Is gewoon niet eerlijk, wil ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou EN.
IK HEB WEEKEND! TOT EN MET MAANDAG!
De week daarop vrijdag t/m dinsdag. Hah. Leer er maar mee leven.
echt niet, ik zit veel lager, begane grondquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt zeker het niveau van een dakhaas
het is een complete test omgeving, die stond niets te doen vandaag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja maar dat kan niet want dan is de database in gebruik"
Oh dat is al heel watquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
het is een complete test omgeving, die stond niets te doen vandaag.
wel grappig dat er 24 uurs ondersteuning zit op de test omgeving
Baar een kind zou ik zeggen, heb je een part-time excuusquote:
Lekker handigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is al heel watBij ons janken ze gewoon de productiedatabase erin "want dan ben je toch realistischer bezig he"
Dat gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Baar een kind zou ik zeggen, heb je een part-time excuus
Goed zo LLquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even braaf mijn fysio oefeningetjes doen
wie ben jij danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe smaakt een dakhaas nou?? En is het nou een kind van zwarte piet en de fuckibg paashaas?
daar staat binnen de bank de doodstraf op, gaat om de rekeingsystemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is al heel watBij ons janken ze gewoon de productiedatabase erin "want dan ben je toch realistischer bezig he"
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even braaf mijn fysio oefeningetjes doen
VOAkantiegOAngertpoicquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar nou weet ik nog niet wat voor leuk speelgoed je krijgt zondag?
[..]
Zois dat niet hoor
Ik maak dan ook wel foto's er vanquote:
voor je heup toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar nou weet ik nog niet wat voor leuk speelgoed je krijgt zondag?
[..]
Zois dat niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
J die gaat met gewichten werken nuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor je heup toch?
moet je die eens naakt doen als J erbij is, eens zien of het dan nog nietis
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Oh noesssssssssssss de wii is al 275 dagen niet door mij gebruikt whehehehe
O god. Heeft die zo een schuld aanpratend programma dat dat telt ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Oh noesssssssssssss de wii is al 275 dagen niet door mij gebruikt whehehehe
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga even spelen
wel terugkomen dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |