens mij wel (vaak genoeg gedaan vroeger), maar de spaken laten vervangen is wel aan te raden dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee bestemming kind ophalen en dan naar huis, er zit geen fietsenmaker in de buurt
Nou ik gok er het maar op, mijn vriend zei ook al: als je niet te veel stoepje op en af gaat valt het wel meequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ligt eraan, ik heb wel eens met een los wiel gefietst.
was een wiel van een dere fiets maar toch![]()
Overigens,Lovely
lekker ding
Gezellig, ik krijg vanmiddag ook een vriendinnetje op bezoekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mogge wijffie!nee, heb heerlijk vrij. Ga straks even langs bij n oude bekende
en jij?
We wachten alleen nog met smart op een antwoord op die ene vraagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey leuk meisje
, we hadden het nog over je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |