Is gewoon niet eerlijk, wil ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou EN.
IK HEB WEEKEND! TOT EN MET MAANDAG!
De week daarop vrijdag t/m dinsdag. Hah. Leer er maar mee leven.
echt niet, ik zit veel lager, begane grondquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt zeker het niveau van een dakhaas
het is een complete test omgeving, die stond niets te doen vandaag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja maar dat kan niet want dan is de database in gebruik"
Oh dat is al heel watquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
het is een complete test omgeving, die stond niets te doen vandaag.
wel grappig dat er 24 uurs ondersteuning zit op de test omgeving
Baar een kind zou ik zeggen, heb je een part-time excuusquote:
Lekker handigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is al heel watBij ons janken ze gewoon de productiedatabase erin "want dan ben je toch realistischer bezig he"
Dat gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Baar een kind zou ik zeggen, heb je een part-time excuus
Goed zo LLquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even braaf mijn fysio oefeningetjes doen
wie ben jij danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe smaakt een dakhaas nou?? En is het nou een kind van zwarte piet en de fuckibg paashaas?
daar staat binnen de bank de doodstraf op, gaat om de rekeingsystemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is al heel watBij ons janken ze gewoon de productiedatabase erin "want dan ben je toch realistischer bezig he"
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even braaf mijn fysio oefeningetjes doen
VOAkantiegOAngertpoicquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar nou weet ik nog niet wat voor leuk speelgoed je krijgt zondag?
[..]
Zois dat niet hoor
Ik maak dan ook wel foto's er vanquote:
voor je heup toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar nou weet ik nog niet wat voor leuk speelgoed je krijgt zondag?
[..]
Zois dat niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
J die gaat met gewichten werken nuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor je heup toch?
moet je die eens naakt doen als J erbij is, eens zien of het dan nog nietis
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Oh noesssssssssssss de wii is al 275 dagen niet door mij gebruikt whehehehe
O god. Heeft die zo een schuld aanpratend programma dat dat telt ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Oh noesssssssssssss de wii is al 275 dagen niet door mij gebruikt whehehehe
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga even spelen
wel terugkomen dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
TJquote:
Ik blijk vanaf mijn foon niet te kunne reageren op pm'squote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TJHad ik gezien, zal even antwoorden
Soof vindt d'r spannend en engquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vind Soofbeeb ervan?
quote:
Geeft toch nietsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik blijk vanaf mijn foon niet te kunne reageren op pm's
je MOET filmpjes maken! Nee echt!! Het MOET gewoon!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Soof vindt d'r spannend en engZe snuffelen veel aan elkaar en dat kleintje heeft zich helemaal opgeblazen
Sofie was niet onder de indruk
Maar ze vindt mij nu even ook niet lief geloof ik
Maar dat komt wel weer
Ik moet dat ding vaker gaan gebruiken maar heb gewoon echt niet altijd zin daarinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan doe je beter al dat ik het doe
De wii fit doet dat jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
O god. Heeft die zo een schuld aanpratend programma dat dat telt ja?
Ooohhh DAMN KJOET!!!!!!!quote:
Mee eenschquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
je MOET filmpjes maken! Nee echt!! Het MOET gewoon!!!
Ik ook, binnen kort haal ik er weer een game voor die dat hopelijk gaat veranderenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet dat ding vaker gaan gebruiken maar heb gewoon echt niet altijd zin daarin
Ik doe alleen wii fit en fit plusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, binnen kort haal ik er weer een game voor die dat hopelijk gaat veranderen
Ik wil die ook nog eens halen maar geen zinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe alleen wii fit en fit plusen dat moet ik echt weer op gaan pakken als de spiertjes weer wat sterker zijn
Slaap Lekker Fhaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
Ik ga slapen doen want ik ben super kapot. Slaap lekker allemaal![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil die ook nog eens halen maar geen zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2010 21:33:13 ]
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
je MOET filmpjes maken! Nee echt!! Het MOET gewoon!!!
Ja, ze is echt schattigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet dat ding vaker gaan gebruiken maar heb gewoon echt niet altijd zin daarin
[..]
De wii fit doet dat ja![]()
[..]
Ooohhh DAMN KJOET!!!!!!!
Kleine poezel
[..]
Mee eensch
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker Fha
[..]Dan moet ik ook iemand vinden die het dan goed doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog wel een goed adresjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik ook iemand vinden die het dan goed doet
Ook hier in de buurt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goed adresje
JJdJJJJJJ komt hier een bakkie drinken, duh.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja goed hoor mevrouw en met jou?
[..]
Toek vind sommige delen niet beroerd in Amsterdam, dat is juist.
Maaruh JJDJ1984 wat doe jij in de koffie-chat?
quote:
Dankjewel MPG!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
JJdJJJJJJ komt hier een bakkie drinken, duh.
Asjeblieft JJ:
Hmhm, die is er ook nog echtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
JJdJJJJJJ komt hier een bakkie drinken, duh.
Asjeblieft JJ:
Neem een android. De mijne doet het puickquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik blijk vanaf mijn foon niet te kunne reageren op pm's
Kan jij dan ook gewoon reageer op allemaal doen of niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem een android. De mijne doet het puick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |