Best vet idd, met een hetero George Michael. Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Wham! is de bom. Van de week nog een TOTP-special gezien van ze, helemaal te gek.
En Pepsi & Shirley, niet te vergeten. Godverdomme nou.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Best vet idd, met een hetero George Michael. Dat waren nog eens tijden.
Zou hij daarom homo zijn geworden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En Pepsi & Shirley, niet te vergeten. Godverdomme nou.
Als ik er ook 10-15 miljoen euro voor zou krijgen, had ik 't ook verkochtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef alors het volgende:
Nou ik ben ontroostbaar, Totilas is verkocht![]()
Nou inderdaad. Bij de paardenslager krijg je het er niet voor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik er ook 10-15 miljoen euro voor zou krijgen, had ik 't ook verkocht.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Bij de paardenslager krijg je het er niet voor.
Nee, nuquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:30 schreef Dagoduck het volgende:WWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef alors het volgende:
Nou ik ben ontroostbaar, Totilas is verkocht![]()
Geeft niets hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry buren voor deze geluidsoverlast van mijn laptop en mond
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef Sersjee het volgende:
Duurt nog best lang voor royalty cheques binnen komen, anders had ie die dollar wel gehad ondertussen.
Agree.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:44 schreef Sersjee het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs hebben altijd goede requests.
* -Hans- verwijst naar de signature van Sersjee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Sersjee het volgende:
Fijne dame, absoluut. Overigens heb ik ook geen problemen met haar muziek. Kauwgomballenmuziek. Niet meer dan dat en dat pretendeert het dan ook niet te zijn. Prima.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- verwijst naar de signature van Sersjee.
Ja, dat was een aangename verrassing bij SNL.quote:
quote:
dat dus!quote:
Niet Mai Tai belachelijk maken hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haa
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:11 schreef Salamando het volgende:
JA JONGUNS DIT IS DUS GEWOON BAGGER HE![]()
Zie ondertitel en smileyquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:11 schreef Salamando het volgende:
JA JONGUNS DIT IS DUS GEWOON BAGGER HE![]()
Roel snapt me tenminstequote:
Ja, ik snapte dat ook wel jaquote:
JA MIJ EEN BEETJE VOOR TROLL UITMAKEN JONGUH!111einzquote:
Zo is dat, afblijven van Mai Tai!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet Mai Tai belachelijk maken he
zijn ze een beetje SFW?quote:
Ik vind 't vooral een gebrek aan muzikale creativiteit als zo'n gehypet iets als die Laura Jansen nu al singles opnieuw aan 't uitbrengen is. Het is de eerste keer niet voor niets géén hit geworden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:23 schreef Sersjee het volgende:
Geen enkel probleem mee dat dit opnieuw is uitgebracht. Mooi liedje.
Agree. Geldt ook voor Destinequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral een gebrek aan muzikale creativiteit als zo'n gehypet iets als die Laura Jansen nu al singles opnieuw aan 't uitbrengen is. Het is de eerste keer niet voor niets géén hit geworden.
Ben ik het niet mee eens. Ten eerste zal het hoogstwaarschijnlijk niet haar idee zijn dit opnieuw uit te brengen en ten tweede is het nog altijd zo dat het verdomd goed mogelijk is dat door wat voor reden dan ook (het weer, andere uitgebrachte nummers) een plaat niet aanslaat, maar dat op een later moment, bijv. na het hebben van een hit (in dit geval Use Somebody), wèl doet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral een gebrek aan muzikale creativiteit als zo'n gehypet iets als die Laura Jansen nu al singles opnieuw aan 't uitbrengen is. Het is de eerste keer niet voor niets géén hit geworden.
Dat laatste zal ongetwijfeld het geval zijn. Maar waarom moet perse dat nummer een hit worden? Heeft ze verder geen nummers met enige hitpotentie dan? Ik begrijp dat een artiest en platenmaatschappij geld willen verdienen, maar dit is gewoon sneu. Zo'n Katy Perry begrijpt dat beter: die knalt er de ene na het andere single uit. Zit vast iets tussen wat een minder grote hit wordt, maar die probeert 't tenminste.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ten eerste zal het hoogstwaarschijnlijk niet haar idee zijn dit opnieuw uit te brengen en ten tweede is het nog altijd zo dat het verdomd goed mogelijk is dat door wat voor reden dan ook (het weer, andere uitgebrachte nummers) een plaat niet aanslaat, maar dat op een later moment, bijv. na het hebben van een hit (in dit geval Use Somebody), wèl doet.
Sommige platen hebben gewoon meer tijd nodig, daar kan jaren overheen gaan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:41 schreef -Hans- het volgende:
Zou denk ik wel in mijn top 10 staan. Overigens staat de huidige Megahit wel hoger. Gewoon omdat het kan.
Weet ik veel, je dacht toch niet da'k het hele album van Laura Jansen ga beluisteren... Maar een single opnieuw uitbrengen heeft als voordeel dat het mensen wellicht bekend in de oren klinkt. Slechts weinigen luisteren zo aandachtig radio als wij, dat moet je niet vergeten. Radio = behang.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste zal ongetwijfeld het geval zijn. Maar waarom moet perse dat nummer een hit worden. Heeft ze verder geen nummers met enige hitpotentie dan? Ik begrijp dat een artiest en platenmaatschappij geld willen verdienen, maar dit is gewoon sneu. Zo'n Katy Perry begrijpt dat beter: die knalt er de ene na het andere single uit. Zit vast iets tussen wat een minder grote hit wordt, maar die probeert 't tenminste.
[sub]En ja, ik weet dat qua bekendheid Katy Perry van een geheel andere orde is dan Laura Jansen).
Ja, maar dat behang moet wel tot verkoop leiden. Anders hebben de artiest en platenmaatschappij in kwestie er nog geen zak aanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet ik veel, je dacht toch niet da'k het hele album van Laura Jansen ga beluisteren... Maar een single opnieuw uitbrengen heeft als voordeel dat het mensen wellicht bekend in de oren klinkt. Slechts weinigen luisteren zo aandachtig radio als wij, dat moet je niet vergeten. Radio = behang.
En Katy Perry heeft dikke tieten, ik denk dat dat ook best meespeelt. Die zal meer verkopen vanwege haar clips dan vanwege de geleverde muzikale prestaties.
p0rnquote:
Oh.quote:
Doutzen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
http://plixi.com/p/50560352
Sersj, ik zie nog een plek waar je in bed kunt uitzieken!
Ze komt maar naar mij toe, ik heb nu al thee gezet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
http://plixi.com/p/50560352
Sersj, ik zie nog een plek waar je in bed kunt uitzieken!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze komt maar naar mij toe, ik heb nu al thee gezet.
edit: en ik ga nu naar Freddie en Robbie luisteren. Da's belangrijker.
Het is Freddie. Onze herder in duistere tijden, de brenger van verlichting in ons moeilijk bestaan. Dus ja, dat gaat voor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Belangrijker dan uitzieken met Doutzen??
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is Freddie. Onze herder in duistere tijden, de brenger van verlichting in ons moeilijk bestaan. Dus ja, dat gaat voor.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is Freddie. Onze herder in duistere tijden, de brenger van verlichting in ons moeilijk bestaan. Dus ja, dat gaat voor.
Nou is m'n Fries wat roestig (lees: ik versta er geen ZAK van!), mar gaat dit niet over haar moeder? En zo ja, is dat een beetje een MILF/aankomend-GILF?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Over Doutzen is ook een lied gemaakt
Een punkversie
En de happy hardcore versie...
Dit gaat over een ontmoeting tussen de zanger en de moeder van Doutzen, 9 maanden voor de geboorte van Doutzenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou is m'n Fries wat roestig (lees: ik versta er geen ZAK van!), mar gaat dit niet over haar moeder? En zo ja, is dat een beetje een MILF/aankomend-GILF?
Op die fiets.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit gaat over een ontmoeting tussen de zanger en de moeder van Doutzen, 9 maanden voor de geboorte van Doutzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:31 schreef Paul-89 het volgende:
Winter Winds..
Stiekem verlang je dan naar sneeuw.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef themauster het volgende:
http://www.shownu.nl/verh(...)d&utm_medium=twitter
Jep.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:26 schreef alors het volgende:
Goedemiddagwie is er te gast? Die van Rowwen Heze?
Welkom in de wondere wereld van het land dat hitjesland heetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu ken ik dit nummer wel hoor... Barbra Streisand was nog leuk toen je hem zo nu en dan hoorde
Te erg gehyped, as usual.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu ken ik dit nummer wel hoor... Barbra Streisand was nog leuk toen je hem zo nu en dan hoorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:16 schreef Bol_Wan het volgende:
deze verveelt anders nog lang niet![]()
GoedeMIDDAG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is geen hit, het is een gimmickquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van het land dat hitjesland heet
Nou sorry, maar dit vergelijken met Kane of Destine kan echt nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:22 schreef alors het volgende:
dit of Kane of Destine wordt megahit, allemaal even kut.
ze lieten het origineel laatst horen en ik merkte weinig verschil op, behalve dat vertyfte BARBRA STREISANDquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is geen hit, het is een gimmick
andere nummer is aNYway, denk dat jij inderdaad Like A G6 van de Far East Movement bedoeldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef 3rdRock het volgende:
"meneer bernal"
en over duck sauce....ik vinnen nog steeds, maar dat andere nummer vind ik vetter...kan er ff niet opkomen.....like a g6 ofzo?
nj,a ik formuleerde verkeerd. ik bedoelde meer dat ik de nummers wel een beetje in tzelfde straatje vind, like a g6 en barbra streisandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
andere nummer is aNYway, denk dat jij inderdaad Like A G6 van de Far East Movement bedoeld
Dankzij mij natuurlijkquote:
Eauw, eauw...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef Bol_Wan het volgende:
begint goed deze top 5, ik ben benieuwd welk nummer het weer gaat verneuken
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef JandeHoop het volgende:RT @DanielleHermans: Red alert op twitter! Please RT! RT @eenjurk: Iemand moet deze klootzakken kennen!! http://yfrog.com/693v8j RT
Dat is de meeste kansloze actie van het jaar. Nu al. Ten eerste, die foto is al oud, want met een magnetron kun je nog betere foto's makne, en ten tweede, iedereen kan toch zien dat dat geen Europeanen zijn?quote:
Bah. Het gore lef van die gastjes. Kapotschieten en niet te zuinig ookquote:
ik heb geen beter camera op mijn telefoonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat is de meeste kansloze actie van het jaar. Nu al. Ten eerste, die foto is al oud, want met een magnetron kun je nog betere foto's makne, en ten tweede, iedereen kan toch zien dat dat geen Europeanen zijn?
Allright, dan laten we dat achterwegen, maar als je naar die gasten kijkt kun je toch met een beetje mensenkennis zien dat dat waarschijnlijk geen Nederlanders zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik heb geen beter camera op mijn telefoonen ik heb in mijn straat alleen al vier mensen wonen die daar redelijk op lijken dus het kan voor hetzelfde geld gister zijn gemaakt
Vooruit, de kans is inderdaad groot dat het geen Nederlanders zijn, daar heb je gelijk in. Maar het zou zo kunnenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Allright, dan laten we dat achterwegen, maar als je naar die gasten kijkt kun je toch met een beetje mensenkennis zien dat dat waarschijnlijk geen Nederlanders zijn?
Schijnen uit Mexico te komen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef Waalwijker het volgende:
BARBIE BARBIE IK BEN EEN SEXY BARBIE
![]()
![]()
![]()
Echt welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Waalwijker het volgende:
Het uh... 'refrein' is wel geinig om knalhard aan te zetten.
alstuquote:
Dat was epischquote:
wtf? bij welk programma/omroep/zender was dit? ik heb hard gelachenquote:
Ik dacht Veronica of Yorin ofzo... Het was iig heel grappig, staan nog heel veel meer grappige dingen van op youtubequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wtf? bij welk programma/omroep/zender was dit? ik heb hard gelachen
zijn de gasten van new kids.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wtf? bij welk programma/omroep/zender was dit? ik heb hard gelachen
Zo makkelijk is het niet om zonder ingewikkelde computer programma`s te mixenquote:
Nou, ik heb 'vroeger' toch betere mixen gehoord. De eerste paar nummers waren 'gemixt' omdat het volgende nummer per ongeluk te vroeg werd ingestartquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet om zonder ingewikkelde computer programma`s te mixen
Uiteraard,maar niemand haalt `t ook bij Ben Liebrandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik heb 'vroeger' toch betere mixen gehoord.
en de bijbehorende film (schemer) wil ik graag zien maar Pathé besluit em niet te vertonen.....daar zit ik dan met mn Pathe Unlimited...:squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
+1quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Zing ik toch per ongeluk "alle joden zijn homo"![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
zal die nieuwe minister Rosenthal leuk vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Timo20 het volgende:
@michielveenstra
Net gelogd: Dit jaar wil ik maar één Sinterklaaskado http://bit.ly/abVVEd!
![]()
Haha, gok dat zijn eerste taak als minister niet het forumwijd screenen van FOK! zal zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zal die nieuwe minister Rosenthal leuk vinden![]()
Whehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Timo20 het volgende:
@michielveenstra
Net gelogd: Dit jaar wil ik maar één Sinterklaaskado http://bit.ly/abVVEd!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |