Nou is m'n Fries wat roestig (lees: ik versta er geen ZAK van!), mar gaat dit niet over haar moeder? En zo ja, is dat een beetje een MILF/aankomend-GILF?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Over Doutzen is ook een lied gemaakt
Een punkversie
En de happy hardcore versie...
Dit gaat over een ontmoeting tussen de zanger en de moeder van Doutzen, 9 maanden voor de geboorte van Doutzenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou is m'n Fries wat roestig (lees: ik versta er geen ZAK van!), mar gaat dit niet over haar moeder? En zo ja, is dat een beetje een MILF/aankomend-GILF?
Op die fiets.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit gaat over een ontmoeting tussen de zanger en de moeder van Doutzen, 9 maanden voor de geboorte van Doutzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:31 schreef Paul-89 het volgende:
Winter Winds..
Stiekem verlang je dan naar sneeuw.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef themauster het volgende:
http://www.shownu.nl/verh(...)d&utm_medium=twitter
Jep.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:26 schreef alors het volgende:
Goedemiddagwie is er te gast? Die van Rowwen Heze?
Welkom in de wondere wereld van het land dat hitjesland heetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu ken ik dit nummer wel hoor... Barbra Streisand was nog leuk toen je hem zo nu en dan hoorde
Te erg gehyped, as usual.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu ken ik dit nummer wel hoor... Barbra Streisand was nog leuk toen je hem zo nu en dan hoorde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |