In bed liggen of ook echt slapen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
Ik ga zondag echt zo lang mogelijk in bed liggenDat is echt mijn doel
![]()
Ik denk dat ik dat zaterdag ga doen, zondag andere dingen op de planning staan en dan krijg ik ook een nieuw stukje speelgoedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
![]()
ik heb afgelopen zondag groot deel in mijn bed gelegenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
![]()
nieuwe vriendinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat zaterdag ga doen, zondag andere dingen op de planning staan en dan krijg ik ook een nieuw stukje speelgoed(nou ja speel goed
)
hoiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef wel.o.k het volgende:
wat is er lekker lief aardig knap leuk knuffilg kriebel suikertaartje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij nog niet en vele andere ook nietquote:
genoegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat was niet een heel duidelijke foto, heb je betere?
Jaaaa ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, het is weekend
vertel?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat zaterdag ga doen, zondag andere dingen op de planning staan en dan krijg ik ook een nieuw stukje speelgoed(nou ja speel goed
)
zondequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
![]()
Het is Coen en Sanderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij nog niet en vele andere ook nieten bij Koen en Sander(nee niet LL haar kids) is het pas weekend zodra paultjepils dat inluidt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Je hebt gelijk maar als nog niet jou kidsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is Coen en Sander
Met een C!!!
Oh mènnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar als nog niet jou kids
Slapen het liefst, maar ik word hoe dan ook sowieso wel om 10 uur wakkerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In bed liggen of ook echt slapen?
Niks zonde. Jij hebt vakantie,ik niet .quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zonde![]()
ik ga zo lang mogelijk uit m'n bed blijven, zoveel mogelijk uit m'n vakantie halen![]()
sws om de dag een nacht overslaan, en dan van 4 tot 9 slapen, zo verdeel ik m'n vakanties meestal
Eigen Paintball Gunquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
genoeg
[..]
Jaaaa ik ook
[..]
vertel?
Nee die waar ik het over heb zijn niet van LLquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat hoor ik nou? zijn die kinderen niet van jezelf
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
hoe smaakt een dakhaas? En is dat de volle neef van zwarte piet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat hoor ik nou? zijn die kinderen niet van jezelf
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
ik werd gebeld![]()
omdat een test bestand het niet doet
"ja maar dat kan niet want dan is de database in gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou EN.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij nog niet en vele andere ook nieten bij Koen en Sander(nee niet LL haar kids) is het pas weekend zodra paultjepils dat inluidt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |